Kokemuksia tälläisistä kaukosuhteista?
Nykyaikana saa onneksi halpoja puheluita (1s/minuutti) ja whatsappit ym on keksitty. Harmi kyllä Skype ei toimi, koska siellä päässä infra ei ole niin kehittynyttä että yhteidet olisi tarpeeksi nopeat.
Lennot maksaa pirusti. Junaa ei maassa voi käyttää, on järkyttävän hidasta.
Kuinka vaikea / helppo Kanadasta on löytää töitä? Kielitaito on, mutta ei ammatillista koulutusta. Ilmeisesti siellä koulutuksella ei ole niin suurta painoarvoa kuin täällä Suomessa? Onko elämä hankalaa, kun julkiset palvelut eivät toimi niin hyvin kuin täällä?
Suomi-Kanada?
4
69
Vastaukset
- asdfjklu
Jos osaa englantia, kanadasta on helppo löytää töitä. Tarjolla samankaltaisia workingholiday viisumeita kuin australiaan.
- KaNukki
Ilmeisesti working holiday ei toimi kanadaan tällä hetkellä. En ole edes korkeakouluopiskelija joten muutkaan vaihtohommat ei tule kysymykseen. Hankalaa.
- jokaisellejotakin
Olen asunut Kanadassa nyt melkein 20 vuotta, alu oli kangisteleva kun opettelin ison kaupungin kulttuuria. Toronto on aika laaja mutta helppo ajella kun kadut melkein menee suorina ita-lansi ja etela-pohjoinen suunnassa. Jos on kielitaito niin homman saat heti jos et ole krankku jas sinulla on tyolupa. Rakkautta loytyy helposti, minulla oli kuukauden sisalla kolme tyttoystavaa. Paikka oli kovin ulkomaalaisista rakennettu yhteiskunta ja loytyy ihmisia joka maasta, suurin osa Kiinasta ja Intiasta, on philipiinoja ja brazilialaisia ja sitten pienemmin osin kaikkialta maailmasta, suomalaisia muutama sata enaa kun Suomesta ei tanne tule enaa siihen tahtiin kuin viiskyt ja kuuskyt luvuilla. Ihmiset on kovin kevytkenkaisia ja seuraa kylla loytyy enemman kuin haluaa.
- KaNukki
Kiitos vinkeistä! Tuo working holiday juttu alkoi kiinnostamaan.
Olen nainen ja tosiaan kaukosuhteessa nyt, eli seuransaannin helppous tai vaikeus ei ole top priority :)
Lisää vinkkejä saa antaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882