Perkele, lopettakaa ruikutus, ottakaa itseänne niskasta kiinni ja hommatkaa itsellenne nainen. Asennetta se vaatii, ei mitään muuta. Tietysti jos on laiska paska niin siinähän jäätte ilman, jää meille muille enemmän.
Terästä selkärankaan!
10
98
Vastaukset
- Naisiaeioletarpeeksi
Mutta kun niitä naisia(16-22v) on liian vähän kaikille miehille.
- 118
Sitten ainakin on turha ruikuttaa, vaan tyytyä asian tilaan.
- jepkaluva
118 kirjoitti:
Sitten ainakin on turha ruikuttaa, vaan tyytyä asian tilaan.
Runkkaamiseenha se menee.
- Lopeta.ruikutus
Jos 16-22 vuotiaita naisia muka on liian vähän niin yrittäkää 23-39 vuotiaita naisia. Eikä naisia liian vähän ole, esim. Helsingissä naisia on enemmän kuin miehiä.
- ätmitietenkinnnnn
Lopeta.ruikutus kirjoitti:
Jos 16-22 vuotiaita naisia muka on liian vähän niin yrittäkää 23-39 vuotiaita naisia. Eikä naisia liian vähän ole, esim. Helsingissä naisia on enemmän kuin miehiä.
En kelpaa niille. En kelpaa edes yli 30-vuotiaille.
"hommatkaa itsellenne nainen"
Yhtä tyhmä fraasi, kuin "hommatkaa itsellenne mies", eli on lähes ironisen naurettavaa, että naisia (monikossa) on helpompi "hommata", kuin "Nainen", joka poikkeaa massasta......sama ongelma varmasti joillakin "Naisilla", sillä poikkeuksella, että heillä on vielä helpompaa "hommata" "miehiä" (monikossa).......- Lopeta.ruikutus
Kyllä minä sen uskon että tuolla asenteella et naista saa. Sitten on vaan parasta alkaa totuttelemaan yksin elämiseen. Onhan siinä hyvät puolensakin joten turha ruikuttaa.
Kyllä minä sen uskon että tuolla asenteella et naista saa. Sitten on vaan parasta alkaa totuttelemaan yksin elämiseen. Onhan siinä hyvät puolensakin joten turha ruikuttaa.
Älä huolehdi, kukasta kukkaan lentelijä, kyllä minä pärjään.... ;)
Niinkuin sinulla, sekä kaltaisillasi on oikeus tuoda mielipiteesi julki, niinkuin minulla ja kaltaisillani on siihen yhtälaiset oikeudet, joten "ruikutus" jatkukoon tässä vapaassa maailmassa, molempien osapuolten taholta.
Lähetän sinulle nimimerkkisi mukaiset terveiset takaisin. :)- Lopeta.ruikutus
Sittenhän kaikki on hyvin, asenteesta kaikki on kiinni.
Sittenhän kaikki on hyvin, asenteesta kaikki on kiinni.
Juuri näin! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197