"kaikkien katkerien ja petettyjen oma palsta"

nilinilinili

Noin pitäisi lukea tuossa tämän palstan määritelmässä. Ei täällä todellakaan mikään iloinen sinkun elämä juhli, vaan katkera nilitys erityisesti naisia kohtaan. Omituinen maailma, johon ei onneksi muualla törmää. Ainakin jos ihan tavallisten ihmisten seurassa pyörii. Jos tuollaisessa nillitysseurassa joutuisi pyörimään, niin varmasti olisi pää täynnä itsetuhoisia ajatuksia.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cnwdjncwienviwen

Siis eihän täällä ole petettyjä, vaan suurin osa katkerista valittajista on niitä, jotka eivät ole koskaan "saaneet" naista ja kokemus ihmissuhteista on lähes nolla. Henkinen kehitys jäänyt jonnekin yläastetasolle. Pyöritään senaikaisten kokemusten traumoissa.

• DarkAvenger

No vittu just niin VITTU!!! Nyt vittu sitä vitun PILLUA!! Muuten ei henki kehity! HUORAT PERKELE!!!

• EiOOKeharillaHelppoa
        DarkAvenger kirjoitti:

No vittu just niin VITTU!!! Nyt vittu sitä vitun PILLUA!! Muuten ei henki kehity! HUORAT PERKELE!!!

Siis ootko käyttäytynyt niin huonosti että kaikki maksullisetkin ovat kieltäytyneet?

• Onkokivvaa

Ahdistaako sinua huomata, että kaikkien sinkkujen elämä ei olekaan ihanaa ja kivaa? Nautitko siitä kun haukut esim yksinäisiä tai syrjäytyneitä epänormaaleiksi?

• nilinilinili

Ei ollut tarkoitus haukkua ketään, mutta ihmettelen kyllä mihin tällainen toivottomuuden jakaminen johtaa, tuskin parempaan päin. Normaalisti siis ihminen suuntautuu positiivisiin asioihin ja eteenpäin, eikä jää vatvomaan loputtomiin surkeutta ja hankaluutta, koska se ei vie eteenpäin. Ymmärrän kyllä että jotkut asiat suututtaa, mutta ei niihin pitäisi kiinni jäädä.

• Ex--PUA

Toi on hyvä kysymys. En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä, jotka suorastaan suuttuvat vähäosaisille. Jotenkin heidän ruusuinen maailmankuvansa vaurioituu siitä, ja kuten tiedämme:poissa silmistä, on poissa mielestä.

• positiivisuusonvoimaa
        Ex--PUA kirjoitti:

Toi on hyvä kysymys. En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä, jotka suorastaan suuttuvat vähäosaisille. Jotenkin heidän ruusuinen maailmankuvansa vaurioituu siitä, ja kuten tiedämme:poissa silmistä, on poissa mielestä.

mä taas luulen, että positiivisessa maailmankuvassa on jotain joka särkee teidän inhorealistista maailmaanne. Se tuntuu kokevan mitätöintiä teidän osaltanne. Eli samaa voi sanoa poissa silmistä, poissa mielestä

• 16plus16

Täällä palstalla pesii pelkästään trolleja ja sitten oikeita (?) neitsyt-setiä jotka ovat katkeroituneet saamattomuudestaan.

• Hyvähän se on sivuuttaa myös aidot huolenaiheet ja neuvot perustuen elämänkokemuksiin, tuolla ala-arvoisella kommentillasi, mutta olethan trolli, joten mitä muuta voisi sinulta odottaa.....

• ykspuskahuutelija
        MGTOW kirjoitti:

Hyvähän se on sivuuttaa myös aidot huolenaiheet ja neuvot perustuen elämänkokemuksiin, tuolla ala-arvoisella kommentillasi, mutta olethan trolli, joten mitä muuta voisi sinulta odottaa.....

aidot huolenaiheet ja neuvot tällä palstalla kyllä usein ohitetaan jyrkillä yleistyksillä ja suoranaisella vihapuheella. trolleja tai ei, niin hyvin vähän täällä aidosti toisia kuunnellaan. puskista kyllä huudellaan kaikenlaista ja lietsotaan sitä sun tätä.

• ykspuskahuutelija kirjoitti:

aidot huolenaiheet ja neuvot tällä palstalla kyllä usein ohitetaan jyrkillä yleistyksillä ja suoranaisella vihapuheella. trolleja tai ei, niin hyvin vähän täällä aidosti toisia kuunnellaan. puskista kyllä huudellaan kaikenlaista ja lietsotaan sitä sun tätä.

Tuo on aivan totta, mutta itse ainakin käytän lähdekritiikkiä nyt tehokkaammin, kun olen oppinut "palstan tavat", eli en ohita niitä juttuja, mitkä ovat itselle mielenkiintoisia/ajankohtaisia/hyviä ohjeita, joihinkin juttuihin osallistun ihan vitsillä, koska ovat ihan vitsejä, jotkut ohitan kokonaan.

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Tuo on aivan totta, mutta itse ainakin käytän lähdekritiikkiä nyt tehokkaammin, kun olen oppinut "palstan tavat", eli en ohita niitä juttuja, mitkä ovat itselle mielenkiintoisia/ajankohtaisia/hyviä ohjeita, joihinkin juttuihin osallistun ihan vitsillä, koska ovat ihan vitsejä, jotkut ohitan kokonaan.

Annathan anteeksi ,mutta minä en pysty ohittamaan sinua, tunnen " vetovoimaa"
        sinuun ! Kanssasi on mukava keskustella!
        Kuinka päiväsi on lähtenyt käyntiin?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Annathan anteeksi ,mutta minä en pysty ohittamaan sinua, tunnen " vetovoimaa"
        sinuun ! Kanssasi on mukava keskustella!
        Kuinka päiväsi on lähtenyt käyntiin?

Hyvin on lähtenyt, toivottavasti myös sinun.. :)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Kiitos ihan sekavasti, mun piti lähteä yhteen paikkaan ja tajusin , että se ei ollutkaan tänään , vaan huomenna :D Kohta vois lähteä ulkoilemaan, kun on kaunis ilmakin.

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Vähän sekavasti, koska mun piti lähteä asioille ja tajusin, että se onkin vasta huomenna : ( kohta vois lähteä ulkoilemaan, kun on kaunis ilmakin :)
        Hyviä keskustelu hetkiä !

• Tähti-Silmä

Minä ainakin olen löytänyt täältä fiksua, mielenkiintoista keskustelu seuraa :)

• hc-ätmi

Olen iloinen.

• Kilttiatm

Eikö mies saa olla katkera jos ei ole koskaan edes halannut naista. Haluan nähdä iloisen miehen joka ollut 20 vuotta ilman naisenkosketusta.

• Ikis__M

Miksi kaikki katkerat, enimmäkseen ne kai on naisia, yrittää kieltää palstamiesten huvittelun leimaamalla kaikki tekstit katkeruudesta kumpuaviksi? eikä naisten huomiota vaille jäävillä ätmeillä saisi olla yhtään paikkaa maailmassa missä saavat rauhassa kirjoittaa tuntojaan ilman naisten ylenkatsetta ja leimaamista?

• kyseenalaistan

On aika kummallista jos kokee jatkuvan valituksen ja trollauksen huviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe