a. Mies joka ei ole koskaan eläessään tapellut mutta penkkaa 200 kiloa ja vetää maasta 300kg
b. Mies joka ei ole koskaan käynyt salilla mutta tapellut kadulla satojen muiden kanssa ja voittanut 2/3 tappeluista
Kumpi voittais katutappelussa?
8
150
Vastaukset
- Blueteam
viihdefoorumi voittaisi ja musklen pojankossi
- rikastaja
Kadunmies voittaisi helposti. Katutaistelu jos mikä on tekniikkalaji.
- voimalijahäviää
Siis oikeassa käytännön elämässä kadulla.
Salilla ja treenajalla ei ole mitään yhtäläisyytä jos vastassa on kadun mies ja siinä lähtee henki,siis kadun tappelija antaa vaikka ammatti kehässä olevalle nyrkeilijälle elämänsä opetuksen,nehän on ihan eriasia käytäntö kun kehä nyrkeilly säännöillä tai salilla painoilla nostava ja treenava.
Sitä ottaa pataan jos jonkin moista monoa ja nyrkkiä ja kenties terävämpääkin,kaikista vaarallisin on jos kohtaa katu tappelijan,siinä ei auta mikään enään tuolloin se on niin jäljittelemätöntä esim:jengit usa:ssa tai vankiloissa. - Blueteam
musklen pojankossi ottaisi tappo-otteen
pojankossi on katsos kova sekakäyttäjä, buranaa ja muumilimpparia kuluu kovasti - arviointikyky
Luonto ratkasee kumpi on valmis menemään ja kuinka pitkälle. Sanoisin että katujätkä on viimosena pystyssä.
- Lailailai
Kaikki vastaukset on vääriä.
Vastaus on - ei kumpikaan.
Minä voitan.
T:Lakimies. - entäsnämä
Vähän offtopicia, mutta kumpi juoksisi paremman tuloksen cooperissa, Hulk vai Bull?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772