Suomalaiset ja koko maailma oppii vähitellen näkemään sanojen taakse sitä, mitä sanat tarkoittavat. Minä ja minä - tästä voimme aloittaa. Minä tarkoittaa hyvinpaljon erilaisia asioita, riippuen siitä kuka sen sanoo.
Kieli ei ole täsmälleen yleispätevää. Tutkikaamme mitä toinen tarkoittaa, eli sitä ideaa mitä jutun takana on. Näin opimme ymmärtämään ihmistä ja ihmisen motiiveja.
Tämä liittyy galaktisen federaation suunnitelmaan palauttaa alkuperäinen uskonto maaplaneetalle. Aluksi on uskontojen välistä "kanssakäymisstä". Se millaiseksi tuo uskonto on muotoutumassa, tästä näemme viitteitä jo nyt. Me teemme sen itse, se on vielä muotoutumaton.
Tämä aika Suomessa on sanojen ymmärtämisen aikaa
entinen.osiris
1
165
Vastaukset 1
- sanojenymmärtäminen
Miten sanojen ymmärtäminen liittyy uskontojen väliseen kanssakäymiseen? Ja uskontojen muuttumiseen?
- uskontojen harjoittajien väliset näennäiset kiistat johtuvat suurelta osin sanojen ymmärtämättömyydestä.
- kun motiivi nähdään ja sanat ymmärretään, uskontojen väliset kiistat suurelta osin loppuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911447
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434