Palsta nyt toimii miten toimii, mutta tänään ensimmäistä kertaa näkyy "Ei ketjuja", kun selaa aihealueita, välillä aiheet tulevat näkyviin ja välillä ei.
Onko monella samoja ongelmia tällä hetkellä, jos on, niin oletteko "rekkautuneina" vai "trolleina"?
Palstan toiminnassa ongelmia??? (kuinka monella)
18
<50
Vastaukset
Siis ei lue "ei ketjuja" vaan "Ei yhtään keskustelua", välillä tulee näkyviin ja välillä taas ei näy...
- aikuisten.oikeesti
Mulla sama EI YHTÄÄN KESKUSTELUA, enkä ole rekattu.
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Mulla sama EI YHTÄÄN KESKUSTELUA, enkä ole rekattu.
Itse huomasin, että saa aina välillä näkymään, kun hyppii aihealueiden välillä.
Myös "f5"/sivun uudelleen lataus voi auttaa, mutta en ole jostain syystä kokeillut, täytyy testata, jos ilmenee vielä, nyt toimisi suoraan, kun tulin lenkiltä.....
- huolestuin
trolli ja sama
- nnnnaiiinnneen
Mua itkettää kun se mun alotus teemal "pakko saada maksullista miesseuraa", katos jonneki!!!
Ai sinäkö se oot (n35v)?! =DD
Ihmettelen itsekin miksi välillä jotkut kommenttini on poistettu, vaikka mielestäni en ole mitään kauhean pahaa niissä kirjoittanut, ehkä jotain pientä "halveksuntaa" voinut osoitaa, mutta en sen enempää......tai no yhden kommentin näin, että oli poistettu mutta siinä ei muistaakseni ollut yhtään mitään edes sellaista, eli voi olla sitten satunnais ammuntaa, jollakin modella.....
En ole kyllä palstan sääntöihin "ehtinyt" tutustua, joten käy kurkkaamassa niistä, rikkoiko se ketju jotain sääntöä vai oliko modella vain "huono" päivä.....
- Ikis__M
Tuo ilmoitus kertonee palstan ilosanomien laajasta suosiosta, ei ehdi kaikille lataamaan kun on niin paljon lukijoita, jännämiesuutiset selvästikin kiinnostaa naisia. Palsta on iskussa :)
Tekee samaa. Ärsyttävää. Iltapäivällä, kun ensimmäisen kerran huomasin ilmiön, arvelin että joko joku väittelyn hävinnyt assburger on ajanut palstan alas, tai sitten ylläpito viimeinkin keksi lopullisen ratkaisun ätmiongelmaan. Mutta kai tämän vain on sitä tavanomaista Suomi24:n tekniikan pettämistä, mitä se palstauudistus ei sitten kai ihan korjannutkaan.
- DarkRules
Jotain ongelmia on. Ei näy yhtään Darkkis-aloitusta.
- Kunneitaidotriitä
Milloin Suomi24 olisi toiminut moitteettomasti? Ei koskaan. Sama buginen paska tämä on ollut iät ja ajat, riippumatta ulkoasusta. Kun jotkut ei vaan osaa, niin ei osaa.
- its.all.bullshit
- Ex--PUA
Oudompaa olisi, jos tämä toimisi.
Tältä varmaan naisista tuntuu jännämiehen kanssa.Miksei voi puhua myös jännänaisista sitten samassa yhteydessä, siis jos haluaa jänniksistä koko ajan tehdä uusia ketjuja, niin miksi pitää tehdä tästä täysin sukupuoli kysymys?
Jos haluaa esittää halveksuntaa, jotakin käytöstä kohtaan, niin nuo asiat sopii ihan hyvin yhteen, koska käsittävät saman nais/mies tyypin, eli jos haluatte halveksua sitoutumis kyvyttömiä, ei perhe/parisuhde keskeisiä ihmisiä, niin tuo teidän tyyli on kyllä ihan väärä, alkaa itseltäkin tulla korvista tuo "tuuba" jo niin pahasti, että ei jaksa edes niitä kauheasti lukea......
Se, että tietynlainen käytös on ns. nykypäivän normi, niin sille ei voi ketään mitään ja näin se saakin olla, ei siinä mitään, kunhan ei ketään esitä mitään muuta kuin sitä mitä oikeasti ovat. Tiedän...tiedän... paljon pyydetty monellekin, mutta toivossa on hyvä elää....- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
Miksei voi puhua myös jännänaisista sitten samassa yhteydessä, siis jos haluaa jänniksistä koko ajan tehdä uusia ketjuja, niin miksi pitää tehdä tästä täysin sukupuoli kysymys?
Jos haluaa esittää halveksuntaa, jotakin käytöstä kohtaan, niin nuo asiat sopii ihan hyvin yhteen, koska käsittävät saman nais/mies tyypin, eli jos haluatte halveksua sitoutumis kyvyttömiä, ei perhe/parisuhde keskeisiä ihmisiä, niin tuo teidän tyyli on kyllä ihan väärä, alkaa itseltäkin tulla korvista tuo "tuuba" jo niin pahasti, että ei jaksa edes niitä kauheasti lukea......
Se, että tietynlainen käytös on ns. nykypäivän normi, niin sille ei voi ketään mitään ja näin se saakin olla, ei siinä mitään, kunhan ei ketään esitä mitään muuta kuin sitä mitä oikeasti ovat. Tiedän...tiedän... paljon pyydetty monellekin, mutta toivossa on hyvä elää....Koska jännämiehet ovat naisten juttu.
Lähin mihin miehissä voi päästä, on se jos mies ryhtyy jännäjennaan joka on juossut juoksunsa. Mutta sellainen nainen voi olla myös muunlainenkin, joten tästäkään ei saa vastinetta. Ex--PUA kirjoitti:
Koska jännämiehet ovat naisten juttu.
Lähin mihin miehissä voi päästä, on se jos mies ryhtyy jännäjennaan joka on juossut juoksunsa. Mutta sellainen nainen voi olla myös muunlainenkin, joten tästäkään ei saa vastinetta.Aww......en hyväksy kaksinaismoralismia, monet miehet käyttäytyvät ihan samalla lailla, kuin naisetkin, ainoastaan "historiaa" ei saa samaan tahtiin, jos puhutaan seksisuhteilijoista.....
En saanut ajatuksestasi kiinni, jos vaatii moraalia, niin täytyy myös itsellä olla moraalia.
Jännäjennathan ovat itselleni juuri näitä tapista tappiin hyppijöitä, ihan sama mikä status yms. naisella on, samaan kastiin, saman käytöksen nojalla voidaan laittaa kaikki.......
Yksi syy miksi tietyt puheet ei vakuuta on juurikin se, kun niissä ei ole päätä eikä häntää, jos ei samat merkitykset, koske molempia sukupuolia, asia menee aina hyvin nopeasti surkuhupaisaksi juuri tämän takia.
Joo, jostain syystä vähän yskii. Jos ongelmaa ei saada pian korjattua niin "käsikonstina" voi kokeilla että jos palkissa oleva osoite näyttää tältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/sinkut?page=0
Niin korvatkaa viimeinen 0 numerolla 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832