Jotenkin tuntuu ettei naisten seksuaalisuus yleensä lihallisella tasolla koskaan kohdistu mihinkään sukupuoleen, naiset eivät kiihotu miehistä visuaalisesti niin kuin mies naisesta (hyvännäköisenkään miehen on hyvin vaikea saada keholleen ja lisääntymiselimilleen samassa määrin ihailua naisten taholta kuin vaikkapa joku ei niin vetävän näköinen siiderivalas saa vastaavasti miehiltä), naiset saavat paremman nautinnon itsetyydytyksessä kuin kumppanin kanssa, lisäksi hyvin paljon suurempi osa naisista tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen naisen kanssa kuin vastaavasti miehet toisten miesten kanssa jne. jne.
Onko suurin osa naisista tavallaan aseksuaaleja?
86
<50
Vastaukset
- aikuisten.oikeesti
En kyllä allekirjoita sun näkemystäsi täysin, ainakaan omalta kohdaltani.
Miehessä vaan pitää olla sitä jotakin!
Myönnetään ett kyllähän hyvän näköistä ja hyvä tapaista miestä mielelään katselee ja kuuntelee, mutt jos se kemia puuttuu..ei sytytä ainakaan mua.
Eikä sen kemiankaan aina tarvitse heti näkyä/tuntua, kun toiseen tutustuu paremmin saattaa se kemiakin alkaan hehkua hitaasti..ja pam! Yhtäkkiä roihahtaa.
Ei siinä paina ulkonäkö pahemmin, ei ystävien tai perheen mielipiteet, ei toimeentulo. Hetken aikaa on täysin hurmiossa, arki kyllä pistää miettimään niitä toimeentulo asioita pakosta mutt ei nekään ylitsepääsemättömiä ole.
Kyllä mä ainakin kaipaan sitä toista vierelleni ja mulle se on taatusti mies!
Samoin saan paremman nautinnon taatusti miehen kanssa kisatessa, se on se läheisyys ja hellyys...välittäminen ja lämpö. Ollaan pari, toinen toistemme turva, antaen kuitenkin tilaa toisillemme. Yhteinen koti on turvasatama ja lepopaikka.
Jollain toisella ehkä mietteet ovat täysin toiset..ne taas ei liikuta mua.- nihhhhhhhhhh
"Myönnetään ett kyllähän hyvän näköistä ja hyvä tapaista miestä mielelään katselee ja kuuntelee, mutt jos se kemia puuttuu..ei sytytä ainakaan mua."
- Tässä juurikin todistat sen mitä aloituksessa kerroin myöskin omalla kohdallasi oikeaksi. Eli vaikka hyvännäköisyys on usein naisten miesten niskoille langettama ehdoton vaatimus ei se hyvännäköinen mieskään viehätä sinua seksuaalisessa mielessä kuin hyvin, hyvin vähän jos sitäkään. Eli hyvännäköinenkin mies on naisten silmissä lähinnä vain neutraali ilmestys joka ei herätä tunteita puoleen eikä toiseen. Rumat ja jopa tavismiehetkin ovatkin sitten jo lähtökohtaisesti naisten silmissä enemmän tai vähemmän vastenmielisiä tapauksia. - aikuisten.oikeesti
nihhhhhhhhhh kirjoitti:
"Myönnetään ett kyllähän hyvän näköistä ja hyvä tapaista miestä mielelään katselee ja kuuntelee, mutt jos se kemia puuttuu..ei sytytä ainakaan mua."
- Tässä juurikin todistat sen mitä aloituksessa kerroin myöskin omalla kohdallasi oikeaksi. Eli vaikka hyvännäköisyys on usein naisten miesten niskoille langettama ehdoton vaatimus ei se hyvännäköinen mieskään viehätä sinua seksuaalisessa mielessä kuin hyvin, hyvin vähän jos sitäkään. Eli hyvännäköinenkin mies on naisten silmissä lähinnä vain neutraali ilmestys joka ei herätä tunteita puoleen eikä toiseen. Rumat ja jopa tavismiehetkin ovatkin sitten jo lähtökohtaisesti naisten silmissä enemmän tai vähemmän vastenmielisiä tapauksia.Miten hemmetissä sä saat kännettyä mun sanomani päälaelleen?
Ei taideta puhua samaa kieltä...sä et siis tiedä/ymmärrä siitä kemiasta mitään!
Mulla on ollut kaks avoliittoa kestäneet n.2 ja 3 vuotta.
Eikä mun avokit ole oleet mitään kiiltokuva miehiä.
Eikä edes saman kaltaisia miehiä missään kohtaa jos vertaileen rupeaa.
Ulkonäkö, varallisuus, luonne, tavat, sosiaalisuus... kaikissa kohdin poikeavaisuuksia enemmän ja vähemmän.
Mutt mulle rakkaita ja mä heille joskus olin, kunnes...
Ensimäisen pilasin varmaan minä lapsellisuudellani...oltiin 19v ja 34v
se liito kuoli pikku hiljaa. Toisesta tuli loppu miehen uskottomuuden vuoks. - nihhhhhhhhhhh
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Miten hemmetissä sä saat kännettyä mun sanomani päälaelleen?
Ei taideta puhua samaa kieltä...sä et siis tiedä/ymmärrä siitä kemiasta mitään!
Mulla on ollut kaks avoliittoa kestäneet n.2 ja 3 vuotta.
Eikä mun avokit ole oleet mitään kiiltokuva miehiä.
Eikä edes saman kaltaisia miehiä missään kohtaa jos vertaileen rupeaa.
Ulkonäkö, varallisuus, luonne, tavat, sosiaalisuus... kaikissa kohdin poikeavaisuuksia enemmän ja vähemmän.
Mutt mulle rakkaita ja mä heille joskus olin, kunnes...
Ensimäisen pilasin varmaan minä lapsellisuudellani...oltiin 19v ja 34v
se liito kuoli pikku hiljaa. Toisesta tuli loppu miehen uskottomuuden vuoks.En minä sinun kemioistasi ole kiinnostunut vaan siitä ettet tunne miehiä kohtaan seksuaalista vetovoimaa siinä mielessä kuin he tuntevat sitä sinua kohtaan.
- eikanoille
Niin, naiset ovat iät ja ajat sanoneet että miehessä pitää olla muutakin kuin pelkkä hyvä ulkokuori jotta sais veren kiehumaan. Ette vieläkään usko?
Miehet panee vaikka tyhmää kanaa kunhan hän on hyvänn'äköinen, naiset harvemmin syttyy niistä tyhmistä mieskanoista vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. eikanoille kirjoitti:
Niin, naiset ovat iät ja ajat sanoneet että miehessä pitää olla muutakin kuin pelkkä hyvä ulkokuori jotta sais veren kiehumaan. Ette vieläkään usko?
Miehet panee vaikka tyhmää kanaa kunhan hän on hyvänn'äköinen, naiset harvemmin syttyy niistä tyhmistä mieskanoista vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.Naisissa kanoja siinä missä miehissäkin, joten jokaiselle kanalle löytyy varmasti oma kanansa.....
- aikuisten.oikeesti
eikanoille kirjoitti:
Miehet panee vaikka tyhmää kanaa kunhan hän on hyvänn'äköinen, naiset harvemmin syttyy niistä tyhmistä mieskanoista vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.Tosi hyvä letkautus, tiivistetty ajatus siitä mitä mä yritin pitkällä sepustuksella sanoa. Eikä nyt ihan oikeesti puhuta aina edes älykkyydestä.
Tää nyt on täysin provo/vitsi...kiitos yön nauruista. =DD
"lisäksi hyvin paljon suurempi osa naisista tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen naisen kanssa kuin vastaavasti miehet toisten miesten kanssa jne. jne."
- nihhhhhhhhhhhh
Onko sinulla mahdollisesti esittää realistisempi vaihtoehto tälle minun näkemykselleni?
nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Onko sinulla mahdollisesti esittää realistisempi vaihtoehto tälle minun näkemykselleni?
Väsyneenä minun on parempi jättää suuremmat analyysit yekemättä, mutta en nyt jaksa nähdä ainakaan sitä asiaa mahdolliseksi, että hetero miehet alkavat homoilemaan suuremmissa määrin, kyllä silloin pitää olla ollut jo sitä valmiiksi.....
- nihhhhhhhhhhh
MGTOW kirjoitti:
Väsyneenä minun on parempi jättää suuremmat analyysit yekemättä, mutta en nyt jaksa nähdä ainakaan sitä asiaa mahdolliseksi, että hetero miehet alkavat homoilemaan suuremmissa määrin, kyllä silloin pitää olla ollut jo sitä valmiiksi.....
Täh? Minähän tässä juurikin selitin että naiset sitä lesboilua enemmän harrastavat suhteessa kuin miehet homoilua. Vastaavasti suurempi osa naisista identifioituu ihan tilastojenkin perusteella jo biseksuaaleiksi kuin miehet, myöskin itsensä heteroiksi mieltävät naiset tuntuvat kohdistavan suurimman ihailunsa toisten naisten eikä miehen vartaloa kohtaan (mikä tämäkin toki yleensä epäeroottisessa yhteydessä).
- fiksuteinussi
Olen aseksuaali nainen. En jaksaa en kiinnosta Ihmisten nussiminen, minusta se on kamala yksinkertaista ja oksentava, olen sekauaali ja vihan tyhmä nussiminen, minusta se on ruma, tyhmä, siis näin se on . Olen äiti, minulla on lapsi ja perhe, joskus oli nyt en jäksa en halua, paljon muuta asia, kun tyhmä nussiminen. Olen hienosti koulutettu. Jossain vaihessa lopetin kiinnosta koko asiaa.nussiminen on tyhmä asia.
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Täh? Minähän tässä juurikin selitin että naiset sitä lesboilua enemmän harrastavat suhteessa kuin miehet homoilua. Vastaavasti suurempi osa naisista identifioituu ihan tilastojenkin perusteella jo biseksuaaleiksi kuin miehet, myöskin itsensä heteroiksi mieltävät naiset tuntuvat kohdistavan suurimman ihailunsa toisten naisten eikä miehen vartaloa kohtaan (mikä tämäkin toki yleensä epäeroottisessa yhteydessä).
"lisäksi hyvin paljon suurempi osa naisista tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen naisen kanssa kuin vastaavasti miehet toisten miesten kanssa jne. jne."
Tuossahan kerrot, että "lisäksi hyvin paljon suurempi osa.....tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen..... vastaavasti miehet toisten miesten kanssa jne. jne."
Kummalla on luetun ymmärtämisessä vikaa vai kirjoititko vahingossa väärin, eli et tarkoittanut tuota?- nihhhhhhhhhhhhhh
MGTOW kirjoitti:
Tuossahan kerrot, että "lisäksi hyvin paljon suurempi osa.....tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen..... vastaavasti miehet toisten miesten kanssa jne. jne."
Kummalla on luetun ymmärtämisessä vikaa vai kirjoititko vahingossa väärin, eli et tarkoittanut tuota?Niin tuohan tarkoittaa suomeksi sitä että naiset harrastavat enemmän lesboseksiä kuin miehet homoseksiä. Mikä tässä nyt mättää?
nihhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Niin tuohan tarkoittaa suomeksi sitä että naiset harrastavat enemmän lesboseksiä kuin miehet homoseksiä. Mikä tässä nyt mättää?
Pyydän anteeksi, tätä tämä väsymys teettää.......eli käsitin väärin, eli minun luetun ymmärtämisessä oli vikaa......voi veljet, ei saisi väsyneenä kauheasti näemmä viestiä, kun alkaa typojen lisäksi luku virheetkin pahenemaan.
"Mikä tässä nyt mättää?"
Vastaus on siis, minun luetun ymmärtäminen, joten pyydän anteeksi!
Muuten en ota nyt kantaa tekstiisi, kun en väsymykseltä saa varmastikkaan mitään tarpeeksi järkevää vasta kommenttia tehtyä, enkä koe sitä edes tarpeelliseksi, joten jätän tämän ketjun muiden kommentoijien harteille.- fuckoff
Silloin kun ihmisellä enempi töitä ja asia ja enempi ja parempi koulutus, sitä vähempi fuck halu. Fucking vain köyhiä ja yksinkertaisia, enempi koulutettuja ihmisia vähempi kiinnosta fucking.
MGTOW kirjoitti:
Pyydän anteeksi, tätä tämä väsymys teettää.......eli käsitin väärin, eli minun luetun ymmärtämisessä oli vikaa......voi veljet, ei saisi väsyneenä kauheasti näemmä viestiä, kun alkaa typojen lisäksi luku virheetkin pahenemaan.
"Mikä tässä nyt mättää?"
Vastaus on siis, minun luetun ymmärtäminen, joten pyydän anteeksi!
Muuten en ota nyt kantaa tekstiisi, kun en väsymykseltä saa varmastikkaan mitään tarpeeksi järkevää vasta kommenttia tehtyä, enkä koe sitä edes tarpeelliseksi, joten jätän tämän ketjun muiden kommentoijien harteille.Alkuperäisessä viestissä sana "vastaavasti" saatta hieman hämätä, mutta jos sen poistaa ja ottaa huomioon myös kontekstin niin tarkoitus on suhteellisen selvä, eli se minkä nihhhhhhhhhhhhhh ilmoitti: Naisten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen > miesten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen. Siitä pitääkö itse väite paikkansa ei ole raudanlujia tilastoja tarjota, mutta perstuntumalta sanoisin että näin ei ole. Homoseksuaaleille miehille on laaja tarjonta homobaareja, homoristeilyjä, homosaunoja tms. jotka ovat kyllä ihan jotain muuta varten kuin nahkahousuista ja yksisarvisista puhumista. Osa on toki kulttuurisia vaikutuksia (naisen seksuaalisuuden yleinen paheksuminen yms.) ja osa kentis jopa legendaa, mutta lesboilla vastaavaa laajamittaista kulttuuria ei tietääkseni ole.
se_vinee kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä sana "vastaavasti" saatta hieman hämätä, mutta jos sen poistaa ja ottaa huomioon myös kontekstin niin tarkoitus on suhteellisen selvä, eli se minkä nihhhhhhhhhhhhhh ilmoitti: Naisten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen > miesten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen. Siitä pitääkö itse väite paikkansa ei ole raudanlujia tilastoja tarjota, mutta perstuntumalta sanoisin että näin ei ole. Homoseksuaaleille miehille on laaja tarjonta homobaareja, homoristeilyjä, homosaunoja tms. jotka ovat kyllä ihan jotain muuta varten kuin nahkahousuista ja yksisarvisista puhumista. Osa on toki kulttuurisia vaikutuksia (naisen seksuaalisuuden yleinen paheksuminen yms.) ja osa kentis jopa legendaa, mutta lesboilla vastaavaa laajamittaista kulttuuria ei tietääkseni ole.
"Alkuperäisessä viestissä sana "vastaavasti" saatta hieman hämätä,"
Tähän "ansaan" juuri jäin, kun pikaisesti väsyneenä tekstin luin ja kommentoin samantien......- nihhhhhhhhhhh
se_vinee kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä sana "vastaavasti" saatta hieman hämätä, mutta jos sen poistaa ja ottaa huomioon myös kontekstin niin tarkoitus on suhteellisen selvä, eli se minkä nihhhhhhhhhhhhhh ilmoitti: Naisten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen > miesten keskeinen seksuaalinen kanssakäyminen. Siitä pitääkö itse väite paikkansa ei ole raudanlujia tilastoja tarjota, mutta perstuntumalta sanoisin että näin ei ole. Homoseksuaaleille miehille on laaja tarjonta homobaareja, homoristeilyjä, homosaunoja tms. jotka ovat kyllä ihan jotain muuta varten kuin nahkahousuista ja yksisarvisista puhumista. Osa on toki kulttuurisia vaikutuksia (naisen seksuaalisuuden yleinen paheksuminen yms.) ja osa kentis jopa legendaa, mutta lesboilla vastaavaa laajamittaista kulttuuria ei tietääkseni ole.
Sanoisin kuitenkin että useammille naisille kuin miehille on yhdentekevää onko se mahdollinen seksikumppani mies vai nainen. Tästä syystä naisten keskuudessa on paljon yleisempää kuin miesten keskuudessa että identifioidutaan biseksuaaleiksi vaikka oikeammin näiden naisten seksuaalisuus ei itse asiassa ole suuntautunut oikein kumpaankaan sukupuoleen.
- nihhhhhhhhhhh
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Sanoisin kuitenkin että useammille naisille kuin miehille on yhdentekevää onko se mahdollinen seksikumppani mies vai nainen. Tästä syystä naisten keskuudessa on paljon yleisempää kuin miesten keskuudessa että identifioidutaan biseksuaaleiksi vaikka oikeammin näiden naisten seksuaalisuus ei itse asiassa ole suuntautunut oikein kumpaankaan sukupuoleen.
miehille taas on yleisemmin nuoresta asti selvää kumpaan sukupuoleen he ovat mieltyneitä ja samalla kaikki seksuaalinen kanssakäyminen sen toisen sukupuolen kanssa on totaalinen turn-off. Miehet harvemmin myöskään identifioituvat aseksuaaleiksi kun taas naisten kohdalla tällainen on paljon yleisempää.
- nnnnainen
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Eikös aseksuaali tarkoita henkilöä, jota ei kiinnosa seksi? Ei homous tai lesbous kai kenestäkään aseksuaalia tee. Ehkä ennemmin voisi sanoa, että naiset saattavat olla seksuaalisuuden suhteen avoimempia ja siksi helpommin kiihottua molemmista sukupuolista. Toisaalta miehet ovat käsittääkseni seksuaalisuudeltaan visuaalisempia, mikä selittää miksi vähän "rumempikin" nainen saattaa miehestä olla seksuaalisesti kiihottava.
- Pääsääntöisesti
Miehet kiihottuvat siitä mitä näkevät, naiset siitä mitä kuulevat. Prosessi on naisella erilainen, pidempi ja hienovaraisempi. Sen vuoksi myös häiriintyy herkemmin. Seksuaalisuus on sukupuolilla erilaista (fyysisestikin naisilla seksin aikana käytössä koko aivot, miehillä vain yksi pieni osa). Mutta ei naisia sen vähempää paneta.
- nihhhhhhhhhhh
Niin ja tästä syystä myöskään minä en voi saada naisilta samassa määrin ihailua ulkonäölleni, vartalolleni ja sukuelimilleni kuin joku suhteellisen rumakin nainen saa itseään suhteessa paljon paremman näköisiltä miehiltä. Tämä onkin oikeastaan tärkein syy miksi mielenkiintoni naisia kohtaan on laskenut vuosien varrella nolliin. Oikeastaan koko seksuaalisuuteni on kuollut siitä syystä etten voi koskaan toivoa olevani fyysisessä mielessä missään suhteessa naisten silmissä haluttava/kiihottava/panettava eikä minkäänlaisia seksuaalisia fantasioita tästä syystä enää synny. Ehkä seksuaalisuuteni kehitys on mieheksi epänormaali mutta näin se vaan on.
Hmmm...eipäs yleistetä taas, voit ehkä käyttää sanaa usein tai suurimmalla osalla, koska siitä minulla ei ole nyt antaa parempaa tietoa pitääkö väite edes sillä tarkkuudella paikkaansa, mutta ei se automaattisesti noin mene, siitä olen varma.
- Pääsääntöisesti
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Niin ja tästä syystä myöskään minä en voi saada naisilta samassa määrin ihailua ulkonäölleni, vartalolleni ja sukuelimilleni kuin joku suhteellisen rumakin nainen saa itseään suhteessa paljon paremman näköisiltä miehiltä. Tämä onkin oikeastaan tärkein syy miksi mielenkiintoni naisia kohtaan on laskenut vuosien varrella nolliin. Oikeastaan koko seksuaalisuuteni on kuollut siitä syystä etten voi koskaan toivoa olevani fyysisessä mielessä missään suhteessa naisten silmissä haluttava/kiihottava/panettava eikä minkäänlaisia seksuaalisia fantasioita tästä syystä enää synny. Ehkä seksuaalisuuteni kehitys on mieheksi epänormaali mutta näin se vaan on.
Jos saat henkiselle persoonallesi ihastelua, myös fyysinen ihailu seuraa. Ihana ja naista hyvin kohteleva mies näyttää siis myös paremmalta, kuin tyly adonis.
Eli mitä siis toivot?
Lähes sataprosenttisesti naisten kanssa parisuhteissa olevat miehet ovat "tavallisia", ja jokaisella nainen, joka heitä ihastelee, jos suhde on hyvä ja toimiva.
Yksinkertaista, rakas Watson. - Pääsääntöisesti
Lisäyksenä vielä: tiedän moniakin naisia, jotka valitsevat itselleen mieluummin suorastaan ruman (ja vaatimattomasti tienaavan) miehen. Syytä en tiedä. Tiedän ainoastaan sen, että heillä on hyvä yhdessä.
Miettimisen aihetta? - nihhhhhhhhhh
Pääsääntöisesti kirjoitti:
Jos saat henkiselle persoonallesi ihastelua, myös fyysinen ihailu seuraa. Ihana ja naista hyvin kohteleva mies näyttää siis myös paremmalta, kuin tyly adonis.
Eli mitä siis toivot?
Lähes sataprosenttisesti naisten kanssa parisuhteissa olevat miehet ovat "tavallisia", ja jokaisella nainen, joka heitä ihastelee, jos suhde on hyvä ja toimiva.
Yksinkertaista, rakas Watson.Niin no minä haluaisin naisten kohdistavan minuun nimenomaisesti sitä fyysistä ihailua viis niinkään mistään persoonallisesta puolesta. Eli kun naiset näkisivät vaikkapa alastoman vartaloni he pitäisivät sitä jo lähtökohtaisesti kiihottavana ja panettavana ilman että minun tarvitsisi naisia jotenkin lähteä hurmaamaan persoonallani/varallisuudellani/statuksellani jne. Sitä on todellinen fyysinen ihailu ja kaikki muu on tyhjää puhetta.
Mistään parisuhteista en ole edes kiinnostunut, en ainakaan siinä määrin että haluaisin asian eteen nähdä juurikaan/yhtään mitään vaivaa. Koska en ole seksuaalisessa mielessä naisten silmissä panettava mies niin miten tuo asia sitten jossain parisuhteessa yhden naisen kanssa mihinkään muuttuisi? Varsinkaan kun en ole oikein kenenkään naisen silmissä niin kiinnostava että he itse lähestyisivät minua ikinä koskaan missään tai olisivat valmiita viemään omalta osaltaan aktiivisesti suhdetta syvemmälle.
Niin, toivoisin voivani harrastaa mahdollisimman hyvälaatuista seksiä naisten kanssa niin että minä ja naiset voisimme vastavuoroisesti ihailla toistemme fyysisyyttä ja että voisin kokea olevani useiden naisten silmissä kiihottava, haluttava ja seksuaalisesti viehätysvoimainen yksilö. - nihhhhhhhhhhhh
Pääsääntöisesti kirjoitti:
Lisäyksenä vielä: tiedän moniakin naisia, jotka valitsevat itselleen mieluummin suorastaan ruman (ja vaatimattomasti tienaavan) miehen. Syytä en tiedä. Tiedän ainoastaan sen, että heillä on hyvä yhdessä.
Miettimisen aihetta?Yhdentekevää minulle. Kuitenkaan ruma mies ei naisia seksuaalisessa mielessä kiihota, ei ainakaan siinä määrin että suostuisivat tällaisen miehen suoriin seksiehdotteluihin, tekisivät itse aloitteita kyseiselle miehelle kun tämä on entuudestaan millään tapaa tuntematon, tekisivät tälle oma-aloitteisesti seksitarjouksia ja mikä tärkeintä: viehättyisivät miehen vartalosta ja sukuelimistä niinkuin mieskin kiihottuu naisen vastaavista.
- 183
Yhdentekevää minulle. Kuitenkaan ruma mies ei naisia seksuaalisessa mielessä kiihota, ei ainakaan siinä määrin että suostuisivat tällaisen miehen suoriin seksiehdotteluihin, tekisivät itse aloitteita kyseiselle miehelle kun tämä on entuudestaan millään tapaa tuntematon, tekisivät tälle oma-aloitteisesti seksitarjouksia ja mikä tärkeintä: viehättyisivät miehen vartalosta ja sukuelimistä niinkuin mieskin kiihottuu naisen vastaavista.
Niin, eli ongelma ei ole aseksuaalisuus vaan se, ettei naisten seksuaalisuus ole täsmälleen toivomasi kaltaista ja kohdistu sinuun. Voi kyynel.
nihhhhhhhhhh kirjoitti:
Niin no minä haluaisin naisten kohdistavan minuun nimenomaisesti sitä fyysistä ihailua viis niinkään mistään persoonallisesta puolesta. Eli kun naiset näkisivät vaikkapa alastoman vartaloni he pitäisivät sitä jo lähtökohtaisesti kiihottavana ja panettavana ilman että minun tarvitsisi naisia jotenkin lähteä hurmaamaan persoonallani/varallisuudellani/statuksellani jne. Sitä on todellinen fyysinen ihailu ja kaikki muu on tyhjää puhetta.
Mistään parisuhteista en ole edes kiinnostunut, en ainakaan siinä määrin että haluaisin asian eteen nähdä juurikaan/yhtään mitään vaivaa. Koska en ole seksuaalisessa mielessä naisten silmissä panettava mies niin miten tuo asia sitten jossain parisuhteessa yhden naisen kanssa mihinkään muuttuisi? Varsinkaan kun en ole oikein kenenkään naisen silmissä niin kiinnostava että he itse lähestyisivät minua ikinä koskaan missään tai olisivat valmiita viemään omalta osaltaan aktiivisesti suhdetta syvemmälle.
Niin, toivoisin voivani harrastaa mahdollisimman hyvälaatuista seksiä naisten kanssa niin että minä ja naiset voisimme vastavuoroisesti ihailla toistemme fyysisyyttä ja että voisin kokea olevani useiden naisten silmissä kiihottava, haluttava ja seksuaalisesti viehätysvoimainen yksilö.Luulen, että sinun kannattaisi hakea seuraa nimenomaan netin kautta, ja avoimesti ilmaista hakevasi seksiseuraa johon liittyy tuollainen kanssakäyminen. Sillä tavalla löydät ne naiset,joille visuaalisuus on tärkeää ja suorastaan riittävää. Ihan varmasti heitäkin on. Se, että odotat "norminaisen" kaatuvan jalkoihisi pelkästä sinun ja etenkin vehkeesi näkemisestä, on aika epärealistista.
Toinen vaihtoehto on ostaa tuollaisia kokemuksia rahalla.- nihhhhhhhhhh
helka kirjoitti:
Luulen, että sinun kannattaisi hakea seuraa nimenomaan netin kautta, ja avoimesti ilmaista hakevasi seksiseuraa johon liittyy tuollainen kanssakäyminen. Sillä tavalla löydät ne naiset,joille visuaalisuus on tärkeää ja suorastaan riittävää. Ihan varmasti heitäkin on. Se, että odotat "norminaisen" kaatuvan jalkoihisi pelkästä sinun ja etenkin vehkeesi näkemisestä, on aika epärealistista.
Toinen vaihtoehto on ostaa tuollaisia kokemuksia rahalla.No jos perustan vaikkapa alastonsuomi.comiin profiiliin ja laitan sinne itsestäni alastonkuvan/alastonkuvia niin monenko naisen oletat edes vierailevan profiilissani saati kommentoivan?
"Toinen vaihtoehto on ostaa tuollaisia kokemuksia rahalla."
- Tuo taas on ihan täysin rappeutunutta logiikkaa. Siis miten minä voin saada osakseni fyysisessä mielessä minkäänlaista ihailua naisilta jos raha näyttelisi kuvioissa yhtään minkäänlaista osaa? nihhhhhhhhhh kirjoitti:
No jos perustan vaikkapa alastonsuomi.comiin profiiliin ja laitan sinne itsestäni alastonkuvan/alastonkuvia niin monenko naisen oletat edes vierailevan profiilissani saati kommentoivan?
"Toinen vaihtoehto on ostaa tuollaisia kokemuksia rahalla."
- Tuo taas on ihan täysin rappeutunutta logiikkaa. Siis miten minä voin saada osakseni fyysisessä mielessä minkäänlaista ihailua naisilta jos raha näyttelisi kuvioissa yhtään minkäänlaista osaa?Mitä sitten haluat? Mihin pyrit? Mikä koko tämän keskustelunavauksen tarkoitus ja tavoite oli?
- nihhhhhhhhhhhhhh
helka kirjoitti:
Mitä sitten haluat? Mihin pyrit? Mikä koko tämän keskustelunavauksen tarkoitus ja tavoite oli?
Pyrin vain tuomaan esille sitä etteivät naiset kiihotu meistä miehistä oikein ollenkaan kun taas suurimmalla osalla miehistä on hyvin voimakkaita seksuaalisia haluja naisia kohtaan. Eli miehen on vain tyydyttävä olemaan yksipuolisena ja aktiivisena subjektina ihailemassa vartaloa siinä missä nainen ei juurikaan himoitse miestä fyysisesti vaan on pelkkä passiivinen objekti.
Olen miettinyt tätä asiaa ensimmäisen kerran 14-kesäisenä ja tämä tunne on voimistunut huippuunsa vuosien varrella. Nykyään kiinnostukseni naisia kohtaan onkin käytännössä pyöreä nolla. Jos oikein pinnistän niin voin väliaikaisesti kiihottua fantasioista joissa saan olla kauniiden naisten suuren palvonnan ja ihastelun kohteena mutta koska ei tällaisilla haaveilla ole kerrassaan minkäänlaisia yhtymäkohtia todellisuuteen niin vaikeaahan niistä on enää ollenkaan kiihottua.
Jos kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin minä niin ei kukaan mies tekisi koskaan yhtäkään aloitetta naisille, eivät tuhannet ja taas tuhannet miehet kehuisi ja mielistelisi jotain kaunotarta ja ruokkisi tämän rajatonta narsismia saamatta itse minkäänlaista vastakaikua osakseen, ei olisi minkäänlaista kysyntää pornolle eikä prostituoitujen palveluille jne. mutta minkäs teet... Itselleni naisten epäseksuaalisuus meitä miehiä kohtaan oli siltikin todella suuri ja kova pettymys. nihhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Pyrin vain tuomaan esille sitä etteivät naiset kiihotu meistä miehistä oikein ollenkaan kun taas suurimmalla osalla miehistä on hyvin voimakkaita seksuaalisia haluja naisia kohtaan. Eli miehen on vain tyydyttävä olemaan yksipuolisena ja aktiivisena subjektina ihailemassa vartaloa siinä missä nainen ei juurikaan himoitse miestä fyysisesti vaan on pelkkä passiivinen objekti.
Olen miettinyt tätä asiaa ensimmäisen kerran 14-kesäisenä ja tämä tunne on voimistunut huippuunsa vuosien varrella. Nykyään kiinnostukseni naisia kohtaan onkin käytännössä pyöreä nolla. Jos oikein pinnistän niin voin väliaikaisesti kiihottua fantasioista joissa saan olla kauniiden naisten suuren palvonnan ja ihastelun kohteena mutta koska ei tällaisilla haaveilla ole kerrassaan minkäänlaisia yhtymäkohtia todellisuuteen niin vaikeaahan niistä on enää ollenkaan kiihottua.
Jos kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin minä niin ei kukaan mies tekisi koskaan yhtäkään aloitetta naisille, eivät tuhannet ja taas tuhannet miehet kehuisi ja mielistelisi jotain kaunotarta ja ruokkisi tämän rajatonta narsismia saamatta itse minkäänlaista vastakaikua osakseen, ei olisi minkäänlaista kysyntää pornolle eikä prostituoitujen palveluille jne. mutta minkäs teet... Itselleni naisten epäseksuaalisuus meitä miehiä kohtaan oli siltikin todella suuri ja kova pettymys.Okei, asia oli sinulle pettymys ja halusit työstää sitä.
"Jos kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin minä niin ..."
Onneksi muut miehet eivät ole samanlaisia kuin sinä.
- Asekmiäs
Nyt on kyllä puurot ja vellit sekaisin.
Aseksuaali ei tunne seksuaalista halua ketään tiettyä henkilöä kohtaan. Eli sukupuolielimet toimivat, tuntoaisti toimii, jotkut harrastavat itsetyydytystä, jotkut suostuvat seksiin ja jotkut taas eivät ollenkaan suostu siihen, sillä on mahdotonta kiihottua kenestäkään. Se on työläämpää hommaa aseksuaalille, eikä siitä saa mitään irti kuin hyvänmielen, jos kyseessä on joku rakas ihminen. Mekaanisesti suoritettuna voi kyllä orgasmiin asti päätyä, mutta seksissä pitäisi olla aivotkin mukana, koska muuten se on mahdotonta päästä sellaiseen mielentilaan, että seksistä saa mitään irti.
Ja ei naiset yleisesti päädy toisten naisten kanssa harrastamaan seksiä kuten ei myöskään miehet yleisesti tee sitä toisten miesten kanssa. Jotkut bi:t ja homoseksuaalit kyllä, mutta ei nyt kannata ruveta syyttelemään homoseksuaalisuutta omasta sinkkuudestaan. Ja aseksuaalisuus ei poissulje rakkauden kaipuuta. Se on vaan vaikeampaa löytää rakkautta aseksuaalina, koska seksuaalit ihmiset haluavat seksiä kumppaniltaan, eivätkä kaikki suostu avoimeen parisuhteeseen, jossa seksi haetaan suhteen ulkopuolelta, mutta jätetään rakkaus ja hellyys parisuhteeseen. Tai eivät suostu vähäisempään seksinmäärään parisuhteessa. Eli niin kauan kuin on toimivat värkit housuissa ja pystyy kiihottumaan muista ihmisistä, niin sanoisin että siinä on jo hyvät mahikset löytää parisuhde. Joillakin tuntuu kriteerit olevan lähinnä tuota luokkaa, enkä jaksa ketään syytellä siitä. Onneksi viihdyn yksin. - Miniseksuaalisuus
Kuulostaa siltä että haluaisit naisten käyttäytyvän sinua kohtaan kuin miehet. Haluaisit että nainen ihastelisi sinua ja kullikuviasi samoin kuin joku mies innostuu tissikuvista tms.
Naisten ja miesten seksuaalisuudessa on eroja, mutta ei se naisista mitään aseksuaaleja tee. Voi se toki siltä vaikuttaa jos pistät mittariksi miesten seksuaalisuuden ja odotat naisten käyttäytyvän samoin.
Ehkä sinun täytyisi etsiä sellainen "miesmäinen" nainen. Ei siis mikään äijän näköinen, vaan sellainen ronskin ja härskin oloinen nainen. Ehkä hän innostuisi jo siitä kun heiluttelisit kassejasi hänen edessään.- nihhhhhhhhhhh
"Kuulostaa siltä että haluaisit naisten käyttäytyvän sinua kohtaan kuin miehet. Haluaisit että nainen ihastelisi sinua ja kullikuviasi samoin kuin joku mies innostuu tissikuvista tms."
- Totta ja näin haluaisi varmasti myös todella moni muukin heteromies. Tuskin niin monet heteromiehetkin lataisivat omia sukuelin- ja vartalokuviaan nettiin toivomatta saavansa niillä edes jonkunlaista ihailua osakseen vastakkaisen sukupuolen taholta. Tuskin monikaan heteromies lähettäisi naisille kuvia sukuelimistään ellei takana olisi ajatus siitä että saisi naiselta sillä tavoin jonkinlaista vastakaikua aikaiseksi.
- Äädämi111111111
On. Naisillahan ei mitään oikeita seksihaluja ole, kuten miehillä. Tämän näkee selvästi missä tahansa baarissa. Miehet siellä kyrvät pystyssä pyörivät pillun ympärillä kuin kärpäset paskassa ja kerjäävät ja lahjovat ja nöyryyttävät itseään vaikka millä tavalla pelkästään siinä toivossa, että pääsevät ruilauttamaan mällinsä pilluun tai pahimmassa tapauksessa kondomiin.
Naiset sen sijaan istuvat seksihaluttomina vittujensa päällä ja vittuilevat. Kun nainen antaa pillua, se tapahtuu aina jonkin todellisen tai kuvitellun sosioekonomisen hyödyn toivossa ja silloinkin vasta ankaran vonkaamisen jälkeen, ei siis siksi että nainen tuntisi armotonta kyrvänhimoa, kuten mies tuntee pillunhimoa.
Ja itse nussimistapahtuma sitten: mies se siinä köyrii kiimoissaan hikoillen, nylkyttää, ähkii, mölisee ja ruikkii. Nainen vaan makaa kuin vainaan raato ja vielä haiseekin mädältä kalalta.
Naisen seksihalut ovat feministien keksintö. Sitä ollaan olevinaan niin tasa-arvoista, kun mukamas "halutaan munaa", kuten miehet haluavat pillua. Korkeintaan lesboseksistä keskenään naiset saattavat oikeasti innostua, mutta penispenetraatio on välttämätön paha, ja mies joutuu aina tavalla tai toisella "ostamaan" penetraatio-oikeuden.- Namiskuukkelix
Onko kokemuksesi naisista tulleet jostain körttiseurasta? Onko sinulla kovin uskovainen perhetausta? Silloin ymmärrän ajatuksesi. Voi pientä. :)
Ns.villeinä sinkkuvuosinani (kiitos minut jättäneidnen exieni) päätin katsoa leikkiseuraa baarista muutaman kerran. Siihen riitti kun pongasi omaa silmäänsä mielyttävän miekkosen ja meni kohteliaasti kysymään kelpaisko kalja tms juoma. Oli aika toimiva iskutapa. :D Eli muutaman kerran roudasin "lihaa" kotiini. Kuinka nuo miehet joutuivat "ostamaan" seksiä? Tarjosin kahvitkin ja hyvän aamupalan parille. Noh onneksi löysin yhdellä kertaa mieheni ja koeajon perusteella jäi pidempiaikaseen käyttöön, hih.
On olemassa myös naisia, jotka nauttivat penetraatiosta ja voivat saada orkun ns.sisäkautta. Aivan rakennejuttu katsos ;) Silloin sitä miehistä osaa tarvitaan aikalailla jos ei jaksa leikkiä leluilla.
Naisilla on halut yhtlailla kuin miehilläkin. Jokaisella omanlaisensa. Jotkut ovat enemmän seksuaalisia ja toteuttavat sitä myös. Mutta makuja on monia ja eipä niitä "pantavia" miehiä joka kulman takaa kulje eteen. Vaan kun sellaiseen törmää niin se on menoa sitten jos on vapaa.
Päinvastoin kun usein väitetään, niin ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia kun kohtaavat sen "täydellisen vastakappaleensa". Sillä hyvää kumppania jonka kanssa toimii henkinen & fyysinen puoli ei kannata päästää irti hyppysistään. :)
Toivon sinulle tuuria ja hyvää naista, joka jaksaisi avata silmäsi tuosta kitkerästä pimeydestä mikä korviesi välissä on. Sitä sopivaa joka "kolahtaa". Ehkä sitten olisi näkemykset eri luokkaa.. Namiskuukkelix kirjoitti:
Onko kokemuksesi naisista tulleet jostain körttiseurasta? Onko sinulla kovin uskovainen perhetausta? Silloin ymmärrän ajatuksesi. Voi pientä. :)
Ns.villeinä sinkkuvuosinani (kiitos minut jättäneidnen exieni) päätin katsoa leikkiseuraa baarista muutaman kerran. Siihen riitti kun pongasi omaa silmäänsä mielyttävän miekkosen ja meni kohteliaasti kysymään kelpaisko kalja tms juoma. Oli aika toimiva iskutapa. :D Eli muutaman kerran roudasin "lihaa" kotiini. Kuinka nuo miehet joutuivat "ostamaan" seksiä? Tarjosin kahvitkin ja hyvän aamupalan parille. Noh onneksi löysin yhdellä kertaa mieheni ja koeajon perusteella jäi pidempiaikaseen käyttöön, hih.
On olemassa myös naisia, jotka nauttivat penetraatiosta ja voivat saada orkun ns.sisäkautta. Aivan rakennejuttu katsos ;) Silloin sitä miehistä osaa tarvitaan aikalailla jos ei jaksa leikkiä leluilla.
Naisilla on halut yhtlailla kuin miehilläkin. Jokaisella omanlaisensa. Jotkut ovat enemmän seksuaalisia ja toteuttavat sitä myös. Mutta makuja on monia ja eipä niitä "pantavia" miehiä joka kulman takaa kulje eteen. Vaan kun sellaiseen törmää niin se on menoa sitten jos on vapaa.
Päinvastoin kun usein väitetään, niin ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia kun kohtaavat sen "täydellisen vastakappaleensa". Sillä hyvää kumppania jonka kanssa toimii henkinen & fyysinen puoli ei kannata päästää irti hyppysistään. :)
Toivon sinulle tuuria ja hyvää naista, joka jaksaisi avata silmäsi tuosta kitkerästä pimeydestä mikä korviesi välissä on. Sitä sopivaa joka "kolahtaa". Ehkä sitten olisi näkemykset eri luokkaa..hmmmm....olen kanssasi eri mieltä.
"Päinvastoin kun usein väitetään, niin ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia"
Tähän en usko, eikä mikään tosielämän kokemus, näkemys tue tätä, ei miehissä, eikä naisissa, eli ei varmasti pidä paikkaansa ainakaan se, että olisivat uskollisempia....
".... kun kohtaavat sen "täydellisen vastakappaleensa". Sillä hyvää kumppania jonka kanssa toimii henkinen & fyysinen puoli ei kannata päästää irti hyppysistään. :)"
Sitten kun yhtälöön lisätään tämä loppuosa, niin kertoo juuri sen mikä on odotettavaa, eli varmasti ihastumisvaiheessa ja niin kauan kun toinen pysyy "muuttumattomana", niin pidetään hyppysissä, jonka jälkeen voidaankin tehdä oman markkina-arvon testaus taas uudestaan ja jos sattuu markkina-arvo olemaan sellainen, että saisi "paremman" omiin tarpeisiin, niin vaihtoon voi kumppani mennä, jopa pikaisesti.
Kyllä sitä täydellistä vastinparia herkästi etsitään koko loppu elämä, oli sitten parisuhteessa tai ei, kun makuun on päästy ja tavat opittu......kyllä nämä asiat hieman kertovat ihmisen perus persoonasta/luonteesta/arvoista, sekä siitä millainen "suhde" ihminen on.....MGTOW kirjoitti:
hmmmm....olen kanssasi eri mieltä.
"Päinvastoin kun usein väitetään, niin ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia"
Tähän en usko, eikä mikään tosielämän kokemus, näkemys tue tätä, ei miehissä, eikä naisissa, eli ei varmasti pidä paikkaansa ainakaan se, että olisivat uskollisempia....
".... kun kohtaavat sen "täydellisen vastakappaleensa". Sillä hyvää kumppania jonka kanssa toimii henkinen & fyysinen puoli ei kannata päästää irti hyppysistään. :)"
Sitten kun yhtälöön lisätään tämä loppuosa, niin kertoo juuri sen mikä on odotettavaa, eli varmasti ihastumisvaiheessa ja niin kauan kun toinen pysyy "muuttumattomana", niin pidetään hyppysissä, jonka jälkeen voidaankin tehdä oman markkina-arvon testaus taas uudestaan ja jos sattuu markkina-arvo olemaan sellainen, että saisi "paremman" omiin tarpeisiin, niin vaihtoon voi kumppani mennä, jopa pikaisesti.
Kyllä sitä täydellistä vastinparia herkästi etsitään koko loppu elämä, oli sitten parisuhteessa tai ei, kun makuun on päästy ja tavat opittu......kyllä nämä asiat hieman kertovat ihmisen perus persoonasta/luonteesta/arvoista, sekä siitä millainen "suhde" ihminen on.....Minä taas uskon, että kun on ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan niin ei tarvitse "elämättä jäävän elämän pelossa" lähteä etsimään salaseuraa eikä uutta kumppania. Aikuisiän parisuhteistani ei yksikään ole päättynyt siihen, että minä olisin "vaihtanut parempaan" tai "lähtenyt testaamaan markkina-arvoani". Ehkä yhden ihmisen kokemusta ei voi yleistää, mutta kumoaa se ainakin sinun väitteesi "ei _varmasti_ pidä paikkaansa" ;)
helka kirjoitti:
Minä taas uskon, että kun on ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan niin ei tarvitse "elämättä jäävän elämän pelossa" lähteä etsimään salaseuraa eikä uutta kumppania. Aikuisiän parisuhteistani ei yksikään ole päättynyt siihen, että minä olisin "vaihtanut parempaan" tai "lähtenyt testaamaan markkina-arvoani". Ehkä yhden ihmisen kokemusta ei voi yleistää, mutta kumoaa se ainakin sinun väitteesi "ei _varmasti_ pidä paikkaansa" ;)
"mutta kumoaa se ainakin sinun väitteesi "ei _varmasti_ pidä paikkaansa" ;)"
Hmmm...onkos helkalla lupa muuttaa toisten sanoja mielensä mukaan vai onko sinulla jotkut oudot "lasit" päässä....en minä noin sanonut, noin sanoi ehkä se kenelle viestini osoitin. :)
" eli ei varmasti pidä paikkaansa ainakaan se, että olisivat uskollisempia...."
Tuon minä sanoin..... eli et kummonnut kuin itsesi.
"Minä taas uskon, että kun on ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan niin ei tarvitse "elämättä jäävän elämän pelossa" lähteä etsimään salaseuraa eikä uutta kumppania.=D"
Minäkin olen ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan, eikä tuo kommenttisi istu milläänlailla, minun persoonaani/luonteeseen/arvoihin ja ajatusmaailmaan, olemme kauuuuuuukana toistemme "tajuus" alueelta, joten kaltaisesi voivat tuon "ostaa" minä en.
Eläkää niinkuin elätte ja valitkaa myös kumppaninne samoin eläneistä, niin "taajuutenne" kohtaavat ja myös siihen voi sitten luottaa, että puhutte myös totta, elikkä jos etsitte "tosi" kumppanuutta siten myöhemmin eri tavalla eläneistä, niin mitä se taas kertookaan teistä?MGTOW kirjoitti:
"mutta kumoaa se ainakin sinun väitteesi "ei _varmasti_ pidä paikkaansa" ;)"
Hmmm...onkos helkalla lupa muuttaa toisten sanoja mielensä mukaan vai onko sinulla jotkut oudot "lasit" päässä....en minä noin sanonut, noin sanoi ehkä se kenelle viestini osoitin. :)
" eli ei varmasti pidä paikkaansa ainakaan se, että olisivat uskollisempia...."
Tuon minä sanoin..... eli et kummonnut kuin itsesi.
"Minä taas uskon, että kun on ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan niin ei tarvitse "elämättä jäävän elämän pelossa" lähteä etsimään salaseuraa eikä uutta kumppania.=D"
Minäkin olen ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan, eikä tuo kommenttisi istu milläänlailla, minun persoonaani/luonteeseen/arvoihin ja ajatusmaailmaan, olemme kauuuuuuukana toistemme "tajuus" alueelta, joten kaltaisesi voivat tuon "ostaa" minä en.
Eläkää niinkuin elätte ja valitkaa myös kumppaninne samoin eläneistä, niin "taajuutenne" kohtaavat ja myös siihen voi sitten luottaa, että puhutte myös totta, elikkä jos etsitte "tosi" kumppanuutta siten myöhemmin eri tavalla eläneistä, niin mitä se taas kertookaan teistä?Olen ihan pihalla eikä sitä auta se, ettei tämä sivusto meinaa nyt avata kommentteja. Viittasin siis joka tapauksessa juuri sinun lauseeseesi, jonka ymmärsin tarkoittavan, että sinun mielestäsi ei varmasti pidä paikkaansa että ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia. Jos käsitin väärin niin se siitä.
Vuorostani en ymmärtänyt sinun kommenttiasi omaani. Eli kerroin, että koska itselläni on ollut vapaus "toteuttaa itseäni" niin on helppo olla uskollinen. Johon sinä minun tulkintani (!) mukaan vastasit, että sinäkin olet ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan eikä kommenttini uskollisuudesta istu millään lailla sinun ajatusmaailmaasi. Siis istu millään lailla sinun ajatusmaailmaasi (arvoihisi jne)? Miten sen pitäisi istua? Miksi sen pitäisi istua sinun ajatusmaailmaasi? Onko minun kokemukseni jotenkin väärä tai epätosi siksi, ettei se istu sinun ajatusmaailmaasi, vai mitä oikein ajat takaa?helka kirjoitti:
Olen ihan pihalla eikä sitä auta se, ettei tämä sivusto meinaa nyt avata kommentteja. Viittasin siis joka tapauksessa juuri sinun lauseeseesi, jonka ymmärsin tarkoittavan, että sinun mielestäsi ei varmasti pidä paikkaansa että ne jotka ovat kasvaneet vapaiksi toteuttamaan itseään ovat usein niitä uskollisimpia. Jos käsitin väärin niin se siitä.
Vuorostani en ymmärtänyt sinun kommenttiasi omaani. Eli kerroin, että koska itselläni on ollut vapaus "toteuttaa itseäni" niin on helppo olla uskollinen. Johon sinä minun tulkintani (!) mukaan vastasit, että sinäkin olet ollut vapaa kokemaan ja kokeilemaan eikä kommenttini uskollisuudesta istu millään lailla sinun ajatusmaailmaasi. Siis istu millään lailla sinun ajatusmaailmaasi (arvoihisi jne)? Miten sen pitäisi istua? Miksi sen pitäisi istua sinun ajatusmaailmaasi? Onko minun kokemukseni jotenkin väärä tai epätosi siksi, ettei se istu sinun ajatusmaailmaasi, vai mitä oikein ajat takaa?Aww...en jaksa nyt "turhaan" yrittää vääntää tämän enempää, koska kaikki tarpeellinen on jo sanottu, puolin ja toisin, meidän keskustelustamme jo löytyy tarpeeksi asiaa omanlaisillemme, eli samalla "taajuudella" olevat käsittävät kyllä (puolin & toisin)
Minulla ei ole mitään mieltä "kinastella", koska ei ole "oikeaa & väärää" toimia ja käyttäytyä on vain erillaisia persoonia, sinun tapasi on joillekin hyvä ja minun tapani on joillekin. (Win-Win)
Sinä itse nyt hieman haluat pitää väittelyä yllä, kyllä minä pyrin tuomaan jatkuvasti sitä tosiasiaa esille, että kaikki kukat kukkikoon, mutta mieluiten omanlaisensa kanssa tai ainakin hyvin läheisen sukulais kukkasen kanssa........toivoisin vähempää sumutusta, sekä tämän asian ymmärtämistä kunnolla, eikä niin että annetaan ymmärtää olevansa kaikille niille hyvä kumppani ehdokas kenestä itse kiinnostuu, ei se niin mene......- Ex--PUA
Namiskuukkelix kirjoitti:
Toivon sinulle tuuria ja hyvää naista, joka jaksaisi avata silmäsi tuosta kitkerästä pimeydestä mikä korviesi välissä on. Sitä sopivaa joka "kolahtaa". Ehkä sitten olisi näkemykset eri luokkaa..Tämä edustaa tyypillistä lutkan kirjoitusta.
Ne esim. Jotka ovat "vapaampia" ja seksuaalisempia ovat kaikkein heikoiten suhdekelpoisia jo ihan tutkitustikin. Mies joka jättäytyy niihin, lyö kätensä paskaan.
Itse tiedän että niiltä lohkeaa helposti, joten otan minkä saan, ja siirryn seuraavaan. :D Ex--PUA kirjoitti:
Tämä edustaa tyypillistä lutkan kirjoitusta.
Ne esim. Jotka ovat "vapaampia" ja seksuaalisempia ovat kaikkein heikoiten suhdekelpoisia jo ihan tutkitustikin. Mies joka jättäytyy niihin, lyö kätensä paskaan.
Itse tiedän että niiltä lohkeaa helposti, joten otan minkä saan, ja siirryn seuraavaan. :DSä et pysty tutustumaan, rakastumaan ihan oikeesti, joten vain pelkuri toimii noin räikeesti. Herää kysymys että oletko itse aseksuaalinen?
- avaudun
" naiset saavat paremman nautinnon itsetyydytyksessä kuin kumppanin kanssa"
Niin totta! Voi olla ettei kaikki naiset osaa tyydyttää itseään ja ovat tyytymättämiä mutta ne jotka osaa, tajuaa faktat. Toki mieskin nautintoa voi tuoda mut miehen antamat vaginaorgasmit ei ikinä oo yhtä voimakkaita kuin omatekemäni klitorisorgasmit.Minun miesystäväni ovat kyllä aina osanneet antaa klitorisorgasmeja. Vaginaorgasmia en ole koskaan edes saanut.
- avaudun
helka kirjoitti:
Minun miesystäväni ovat kyllä aina osanneet antaa klitorisorgasmeja. Vaginaorgasmia en ole koskaan edes saanut.
Yhtä laill ois vitun noloo jos ite ottasin miehen mulkun käteen ja runkkaisin sen (toimenpide minkä mies tekee itse taatusti paremmin). Yhtä noloa ois et mies pyörittelee sormissaan klitoristani vaikka minä teen sen taatusti paremmin.
sillon suhde on jo aik surkea jos molemmat vaan runkkaa toisensa eikä luonnollista kanssakäymistä. Voitaa pitää kaikki "Runkataan yhdessä"-iltamat. avaudun kirjoitti:
Yhtä laill ois vitun noloo jos ite ottasin miehen mulkun käteen ja runkkaisin sen (toimenpide minkä mies tekee itse taatusti paremmin). Yhtä noloa ois et mies pyörittelee sormissaan klitoristani vaikka minä teen sen taatusti paremmin.
sillon suhde on jo aik surkea jos molemmat vaan runkkaa toisensa eikä luonnollista kanssakäymistä. Voitaa pitää kaikki "Runkataan yhdessä"-iltamat.Ai olet harrastanut tuollaisia iltamia. Mikäpä siinä ;D
- oijo43t
Minäkään en ole saanut yhtäkään vaginaorgasmia... Kerran sain yhdynnässä klitorisorgasmin mutta en sen koommin ole saanutkaan. Kyllä se vähentää seksihaluja jos ei saa orgasmia, miehet saa melkeen aina. Siksi itsetyydytän mieluummin kuin "panen". Toinen seikka on raskaudenpelko. En halua lapsia.
- Ex--PUA
Itse olen antanut vaginaorgasmeja, jo siksikin että tosimiehet eivät ole mitään kultaisianoutajia.
Siihen kyllä vaikuttaa naisen oma kyky olla mukana. En usko että lahnaa voi tyydyttää se itse tai mies sen kummemmin. oijo43t kirjoitti:
Minäkään en ole saanut yhtäkään vaginaorgasmia... Kerran sain yhdynnässä klitorisorgasmin mutta en sen koommin ole saanutkaan. Kyllä se vähentää seksihaluja jos ei saa orgasmia, miehet saa melkeen aina. Siksi itsetyydytän mieluummin kuin "panen". Toinen seikka on raskaudenpelko. En halua lapsia.
Rakastellessa voi itse samalla hieroa omaa klitoristansa kun mies on esim päällä.
Itse olen näin tehnyt useinkin! Kokeile ole rohkea!
- sder
No mistä syystä teitä miehiä pitäisi jollekin jalustalle nostaa, se kikkeli siellä jalkojen välissä on jokaisella miehellä, eniten sitä tarvitaan virtsan eritykseen, sen koolla tai mitalle ei ole merkitystä, mutta sillä on miten kohtelet kanssaihmisiä.
Mitä parisuhteeseen tulee, se on ihan toinen asia, silloin kohtaa kaksi ihmistä toisensa ja heillä synkkaa, ei silti kaikkien naisten tarvitse olla ihastunut keneenkään tai nähdä jotain miestä jonain erikoisena.
Juu kyllä minunkin piireissä muutamia aikoja sitten puhuttiin "kiiltokuvapojista". No oli luotu hieman ulkonäköä, oli tummat kiiltävät hiukset, verbaalinen kielenkäyttö ja oli vielä kasvuiässä oleva solakka tyyppi. Tänä päivänä tuo sama urho on melkein harmaapäinen, lössähtänyt , ei enää mitään kiiltoa.
Että en näe mitään tarvetta kenenkään ulkoiseen ihailuun, luojan luomia kaikki ollaan- nihhhhhhhhhhhhh
"No mistä syystä teitä miehiä pitäisi jollekin jalustalle nostaa, se kikkeli siellä jalkojen välissä on jokaisella miehellä, eniten sitä tarvitaan virtsan eritykseen, sen koolla tai mitalle ei ole merkitystä, mutta sillä on miten kohtelet kanssaihmisiä."
- Kyllä se vaan aika monia naisia alkaisi vituttamaan tai tekisi elämästä jopa sietämätöntä jos kaikki miehet lakkaisivat samanaikaisesti nostamasta sitä pilluanne ja tissejänne jalustalle, lakkaisivat mielistelemästä jne. ruokkimasta narsismianne jne. - yunaG
nihhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
"No mistä syystä teitä miehiä pitäisi jollekin jalustalle nostaa, se kikkeli siellä jalkojen välissä on jokaisella miehellä, eniten sitä tarvitaan virtsan eritykseen, sen koolla tai mitalle ei ole merkitystä, mutta sillä on miten kohtelet kanssaihmisiä."
- Kyllä se vaan aika monia naisia alkaisi vituttamaan tai tekisi elämästä jopa sietämätöntä jos kaikki miehet lakkaisivat samanaikaisesti nostamasta sitä pilluanne ja tissejänne jalustalle, lakkaisivat mielistelemästä jne. ruokkimasta narsismianne jne."- Kyllä se vaan aika monia naisia alkaisi vituttamaan tai tekisi elämästä jopa sietämätöntä jos kaikki miehet lakkaisivat samanaikaisesti nostamasta sitä pilluanne ja tissejänne jalustalle, lakkaisivat mielistelemästä jne. ruokkimasta narsismianne jne."
Olisin halukas kokeilemaan sellaista autuutta. - nihhhhhhhhhhh
yunaG kirjoitti:
"- Kyllä se vaan aika monia naisia alkaisi vituttamaan tai tekisi elämästä jopa sietämätöntä jos kaikki miehet lakkaisivat samanaikaisesti nostamasta sitä pilluanne ja tissejänne jalustalle, lakkaisivat mielistelemästä jne. ruokkimasta narsismianne jne."
Olisin halukas kokeilemaan sellaista autuutta.Niin ehkä päivän verran mutta kun me miehet joudutaan elämään tuollaisessa paskassa koko elinikämme.
- yunaG
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Niin ehkä päivän verran mutta kun me miehet joudutaan elämään tuollaisessa paskassa koko elinikämme.
Olisin todella tyytyväinen elämään ilman, että miehet kokevat tarpeelliseksi kertoa miten ihanat tissit mulla on, tai kuinka ihana olisi nähdä minut alasti. En tarvitse palvontaa pillulleni, tai vartalolleni.
- nihhhhhhhhhhhhh
yunaG kirjoitti:
Olisin todella tyytyväinen elämään ilman, että miehet kokevat tarpeelliseksi kertoa miten ihanat tissit mulla on, tai kuinka ihana olisi nähdä minut alasti. En tarvitse palvontaa pillulleni, tai vartalolleni.
kummasti vaan sinäkin olisit maassa jollet olisi koskaan saanut sitä osaksesi keneltäkään mieheltä maan päällä, niinkuin valtaosa miehistä ei sitä saa koko elämänsä aikana naisilta.
- yunaG
nihhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
kummasti vaan sinäkin olisit maassa jollet olisi koskaan saanut sitä osaksesi keneltäkään mieheltä maan päällä, niinkuin valtaosa miehistä ei sitä saa koko elämänsä aikana naisilta.
Valtaosa miehistä ei todennäköisesti koe tarpeelliseksi kerjätä huomiota kikkelikuvilla...
- nihhhhhhhhhh
yunaG kirjoitti:
Valtaosa miehistä ei todennäköisesti koe tarpeelliseksi kerjätä huomiota kikkelikuvilla...
En minäkään sitä niin välttämättömäksi koe mutta kun naiset eivät muutenkaan koskaan viehäty minun vartalostani, kasvoistani, sukuelimistäni jne. seksuaalisessa mielessä. Se että olen tässä suhteessa naisille kuin ilmaa onkin aiheuttanut sen että seksuaalinen mielenkiintoni on tätä nykyä täysin kuollut. Ei vaan pysty fantasioimaan naisista kun tietää ettei yksikään heistä himoitse minua siinä mielessä kuin tarkoitan - ei siis millään muotoa.
- yunaG
Ei se tee naisista aseksuaaleja, jos ei jostain satunnaisesta kikkelikuvasta innostu. Ne on lähinnä inhottavia ja säälittäviä. Tärkeää on se, kenessä se vehje on kiinni.
Jos haluat ihailua ja kommentteja alastonkuvillesi, kokeile toisia miehiä. Mies toimii miehen tavoin.- nihhhhhhhhhhhh
"Jos haluat ihailua ja kommentteja alastonkuvillesi, kokeile toisia miehiä. Mies toimii miehen tavoin."
- Totta mutta kun en saa heteromiehenä siitä miesten taholta tapahtuvasta ihailusta mitään nautintoa. - yunaG
"Jos haluat ihailua ja kommentteja alastonkuvillesi, kokeile toisia miehiä. Mies toimii miehen tavoin."
- Totta mutta kun en saa heteromiehenä siitä miesten taholta tapahtuvasta ihailusta mitään nautintoa.Naisena en saa mitään nautintoa kikkelikuvien kommentoinnista tai katsomisesta.
- nihhhhhhhhhhhh
yunaG kirjoitti:
Naisena en saa mitään nautintoa kikkelikuvien kommentoinnista tai katsomisesta.
Sitten taas jos mies ei saa mitään nautintoa pillukuvien näkemisestä on syytä olettaa ettei mies ole seksuaalisesti ihan täysin normaali. Eli miehistä suurin osa on seksuaalisesti suuntautuneita naisiin mutta naiset eivät ole sitä miehiin.
- yunaG
Sitten taas jos mies ei saa mitään nautintoa pillukuvien näkemisestä on syytä olettaa ettei mies ole seksuaalisesti ihan täysin normaali. Eli miehistä suurin osa on seksuaalisesti suuntautuneita naisiin mutta naiset eivät ole sitä miehiin.
Ei missään lue, että miehen pitää kiihottua pillukuvista, tai että ei ole normaalia, jos ei innostu.
Sellanen pillu ja tissikuvien kuolaaminen on oksettavaa. Jos tuntee tarpeelliseksi, kuolatkoon ammattilaisten kuvia ja pilluja, ja jättäköön muut rauhaan - nihhhhhhhhhh
yunaG kirjoitti:
Ei missään lue, että miehen pitää kiihottua pillukuvista, tai että ei ole normaalia, jos ei innostu.
Sellanen pillu ja tissikuvien kuolaaminen on oksettavaa. Jos tuntee tarpeelliseksi, kuolatkoon ammattilaisten kuvia ja pilluja, ja jättäköön muut rauhaanNiin siis kyllähän minäkin himoitsen lähinnä vain niitä kauneimpia, 15-20v naisia mutta ongelma onkin tässä se etteivät he ole koskaan tunteneet mitään sellaista minua itseäni kohtaan. Tästä syystä olenkin aina jättänyt aivan kaikki naiset rauhaan - myöskin ne rumat ja keskitasoiset jotka hekään eivät tosin viehäty minusta seksuaalisessa mielessä vaan lähinnä siihen komeimpaan 10 %:iin kuuluvista miehistä tai oikeammin ehkä siihen komeimpaan 3 %:iin kuuluvista.
- ihanaitsenäisyys
En tiedä onko naiset aseksuaaleja, mutta nainen todellakin voi tuottaa helposti nautintoa itselleen. Vanhemmiten halutkin vähentyneet huomattavasti joten mihin sitä miestä tarvitsee. Ja yksinolemisessa ei muutenkaan ole mitään vikaa. Pelkkiä hyviä puolia.
Joku vaan:ko se siellä? ;)
Koko avauksesi menee pieleen jo siinä, että näet pelkästään miehisen seksuaalisuuden oikeana ja aitona. Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset, kyllä, keskimäärin se pitää paikkansa. Ventovieraiden miesten komeus on silmäkarkkia, jonka noteeraa kuten minkä tahansa muun mielenkiintoisen kohteen kadulla, mutta ei se herätä seksuaalisia haluja. Pelkän vieraan miehen munan tai sen kuvan näkeminen vielä vähemmän (sic!). Omaa miesystävää katson mielelläni ja kyllä hän varmasti sen minusta huomaa, että hänen ulkonäkönsä "sytyttää", mutta pelkkä katseleminen ei edes hänen kohdallaan riitä minulle esileikiksi ja halujen herättäjäksi.
Se, että miehet kiihottuvat visuaalisesti, ei kuitenkaan tee millään tavalla visuaalisesta kiihottumisesta ainoaa oikeaa tai edes parempaa seksuaalisuuden muotoa!
"naiset saavat paremman nautinnon itsetyydytyksessä kuin kumppanin kanssa"
?? Perustele. Helpommin kyllä kuin uuden kumppanin kanssa, mutta jos on tuttu kumppani, joka osaa ja tietää mitä tekee, niin hyvin harvoin tulee sellainen olo, että "pääsen helpommalla kun itsekseni hoidan itseni".
"hyvin paljon suurempi osa naisista tuntuu päätyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen toisen naisen kanssa kuin vastaavasti miehet toisten miesten kanssa"
Tähänkin toivoisin perusteluja, tilastoja tms.
Aseksuaalisuudesta ei kertonut mikään em. asioista.- xseksuaali
Millainen ihminen on tavallaan aseksuaali?
- TiukkaPillu
Suurin osa luulee itsestään liikaa, ollaan tiukkapilluja yms.
Rentoutukaa nyt jo vähän, ilman vaatteita vain harva on todella hyvän-näköinen. - m29vplus1v
Naiset on miniseksuaaleja.
- Ex--PUA
Tämähän siinä on, että karkeassa jaossa naiset ovat joko lutkia tai parasiittimaisia olentoja jotka näkevät seksin vain välineenä jonkun saavuttamisesta.
Ongelma: löydä nainen joka kiihottuu sinusta tai vain sinusta.
Tai yritä tulla toimeen edellisten kanssa.Sinulla on yksipuolinen näkemys, kuvaus naisena olemisesta. Nainen on paljon muutakin. Nainen on seksuaalisempi ,kuin miehet ja sillä on ihan tarkoituskin.
Nainenhan on paljon enemmän kuin annata ymmärtää ja mitätöidä naiset.
Mikä himo sinulla on luoda irvikuva meistä naisista?
Jokainenhan saa elää niinkuin tahtoo ja voi, niinhän sinäkin, käytät naisia omien tarpeiden tyydyttämiseen. Sen kuvan olet itsestäsi antanut, yhden yön panoja!
Vaikka sinä yrität kuinka kurkistaa naisen sieluun, niin et koskaan sitä tule ymmärtämään, koska jo ajatuksesi ovat niin negatiiviset. Näet vein rumuutta.
Kauneus on katsojan silmässä!- miesmmmmm
Älykkö kirjoitti:
Sinulla on yksipuolinen näkemys, kuvaus naisena olemisesta. Nainen on paljon muutakin. Nainen on seksuaalisempi ,kuin miehet ja sillä on ihan tarkoituskin.
Jokainenhan saa elää niinkuin tahtoo ja voi, niinhän sinäkin, käytät naisia omien tarpeiden tyydyttämiseen. Sen kuvan olet itsestäsi antanut, yhden yön panoja!
Vaikka sinä yrität kuinka kurkistaa naisen sieluun, niin et koskaan sitä tule ymmärtämään, koska jo ajatuksesi ovat niin negatiiviset. Näet vein rumuutta.
Kauneus on katsojan silmässä!loistava vastaus
- Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Sinulla on yksipuolinen näkemys, kuvaus naisena olemisesta. Nainen on paljon muutakin. Nainen on seksuaalisempi ,kuin miehet ja sillä on ihan tarkoituskin.
Kauneus on katsojan silmässä!"kaunis on rumaa, tiedän
ja helppo on halpaa
vaan en voi uskoa sattumaan
vaikka tuuli kääntää lehtiä
sama tuuli kaikkialla
ennenkuin kaikki särkyy
tämä hämärä muuttuu muistoksi
ennenkuin häviää"
("Katso kuinka ankarina pilvet kulkee kasvoillani
kuinka voisin ihmeen tuoda
mahdotonta älä pyydä älä pyydä itsellesi." ) Ex--PUA kirjoitti:
"kaunis on rumaa, tiedän
ja helppo on halpaa
sama tuuli kaikkialla
ennenkuin kaikki särkyy
ennenkuin häviää"
mahdotonta älä pyydä älä pyydä itsellesi." )En mene noin helppoon, vaikka saitkin minut ihmettelemään vastaustasi johon ihastuin, oikeesti kosketti sydäntäni <3
Hyväksyn tämän , tähän jään !- Cloaca_Maxima
Ex--PUA kirjoitti:
"kaunis on rumaa, tiedän
ja helppo on halpaa
sama tuuli kaikkialla
ennenkuin kaikki särkyy
ennenkuin häviää"
mahdotonta älä pyydä älä pyydä itsellesi." ) - Tytöttykkääpitäähauskaa
Cloaca_Maxima kirjoitti:
- Cloaca_Maxima
Älykkö kirjoitti:
Girls
Tytöt? Nyt oli vähän liian älykästä niin tyhmempi ei ymmärrä.
- Jassuka
Harvemmin kai kukaan seksuaalisesti virittyy, jos ei koe vastapuolta riittävän hyvännäköiseksi? Pelkkä ulkokuori ei kuitenkaan riitä vielä muuhun, kuin toteamaan " on se hyvännäköinen" Mölisevä apina ei kauheasti sytytä, vaikka se olisi ulkoisesti tasoa (kun tasotellaan) Jason Momoa. Joka muuten monesta miehestä on juurikin mölisevä apina eikä komea mies. ;)
- mythbuster
Miehellähän se aloitevastuu on tässäkin asiassa lähes poikkeuksetta. Naisten selitys on juurikin tuo että visuaalinen puoli ei kiihota ja haluttuna oleminen taas kiihottaa, jos mies on oikea. Tämä nyt on nähty ja tiedetty, ei siinä mitään. Eniten ihmetyttää miten naiset kuvittelevat sen riittävän miehelle? Eikö edes joskus tule mieleen että mieskin saattaisi kaivata jotain muuta?
- kelpaa.kyllä
Kyllä visuaalinen puoli kiihottaa naisiakin.
- yunaG
kelpaa.kyllä kirjoitti:
Kyllä visuaalinen puoli kiihottaa naisiakin.
Jep, mutta pelkkä kikkeli ei todellakaan ole kovin visuaalinen. Tai mikään alastonkuva jossa mies tönöttää heppi pystyssä. EI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1112892Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen222344Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631081976- 1141650
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1701365Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2881188- 801044
- 711034
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2471023