Miehen suku ei hyväksy

Surusilmätyttönen

Hei.Likimain vuoden olen päivät ollaan tunnettu miehen kanssa jonka suku ei tunnu tykkäävän minusta.Miehen isovanhemmat sanoneet mua hömmelöksi.Koskaan emme ole toisiamme tavanneet,ja ihmettelenkin miten ihmisen voi noin tuomita tapaamatta saati tuntematta sen paremmin.Muu suku luulee minun olevan joku muu,ja välttämättä eivät minua tämän herran luo halua.Herralle näiden muiden mielipiteillä ei väliä kuulema,mutta minuun tuo sattuu kun suku ei tunnu haluavan minua tämän ihmisen elämään.Miten saada suku siis tajuamaan tilanne?Onko silkka mahdottomuus että suku jonain päivänä hyväksyy minut?

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikaa

      Sitkeästi vaan rakastat miestäsi, niin kyllä se hänen sukunsa huomaa ajanoloon, että suhteenne on tosiasia.
      Minun sukuni ei ole tavannut kamuani. en siis tiedä mitä systerit tai mutsi on tai poikani ovat hänestä mieltä. Noin vuosi on kuljettu, eletty yhdessä.

    • Niinsevaanmenee

      Elämä ei aina mene niin kuin toivoisi ja tulee olemaan pettymyksiä täynnä.

    • jjjhjhjhhjjh

      Jos miehen kanssa olette onnellisia niin luulisi että ajan kanssa sukukin tajuaisi että sinä olet ja tulet pysymään miehen matkassa. Tsemppiä!

    • pettyneet

      Tiivistelmä: miehen suku ei halua että mies löytää jonkun oman rakkaan ihmisen. Haluavat pitää talutusnuorassa, omiin tarkoituksiinsa sopivana apupoika Anterona. Ei sinun vikasi.

    • Marga-Reeta

      Avainasemassa tässä on miehesi, jonka täytyisi raivata nämä ennakkoluuloiset esteet tietäsi. Miehelläsi on vaikutusvaltaa sukuunsa toisin kuin sinulla.
      Jos miehesi sanoo, ettei asialla ole väliä, niin osin hän on oikeassa, mutta osin väärässä.
      Asialla on väliä nimenomaan sinun kannaltasi, jonka seikan nyt luulisi häntä kiinnostavan. Torjunta tekee kipeää sinulle ja sen vuoksi miehesi välinpitämätön asenne ei auta yhtään.
      Kuitenkin voit olla hyvällä omallatunnolla, että et ole tehnyt mitään väärää eikä vastuu ole sinun kyseisestä ongelmasta.
      Ongelman on luonut miehen suku, mies ei ota kantaa, ei auta sinua, joten pyyhi koko juttu mielestäsi. He siinä häviävät enemmän kuin sinä.

    • Surusilmätyttönen

      No niin ollaan tilanteessa josta jo aloitin aiemmin keskustelun. Miehen veli sattui eilen samaan aikaan menemään kotiinsa kun minä tulin miekkosen luo. Heti kohta soitti ja uteli olenko minä herran luona johon miekkonen että olen käymässä. Ihan iltapäivään asti olin, ja kuten nytkin täällä olen.Mutta tänään miekkosen piti valehdella että on yksin koska veljensä menisi juoruamaan mummolle minun olevan täällä taas.. Hankala ja inhottava tilanne

      • Haloo.oletko.siellä

        Etpä ole sanonut, minkä ikäisiä te olette. Ajattelin vain, että aikuisen ihmisen perään harva mummu kyselee noin tarkkaan jälkikasvujensa toimia. Ihmettelen myös, miksi velipoika totteli mummun käskyä ja soitteli miekkosellesi.
        Jos nämä pojat ovat noin tarkan käskyvallan alla yhä, on turha kuvitellakaan mitään omaa elämää. Lähde kun voit.


    • Surusilmätyttönem

      Lähestytään keski-ikää ja kyllä ollaan aikuisia ihan omilla aivoilla ajattelevia ihmisiä. Surettaa miten suku noin hyökkää meitä vastaan.

    • Anonyymi

      Suvulla ei ole väliä.Jos olette onnellisia, miehesi on puolellasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe