Kokemuksia tälläisistä kaukosuhteista?
Nykyaikana saa onneksi halpoja puheluita (1s/minuutti) ja whatsappit ym on keksitty. Harmi kyllä Skype ei toimi, koska siellä päässä infra ei ole niin kehittynyttä että yhteidet olisi tarpeeksi nopeat.
Lennot maksaa pirusti. Junaa ei maassa voi käyttää, on järkyttävän hidasta.
Kuinka vaikea / helppo Kanadasta on löytää töitä? Kielitaito on, mutta ei ammatillista koulutusta. Ilmeisesti siellä koulutuksella ei ole niin suurta painoarvoa kuin täällä Suomessa? Onko elämä hankalaa, kun julkiset palvelut eivät toimi niin hyvin kuin täällä?
Suomi-Kanada?
4
77
Vastaukset
- asdfjklu
Jos osaa englantia, kanadasta on helppo löytää töitä. Tarjolla samankaltaisia workingholiday viisumeita kuin australiaan.
- KaNukki
Ilmeisesti working holiday ei toimi kanadaan tällä hetkellä. En ole edes korkeakouluopiskelija joten muutkaan vaihtohommat ei tule kysymykseen. Hankalaa.
- jokaisellejotakin
Olen asunut Kanadassa nyt melkein 20 vuotta, alu oli kangisteleva kun opettelin ison kaupungin kulttuuria. Toronto on aika laaja mutta helppo ajella kun kadut melkein menee suorina ita-lansi ja etela-pohjoinen suunnassa. Jos on kielitaito niin homman saat heti jos et ole krankku jas sinulla on tyolupa. Rakkautta loytyy helposti, minulla oli kuukauden sisalla kolme tyttoystavaa. Paikka oli kovin ulkomaalaisista rakennettu yhteiskunta ja loytyy ihmisia joka maasta, suurin osa Kiinasta ja Intiasta, on philipiinoja ja brazilialaisia ja sitten pienemmin osin kaikkialta maailmasta, suomalaisia muutama sata enaa kun Suomesta ei tanne tule enaa siihen tahtiin kuin viiskyt ja kuuskyt luvuilla. Ihmiset on kovin kevytkenkaisia ja seuraa kylla loytyy enemman kuin haluaa.
- KaNukki
Kiitos vinkeistä! Tuo working holiday juttu alkoi kiinnostamaan.
Olen nainen ja tosiaan kaukosuhteessa nyt, eli seuransaannin helppous tai vaikeus ei ole top priority :)
Lisää vinkkejä saa antaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044