"Olin onnen tipulla"

Amoremioamore

Olin ja olen tavannut mukavan ulkomaalaisen miehen joku aika sitten.Jokaisella on oma oikeus ja tapa ilmaista rakkauttaan.Osaan puhua hänen kieltään ja hän tuntee itsensä rakastetuksi.Viestit ja puhelinsoitot viuhaa joka ikinen päivä ja on rakastunut olokin
........mutta nyt jotain itsee epäilleen ja totuus paljastui ja lisää paljastuu ja ei jaksa enää usko mihinkään.Mies viime aikona nalkuttaa kaikesta ja on määräilevä tyypi ja exien pyörittäminen tuli esiin ja on kuvassa ja sitä on salailtu.Hyvä rakastaja vie naisen henkisesti ja fyysisesti kuin useita eri naista kuviossa.
Mitä teen?

5

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaeläämäsellainen

Istu vaan sinä kotona odattamassa ja nautti kun mies jakaa itseään, koska mies pelaa raakaa peliä
      Pistä kierrãtykseen

• Liibalaabamies

Seurustelin joskus Gambialaisen miehen kanssa.Totuus paljastui pian, mies vaihtoi naisen usen toiseen kun tunteita kenelläkään ollut olemassakaan.Aina esitti että on yksinäinen, samoin oli narsistisia piirteitä ja tunteeton.Sain usein lässyviestejä vaikka miehen kehitys olikin vajavainen.
      Rakastin häntä ei enää.
      Ansaitsen parempaa ei alistamista ei väheksymistä
      Hänellä oli fs tuhansia kavereita ja koskaan ei nähnyt hänen nimellä kommenteja.Estoo päällään kommenteissa.Vaikka jolla "strippitytóllä" oli 100 kommentia ja lukee vaan 97 loput 3 oli Gambialaisen miehen kommenteja.
      Niin että tälläistakin voi esiin tulla ja see kertoo paljon......

• Mims

Pistä pihalle, heti. Äläkä takaisin ota. Oliko minkä maalainen?

• Amoremiomore

Amor mio

• 8976rr

kuinka monta kerta täytyy suominaisen hakata päätä seinään, ettekö usko toisten naisten puhetta pitääkö jokaisen saada oma tauti pesäänsä, se on kauheaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      230
      1200
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1068
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    Aihe