Olen todella epäkypsä 33-vuotiaaksi

mietiskelen

Eikös se tarkoita sitä, että minun pitäisi treffailla vaan mahdollisimman nuoria naisia, jotka eivät sitä epäkypsyyttä vielä näe?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinirypäle

Kerro, mitä tarkoitat tuolla "epäkyspyydellä" niin osataan paremmin vastata kysymykseesi

• ap1

En ole töissä eikä kiinnosta mennäkään, katson animea ja pelaan tietokonepelejä, kerron runkkausvitsejä kavereilleni ja syön karkkia.

• ainakaan.pahasti
        ap1 kirjoitti:

En ole töissä eikä kiinnosta mennäkään, katson animea ja pelaan tietokonepelejä, kerron runkkausvitsejä kavereilleni ja syön karkkia.

Ei kai anime, pelaaminen ja karkkien syönti ole niin lapsellista?

• ätmel
        ainakaan.pahasti kirjoitti:

Ei kai anime, pelaaminen ja karkkien syönti ole niin lapsellista?

On se kolmekymppisten mummojen mielestä.

• 9plus13
        ap1 kirjoitti:

Tuo suhtautuminen työntekoon on kyllä erittäin lapsellinen ominaisuus ja monikaan nainen ei halua sellaista miestä. Sen sijaan anime (ellei ole jotain Pokemonia), tietokonepelejen pelaaminen (jos on kohtuudella), kaksimieliset vitsit (kaipa miehet tällaisia kertoo keskenään... naisille tuskin kannattaa) ovat tuskin kauhean pahoja ja karkkia syö monet muutkin aikuiset.

• Vain.Nainen
        ätmel kirjoitti:

On se kolmekymppisten mummojen mielestä.

Onko kolmekymppinen jo mummo? Oletko itse ukki? Ikävää, jos koet niin. Sitten onkin aika pitkä vanhuusaika edessä ja ysikymppisenä mietit olisiko sittenkin kolmikymppisenä vielä kannattanut olla nuori, kun rollaattoriakaan ei edes tarvinnut eikä Nitrosuihketta.

• taijosehkä

Tai ehkä sinun kannattaisi kasvaa aikuiseksi?

• kypsymätön_myös

Minä en voi kasvaa aikuiseksi koska en ole saanut kokea niitä kaikkein parhaimpia nuoruusvuosia teiniseksineen yms.

• ap1

Miten?

• kypsymätön_myös kirjoitti:

Minä en voi kasvaa aikuiseksi koska en ole saanut kokea niitä kaikkein parhaimpia nuoruusvuosia teiniseksineen yms.

=D....olikohan tuo juttu hyvä vai olenko vain väsynyt, mutta laittoi naurattamaan, kiitos tästä... =DD

• Vain.Nainen
        kypsymätön_myös kirjoitti:

"Minä en voi kasvaa aikuiseksi koska en ole saanut kokea niitä kaikkein parhaimpia nuoruusvuosia teiniseksineen yms."

Valitettavasti se on sitten sullekkin pikakurssi aikuisuuteen, kun sota alkaa.

• TarkottaaEttä

Semmonen viiskymppinen äitihahmo on sulle sopiva.

• ap1

Kelpaa sekin, jos sillä on paljon rahaa.

• kakkossmiess
        ap1 kirjoitti:

Kelpaa sekin, jos sillä on paljon rahaa.

5-kymppisiä saat vain jos olet viriili rakastaja. Jos et ole, niin keskity vaan niihin nuoriin ja pikkuisen tyhmiin. Nimittäin parikymppisillä on jo usein niin kirkkaana mielessä, että he haluavat rikkaan ja komean miehen, että työttömät saavat nuolla näppejään

• Poikamies45

Tästä olen aina ollut samaa mieltä. Jos on seksuaalisesti täysin kokematon ja neitsyt, niin pitäähän silloin myös naisen olla samalla viivalla, eli lähinnä neitseellinen teininainen tulee kysymykseen, jotta voi luontevalla tavalla päästä kokemaan sen ensimmäisen teinirakkauden ja sukupuoliyhdynnän.

Monet vanhat ja kateelliset naiset esittävät toisinaan hieman huvittavia mielipiteitä ikäkysymyksestä, kun heidän todellinen motiivinsa näkyy selvästi läpi: vanhan seksuaalisen parasta ennen -päiväyksensä ohittaneen loppuunkäytetyksi itsensä tuntevan ämmänkurppanan kateus teininaisille ja nuoruuden viattomuutensa säilyttäneille miehille, joilla kaikki nuoruuden kokemukset ovat vasta edessä, kun ne heillä itsellään ovat pelkkä ajan kultaama muisto.

• eikyllästytä

Etkö koskaan kyllästy trollailuun?

• yksyksviis

Nuoruuden kokemukset keski-iässä Buahahhaa! Älä unta näe. Viattomuus ei ole yhtä kuin neitsyys, varsinkaan sedillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe