löysin ihannemieheni

herkkäkomistus

Mies on itseäni useamman vuoden vanhempi. Ulkonäkö kohdillaan. Sekä luonne. Naisia on varmasti ollut paljon koska on todellakin erittäin komea ja mukava mies. Mutta kuitenkin itsetunto ei taida olla parhaimmasta päästä. Hirvittävän epävarma tuntuu olevan minusta. Ei itsekään ole rumimmasta päästä naisia. Mies kyselee ja varmistelee koko ajan että olenhan sitten vain hänen ja eihän minulla ole ketään muuta ja hän ei halua ketään muuta kuin minut. Mies joka saisi ihan kenet haluaa.... Ristiriita taitaa syntyä siitä että kun on erittäin komea niin luullaan että siinäpä varsinainen sonni ja naisten kaataja. On varmasti saanut kokea yhtä ja toista naisten taholta. Itse olen kokenut saman miesten taholta. Kun on ja kaunis niin monet pitävät esineenä. Käyttävät ja jättävät. Olettaisin että naiset osaavat olla myös yhtä julmia.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isotpojatkertonu

      Ristiriita voi todellakin johtua siitä että on nähnyt miten helposti naiset, niin varatut kuin vapaatkin, hyppäävät sen komean ja mukavan miehen vällyihin. Niitä kun on tarpeeksi nähnyt niin helposti alkaa kuvittelemaan että kaikki naiset on yhtä helppoja.
      Ja on hiivatin vaikea uskoa että se oma on niin erityinen että se ei lähde kenenkään matkaan ns. jalat alta vievän kohteen ja sopivan tilaisuuden sattuessa.

      • Olet oikeassa. Epävarmuus voi myös johtua ikäerosta. Pelkää, että nainen kuitenkin haluaa nuorempaa.


    • flksdjfaslkjafsljk

      tai sitten on sairaalloisen mustasukkainen..ja sen vuoksi suhteet ei kestä..

    • hyipois

      Tuollaiset miehet ovat aina pettureita. Potkaise hyypiö jeti kartanolle.

    • Kerrovaikkaikää

      Missä semmonen "sonni" asuskele??? Jotekin tuttuu piirre miehessä.

    • KunpaMullekin

      Olen hyvännäköinen mies ja kyllä, usko naisiin on todella kovilla. En tiedä uskallanko luottaa kehenkään enää koskaan. Vaikken varattuihin koske, niin se tarjouksien ja halpamaisuuden määrä… hyi helvetti. Tullaan vonkaamaan jopa oman miehen ollessa samassa tilassa. Lisäksi on myös lämmin ja herkkä, joten mulle uskoudutaan hirvittävän paljon… yhden tuttavan naisystävä tuli kännissä sepustamaan kuinka sen miehellä ei seiso ja se haluaisi, että mä vedän sitä kunnolla perseeseen nyt ja heti kun ei ole aikoihin saanut. En antanut.

      Toinen voi olla sitten ikäero… eli vahvistan omasta kokemuksesta nuo kaksi mielestäni oikein tehtyä epäilyä yllä.

      Pidä miestä kädestä, anna luottamukselle aikaa rakentua. Tarvitset vain lämpimän otteen ja silkkihansikkaat. Onnenpekka se mies jos siihen pystyt, pidä huolta :)

    • mävaanfuntsin

      Joo voi olla rehellinenmies , jota on aikaisemmin höynäytetty ja pettynyt naisiin. Tai voi olla pelimies. Pelimiehet on vakavassa suhteessa mustasukkaisia naisestaan. Naisen on oltava uskollinen, vaikka mies pettää itse tilaisuuden tullen. Parhaat pelimihet on vähän rassukoita itsetunnoltaan, hyvännäköisiä, superkunnollisenoloisia ja siististi käyttäytyviä/pukeutuvia.

    • dobbobod

      Kyllähän sen epävarmuuden selittää jo se, kun vertaillaan naisiin ulkoisesti...

    • kuinmyös

      Itsellä miehenä aivan samanlaisia kokemuksia naisesta. Tuo on luonteenpiirre, eikä se häviä ajanmyötä. Normaali ihminen ei tuollaista vakuuttelua kaipaa, ja ennenpitkää tuo alkaa ärsyttämään ja johtaa eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe