Naiselle romantiikka on sitä, että mies tekee hänelle asioita ja palveluksia, tarjoaa kynttiläillallisen, vie öiselle veneajelulle Venetsian kanaaleissa tai ostaa timanttikorun. Varmasti tällainen tuntuu naisesta ihanalta, mutta tämähän on aivan perverssi käsitys romantiikasta ja rakkaudesta.
Naisten käsitys romantiikasta on itsekkyyttä
30
<50
Vastaukset
- romanticotico
Miehen käsitys romantiikasta on se, että nainen antaa pillua. Ihanan romanttista.
- aikuisten.oikeesti
Niin ja se vuorihan on silloin valloitettu! Kohti uusia seikkailuita ja "vuoria"!
- aikuisten.oikeesti
Naiselle romantiikka on sitä, että mies tekee hänelle asioita ja palveluksia,
tarjoaa kynttiläillallisen kotona, vie öiselle kuutamo uinnille autiolle rannalle, hiihtoretkelle tai..... Vie elokuviin jotain naisen mieleistä filmiä katseleen,
eikä toiminta leffoja tai skifi juttuja!
Ojan pientareelta kerätyt villikukat vasta romanttisia ovatkin.
Koruja ne ovat myös hopeisetkin korut!...jos siis koruilla tahdot ilahduttaa.
Miks miesten aina pitää esittää kaikki siin negatiivisessa valossa?
.
Osta vaikka pakasteesta fokkivihanneksia pussillinen ja 200-300g possusuikaleita
ja fokkaa ne, vaikka paistinpannulla.
Hämärä valaistus ja jo yksin kynttilä pöydälle riittää kertomaan mitä sä tarjoat...
se on minimaallisempi versio kynttilä illallisesta kahdelle.
.
Pieniä tekoja joita arvostamme jo siksi ett joku vaivautuu niitä tekeen puolestamme.
Kas rahalla saa ja hevosella pääsee...mut kuka oikeesti vaivautuu itse yrittämään vaik ei kaikkea maallista viosikaan tarjota!
Mikä vois olla vetoovampaa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan; eli kaiku kantautuu kyllä takaisin!Sinun pitää muistaa, ettei läheskään kaikki naiset käyttäydy aidosti & rehellisesti, niin kuin sinä, jos nyt uskallan näin sanoa lyhyen tuttavuutemme jälkeen......
En kuitenkaan syytä naisia yhtään enempää, kuin miehiäkään, nämä on näitä asioita, että paras on kuin kaksi toisilleensopivaa kokonaisuutta kohtaisi, oli se kokonaisuus sitten mitä on.- aikusten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
Sinun pitää muistaa, ettei läheskään kaikki naiset käyttäydy aidosti & rehellisesti, niin kuin sinä, jos nyt uskallan näin sanoa lyhyen tuttavuutemme jälkeen......
En kuitenkaan syytä naisia yhtään enempää, kuin miehiäkään, nämä on näitä asioita, että paras on kuin kaksi toisilleensopivaa kokonaisuutta kohtaisi, oli se kokonaisuus sitten mitä on.Sun on myös hyvä ymmärtää etten mä IRL julista ääneen kaikille käsityksiäni elämästä. En koska mä haluun suojata itseni. Esim. Olen tanssimassa ja joku alkaa vonkaamaan sellain kauttarantain...teen selväksi hyvin pehmeästi ett mä olen kyllä varattu... haeppa itselles vapaata seuraa. Ei pahaa mieltä kummallakaan.
Tulee toinen Hemmo ja tekee ihan törkein sanakääntein ehdotusen loppuyön kuvioista. Silloin repeen kiukusta, millä oikeuksilla on törkeä naiselle/mulle?
Saa kaikkea muuta kuin lempeät pakit tyyliin... mene mäkeen ja vedä käteen
tai vielä pahempaa.
Nolottaa se itseänikin, mutt käytännössä se Hemmo ei mua enää häritse toisten.
.
Tällä mä tarkoitan sitä ett riippuu myös käytöksestä millaisen kohtelun kukin saa.
Ja usein ne törkeimmät törkyturvat ovat miehekkäästi hyvän näköisiäkin vielä.
Ilmeisesti luulevat saavansa mimmin kuin mimmin mukaansa,
vaikka käytös olis ala-arvoistakin. Uhh. aikusten.oikeesti kirjoitti:
Sun on myös hyvä ymmärtää etten mä IRL julista ääneen kaikille käsityksiäni elämästä. En koska mä haluun suojata itseni. Esim. Olen tanssimassa ja joku alkaa vonkaamaan sellain kauttarantain...teen selväksi hyvin pehmeästi ett mä olen kyllä varattu... haeppa itselles vapaata seuraa. Ei pahaa mieltä kummallakaan.
Tulee toinen Hemmo ja tekee ihan törkein sanakääntein ehdotusen loppuyön kuvioista. Silloin repeen kiukusta, millä oikeuksilla on törkeä naiselle/mulle?
Saa kaikkea muuta kuin lempeät pakit tyyliin... mene mäkeen ja vedä käteen
tai vielä pahempaa.
Nolottaa se itseänikin, mutt käytännössä se Hemmo ei mua enää häritse toisten.
.
Tällä mä tarkoitan sitä ett riippuu myös käytöksestä millaisen kohtelun kukin saa.
Ja usein ne törkeimmät törkyturvat ovat miehekkäästi hyvän näköisiäkin vielä.
Ilmeisesti luulevat saavansa mimmin kuin mimmin mukaansa,
vaikka käytös olis ala-arvoistakin. Uhh.Kyllä minä ymmärrän, en minäkään voi ihan kaikkea laukoa päin naamaa, vaikka joissakin tapauksissa täytyy jotain sanoa suorempaakin, jos on sellainen tilanne.
Tuo sinun käytös, kun olet tanssimassa on juuri sellaista mitä voisin sinulta odottaakin, sinun kaltaisiasi varattuja näkee joskus ja heidän kanssaan on tullut juteltua, olen yleensä kehunut, kun osaavat käyttäytyä fiksusti vrt. moneen muuhun varattuun naiseen.- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän, en minäkään voi ihan kaikkea laukoa päin naamaa, vaikka joissakin tapauksissa täytyy jotain sanoa suorempaakin, jos on sellainen tilanne.
Tuo sinun käytös, kun olet tanssimassa on juuri sellaista mitä voisin sinulta odottaakin, sinun kaltaisiasi varattuja näkee joskus ja heidän kanssaan on tullut juteltua, olen yleensä kehunut, kun osaavat käyttäytyä fiksusti vrt. moneen muuhun varattuun naiseen.Mutt kun minä en ole varattu! Se on vain suojamuuri minkä taakse piiloudun.
Olen tanssimassa jos ystäviänikin on siellä.
Toinen vaihtoehto on et joku sisaruksistani on puolisonsa kassa mukana.
Jos olen ystävien seurassa, usein mun veli hakee munt
kun soitan ett haluun kotiin nyt ja kyytsää ulko-ovelle.
Mun käytös johtunee varmaan vanhanaikaisesta kotikasvatuksesta oli vähän poikkeava toisten ikäisteni mielestä.
Kuten heidän vapautensa ja käytöksensä oli taas mun mielestäni.
Hävyttömyydet olen oppinut vasta avokkina ollessani,
enkä niitä oikeastaan käytä kuin kiukkuisena.
Silloin ne ei mua hävetä kimauttaa vasten toisen naamaa,
mut kun ne jo on kuuluvilla...mua usein kaduttaa.
Tosin sanaakaan en vaihtaisi/ottais pois; noitten törkyturpien kohdalta!
Hyvää yötä, kauniita unia! ..vielä valveilla olijoille. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Mutt kun minä en ole varattu! Se on vain suojamuuri minkä taakse piiloudun.
Olen tanssimassa jos ystäviänikin on siellä.
Toinen vaihtoehto on et joku sisaruksistani on puolisonsa kassa mukana.
Jos olen ystävien seurassa, usein mun veli hakee munt
kun soitan ett haluun kotiin nyt ja kyytsää ulko-ovelle.
Mun käytös johtunee varmaan vanhanaikaisesta kotikasvatuksesta oli vähän poikkeava toisten ikäisteni mielestä.
Kuten heidän vapautensa ja käytöksensä oli taas mun mielestäni.
Hävyttömyydet olen oppinut vasta avokkina ollessani,
enkä niitä oikeastaan käytä kuin kiukkuisena.
Silloin ne ei mua hävetä kimauttaa vasten toisen naamaa,
mut kun ne jo on kuuluvilla...mua usein kaduttaa.
Tosin sanaakaan en vaihtaisi/ottais pois; noitten törkyturpien kohdalta!
Hyvää yötä, kauniita unia! ..vielä valveilla olijoille.Ymmärrän, olen itsekin toiminut "vara varattuna" joillekin naisille, kun eivät ole muuten päässeet eroon epämukavista "herrasmiehistä", välillä on ollut useampikin saman illan aikana. =D
Hyvää yötä ja kauniita unia, myös sinulle!
- kaukanatodellisuudesta
Niin naisten käsitys rakkaudesta on vääränlainen. Pitäisi olla se unelmien prinssi ja muuta potaskaa. Miesten käsitys seksistä on vääränlainen. He luulevat naisia panokoneiksi ja luulevat että naisen hymy ja vitsailu tarkoittaa että saa pesää.
- aikuisten.oikeesti
Hei nyt kun asian otit puheeksi: niin kerrohan millainen on miehen käsitys rakkaudesta tai ainakin oma käsityksesi miehen rakkaudesta!
Vois auttaa ehkä kumpaakin sukupuolta ymmärtämään näitä tunteita ja viestejä.
- Elluellun
Mun mielestä olis romanttista lämpimänä kesäyönä istua järven rannalla ja kuunnella lintujen laulua. Halailla ja pussailla miehen kanssa. Kukaan mies ei vaan halua sellaista tehdä ainakaan mun kanssa. Ehkä meen kaverin kanssa kesällä viettämään aikaa rannalle, tosin metrin välillä ihokosketukseen :D
- romanttinen_mies
Kyllä mä tuollaista haluaisin tehdä, mutta vain kauniin naisen kanssa. Mun käsitys romantiikasta on sellainen.
- notuotatuota
Italialaiset naiset ainakin tykkäävät passata miehiään, joten maykusta sinne. Mutta muista kuitenkin maksaa kun olette ulkona...
- Kuuroko-olen
Myös joku kaunis sana , kuten kiitos, olisi yksinkertaisuudessaan romanttista, mutta edes sitä ei kuule miehen suusta.
Kiitos! :)
jk. tuo tuli sydämmestä ja hymyn sait kylkiäisenä ihanasta vaatimattomuudestasi, pahoillani olen siitä, että olet kohdannut vain sitten todella huonoja miehiä, jos toteamuksesi pitää paikkaansa......- ritari_ruskeakieli
MGTOW kirjoitti:
Kiitos! :)
jk. tuo tuli sydämmestä ja hymyn sait kylkiäisenä ihanasta vaatimattomuudestasi, pahoillani olen siitä, että olet kohdannut vain sitten todella huonoja miehiä, jos toteamuksesi pitää paikkaansa......Lips lips, ruskeakieli ritari, varo ettei valkoinen panssarisi tahraannu.
ritari_ruskeakieli kirjoitti:
Lips lips, ruskeakieli ritari, varo ettei valkoinen panssarisi tahraannu.
Voi sua pientä veljeä.....Jos nainen on ihan oikeasti kohdannut vain sellaisia miehiä, mitkä eivät käytä edes sanaa "kiitos", niin en sitä oikein voi uskoa, mutta en voi kiistääkään, jos hänellä ihan oikeasti tilanne tämä, eli jos ei ole provo/trolli, niin hyvä se on hänenkin tietää, että tuo käytös on pakostakin, jonkin pienen marginaali ryhmän käytöstä.......vai oletko itse tietoinen tälläisistä miehistä vai tunnistitko oman käytöksesi jopa tästä?
Voi olla, että sinun suuri ongelmasi johtuu hyvin yksinkertaisesta asiasta, mutta ehkä se on kuitenkin sinulle voittamaton haaste, jolle et voi mitään, mene ja tiedä....
- Höpsistä
Se on ylipäätään toisen huomioimista, sitä, että on toiselle tärkeä.
Siitä varmasti itsekin pidät, mikä siinä on siis niin kummastuttavaa? - Romantikkovarmaan
Täytyy erottaa pelkkä hyväksikäyttö ja aito romantiikka toisistaan. Jos nainen vain odottaa että mies tekee kaikkea hänen eteensä, se on itsekkyyttä.
Oikeasti ihastunut/rakastunut nainen taas haluaa tehdä saman tyyppisiä juttuja myös miehelle. Kyllä minä ainakin teen mielelläni kivoja juttuja naiselle silloin kun saan itsekin samanlaista kohtelua osakseni. - miehet_ehdottelee
Entäs takkatuli ja talja? Yääääk.
- ElämääEiViihdettä
Sun käsitys romantiikasta perustuu täysin viihteeseen. Ei se ole totta. Elä elämääsi ja tutustu ihmisiin.
- nuukkumatti
Kaikilla naisislla on sama käsitys romantiikasta, niinhän se olikin. Kuten tämän palstan kirjoittajilla on kaikilla sama käsitys naisista.
- Tähti-Silmä
Minulla on ollut tosi romanttinen kokemus nuoren tyttönä. Ihastukseni vei minut kuutamo soutelulle kesä iltana :) se on jäänyt minun mieleeni ikuisesti <3
Älä yleistä omia kokemuksiasi koskemaan kaikkia naisia. Jos deittailemasi naiset ovat halunneet tuollaisia asioita niin se ei tarkoita, että kaikki haluaisivat.
- TheTruth
Kyllä miehetkin voi istua kädestä kiinni pitäen kynttilän valossa mutta vain jos on pussit tyhjät ja muutenkin raukea olo. Jos mies on ollut puutteessa viimeisen kuukauden niin silloin ei kyllä pyöri mielessä muu kuin pillu, varsinkin jos se istuu siinä vieressä.
- Pillukoolen
Pillu istuu vieressä :O Huh.huh.....
- OsaamistaOn
Osa miehistä osaa tyhjentää pussinsa tarvittaessa itsekin :)
- m-i-e-s
Naisen käsitys romantiikasta? En tiedä mistä johtuu, mutta monelle naiselle on pakko mielle aina päästä mainitsemaan jostakin.
Romanttinen illallinen, saattaa käsittää monipuolisia merkityksiä.
Teet uunikalaa kasviksilla ja tarjoilet mukaan perunamuussia, juomaksi vaikka viiniä. Ensimmäisenä todennäköisesti tulee, perunamuussissa ei ole suolaa tai jotain muuta sellaista pientä, josta voi vain jotain naputtaa. (Paras on tietenkin se, ettei vastapuoli osaa perunoita keittää, mutta mikä on miehen reaktio, ei sieltä ei lauota, perunat oli raakoja, vaan kiitetään ja kehutaan maittavasta ateriasta ja kehutaan vaikka kalaa, mikä se oli oikeasti erityisen hyvää, eikä edes naputeta aiheesta, vaikka siihen olisi tilaisuus. Nainen siis naputtaa, vaikka mitään syytä ei olisi). Tapahtuma kuin tapahtuma, aina löytyy nainen, joka keksii jostain jotain sanottavaa.
Aikuisten.oikeesti!
"Naiselle romantiikka on sitä, että mies tekee hänelle asioita ja palveluksia,"
Tämä on täysin väärä ajattelutapa jo heti alkuun, mikäli näin ajattelee, niin ei muuta kuin lappiin hiihtoladulle susien syötäväksi. Se että tuleeko romantiikka kynttiläillallisella kotona, öisellä kuutamouinnilla, hiihtoretkellä, elokuvilla, kerätyillä villikukilla tai muilla on sukupuolivapaa juttu.
Romantiikan täytyy olla molemminpuolista,
"Miks miesten aina pitää esittää kaikki siin negatiivisessa valossa?"
Ajatteleeko kaikki naiset hyvin itsekeskeisesti asioita tasa-arvoisessa yhteiskunnassa miehen tehtävät ja yhteiset tehtävät? (Eli ei ole naisten tehtäviä, sillä naisten tehtävät ovat sovinismiä ja sortavat naisia? Miesten tehtävät ovat miesten tehtäviä ja nämä eivät sorra miehiä sovinismilla. Miesten ja yhteiset tasa-arvoiset tehtävät ovat feminismin suola, eli vääristyneet arvot ja ajattelutapa maailmankaikkeuteen ja kaikkeen. Sukupuolen tasa-arvoa kannattavat ovat jo irrottautuneet vanhasta ja ymmärtävät käsitteenä humanismi.)
Mikäli joku kokee mm. oven avauksetta jättämisen, että ritarillisuus on kuollut, niin kyllä, enää ei katkota päitä miekalla ja pukeuduta panssariin. - iuiuu
Aloituksen kuvaus romantiikasta on aikas väärä.. Romantiikka on kai sitä että tekee romanttisia asioita silloin tällöin ja naisen pitää ne ansaita. Mitään mainituista asioista ei kannata miehen tehdä ennen kuin parin välillä on ollut seksiä. Jopa drinkin tarjoamista tutustumisvaiheessa kannattaa välttää.
Psykologia on kivaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13605944 - eituollatavalla
Minä en ainakaan ajattele noin. Romantiikka on se kun yhdessä harrastetaan ja halaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752