Tämä palsta on jonkinlainen lopullinen todiste naisten julmuudesta ja välinpitämättömyydestä mitä tulee pillun pihtaamiseen.
Tämän palstan naiset pitäisi tässä vaiheessa tunnista/tietää/tiedostaa 100% ätmien armoton mielenterveysongelmia ja itsemurhia aiheuttava pillunpuutetuska..silti naiset eivät tee elettäkään auttakseen meitä vaikka kidumme ja kärsimme päivän jokaisena sekuntina vuodesta toiseen.
Minä ainakin olisin valmis panemaan naista kuin naista HETI VÄLITTÖMÄSTI jos nainen olisi se osapuoli joka joutuisi kärsimään itsemurhan mittoihin yltävästä seksinpuutetuskasta ja uskon että niin olisi suurin osa muistakin miehistä.
Mutta mitä tekevätkään naiset ja erityisesti tämän palstan naiset jotka ovat oppineet tuntemaan ätmin pillunpuutetuskan, eivätkä voi syyttää tietämättömyyttä samalla tavalla kuten ehkä muut naiset? Eivät tee yhtään mitään, eivät tarjoa pillua pelastukseksi/hoidoksi vaikka ätmi kituu ja kärsii ja on tekemässä itsemurhaa, todella todella julmaa välinpitämättömyyttä. Ainoa mitä tämän palstan naiset tarjoavat on lisää julmuutta haukkumalla ja halveksimalla ätmejä jotta me tunnetaan itsemme vielä entistä suuremmiksi luusereiksi.
Sinkkupalsta lopulinen todiste naisten julmuudesta
57
90
Vastaukset
- wkfjkwefhjkdfjweh
Mutta, kun eihän se muna seiso ruman naisen kanssa!! Ja palstan miesten mukaan yli 25 vuotias tai "ei mallimittainen" on auttamatta liian ruma!!
Eipä tee mieli enää yrittää mitään ja jos alkais tehdä niin silloin riittää, että käy täällä muistuttamassa itseään säännöllisen epäsäännöllisin väliajoin kuinka ruma sitä taas olikaan!!- openpettynyt_hcätmi
Itse olisin valmis panemaan jo sekunnin "tuttavuuden" jälkeen ketä tahansa naista kuhan pillu ja tissit löytyy ..eikä ole kassialma-alkkis. Muita kriteereitä minulla ei ole.
- NaisenNeuvo
openpettynyt_hcätmi kirjoitti:
Itse olisin valmis panemaan jo sekunnin "tuttavuuden" jälkeen ketä tahansa naista kuhan pillu ja tissit löytyy ..eikä ole kassialma-alkkis. Muita kriteereitä minulla ei ole.
Haluan antaa naisena neuvon kaikella ystävyydellä. Tosiasia on että jokainen nainen haluaa tuntea olevansa haluttava miehelleen vaikka sitten sille yhden yön miehelleenkin(tämä on tosiasia johon ei itku auta) ja jos asenne on tuo, että kukavaan nainen käy sekunnin tuttavuuden jälkeen ja se asenne myös välittyy naiselle niin se on mahdottomuus silloin saadakaan. Ikinä.
Sun pitää opetella pelimieheksi ja antaa naisen ymmärtää että olisi muka "jotakin enemmän ja ainutlaatuista" jne henkilökohtaista imartelua. Oliko se pelimies opas jossain netissä? Itse en etsi sukupuolielintä eikä pelimies opit oikein tehoa, mutta varmasti baarissa niistä on sulle hyötyä :) - Äädämi11111111
NaisenNeuvo kirjoitti:
Haluan antaa naisena neuvon kaikella ystävyydellä. Tosiasia on että jokainen nainen haluaa tuntea olevansa haluttava miehelleen vaikka sitten sille yhden yön miehelleenkin(tämä on tosiasia johon ei itku auta) ja jos asenne on tuo, että kukavaan nainen käy sekunnin tuttavuuden jälkeen ja se asenne myös välittyy naiselle niin se on mahdottomuus silloin saadakaan. Ikinä.
Sun pitää opetella pelimieheksi ja antaa naisen ymmärtää että olisi muka "jotakin enemmän ja ainutlaatuista" jne henkilökohtaista imartelua. Oliko se pelimies opas jossain netissä? Itse en etsi sukupuolielintä eikä pelimies opit oikein tehoa, mutta varmasti baarissa niistä on sulle hyötyä :)En pysty ymmärtämään tuota naisen sielunelämää yhtään. Minulle riittää että naisen ulkonäkö on sellainen, että kyrpä alkaa seisoa, silloin pystyisin heti panemaan ihan riippumatta mitä se nainen minusta ajattelee. Luulisi ettei sillä ole ämmällekään mitään väliä, eihän sen tarvitse saada mitään elintä sojottamaan pystyäkseen antamaan pillua, sen kun vaan makaa haarat levällään. Vittuun voi vaikka lirauttaa Mobil ykköstä, jos ei muuten meinaa mulkku luistaa.
Ja pelimiesopeista ei ole ATM:lle mitään hyötyä, niillä voivat pillua jo saavat miehet ehkä nostaa onnistumisprosenttiaan, mutta jos hintelä rillipäinen nörttiolmi menee puhelimestaan pelimiesmanuaalia tavaten esittämään kankeasti, änkyttäen ja punastellen jotain pelimiesliikkeitä, niin kaikille on heti selvää, että siinä nyt neitsytpoika yrittää päästä poikuudestaan pelimiesohjeiden avulla, ja sillehän nauretaan räkäisesti ja joku etno-, jännä-, tai muuten vaan paskamies tulee näytösluonteisesti viemään pillun ätmin nenän edestä ja ätmi lähtee itkua nieleskellen ja kiroten kotiin kädelle. - niimpäniin
Äädämi11111111 kirjoitti:
En pysty ymmärtämään tuota naisen sielunelämää yhtään. Minulle riittää että naisen ulkonäkö on sellainen, että kyrpä alkaa seisoa, silloin pystyisin heti panemaan ihan riippumatta mitä se nainen minusta ajattelee. Luulisi ettei sillä ole ämmällekään mitään väliä, eihän sen tarvitse saada mitään elintä sojottamaan pystyäkseen antamaan pillua, sen kun vaan makaa haarat levällään. Vittuun voi vaikka lirauttaa Mobil ykköstä, jos ei muuten meinaa mulkku luistaa.
Ja pelimiesopeista ei ole ATM:lle mitään hyötyä, niillä voivat pillua jo saavat miehet ehkä nostaa onnistumisprosenttiaan, mutta jos hintelä rillipäinen nörttiolmi menee puhelimestaan pelimiesmanuaalia tavaten esittämään kankeasti, änkyttäen ja punastellen jotain pelimiesliikkeitä, niin kaikille on heti selvää, että siinä nyt neitsytpoika yrittää päästä poikuudestaan pelimiesohjeiden avulla, ja sillehän nauretaan räkäisesti ja joku etno-, jännä-, tai muuten vaan paskamies tulee näytösluonteisesti viemään pillun ätmin nenän edestä ja ätmi lähtee itkua nieleskellen ja kiroten kotiin kädelle.Se sinun suurin ongelmasi taitaa ollakin ettet pysty ymmärtämään tuota naisen sielunelämää yhtään.
Varmasti saat pitää pokuutesi elämäsi loppuun asti jos mielestäsi tällä metodilla pitäisi irrota: "No niin ämmä sun oo mitään väliä, sen kun vaan makaat haarat levällään. Vittuun voit vaikka lirauttaa Mobil ykköstä, jos ei muuten meinaa mulkku luistaa."
En siis yhtään ihmettele, että naiset pitävät sinua vastenmielisenä tyyppinä. - 710
Sulla kuitenkin on tuo "kassialma-kriteeri". Entä jos itse olet naisille yhtä vastenmielinen ilmestys kuin "kassialma" on sinulle?
- 1wdq1wsqwsqwsqwsq
710 kirjoitti:
Sulla kuitenkin on tuo "kassialma-kriteeri". Entä jos itse olet naisille yhtä vastenmielinen ilmestys kuin "kassialma" on sinulle?
Onko aloittaja absolutisti eli mitä tarkoittaa kassi-alma? Sellaista joka juo jokapäivä siideriä ja on pöhöttynyt vai normi kerran kahdeskuussa kännit ryyppäävää ihmistä?
- turha_vaiva
Juu ihan turha ätmille mitään tarjota. Niille kelpaa kuitenkin vain joku nuori hottis, miel. alle 20 v.
- selitys
Äädämi11111111 kirjoitti:
En pysty ymmärtämään tuota naisen sielunelämää yhtään. Minulle riittää että naisen ulkonäkö on sellainen, että kyrpä alkaa seisoa, silloin pystyisin heti panemaan ihan riippumatta mitä se nainen minusta ajattelee. Luulisi ettei sillä ole ämmällekään mitään väliä, eihän sen tarvitse saada mitään elintä sojottamaan pystyäkseen antamaan pillua, sen kun vaan makaa haarat levällään. Vittuun voi vaikka lirauttaa Mobil ykköstä, jos ei muuten meinaa mulkku luistaa.
Ja pelimiesopeista ei ole ATM:lle mitään hyötyä, niillä voivat pillua jo saavat miehet ehkä nostaa onnistumisprosenttiaan, mutta jos hintelä rillipäinen nörttiolmi menee puhelimestaan pelimiesmanuaalia tavaten esittämään kankeasti, änkyttäen ja punastellen jotain pelimiesliikkeitä, niin kaikille on heti selvää, että siinä nyt neitsytpoika yrittää päästä poikuudestaan pelimiesohjeiden avulla, ja sillehän nauretaan räkäisesti ja joku etno-, jännä-, tai muuten vaan paskamies tulee näytösluonteisesti viemään pillun ätmin nenän edestä ja ätmi lähtee itkua nieleskellen ja kiroten kotiin kädelle.Ei tuo Mobil ykkönen valitettavasti riitä. Se voi saada reiän liukkaaksi, mutta ei laajenna sitä. Reikää laajentaa vain mielenkiintoinen ja miellyttävä mies. Jos menet naista Mobil ykkösellä vetelemään, on se vähän sama kuin jos tukisit oman elimesi tukikepillä ja yrittäisit työntää sitä 100-kiloisen valaan sisälle pakolla. Sattuu ja on ikävää. Olet mieluummin ilman.
- Anonyymi
Kyllä Kassi-Alma kelpaa aivan hyvin alemman tason miehelle. Nyhverö kun ei muuta saa.
Hikinen työtön läski kelpaa hienosti, tosin ihmisten ilmoilla ei selvistäpäin voi näyttäytyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kassi-Alma kelpaa aivan hyvin alemman tason miehelle. Nyhverö kun ei muuta saa.
Hikinen työtön läski kelpaa hienosti, tosin ihmisten ilmoilla ei selvistäpäin voi näyttäytyä.Mutta sille hikiselle työttömälle läskille ei kelpaa tyyppi, joka ei kehtaa hänen kanssaan ihmisten ilmoilla näyttäytyä.
Kassisalman saa ryypyn tarjoamalla, koska hän ei arvosta itseään. Luulisi olevan helppoa ätmillekin. - Anonyymi
NaisenNeuvo kirjoitti:
Sun pitää opetella pelimieheksi ja antaa naisen ymmärtää että olisi muka "jotakin enemmän ja ainutlaatuista" jne henkilökohtaista imartelua. Oliko se pelimies opas jossain netissä? Itse en etsi sukupuolielintä eikä pelimies opit oikein tehoa, mutta varmasti baarissa niistä on sulle hyötyä :)Todellisuudessa ketä tahansa naista ei panna, jos sua pannaan pitäisi se riittää tiedoksi että olet haluttavan näköinen.
- Anonyymi
selitys kirjoitti:
Ei tuo Mobil ykkönen valitettavasti riitä. Se voi saada reiän liukkaaksi, mutta ei laajenna sitä. Reikää laajentaa vain mielenkiintoinen ja miellyttävä mies. Jos menet naista Mobil ykkösellä vetelemään, on se vähän sama kuin jos tukisit oman elimesi tukikepillä ja yrittäisit työntää sitä 100-kiloisen valaan sisälle pakolla. Sattuu ja on ikävää. Olet mieluummin ilman.
Mobil 1 voi olla suolen seinämälle riski? Jota ei kannata ottaa. Näin ajattelen maalaisjärjellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sille hikiselle työttömälle läskille ei kelpaa tyyppi, joka ei kehtaa hänen kanssaan ihmisten ilmoilla näyttäytyä.
Kassisalman saa ryypyn tarjoamalla, koska hän ei arvosta itseään. Luulisi olevan helppoa ätmillekin.Kassi-Alma ei turhia pihtaile, kaikki kylän juopot polkasseet pari kertaa.
Alma antaa parista vodka-paukusta.
Kylän polkupyörä.
- sejohtuusiitäettä
Miehet ovat kaikki huoria eli aina valmiina panemaan ketä tahansa. Helppohan se huoran on sanoa, että kyllä minä "auttaisin" puutteessa olevaan, koska mieshuora nauttii tuosta toiminnasta joka tapauksessa.
- korjaus
Ei miehet ole valmiita panemaan rumia läskejä.
Ymmärrätkö mitä huora tarkoittaa? Huora = prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan.
- nookeisitten
super-atm kirjoitti:
Ymmärrätkö mitä huora tarkoittaa? Huora = prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan.
hehe. kyllä minä sen ymmärrän. palsta vastaa, kuten palstalle huudetaan.
- Näinkökö
"Huora = prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan."
Parisuhdehuora =prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan parisuhteen toiselle osapuolelle. - listätietoa
Näinkökö kirjoitti:
"Huora = prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan."
Parisuhdehuora =prostituoitu, eli henkilö joka antaa seksuaalisia palveluita rahallista korvausta vastaan parisuhteen toiselle osapuolelle.Huora tarkoittaa useimpien miesten mielestä myös naista, jolla on runsaasti irtosuhteita, tai naista, joka torjuu miehen seksuaalisesti.
- voihanvitalis
listätietoa kirjoitti:
Huora tarkoittaa useimpien miesten mielestä myös naista, jolla on runsaasti irtosuhteita, tai naista, joka torjuu miehen seksuaalisesti.
damn if you and damn if you don't, aika mielenkiintoinen merkitys tällä huora sanalla kun se voi tarkoittaa sekä pillunantajaa että pillunpihtaajaa
voihanvitalis kirjoitti:
damn if you and damn if you don't, aika mielenkiintoinen merkitys tällä huora sanalla kun se voi tarkoittaa sekä pillunantajaa että pillunpihtaajaa
Hmmmmm......aika outoa jos joku käyttäisi tuota sanaa pihtaajasta. :|
Sairasta.....yksi sana auttaa....maksullinen.
Ei voi aloittaa selittämään mistään naisen halusta jne. ap:n kaltaisesta tilanteessa, eli maksullinen on vähintään yhtä hyvä, kuin hänen haluamansa nais tyyppi.- hoikkanainen
Jep. Kannattaa varmaan ottaa tuokin huomioon. Ulkomaalainen rattopoika on huomattavasti parempi vaihtoehto kun suomimies.
hoikkanainen kirjoitti:
Jep. Kannattaa varmaan ottaa tuokin huomioon. Ulkomaalainen rattopoika on huomattavasti parempi vaihtoehto kun suomimies.
Noh, en nyt heti lähtisi ap:lle tarjoamaan lääkkeeksi noin kovia lääkkeitä, kyllä hetero on hetero, ei heterosta homoa leivota, jos ei sitä ole.....kyllä te naiset annatte ihan vääriä lääkkeitä vaivoihin. =DD
- lillerö
Mikähän ele mun oikein pitäisi tehdä? Kysyä jokaiselta ujon ja hiljaisen oloiselta miekkoselta että haluaisko se naida mun kanssa? Tuskin niistä juuri kukaan sillä keinolla lähtis mun mukaan kuitenkaan, onhan se nyt kuvottavaa jos nainen on tyrkky. Ja jos lähtis niin ei se mikään oikea nössykkä sitten oliskaan.
- 217
Varmasti lähtisi jos et ole läski.
- lillerö
217 kirjoitti:
Varmasti lähtisi jos et ole läski.
Joo no en ole läski mutta en ole myöskään julkea tyrkky. Kyllä mulle kelpais ihan hyvin kokematon yksinäinen masentunut nuorimies mutta eihän ne ole missään tavoitettavissa, vai onko? Mä en kulje baareissa, nettipalstoilta minut löytää tai opiskelupaikasta (tosin siellä taitaa pariutua vain ne jotka hilluu niissä bileissä ja minä en).
lillerö kirjoitti:
Joo no en ole läski mutta en ole myöskään julkea tyrkky. Kyllä mulle kelpais ihan hyvin kokematon yksinäinen masentunut nuorimies mutta eihän ne ole missään tavoitettavissa, vai onko? Mä en kulje baareissa, nettipalstoilta minut löytää tai opiskelupaikasta (tosin siellä taitaa pariutua vain ne jotka hilluu niissä bileissä ja minä en).
Jep---Ei näillä ap:n kaltaisilla ihmisillä ole pienintäkään halua/uskallusta sitten tavata ketään kun se tilaisuus tulee, eli nämä tämänkaltaiset avaukset on aivan täyttä kuraa ja sanahelinää vailla todellisuuspohjaa. Harhaisten ihmisten lähettämiä aivopieruja lähinnä.....Jos hällä olisi munaa oikeasti tavata joku, niin se olis käyny jo maksullisissa, jos ei muuten onnistu. Näin ne menee asiat elämässä kun puhutaan todellisuudesta.
- lopenpettynyt_hcätmi
CamelBoots kirjoitti:
Jep---Ei näillä ap:n kaltaisilla ihmisillä ole pienintäkään halua/uskallusta sitten tavata ketään kun se tilaisuus tulee, eli nämä tämänkaltaiset avaukset on aivan täyttä kuraa ja sanahelinää vailla todellisuuspohjaa. Harhaisten ihmisten lähettämiä aivopieruja lähinnä.....Jos hällä olisi munaa oikeasti tavata joku, niin se olis käyny jo maksullisissa, jos ei muuten onnistu. Näin ne menee asiat elämässä kun puhutaan todellisuudesta.
Et voisi olla enemmän pihalla..olet luokkaa 100% täysin kuutamolla. Kävin baareissa yli 8v lähes joka viikonloppu enkä kertakaan päässyt edes saatille. Yleensä naiset vain tuhahti nähdessään rumat kasvoni vaikka yritin joka kerta tutustua baarin rumimpiin ja lihavimpiin naisiin.
Tämän jälkeen yritin muutaman vuoden ensin tutustua naisiin netissä muutaman kuukauden siinä toivossa että nainen sitten nähdessään minut "antaisi anteeksi" rumuuteni ja suostuisi seksiin/seurusteluun. Aina oli naisilla minut nähdesäni sitten lähes samantien jokin "tekosyy" miksi ei enää voinut nähdä tai edes keskustella enää netissä kanssani.
Ei todellakaan ole ollut yrittmisen tai uskalluksen puutteesta kiinni, ei sinne päinkään. Sanotaan mitä sanotaan tästä paljon puhutusta pillunpuutteesta mutta kyllä se ajaa tekemään asioita mitä ei mahdollisesti normaalisti tekisi/uskaltaisi.
CamelBoots et ole tiedostanut etkä elänyt ja hengittänyt "saastaisen ruman hcätmin" elämää, et tiedä ollenkaan mistä puhut, et vähimmäsäkään määrin. lopenpettynyt_hcätmi kirjoitti:
Et voisi olla enemmän pihalla..olet luokkaa 100% täysin kuutamolla. Kävin baareissa yli 8v lähes joka viikonloppu enkä kertakaan päässyt edes saatille. Yleensä naiset vain tuhahti nähdessään rumat kasvoni vaikka yritin joka kerta tutustua baarin rumimpiin ja lihavimpiin naisiin.
Tämän jälkeen yritin muutaman vuoden ensin tutustua naisiin netissä muutaman kuukauden siinä toivossa että nainen sitten nähdessään minut "antaisi anteeksi" rumuuteni ja suostuisi seksiin/seurusteluun. Aina oli naisilla minut nähdesäni sitten lähes samantien jokin "tekosyy" miksi ei enää voinut nähdä tai edes keskustella enää netissä kanssani.
Ei todellakaan ole ollut yrittmisen tai uskalluksen puutteesta kiinni, ei sinne päinkään. Sanotaan mitä sanotaan tästä paljon puhutusta pillunpuutteesta mutta kyllä se ajaa tekemään asioita mitä ei mahdollisesti normaalisti tekisi/uskaltaisi.
CamelBoots et ole tiedostanut etkä elänyt ja hengittänyt "saastaisen ruman hcätmin" elämää, et tiedä ollenkaan mistä puhut, et vähimmäsäkään määrin.Kyllä minä sen uskon, että et saa pillua ilmatteeks....Noh mitkä on vaihtoehdot?
Sinä voit varmaan ostaa sitä pillua siinä missä monet parisuhteessa eläjätkin?- lopenpettynyt_hcätmi
CamelBoots kirjoitti:
Kyllä minä sen uskon, että et saa pillua ilmatteeks....Noh mitkä on vaihtoehdot?
Sinä voit varmaan ostaa sitä pillua siinä missä monet parisuhteessa eläjätkin?Olen käynyt maksullisella naisella useita kymmeniä kertoja, se tie on jo osittain loppuun käyty. Saan kyllä edelleen siitä hetkellistä helpotusta, mutta jälkeenpäin on tyhjä/turta/masentunutu olo kun tiedostan että joudun maksamaan seksistä.
Haluaisin, että edes joku nainen suostuisi seksiin kanssani "antamisen ilosta" - koska haluaa seksiä kanssani - eikä rahasta. Tämä ei pitkälti yli 10v aikana ole toteutunut, siksi olen tullut siihen tulokseen että itsemurha on ainoa "ratkaisu" sen jälkeen kun maksullinen tie on aivan kokonaan käyty loppuun (ehkä muutama vuosi vielä).
En aio kitua enää yksinäisenä luuserina, se nyt vain on niin, siksi kuolema on parempi ratkaisu koska:
Elämä = vain kärsimystä, ei koskaan iloa
Kuolema = ei kärsimystä, ei koskaan iloa
->> Kuolema on minulle "parempi olotila" lopenpettynyt_hcätmi kirjoitti:
Olen käynyt maksullisella naisella useita kymmeniä kertoja, se tie on jo osittain loppuun käyty. Saan kyllä edelleen siitä hetkellistä helpotusta, mutta jälkeenpäin on tyhjä/turta/masentunutu olo kun tiedostan että joudun maksamaan seksistä.
Haluaisin, että edes joku nainen suostuisi seksiin kanssani "antamisen ilosta" - koska haluaa seksiä kanssani - eikä rahasta. Tämä ei pitkälti yli 10v aikana ole toteutunut, siksi olen tullut siihen tulokseen että itsemurha on ainoa "ratkaisu" sen jälkeen kun maksullinen tie on aivan kokonaan käyty loppuun (ehkä muutama vuosi vielä).
En aio kitua enää yksinäisenä luuserina, se nyt vain on niin, siksi kuolema on parempi ratkaisu koska:
Elämä = vain kärsimystä, ei koskaan iloa
Kuolema = ei kärsimystä, ei koskaan iloa
->> Kuolema on minulle "parempi olotila"No niin..Hyvinhän sulla sitten on asiat kun oot jo pääsyt panemaankin..
Mutta aivan yhtä tyhjä tunne siitä yhenillan jutustakin tulee! Ei se tee siihen lopulta suurtakaan eroa. Sä panet jotain ilman tunnetta ja tovottelet hyvät jatkot...
Ehkäpä kumminkin kaipailet lopulta sitä parisuhdetta...Aloitusviestisi vain kertoo jotain muuta.
Kyllä ne elämisen ilot on keksittävä jostain toisaalta kuin toisista ihmisistä.. Ne voi olla hyvänä lisänä, mut kivijalka pitäis rakentaa omaan tekemiseen.
-Minulla ne on harrastukset.- wefwfrw
CamelBoots kirjoitti:
No niin..Hyvinhän sulla sitten on asiat kun oot jo pääsyt panemaankin..
Mutta aivan yhtä tyhjä tunne siitä yhenillan jutustakin tulee! Ei se tee siihen lopulta suurtakaan eroa. Sä panet jotain ilman tunnetta ja tovottelet hyvät jatkot...
Ehkäpä kumminkin kaipailet lopulta sitä parisuhdetta...Aloitusviestisi vain kertoo jotain muuta.
Kyllä ne elämisen ilot on keksittävä jostain toisaalta kuin toisista ihmisistä.. Ne voi olla hyvänä lisänä, mut kivijalka pitäis rakentaa omaan tekemiseen.
-Minulla ne on harrastukset.-Minulla ne on harrastukset.
Mitä sä harrastat? :) wefwfrw kirjoitti:
-Minulla ne on harrastukset.
Mitä sä harrastat? :)No mulla on paljon harrastuksia...Sekä ulkona, että sisällä.
Vapaa-ajan ongelmia minulla ei ole koskaan ollut ja introvertin luonne tekee sen, että viihtyy yksikseenkin..Mä en vaan välttämättä tartte sitä pönkää olkapäätä vasten pysyäkseni pystyssä, niin kuin esim. tämä herra jolle vastasin.
- pelastussanomaa
Ehkä se Islam sieltä tulee ja pelastaa kaikki ätmitkin, kunhan vaan alkaa pyllistellä Mekasta poispäin. Luotetaan nyt siihen poijaat, pannaan muijat säkkeihin ja takas nyrkin ja hellan väliin. Ja jos tulee vastaansanomisia, niin siinä on parvekkaan ovi ja hupsistakeikkaa, oho!
Fiksua joo...- eitäälläfiksujaedesole
Ja teillä on entistä vähemmän muijia, tosi fiksua joo.
- RumaRumasta
Tässä ketjussa taas näkee, että rumana itseäänkin pitävä mies ei huoli rumaa naista. Ja silti valitetaan pillunpuutetta ja jankataan hypergamiasta. Ätmi itse on hypergaminen.
- aivopestyjäalykääpiöitä
On tässä hyvä esimerkki miten muutama ätmi on saastuttanut koko palstaa ja tyhmät ätmi-lampaat seuranneet perässä. Aivopestyjä suurin osa, onneksi olkoon! olette oman tilanteenne itse aiheuttaneet.
- 711
Niimpä, ihan selkeitä hypergameja kaikki ätmit!
- Luonnontieteilijä
"Tämän palstan naiset pitäisi tässä vaiheessa tunnista/tietää/tiedostaa 100% ätmien armoton mielenterveysongelmia ja itsemurhia aiheuttava pillunpuutetuska..silti naiset eivät tee elettäkään auttakseen meitä vaikka kidumme ja kärsimme päivän jokaisena sekuntina vuodesta toiseen.
Minä ainakin olisin valmis panemaan naista kuin naista HETI VÄLITTÖMÄSTI jos nainen olisi se osapuoli joka joutuisi kärsimään itsemurhan mittoihin yltävästä seksinpuutetuskasta ja uskon että niin olisi suurin osa muistakin miehistä."
Jos kuvittelet, että nainen antaa säälistä, ei tule koskaan tapahtumaan. Vaikka kuinka sosialismia kannatat. Miehellä pitää olla joku ominaisuus, mitä naiset kunnioittavat. Jos sellaista ei ole, ei tule kesää. Piste.- hämmentynyt__
Mitä. Nainen pitää ottaa kokonaisuutena, mutta miehestä riittää yksi ominaisuus?
- Garbaros
Hanki thaikkulasta muija itsellesi, ne antaa kyllä kiltisti ja auliisti uudessa kotimaassaan
- 1013
Niin tekevät, hypergameja kun ovat.
- sinkkkunainen
Minä naisena masturboin kolme kertaa päivässä enkä missään ruikuta seksin puutetta. Kasva aikuiseksi ja etsi elämääsi muutakin sisältöä kuin seksin perään itkeminen!
- KevlarVest
hahahaha sä juuri tuolla lausunnolla todistat aloittajan väittämän naisen julmuudesta, siiis sinkkunainen halooooo OP ei ole kertaakaan saanut maksutonta pillua ja sä syyllistät sitä seksin perään itkemisestä siis mitä, onko sulla tosiaan kaikki inkkarit kanootissa, nouseeko hissi ihan yläkertaan asti?
Mähän hyppäisin vihaisena tasajalkaa 24/7 jos en ikinä saisi, et taida tietää ollenkaan kuinka tärkeää se pillun saaminen miehelle on
- Trollollooo
Harva nainen on trolliseksuaali, niin ei tää miesten provoaminen oikein toimi pillunhankinnan strategiana.
- 816
Oikeassa olet.
- Anonyymi
Njaa, tällä palstalla tuskin naisia käy!!
Päätä pensaaseen vaan…🌳 - Anonyymi
Pillu
Kaupasta voit ostaa pillun. Älä ole avuton.
- Anonyymi
Njaa. Kenelläkään ihmisellä ei ole muita velvoitteita vieraita ihmisiä kohtaan kuin noudattaa lakia. Ne, jotka eivät siihen pysty, eivät kunnioitusta ansaitse. He ovat subhumaneja.
En tule kunnioittamaan sellaisen roskaväen muistoa, joka on aina reilu miessukupuolelle ja naissukupuolelle aina mahdollisimman raukkamainen. - Anonyymi
Miten niin julmuudesta, itseä nuoret naiset aika hassuttavat ja tekevät olon hauskaksi, muttya niin IRL siis.
- Anonyymi
Antaisin miehelle seksiä vaikka joka päivä. Mutta miehet ei vaan halua minua. Miksei!??
Mihin voin valittaa ja kenen syy tämä on? Onko miehet vaan niin julmia ettei suostu seksiin ja tule heti mulukkku ojossa tänne kun haluan?? Olen pari viikkoa ootellu täällä että joku tulis eikä ketään näy! - Anonyymi
Itsellä joo no tuohan on maailman fakta että sinisilmäinen henkilö ei ikinä kelpaa johtotehtäviin.
Mutta tuollainen kun miten hirveästi verisuonet käsivarsissa, siniset, kun loukkaannuin törrmäsin, paha vamma elimistö parantaa itseään kierrättämällä verta sitten tehokkaammin. - Anonyymi
Ei ole niin korkeaa verenpainetta että voisi maalata taloja veriruiskulla kuin painepesurilla.
Huomasin joo itse että paha juttu tuli, pesin ja suojasin tuon käden silti tuli pieni määrä verta nukkuessa vuosi verta peitolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197