Miksi ette halua kunnollisia miehiä vaan aina otatte sellaisen jännämiehen? Nyt heti selittäkää tää juttu miksi pillunne kostuu aina jännämiehille.
Nyt naiset heti selittäkää
71
<50
Vastaukset
- MCMGTOW
Hehe... loistava aloitus. Nyt jäädään odottelemaan.
- AnteliasAune
Jännämieheltä saa jortikkaa ala- ja yläpäähän ja usein luuvitosta päähän!
- taasnäitä
AnteliasAune kirjoitti:
Jännämieheltä saa jortikkaa ala- ja yläpäähän ja usein luuvitosta päähän!
Ätmin fantasia jännämiehestä...
- naine2222
Ei ole mitään selitettävää kun kukaan tähän mennessä kohdattu mies ei ole ollut kiinnostukseni arvoinen, etkä etenkään sinä typerine juttuinesi
- 10olut10
Tämä sama aloitus on tehty varmaan sata kertaa ja saat niihin samat vastaukset myös. Mitä järkeä tässä on?
- ÄtmiysOnUskomus
Trolli aivopesee itseään. Yrittää saada itsensä uskomaan, että kaikki naiset tykkää jännämiehistä.
- 1417
Olmi saa kiksit kirjoittaessaan sanan jännämies. Vähän kuten pikkulapsi, joka on oppinut sanan kakka.
- tulevamamma
En tiiä jännämiehistä, mun mies on kunnollinen, perheenlisäystäkin tulossa ♡. Silti noita janttereita juoksee perässä eikä ymmärretä että ei kiinnosta. Minä olen hyvin kiltti ja ystävällinen, ikävä kyllä en sitten kai osaa ilmaista tarpeeksi hyvin että sopisi antaa minun olla tai sitten siinä on jotain muuta takana. Onko joillekki miehille se juttu yrittää saada kellistettyä varattu nainen? Naurettavaa toimintaa.
Tuskimpa "jantterit" perässä juoksevat jos et ole kauheasti "väärissä" paikoissa "väärässä" seurassa.......
- HirveetäNainenElää
MGTOW kirjoitti:
Tuskimpa "jantterit" perässä juoksevat jos et ole kauheasti "väärissä" paikoissa "väärässä" seurassa.......
niin kun esim. liikun ittsekseni kadulla?
HirveetäNainenElää kirjoitti:
niin kun esim. liikun ittsekseni kadulla?
"Silti noita janttereita juoksee perässä eikä ymmärretä että ei kiinnosta. Minä olen hyvin kiltti ja ystävällinen, ikävä kyllä en sitten kai osaa ilmaista tarpeeksi hyvin että sopisi antaa minun olla"
No huh-huh......missäpäin oikein asustat, kun tuollaisia "janttereita" siellä pyörii, siis oikein "jantteri-panttereita" juoksee perässä.....nyt en osta tätä.....en ainakaan näillä kertomuksilla ja näillä totuuksilla.- säkkijärvenpolkka
MGTOW kirjoitti:
oletpas omituisen asenteellinen mulkku sinäkin
säkkijärvenpolkka kirjoitti:
oletpas omituisen asenteellinen mulkku sinäkin
Kenen "puska jussin" mielen olen nyt pahoittanut, niin että on oikein tullut "mielensäpahoitaja" olo?
Kaikki tietää, että jos tarina haisee, niin hajuun on yleensä syy......se ei ole asenteellisuutta, vaan vain ihan "maalaisjärkeä".- nnnnainen
MGTOW kirjoitti:
"Silti noita janttereita juoksee perässä eikä ymmärretä että ei kiinnosta. Minä olen hyvin kiltti ja ystävällinen, ikävä kyllä en sitten kai osaa ilmaista tarpeeksi hyvin että sopisi antaa minun olla"
No huh-huh......missäpäin oikein asustat, kun tuollaisia "janttereita" siellä pyörii, siis oikein "jantteri-panttereita" juoksee perässä.....nyt en osta tätä.....en ainakaan näillä kertomuksilla ja näillä totuuksilla.Kyl tääl stadis miehet häiriköi viattomia naisia kaiken päivää et kyllä hän varmasti puhuu totta.
nnnnainen kirjoitti:
Kyl tääl stadis miehet häiriköi viattomia naisia kaiken päivää et kyllä hän varmasti puhuu totta.
Siis ihan kanta-suomalaiset ja nainen on pukeutunut "säädyllisesti", sekä ollut normaaleissa paikoissa, missä ei luulisi tälläistä käytöstä tapahtuvan?
On siellä sitten "fiksuja" ihmisiä, jos näin on......- säkkijärvenpolkka
MGTOW kirjoitti:
Siis ihan kanta-suomalaiset ja nainen on pukeutunut "säädyllisesti", sekä ollut normaaleissa paikoissa, missä ei luulisi tälläistä käytöstä tapahtuvan?
On siellä sitten "fiksuja" ihmisiä, jos näin on......ei pahalla mutta sellaisen vaikutelman annoit itsestäsi kun mitä sanoin ja kato mitä tapahtu. jouduit myöntämään hätiköineesi.
säkkijärvenpolkka kirjoitti:
ei pahalla mutta sellaisen vaikutelman annoit itsestäsi kun mitä sanoin ja kato mitä tapahtu. jouduit myöntämään hätiköineesi.
Siis jos noin pahassa hantissa on pääkaupungimme asiat, niin surun valittelut ja pahoittelut kaikille naisille, jotka asuvat vaikutusalueella...... 8-0
Sehän on sitten oikea aito betoniviidakko, anteeksi tietämättömyyteni kärsimyksiänne kohtaan, hullu, hullu Helsinki, jos siis aivan oikeasti olette tosissanne, eli siinä tapauksessa pyydän anteeksi "hätiköintiäni", en voinut tietää kuinka pahaan hanttiin tilanne on jo joissain paikoissa ajautunut.- näintääl
MGTOW kirjoitti:
On siellä sitten "fiksuja" ihmisiä, jos näin on......Ihan keskellä päivää helsingissä kulttuurinrikastuttajat jahtaa naisia. He eivät käy töissä niin siksi heillä on aikaa kaikki päivät koittaa iskeä naisia. 99% häiriköistä ei-suomalisia.
näintääl kirjoitti:
Ihan keskellä päivää helsingissä kulttuurinrikastuttajat jahtaa naisia. He eivät käy töissä niin siksi heillä on aikaa kaikki päivät koittaa iskeä naisia. 99% häiriköistä ei-suomalisia.
Eli Helsingistä tullut "turistirysä", eipähän tarvitse sitten matkustaa enää niihin, kun saa saman kokemuksen omassa kaupungissa......
Eli ap jätti sitten kertomatta "totuuden", koska kyllä tekstistä saa ihan toisen käsityksen ja kertomaasi jo hieman ehtisin jo epäilemään, vailla parempaa tietoa.....eli "jantteri" = ei kanta Suomalainen.
"Silti noita janttereita juoksee perässä eikä ymmärretä että ei kiinnosta. Minä olen hyvin kiltti ja ystävällinen, ikävä kyllä en sitten kai osaa ilmaista tarpeeksi hyvin että sopisi antaa minun olla tai sitten siinä on jotain muuta takana. Onko joillekki miehille se juttu yrittää saada kellistettyä varattu nainen? Naurettavaa toimintaa."- 156
Katuprostituution hulluina vuosina Helsingin Kalliossa jopa viimeisillään (ja hyvin näkyvästi) raskaana olevalle naiselle tultiin tekemään ehdotuksia. Ihan kantasuomalaiset. Tämän hetkisestä tilanteesta en tiedä.
Turussa saa kulkea rauhassa sen suhteen, kerjäläiset ja feissarit ovatkin taas toinen lukunsa. - nvdocnowdinvonwevi
MGTOW kirjoitti:
Eli Helsingistä tullut "turistirysä", eipähän tarvitse sitten matkustaa enää niihin, kun saa saman kokemuksen omassa kaupungissa......
Eli ap jätti sitten kertomatta "totuuden", koska kyllä tekstistä saa ihan toisen käsityksen ja kertomaasi jo hieman ehtisin jo epäilemään, vailla parempaa tietoa.....eli "jantteri" = ei kanta Suomalainen.
"Silti noita janttereita juoksee perässä eikä ymmärretä että ei kiinnosta. Minä olen hyvin kiltti ja ystävällinen, ikävä kyllä en sitten kai osaa ilmaista tarpeeksi hyvin että sopisi antaa minun olla tai sitten siinä on jotain muuta takana. Onko joillekki miehille se juttu yrittää saada kellistettyä varattu nainen? Naurettavaa toimintaa."Kyllähän stadissa saa myös kantasuomalaisilta kuulla kaikenlaista. Eikä siinä omalla pukeutumisella ole mitään väliä, oli sitten minihame (joka on naisella osa bisneslookia eli todellakin siveä ja arkinen asu) tai farkut. Ulkonäöllä voi olla jotain tekemistä, siis sillä että on ihan pernteisen kaunis.
Mutta enemmän se on siitä kiinni, että miehet haluavat osoittaa valtaansa ja huomiotaan. "Pakotan tuon naisen reagoimaan itseeni" ja sit ölistään kaikkea paskaa. nvdocnowdinvonwevi kirjoitti:
Kyllähän stadissa saa myös kantasuomalaisilta kuulla kaikenlaista. Eikä siinä omalla pukeutumisella ole mitään väliä, oli sitten minihame (joka on naisella osa bisneslookia eli todellakin siveä ja arkinen asu) tai farkut. Ulkonäöllä voi olla jotain tekemistä, siis sillä että on ihan pernteisen kaunis.
Mutta enemmän se on siitä kiinni, että miehet haluavat osoittaa valtaansa ja huomiotaan. "Pakotan tuon naisen reagoimaan itseeni" ja sit ölistään kaikkea paskaa.:(
Oletteko stadilaiset naiset kohdannut samaa käytöstä muualla Suomessa, siis samanlaisissa paikoissa ja samaan aikaan?
Jos ette, niin onko ikinä ollut mielessä, että "ompas stadi p*ska paikka"?
Entäs muualla asuvat naiset, millainen miesten "yleiskäytös" muualla?- nörttiNainen
MGTOW kirjoitti:
:(
Oletteko stadilaiset naiset kohdannut samaa käytöstä muualla Suomessa, siis samanlaisissa paikoissa ja samaan aikaan?
Jos ette, niin onko ikinä ollut mielessä, että "ompas stadi p*ska paikka"?
Entäs muualla asuvat naiset, millainen miesten "yleiskäytös" muualla?Samoja kokemuksia. Ei riipu paikasta, vaan paljonko on miehiä liikenteessä. Sama vaikka tuppukylään menisi, paikallinen isäntä tulee kerjäämään huomiota. Oikeestaan enemmänkin, koska maalla oletetaan vielä, että kaikille saa tulla puhumaan (ja toisen pitää vastata).
Itse asiassa eniten rauhassa saa olla nörttitapahtumissa, miehet ei siellä ota kontaktia naisiin. Vaikka olis cosplay päällä ja paljasta pintaa esillä. :D nörttiNainen kirjoitti:
Samoja kokemuksia. Ei riipu paikasta, vaan paljonko on miehiä liikenteessä. Sama vaikka tuppukylään menisi, paikallinen isäntä tulee kerjäämään huomiota. Oikeestaan enemmänkin, koska maalla oletetaan vielä, että kaikille saa tulla puhumaan (ja toisen pitää vastata).
Itse asiassa eniten rauhassa saa olla nörttitapahtumissa, miehet ei siellä ota kontaktia naisiin. Vaikka olis cosplay päällä ja paljasta pintaa esillä. :D"koska maalla oletetaan vielä, että kaikille saa tulla puhumaan (ja toisen pitää vastata). "
Jos on asiallinen, niin voin ymmärtää, mutta jos siis tarkoitat hyvän maun ulkopuolelle meneviä juttuja, niin sitten on taas yksi spede asialla.....normaalit kanssa käymiset, nyt ovat normaalia ja ne voi ohittaa ympäripyöreillä vastauksilla tarpeen mukaan.
"Vaikka olis cosplay päällä ja paljasta pintaa esillä. :D"
Hmmmm....menin sanattomaksi tai siis ajatuksia pyörii päässä, mutta..... =P- Kalliontyttö
MGTOW kirjoitti:
Siis jos noin pahassa hantissa on pääkaupungimme asiat, niin surun valittelut ja pahoittelut kaikille naisille, jotka asuvat vaikutusalueella...... 8-0
Sehän on sitten oikea aito betoniviidakko, anteeksi tietämättömyyteni kärsimyksiänne kohtaan, hullu, hullu Helsinki, jos siis aivan oikeasti olette tosissanne, eli siinä tapauksessa pyydän anteeksi "hätiköintiäni", en voinut tietää kuinka pahaan hanttiin tilanne on jo joissain paikoissa ajautunut.Olen itse asunut Helsingissä 20 vuotta sitten ja siellä oli häiriköitä silloin jo.
Mun päälle on käyty kadulla 2 kertaa, onneksi osasin reakoida oikealla tavalla , ettei mitään pahempaa sattunut! Ja minut myös raiskattiin ! Siitä jäi paha trauma vuosiksi ! Näin kaikenlaisia asioita siellä. Että kyllä sai olla varuillaan ! Sekaisin olevia miehiä enimmäkseen ! Asuin silloin Kalliossa.
- hyvinjännää
Tarkoittaako se JÄNNYYS seksuaalista kemiaa miehen ja naisen välillä? Siinä tapauksessa sinäkin haluat jännänaisen. Kauniin, jännittävän jännänaisen.
- jännäjännäjännämies
Sitä se just tarkoittaaa. Seksi on niin jännää, et ätmit ei uskalla sitä edes itse miettiä, vaan tarvitaan tää mystinen "jännämies", johon ne voi mielessään samaistua.
- Mfrki
Olen mies, mutta vastaan silti (koska mieskin osaa tähän vastata aivan samalla tavalla kuin joku voi kysyä mitä on 1 1 ja sekä mies että nainen osaa vastata).
Vastaus: Ihmisen tunteet ovat kehittyneet luolamiesaikojen saatossa. Nainen etsii tiedostamattaan parhaimpia geenejä lapsilleen. Kun nainen kohtaa miehen, jolla naisen alitajunta arvelee olevan hyvät geenit, naisen elimistö luo naiselle viehättymisen tunteen (attraction) Sama pätee tietty mieheenkin!
Naisen näkökulmasta miehen hyvät geenit tarkoittavat paitsi kauneutta (merkkejä terveydestä) myös ensisijaisesti sosiaalisia taitoja. Miehen sosiaaliset taidot kertovat naiselle että mies pystyy turvaaman naisen ja jälkeläiset. On todella tärkeää että mies viestii olevansa lauman johtaja tai johtajan lähipiiriin kuuluva.
Tärkeää on myös että miehellä on omia mielipiteitä ja ettei mies ole helposti manipuloitavissa.
Jännyys ei tarkoita mitään ylitsevuotavaa väkivaltaisuutta.
Esim. Leffatreffien jälkeen
N: mä tykkään daniel graigista.
M: niin mäkin, musta se on hyvä.
N: musta tää bondi oli paras pitkään aikaan.
M: niin mustakin.
N: mutta toi bondtyttö ei ollut musta hyvä.
M: ei se munkaan mielestä ollut kovin hyvä.
Olkaa veljet nyt sentään edes HIUKAN jännempiä kuin esimerkin mies!- dgfgoddb
Kommenttisi on erittäin hyvä.
Virheen alku on 70 luvun loppupuolella, mutta varsinainen virhe on tehty 80 luvulla.
70 luvulla sosiologit ja psykologit huomasivat kuinka sodan jälkeen pojat olivat olleet kovilla, isien hoidellessa taistelutraumojaan. Heidän poikansa synnyttivät lisää poikia, ja pojat näkivät vain mykkiä isiä.
Tuosta huolestuttiin koska poikien haluttiin pärjäävän koulussa, eikä päätyvän koulun jälkeen hanttihommiin.
Samaan aikaan huomattiin tyttöjen koulunkäyntiin oltiin panostettu paljon. Tyttöjen menestyksen myötä pojille haluttiin sama menestys, eli haluttiin alkaa kuuntelemaan poikiakin.
Hieno ja todella kannatettava huomio ja idea, joka toimikin parin vuoden ajan.
Sitten tuli 80 luku, ja uudet naistenlehdet alkoivat vääristelemään koska halusivat myydä lehteään. Syntyi "uudet uljaat miehet", jotka imuroivat ja ymmärsivät naista kun nainen istui sohvalla.
Vielä tuossa vaiheessa kaikki ei ollut mennyt pilalle, sillä haittavaikutuksia ei voitu huomata.
Samaan aikaan syntyi yksinhuoltajien lapset. Ja kuten tunnettua, reilusti suurin osa huoltajuuskiistoista päätyy siten että nainen saa lapset.
90 luvulle tultaessa, naistenlehtisukupolven pilaamat naiset olivat kasvattaneet pojista naisia. "poikia" jotka ymmärtäisivät naisia ja olisivat huomaavaisia ja kilttejä. Syntyi vääristelty tasa-arvo käsite, joka ei ollut enää poliittista ja ekonomista tasa-arvoa, vaan poikien alentamista tytöiksi.
Oli syntynyt ns. X-sukupolvi joka ei tiennyt mihin kuulua. Naisista oli kasvatettu miehiä, ja miehistä naisia.
Naistenlehdet olivat levittäneet vääristeltyä viestiä siitä kuinka naisten tulisi olla kuin miehet työpaikoilla ja elämässä yleensäkin. Tuota ei sanottu suoraan, mutta tuolta pohjalta syntyneet kirjoitukset levittivät tahtomattaan tuollaista mielialaa.
Kun noiden sukupolvien pojat tapasivat tyttöjä, heille oli opetettu että tulee olla kiltti ja huomaavainen (eli naistenlehtien lapatossu). Mies ei ole kiltti ja huomaavainen, vaan reilu, oikeudenmukainen ja päättäväinen.
Tuollainen mies ei ole kusipää, vaikka naiset niin haluavat ajatella. Tuollainen mies on tuomari, puheenjohtaja. Kun nainen esittää ehdotuksia, mies tekee niiden pohjalta päätökset.
Naistenlehdet olivat vääristäneet miehet pelkiksi naista miellyttäväksi kumileimasimiksi, joojoo-, ja emmätiedä, päätä sä-miehiksi.
Vasta nyt on syntymässä uusi sukupolvi poikia jotka ovat korjaamassa tuota virhettä. Se on tullut jo ilmi vastataisteluna vääristelevää, miehiä vihaavaa feminismiä kohtaan.
Se on tahaton vastaliike ja suoraan sanottuna hirvittää ajatella mihin se voi johtaa länsimaissakin. Siihen liittyy kovenevat arvot. Enkä puhu maahanmuutosta, vaan esimerkiksi seksuaalisuudesta. Siihen liittyy myös nk. Gamergate. - Jassuka
Tärkeää on myös että miehellä on omia mielipiteitä ja ettei mies ole helposti manipuloitavissa.
Kyllä. Ja että hän kuitenkin kykenee tekemään kompromissin, eikä halua aina olla se joka päättää yksin kaikesta. Vaikka olisi mielipide ja näkemysero suhteessa naisen esittämään asiaan. - itseenoohuomannut
dgfgoddb kirjoitti:
Kommenttisi on erittäin hyvä.
Virheen alku on 70 luvun loppupuolella, mutta varsinainen virhe on tehty 80 luvulla.
70 luvulla sosiologit ja psykologit huomasivat kuinka sodan jälkeen pojat olivat olleet kovilla, isien hoidellessa taistelutraumojaan. Heidän poikansa synnyttivät lisää poikia, ja pojat näkivät vain mykkiä isiä.
Tuosta huolestuttiin koska poikien haluttiin pärjäävän koulussa, eikä päätyvän koulun jälkeen hanttihommiin.
Samaan aikaan huomattiin tyttöjen koulunkäyntiin oltiin panostettu paljon. Tyttöjen menestyksen myötä pojille haluttiin sama menestys, eli haluttiin alkaa kuuntelemaan poikiakin.
Hieno ja todella kannatettava huomio ja idea, joka toimikin parin vuoden ajan.
Sitten tuli 80 luku, ja uudet naistenlehdet alkoivat vääristelemään koska halusivat myydä lehteään. Syntyi "uudet uljaat miehet", jotka imuroivat ja ymmärsivät naista kun nainen istui sohvalla.
Vielä tuossa vaiheessa kaikki ei ollut mennyt pilalle, sillä haittavaikutuksia ei voitu huomata.
Samaan aikaan syntyi yksinhuoltajien lapset. Ja kuten tunnettua, reilusti suurin osa huoltajuuskiistoista päätyy siten että nainen saa lapset.
90 luvulle tultaessa, naistenlehtisukupolven pilaamat naiset olivat kasvattaneet pojista naisia. "poikia" jotka ymmärtäisivät naisia ja olisivat huomaavaisia ja kilttejä. Syntyi vääristelty tasa-arvo käsite, joka ei ollut enää poliittista ja ekonomista tasa-arvoa, vaan poikien alentamista tytöiksi.
Oli syntynyt ns. X-sukupolvi joka ei tiennyt mihin kuulua. Naisista oli kasvatettu miehiä, ja miehistä naisia.
Naistenlehdet olivat levittäneet vääristeltyä viestiä siitä kuinka naisten tulisi olla kuin miehet työpaikoilla ja elämässä yleensäkin. Tuota ei sanottu suoraan, mutta tuolta pohjalta syntyneet kirjoitukset levittivät tahtomattaan tuollaista mielialaa.
Kun noiden sukupolvien pojat tapasivat tyttöjä, heille oli opetettu että tulee olla kiltti ja huomaavainen (eli naistenlehtien lapatossu). Mies ei ole kiltti ja huomaavainen, vaan reilu, oikeudenmukainen ja päättäväinen.
Tuollainen mies ei ole kusipää, vaikka naiset niin haluavat ajatella. Tuollainen mies on tuomari, puheenjohtaja. Kun nainen esittää ehdotuksia, mies tekee niiden pohjalta päätökset.
Naistenlehdet olivat vääristäneet miehet pelkiksi naista miellyttäväksi kumileimasimiksi, joojoo-, ja emmätiedä, päätä sä-miehiksi.
Vasta nyt on syntymässä uusi sukupolvi poikia jotka ovat korjaamassa tuota virhettä. Se on tullut jo ilmi vastataisteluna vääristelevää, miehiä vihaavaa feminismiä kohtaan.
Se on tahaton vastaliike ja suoraan sanottuna hirvittää ajatella mihin se voi johtaa länsimaissakin. Siihen liittyy kovenevat arvot. Enkä puhu maahanmuutosta, vaan esimerkiksi seksuaalisuudesta. Siihen liittyy myös nk. Gamergate."Naistenlehdet olivat vääristäneet miehet pelkiksi naista miellyttäväksi kumileimasimiksi, joojoo-, ja emmätiedä, päätä sä-miehiksi."
ootko paljonkin naistelehtiä lukenut? perustuuko sun maailma niihin? - dgfgoddb
itseenoohuomannut kirjoitti:
"Naistenlehdet olivat vääristäneet miehet pelkiksi naista miellyttäväksi kumileimasimiksi, joojoo-, ja emmätiedä, päätä sä-miehiksi."
ootko paljonkin naistelehtiä lukenut? perustuuko sun maailma niihin?Et ole huomannut?
Et niin koska et ole tehnyt vertailuja.
Toisin kuin sinä, minä seuraan ajan ilmiöitä.
- dgfgoddb
Eivät he pysty sitä selittämään.
Jos joku katsoi Nakudeittien sunnuntain jakson, huomasi kyllä miten nainen kuin nainen ajattelee.
Naisia oli jaksossa kolme, samoin kuin miehiäkin. Naiset olivat kaikki samanlaisia, vaikka yksi oli läski, yksi oli nörtti ja yksi oli kaunis lumppu. Kirjoitan enemmän tuosta lumpusta.
Lumpulla oli ensimmäiseksi tarjolla idiootti, josta ei sen enempää. Toisena päivänä tarjolla oli mies jonka sisin oli puhdasta kultaa ja sai jopa naisen itseluottamuksen korjattua. Kolmantena päivänä naisen eteen tuli lihaksikas, hyväkuntoinen tyyppi ja samantien naisen pöksyt kastuivat.
Vaikka tuo toinen tarjokas oli ollut pitkässä parisuhteessa ja halusi panostaa toisen onneen, silti hän ei riittänyt naiselle. Nainen kuitenkin meni hänen kanssaan samana iltana sänkyyn ja kehui miehen maasta taivaisiin. Hän sanoi mm. että tuo mies ei hänen sydäntään rikkoisi (Koska tiesi että hän itse rikkoisi tuon miehen sydämen!)
Kolmas mies oli seurustellut pisimmillään vain kahdeksankuukauden ajan. Nainen itse sanoi että se oli iso miinus, koska hänellä oli jo menneisyydessä samanlaisia pleijereitä ollut iso liuta ja hän tiesi millaisia ne miehet ovat, nainen päätti kuitenkin valita sen saman virheen ja meni hänen kanssaan sänkyyn samana iltana ja petti tuon toisen miehen luottamuksen. Viimeisenä päivänä hän myös valitsi tuon kolmannen miehen itselleen, jättäen selkeän hyvän miehen rannalle ruikuttamaan.- täysinsamaasia
kirjoittaa mies, joka samassa tilanteessa valitsisi kolmesta naisesta kauneimman - joka kylläkin saattaisi sittemmin särkeä hänen sydämensä, mutta ei se mitään, monta kivaa kokemusta ennen sitä.
- dgfgoddb
täysinsamaasia kirjoitti:
kirjoittaa mies, joka samassa tilanteessa valitsisi kolmesta naisesta kauneimman - joka kylläkin saattaisi sittemmin särkeä hänen sydämensä, mutta ei se mitään, monta kivaa kokemusta ennen sitä.
Ei ihan pidä paikkaansa, mutta ymmärrän miksi väität noin.
Siellä oli mies joka ei valinnut sitä kauneinta, vaikka hänellä olisi ollut täysi vapaus tehdä se.
Syynä on se että miehet eivät tule pärjäämään omaa tasoaan korkeamman naisen kanssa koska tuo nainen ei tule valitsemaan sellaista miestä petiinsä, joka on naisen tasoa alempana. Nainen taas voi valita vaikka kuinka korkeaa tasoa, koska nainen ei ikinä valitse tasoaan alempaa.
Koska sinä valitset naisena aina niin korkeatasoista miestä kuin vain paikalle sattuu, sinä et ymmärrä tätä eroa miesten ja naisten välillä koska kuvittelet että miehet toimivat samoin.
Olet siinä mielessä oikeassa, että jos mies olisi korkeatasoinen ja hänellä olisi tarjolla omaa tasoaan alempia vaihtoehtoja, tietenkin hän valitsisi niistä sen parhaimman.
Mutta sinulla jää tuossa myös huomaamatta se pointti, että mies joka oli hyvätasoinen ja kultaa sisältä (ja oli myös ulkoakin), jäi toiseksi pelkälle pullistelijalle joka on aikaisemmin vain pelannut naisilla. Nainen valitsi sen joka oli ulkoa paremman näköinen, mutta paskaa sisältä.
Ja sekin jää sinulta huomaamatta että se mies joka tuota naista kiihotti _seksuaalisesti_, tuli voittajaksi, vaikka nainen tiesi että mies tulee naimaan muitakin naisia ja särkemään hänen sydämensä.
En kuitenkaan tuomitse naisia, enkä miehiä tästä, totean vain sen että te ette ymmärrä tuota biologian sanelemaa ilmiötä koska te olette aina niitä valitsijoita ja siksi paremmassa asemassa. Tuossa on vähän sama juttu kuin esimerkiksi koulukiusaamisessa: Opettajien, kiusaajien, tai ei-kiusattujen mielestä heidän koulussa ei kiusata ketään ja kaikilla on hyvä olla, paitsi sillä kiusatulla, mutta hänen mielipiteillään ei ole merkitystä. "Vaikka tuo toinen tarjokas oli ollut pitkässä parisuhteessa ja halusi panostaa toisen onneen, silti hän ei riittänyt naiselle. Nainen kuitenkin meni hänen kanssaan samana iltana sänkyyn ja kehui miehen maasta taivaisiin. Hän sanoi mm. että tuo mies ei hänen sydäntään rikkoisi"
Ja sinä hyvänä ihmistuntijana tiedät varmuudella, että tuo mies _ei_ ollut pelimies (vaikka meni ekana iltana sänkyyn naisen kanssa) eikä koko tuo "toisen onneen" panostaminen ollut silkkaa pelaamista?
(En ole ikinä katsonut ko. ohjelmaa, kommentoin vain tätä kirjallista kuvausta.)- dgfgoddb
helka kirjoitti:
"Vaikka tuo toinen tarjokas oli ollut pitkässä parisuhteessa ja halusi panostaa toisen onneen, silti hän ei riittänyt naiselle. Nainen kuitenkin meni hänen kanssaan samana iltana sänkyyn ja kehui miehen maasta taivaisiin. Hän sanoi mm. että tuo mies ei hänen sydäntään rikkoisi"
Ja sinä hyvänä ihmistuntijana tiedät varmuudella, että tuo mies _ei_ ollut pelimies (vaikka meni ekana iltana sänkyyn naisen kanssa) eikä koko tuo "toisen onneen" panostaminen ollut silkkaa pelaamista?
(En ole ikinä katsonut ko. ohjelmaa, kommentoin vain tätä kirjallista kuvausta.)Ei ollut pelimies. Oli enemmänkin sellainen herkkä runosielu (eikä ollut mikään kynäniska tai "poika"). Jo pelkästään se että tuo mies oli ollut pitkissä parisuhteissa kertoi ettei ole mistään pelaajasta kyse.
Kyseinen nainen vietteli tuon miehen altaanreunalla. Mies ei sitä ennen tehnyt elettäkään sängynsuuntaan. dgfgoddb kirjoitti:
Ei ollut pelimies. Oli enemmänkin sellainen herkkä runosielu (eikä ollut mikään kynäniska tai "poika"). Jo pelkästään se että tuo mies oli ollut pitkissä parisuhteissa kertoi ettei ole mistään pelaajasta kyse.
Kyseinen nainen vietteli tuon miehen altaanreunalla. Mies ei sitä ennen tehnyt elettäkään sängynsuuntaan.Uskotko kaiken, mitä "tosi-TV" -ohjelmissa sanotaan ja tapahtuu?
Uskoisitko live-tilanteessa kaiken, mitä vastapuoli treffeillä itsestään kertoo? Olisit mitä parhain saalis juuri pelimiehille, jos olet niin sinisilmäinen!- dgfgoddb
helka kirjoitti:
Uskotko kaiken, mitä "tosi-TV" -ohjelmissa sanotaan ja tapahtuu?
Uskoisitko live-tilanteessa kaiken, mitä vastapuoli treffeillä itsestään kertoo? Olisit mitä parhain saalis juuri pelimiehille, jos olet niin sinisilmäinen!Et ole katsonut koko ohjelmaa ja sen perusteella uskallat heitellä tuollaisia väitteitä.
Helka, voisitko trollata vasta sitten kun osaat trollata? dgfgoddb kirjoitti:
Et ole katsonut koko ohjelmaa ja sen perusteella uskallat heitellä tuollaisia väitteitä.
Helka, voisitko trollata vasta sitten kun osaat trollata?Olen kyllä Helka:n kanssa ainakin osittain samaa mieltä, näistä hänen kommenteistaan, koska "sanat & teot".
Pitkässä parisuhteessa oleminen ei vielä kerro siitä, että ihminen on käyttäytynyt niin kuin voisi olettaa tai mikä olisi ideaali....
En ole itsekään seurannut näitä, mutta kyllä sekin jotain ihmisestä kertoo, joka näihin osallistuu....- dgfgoddb
MGTOW kirjoitti:
Olen kyllä Helka:n kanssa ainakin osittain samaa mieltä, näistä hänen kommenteistaan, koska "sanat & teot".
Pitkässä parisuhteessa oleminen ei vielä kerro siitä, että ihminen on käyttäytynyt niin kuin voisi olettaa tai mikä olisi ideaali....
En ole itsekään seurannut näitä, mutta kyllä sekin jotain ihmisestä kertoo, joka näihin osallistuu....Toisin kuin kuvittelette (että tositelevisioon osallistujat) ovat kaikki jotain Helsingin tissiblondeja tai Niko Saarisia, olette väärässä.
Sinne hakee muitakin kuin niitä jotka haluavat jäädä turhiksi julkkiksiksi, tai edistää omaa turhan julkkiksen uraa.
Mutta tässä minun on ihan turha kertoa mitään tuota ohjelmanpätkästä, koska ihan mitä tahansa tässä selittäisikin, te olette jo päättäneet mitä mieltä siitä haluatte olla. Suosittelen etsimään sen viime sunnuntain jakson ja katsomaan sen itse. - dgfgoddb
dgfgoddb kirjoitti:
Toisin kuin kuvittelette (että tositelevisioon osallistujat) ovat kaikki jotain Helsingin tissiblondeja tai Niko Saarisia, olette väärässä.
Sinne hakee muitakin kuin niitä jotka haluavat jäädä turhiksi julkkiksiksi, tai edistää omaa turhan julkkiksen uraa.
Mutta tässä minun on ihan turha kertoa mitään tuota ohjelmanpätkästä, koska ihan mitä tahansa tässä selittäisikin, te olette jo päättäneet mitä mieltä siitä haluatte olla. Suosittelen etsimään sen viime sunnuntain jakson ja katsomaan sen itse.Tuossa on linkki. En tiedä toimiiko, mutta jakson nimi on Kaunotar ja Nörtti.
http://www.ruutu.fi/ohjelmat/nakudeitit/kausi-1-jakso-2-kaunotar-ja-nortti dgfgoddb kirjoitti:
Toisin kuin kuvittelette (että tositelevisioon osallistujat) ovat kaikki jotain Helsingin tissiblondeja tai Niko Saarisia, olette väärässä.
Mutta tässä minun on ihan turha kertoa mitään tuota ohjelmanpätkästä, koska ihan mitä tahansa tässä selittäisikin, te olette jo päättäneet mitä mieltä siitä haluatte olla. Suosittelen etsimään sen viime sunnuntain jakson ja katsomaan sen itse.En ymmärrä tälläisellä formaatilla tuotettuja ohjelmia, enkä myöskään osallistujia, ehkä minussa on sitten jotain vikaa vrt. niihin kenestä tälläinen kuuluu ns. normaaliin nykypäivänä, joten toteamukseni oli vain yksittäisen persoonan yksittäinen mielipide.....
"Uskotko kaiken, mitä "tosi-TV" -ohjelmissa sanotaan ja tapahtuu?
Uskoisitko live-tilanteessa kaiken, mitä vastapuoli treffeillä itsestään kertoo? Olisit mitä parhain saalis juuri pelimiehille, jos olet niin sinisilmäinen!"
Tähän helka:n kommenttiin otin kantaa ja sanoin, että olen samaa mieltä, eli en edes kohdistanut sitä tähän jaksoon, vaan ihan yleisesti ottaen helka:n kommentti oli hyvä ja rehellinen, josta kannattaa ainakin jotain ottaa vinkiksi elämäänsä....
- Jassuka
Koska en ylipäänsä ole koskaan halunnut kunnollisia "miehiä" tai "jännämiehiä" vaan yhden hyvän omasta mielestäni kunnollisen miehen. :) Sellaisen joka on mulle sopivaa seuraa. Kaikki ihmiset määrittelee kunnollisen luultavasti sen mukaan, millaisesta itse pitää elintavoiltaan, ulkonäöltään jne. Ei siis ole olemassa yhdenlaista kunnollista miestä. :)
Noh, kuinka paljon on kertynyt niitä "yksiä hyviä"? =P
Mutta juuri nyt olet asian ytimessä, ihana järmääjä ystäväni. ;)- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Noh, kuinka paljon on kertynyt niitä "yksiä hyviä"? =P
Mutta juuri nyt olet asian ytimessä, ihana järmääjä ystäväni. ;)Niitä hyviksi luultuja muutama ( sormet riittää helposti lukumäärään) ja yksiä hyviä on 1 ja puoli. Eli yksi hyvä ja yksi puoliksi niin hyvä. ;) Ihmisenä kuitenkin kaksi kokonaista hyvää, kun puolikkaita miehiä ei ole elävien kirjoissa. Puoliksi hyvä perustellen siksi, että kemia kateissa, vaikka periaatteessa kaikki kunnollisen miehen kriteerit täyttyvätkin. :)
Jassuka kirjoitti:
Niitä hyviksi luultuja muutama ( sormet riittää helposti lukumäärään) ja yksiä hyviä on 1 ja puoli. Eli yksi hyvä ja yksi puoliksi niin hyvä. ;) Ihmisenä kuitenkin kaksi kokonaista hyvää, kun puolikkaita miehiä ei ole elävien kirjoissa. Puoliksi hyvä perustellen siksi, että kemia kateissa, vaikka periaatteessa kaikki kunnollisen miehen kriteerit täyttyvätkin. :)
Hmmm.....olet siis suhteessa kahden miehen kanssa, ei kun 1½ miehen anteeksi..? ;)
Lukusi eivät nyt taida sitten olla ihan sillä tasolla, kuin monella muulla, joten et ainakaan niin kauhean "tuhmis" ole, riipuen tietenkin iästä.....mutta tuo 1 & ½ miehen kanssa seurusteleminen ei ole kyllä kovin kiltin tytön hommaa, ei sitten yhtään... ;(
Mikä noiden sopivien miesten kohtalo oli, 1 hyvä ei pitänyt sinua hyvänä ja Mr.½ on nyt kuvioissa?
Sinulta tuli ihan hyviä ajatuksia siitä mitä tarvitset, joten tuskimpa pahasti metsään menet, jos vain jaksat tehdä asiat niinkuin tiedät itse parhaaksi, eli et lähde hosumaan tai käyttäytymään persoonaasi/luonnettasi/arvojasi vastaan.- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Hmmm.....olet siis suhteessa kahden miehen kanssa, ei kun 1½ miehen anteeksi..? ;)
Lukusi eivät nyt taida sitten olla ihan sillä tasolla, kuin monella muulla, joten et ainakaan niin kauhean "tuhmis" ole, riipuen tietenkin iästä.....mutta tuo 1 & ½ miehen kanssa seurusteleminen ei ole kyllä kovin kiltin tytön hommaa, ei sitten yhtään... ;(
Mikä noiden sopivien miesten kohtalo oli, 1 hyvä ei pitänyt sinua hyvänä ja Mr.½ on nyt kuvioissa?
Sinulta tuli ihan hyviä ajatuksia siitä mitä tarvitset, joten tuskimpa pahasti metsään menet, jos vain jaksat tehdä asiat niinkuin tiedät itse parhaaksi, eli et lähde hosumaan tai käyttäytymään persoonaasi/luonnettasi/arvojasi vastaan.Hahhaa, ei nyt ihan noin. En ole suhteessa kahden miehen kanssa, vaan ylipäänsä elämäni aikana olen törmännyt vain 1 ja puolikkaaseen omasta mielestäni kunnolliseen mieheen. Siis siitä sakista joita olen tavannut millään muotoa. :)
Se puolikas oli jopa joskus ykkönen ja aviomieheni, mutta jotain tapahtui ja yhteys katkesi. Turha syytellä kumpaakaan, syytä on takuu varmasti molemmissa. Elämä muuttui kämppäkaveri tyyliseksi. Kaikenkaikkiaan hän on todella hyvä mies, kaikesta huolimatta mitä välillämme oli tai ei ollut. Toivon hänelle vain hyvää elämää ja että hän kohtaa joskus sellaisen, joka saa kaiken tuntumaan oikealta mihin ikinä kanssaan ryhtyykään.
Sitten se 1 hyvä on se jonka kanssa olen perustanut perheeni, avomieheni. Jota kohtaan edelleen (vuosien jälkeen) tunnen yhteenkuuluvuutta ja syvää rakkautta ja kiintymystä. Nyt vielä enemmän, kun meillä on yhteisiä lapsia ja elämää on nähty yhdessä ilojen ja surujen yli puhaltaessa. Elämä toimii puolin ja toisin vuosienkin jälkeen saumattomasti. Joskus ollaan eri mieltä ja niin saakin olla. Kuitenkaan kumpikaan ei jyrää toista lyttyyn. On lupa olla itsensä. Ei tarvitse teeskennellä mitään.
Tästä miehestä en koskaan halua luopua, sillä olen itsekäs ja haluan pitää miehestä kiinni jonka kanssa viihdyn ja jota tulee ikävä. Ihminen jonka töistä kotiin saapuminen ja naamataulunkin näkeminen on päivittäin ilahduttavaa. Tuntuu, että meidän poppoo on vasta sitten kasassa, kun hänkin on paikalla.
Mulla on kaiken aikaa tunne, että jos en olisi hänen kanssaan. En haluaisi olla kenenkään kanssa. Vain hän on se jonka haluan elämääni ja miehekseni. Ihanan helpottava tunne, kun on sellainen olo että olen oikeassa paikassa, oikean ihmisen kanssa enkä kaipaa muita.
Sinkut palstalla tykkään välillä käydä raflaavien ja ajatustakin herättävien juttujen vuoksi. Joskus vähän ärsyttääkin, mutta sekin on ihan hyvä tunne välillä. :) Jos tuntuu saavan yliannoksen, niin pysyy vain poissa ja avot. Jassuka kirjoitti:
Hahhaa, ei nyt ihan noin. En ole suhteessa kahden miehen kanssa, vaan ylipäänsä elämäni aikana olen törmännyt vain 1 ja puolikkaaseen omasta mielestäni kunnolliseen mieheen. Siis siitä sakista joita olen tavannut millään muotoa. :)
Se puolikas oli jopa joskus ykkönen ja aviomieheni, mutta jotain tapahtui ja yhteys katkesi. Turha syytellä kumpaakaan, syytä on takuu varmasti molemmissa. Elämä muuttui kämppäkaveri tyyliseksi. Kaikenkaikkiaan hän on todella hyvä mies, kaikesta huolimatta mitä välillämme oli tai ei ollut. Toivon hänelle vain hyvää elämää ja että hän kohtaa joskus sellaisen, joka saa kaiken tuntumaan oikealta mihin ikinä kanssaan ryhtyykään.
Sitten se 1 hyvä on se jonka kanssa olen perustanut perheeni, avomieheni. Jota kohtaan edelleen (vuosien jälkeen) tunnen yhteenkuuluvuutta ja syvää rakkautta ja kiintymystä. Nyt vielä enemmän, kun meillä on yhteisiä lapsia ja elämää on nähty yhdessä ilojen ja surujen yli puhaltaessa. Elämä toimii puolin ja toisin vuosienkin jälkeen saumattomasti. Joskus ollaan eri mieltä ja niin saakin olla. Kuitenkaan kumpikaan ei jyrää toista lyttyyn. On lupa olla itsensä. Ei tarvitse teeskennellä mitään.
Tästä miehestä en koskaan halua luopua, sillä olen itsekäs ja haluan pitää miehestä kiinni jonka kanssa viihdyn ja jota tulee ikävä. Ihminen jonka töistä kotiin saapuminen ja naamataulunkin näkeminen on päivittäin ilahduttavaa. Tuntuu, että meidän poppoo on vasta sitten kasassa, kun hänkin on paikalla.
Mulla on kaiken aikaa tunne, että jos en olisi hänen kanssaan. En haluaisi olla kenenkään kanssa. Vain hän on se jonka haluan elämääni ja miehekseni. Ihanan helpottava tunne, kun on sellainen olo että olen oikeassa paikassa, oikean ihmisen kanssa enkä kaipaa muita.
Sinkut palstalla tykkään välillä käydä raflaavien ja ajatustakin herättävien juttujen vuoksi. Joskus vähän ärsyttääkin, mutta sekin on ihan hyvä tunne välillä. :) Jos tuntuu saavan yliannoksen, niin pysyy vain poissa ja avot.Ihana olet, Onnea teille ja hempeilyä kesäänne!
jk. se on ihan hyvä tulla välillä katsomaan, kuinka "hullua" touhua on "sinkkumarkkinoilla", niin osaa arvostaa vieläkin enemmän sitä mitä on, laitat sen ukkosikin tänne "yliannokselle", jos huomaat joskus, että parisuhteessa meinaa tulla ongelmia, etkä saa itse tarpeellista "shokki" efektiä aikaan.....loppuu sellaiset mietinnät aika äkkiä. =DD
Vitsi...vitsi...teillä varmasti kaikki kunnossa, jos miehesikin on lähellekään yhtä fiksu kuin itse olet, kaikkea hyvää teille koko porukalle!- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Ihana olet, Onnea teille ja hempeilyä kesäänne!
jk. se on ihan hyvä tulla välillä katsomaan, kuinka "hullua" touhua on "sinkkumarkkinoilla", niin osaa arvostaa vieläkin enemmän sitä mitä on, laitat sen ukkosikin tänne "yliannokselle", jos huomaat joskus, että parisuhteessa meinaa tulla ongelmia, etkä saa itse tarpeellista "shokki" efektiä aikaan.....loppuu sellaiset mietinnät aika äkkiä. =DD
Vitsi...vitsi...teillä varmasti kaikki kunnossa, jos miehesikin on lähellekään yhtä fiksu kuin itse olet, kaikkea hyvää teille koko porukalle!Kiitos. :) <3
Toivottelen hyvää yötä, toivotin jo toisaalla mutten malttanutkaan vielä sulkea konetta. Vielä yksi ja yksi ja yksi....Nyt kuitenkin väsy painaa jo päälle. :)
Kaikkea hyvää sinullekin!
- miesnapapiiriltä
Jos tällä palstalla esiintyvät huorittelijat ovat niitä kunnon miehiä, niin nostan hattua kaikille niille naisille, jotka ovat osanneet heitä varoa ja pysyä heistä kaukana. Se on viisautta.
- jlhljhlj
Tämän palstan huorittelijat eivät ole edes atmeja, vaan sosiopaatteja. Atmit ovat ihan erilaisia kuin nuo huorittelijat. Minä esimerkiksi olen atmi, mutta en minä ole naisille katkera, enkä varsinkaan heitä vihaa.
Joku joskus otti sellaisen käsitteen esiin täällä kuin käänteisnarsisti. Narsistithan ovat empatiakyvyttömiä ja siksi sairaita. Yleensä kun esimerkiksi mediassa puhutaan narsisteista ajatellaan heidän olevan menestyviä, mutta eihän tuo pidä paikkansa. Jos on atmin ominaisuudet ja on sen lisäksi narsisti, ei sellaisesta henkilöstä tule menestyvää millään ihmeellä. Nuo huorittelijat ovat nk. assburgereita (eli mielisairaita käänteisnarsisteja) joiden jutut tulee jättää omaan arvoonsa koska eivät he ymmärrä, eivätkä opi järkipuheesta mitään. Narsistinhan mielestä syy on aina jossakin toisessa. - joslaj
jlhljhlj kirjoitti:
Tämän palstan huorittelijat eivät ole edes atmeja, vaan sosiopaatteja. Atmit ovat ihan erilaisia kuin nuo huorittelijat. Minä esimerkiksi olen atmi, mutta en minä ole naisille katkera, enkä varsinkaan heitä vihaa.
Joku joskus otti sellaisen käsitteen esiin täällä kuin käänteisnarsisti. Narsistithan ovat empatiakyvyttömiä ja siksi sairaita. Yleensä kun esimerkiksi mediassa puhutaan narsisteista ajatellaan heidän olevan menestyviä, mutta eihän tuo pidä paikkansa. Jos on atmin ominaisuudet ja on sen lisäksi narsisti, ei sellaisesta henkilöstä tule menestyvää millään ihmeellä. Nuo huorittelijat ovat nk. assburgereita (eli mielisairaita käänteisnarsisteja) joiden jutut tulee jättää omaan arvoonsa koska eivät he ymmärrä, eivätkä opi järkipuheesta mitään. Narsistinhan mielestä syy on aina jossakin toisessa.Mielenkiintoinen tuo käänteisnarsisti-termi. Itse ajattelen janan jonka toisessa päässä on narsisti, joka uskoo hänen voivan manipuloida toiset tekemään kaikki oman pillinsä mukaan. Janan toisessa päässä on - sanotaan vaikka ätmi - joka uskoo naisettomuutensa olevan kiveen hakattu ja uskoo ettei voi itse vaikuttaa toisten ihmisten mielipiteisiin ja tekemisiin millään tavalla. Kaksi ääripäätä siis.
- plaaahhh
No kun ne kiltit ja kunnolliset antaa vaan pakkeja niin jääkö vaihtoehtoja? ;)
Onko siihen syy, eli onko suurikin riski siihen mitä jossain vaiheessa pelkäsin, että voisit Ikis__m:lle tehdä? =D
- kaikkeamuuta
Kun Ikis hakee kunnollista, siveää ja vähän seksikokemuksia omaavaa naistaa, niin plaaahhh on omien sanojensa mukaan kaikkea muuta, niin mitä?
- plaaahhh
MGTOW kirjoitti:
Onko siihen syy, eli onko suurikin riski siihen mitä jossain vaiheessa pelkäsin, että voisit Ikis__m:lle tehdä? =D
Ei ole :) Minä olen kiltti "tyttö"en ollenkaan pelottava :D
- plaaahhh
kaikkeamuuta kirjoitti:
Kun Ikis hakee kunnollista, siveää ja vähän seksikokemuksia omaavaa naistaa, niin plaaahhh on omien sanojensa mukaan kaikkea muuta, niin mitä?
Sanoin ikikselle että olen lähestulkoon kaikkea mitä se halveksii... Kukin vetäkööt siitä oman johtopäätöksen.
- miesmmmmmm
plaaahhh kirjoitti:
Nämä palstanpojat näkevät paholaisen nimenomaan niissä kiltiltä vaikuttavissa tytöissä, eivätkä tunnista aitoa kiltteyttä. Kun he sitten näkevät turmeltuneen naisen, sen he kyllä tunnistavat ja iloitsevat siitä, että he ovat taas nähneet sen naisen minkä he haluavatkin nähdä.
plaaahhh kirjoitti:
Noh, sitten sinulla ei ole huolta, kyllä sinä kaltaisesi löydät, mutta muista huolellinen tutustuminen, eiks nii? ;)
miesmmmmmm kirjoitti:
Nämä palstanpojat näkevät paholaisen nimenomaan niissä kiltiltä vaikuttavissa tytöissä, eivätkä tunnista aitoa kiltteyttä. Kun he sitten näkevät turmeltuneen naisen, sen he kyllä tunnistavat ja iloitsevat siitä, että he ovat taas nähneet sen naisen minkä he haluavatkin nähdä.
Miläs palstapoika se palstapoikia yleistää, johan pomppas!? =D
Kaikki ei tunnista, jotkut ei edes etsi niitä vaan jotain ihan muuta ja jotkut taas tunnistavat......- miesmmmmmm
MGTOW kirjoitti:
Miläs palstapoika se palstapoikia yleistää, johan pomppas!? =D
Kaikki ei tunnista, jotkut ei edes etsi niitä vaan jotain ihan muuta ja jotkut taas tunnistavat......hyvä ettet kuulu siihen palstapoikien jengiin. myönnän tuli yleistettyä, en tarkoittanut sinua. sori.
- plaaahhh
MGTOW kirjoitti:
Noh, sitten sinulla ei ole huolta, kyllä sinä kaltaisesi löydät, mutta muista huolellinen tutustuminen, eiks nii? ;)
Ehkä jonain kauniina päivänä :)
- plaaahhh
miesmmmmmm kirjoitti:
Itse tullut lähinnä siihen tulokseen että OSA, ei siis kaikki, haluaa barbin. Barbi on aina huoliteltu, aina kaunis (riippuu mistä pitää), aina hoikka ja palvelee Keniään. Hoitaa yhteiset lapset ja ulkoiluttaa koiran. Eikä oikeastaan omaa mitään mielipiteitä.
- ugholenpuhunut
Vieläkään ei kukaan ole kertonut, millainen se kunnollinen mies teidän miesten mielestä on? Mun mieleinen mies saa mut nauramaan, seisoo mun rinnalla tiukan paikan tullen, johon voi luottaa ja jonka seurassa voin olla oma epätäydellinen itseni hyvine ja huonoine puolineni.
Suurin osa miehistä lienee kunnollisia, eivät hakkaa, petä eivätkä käytä liikaa alkoholia. Itsevarmuutta heiltä taitaa tämän palstan juttujen perusteella puuttua. Vertaavat itseään aina toisiin, esittävät erilaista mitä ovat. Ja sitten itketään, kun naiset muka haluaa jotain jännämiehiä.
Miehet, olkaa luonnollisia, omia itsejänne. Lopettakaa itsesäälissä pyöriminen. Se jos mikä saa naiset karttamaan teitä. Jännämiehet on teidän omaa kuvitelmaa, luulette, että kaikki naiset sellaisen haluaa. Olkaa miehisiä miehiä, rohkeasti menkää aloitteita tekemään naisille. Ei se haittaa, jos ei heti tärppää. Kyllä se joskus sattuu kohdalle teidän mielestänne kunnollinen nainen kun vain olette rohkeita.- ruma-ätmi
Ei ole kuule tärpännyt 20 vuodessa kertaakaan. Olen nähnyt miten nainen ottaa sen väkivaltaisen miehen tietäen että mies on väkivaltainen. Minuun ei ole edes haluttu tutustua.
- Ushee
ruma-ätmi kirjoitti:
Ei ole kuule tärpännyt 20 vuodessa kertaakaan. Olen nähnyt miten nainen ottaa sen väkivaltaisen miehen tietäen että mies on väkivaltainen. Minuun ei ole edes haluttu tutustua.
Et kai tee näitä virheitä?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13605944
- N_24
Melkoinen yleistys. En ole koskaan kiinnostunut huonotapaisista miehistä. Oma poikaystäväni on kunnollinen. Ja suurimmalla osalla tutuistani on aivan tavallinen ja kunnollinen mies.
Tosin itselle herää mieleen yksi kysymys. Ihastutko itse aina sellaisiin naisiin, jotka ihastuvat "jännämiehiin"? Jos aina löytää vain niitä naisia, jotka haluavat mieluummin elää villiä sinkkuelämää tai haluavat aivan erilaisia asioita parisuhteelta niin mahdollisesti on omassakin parinvalinnassa jotain vikaa.- erikeepperimies
Monen miehen käsitys tällä palstalla näyttää olevan, että paras nainen on sellainen joka aukaisee suunsa vaan suihinottoon ja muuten se pysyy kiinni ja haarat auki silloin kun mies niin haluaa.
- Neitsyt-poika-25
Monilla naisilla on jännämies eikä ne eroa ennen kun mies tappaa naisen tai nainen saa turpiin niin että muut puuttuvat siihen. Nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella eikä luonteen. En usko että muuten naisetolisivat jännämiesten kanssa. Nainen haluaa silmää miellyttävän miehen vaikka siinä saisi turpaan samalla.
- eijaksatätäaina
Miksi te miehet ette näe kuin ne kauniit jännämiesten perässä juoksevat nuorikot, meitä on muitakin, vähän vanhempia ja vaatimattoman näköisiä kokemattomampia naisia. AIniin, ulkonäkö on naisessa tärkeintä. Noniin lopettakaa itkeminen, asia on loppuun käsitelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713