"Olin onnen tipulla"

Amoremioamore

Olin ja olen tavannut mukavan ulkomaalaisen miehen joku aika sitten.Jokaisella on oma oikeus ja tapa ilmaista rakkauttaan.Osaan puhua hänen kieltään ja hän tuntee itsensä rakastetuksi.Viestit ja puhelinsoitot viuhaa joka ikinen päivä ja on rakastunut olokin
........mutta nyt jotain itsee epäilleen ja totuus paljastui ja lisää paljastuu ja ei jaksa enää usko mihinkään.Mies viime aikona nalkuttaa kaikesta ja on määräilevä tyypi ja exien pyörittäminen tuli esiin ja on kuvassa ja sitä on salailtu.Hyvä rakastaja vie naisen henkisesti ja fyysisesti kuin useita eri naista kuviossa.
Mitä teen?

5

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaeläämäsellainen

Istu vaan sinä kotona odattamassa ja nautti kun mies jakaa itseään, koska mies pelaa raakaa peliä
      Pistä kierrãtykseen

• Liibalaabamies

Seurustelin joskus Gambialaisen miehen kanssa.Totuus paljastui pian, mies vaihtoi naisen usen toiseen kun tunteita kenelläkään ollut olemassakaan.Aina esitti että on yksinäinen, samoin oli narsistisia piirteitä ja tunteeton.Sain usein lässyviestejä vaikka miehen kehitys olikin vajavainen.
      Rakastin häntä ei enää.
      Ansaitsen parempaa ei alistamista ei väheksymistä
      Hänellä oli fs tuhansia kavereita ja koskaan ei nähnyt hänen nimellä kommenteja.Estoo päällään kommenteissa.Vaikka jolla "strippitytóllä" oli 100 kommentia ja lukee vaan 97 loput 3 oli Gambialaisen miehen kommenteja.
      Niin että tälläistakin voi esiin tulla ja see kertoo paljon......

• Mims

Pistä pihalle, heti. Äläkä takaisin ota. Oliko minkä maalainen?

• Amoremiomore

Amor mio

• 8976rr

kuinka monta kerta täytyy suominaisen hakata päätä seinään, ettekö usko toisten naisten puhetta pitääkö jokaisen saada oma tauti pesäänsä, se on kauheaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73