Missä se vika on

Täysinhämmentynyt

Moi!!olen mies kohta 22v tällä hetkellä avopuoliso ettiny omaa kämppää ja ollaan puhuttu vaan "asumuserosta".. Molemmat tunnustaneet että rakkautta on muttaTiedä häntä mitä nyt sitten tarkoittaa. Ongelma on kuulemma että olen äkkipikainen ja menetän malttini helposti.. Totta tunnistan nuo itsestäni. Mutta en jumalauta ymmärrä miksi toinen on onneton ja jankkaa eroa?! Olen mielestäni ollut hyvä, hoitanut lasta auttanut kaikessa, antanut huomiota puolisolle käyn töissä.en vaan ymmärrä missä mättää oikeasti. Olisikohan joku parisuhdeterapia tai vastaava oikea paikka mennä keskustelemaan?
Plaah ei kohta enää jaksa itsekkään!

6

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkinenväkivalta

No, siinäpä teillä on selkeä ongelma!
      Äkkipikaisen ja malttinsa menettävän kanssa oli hän sitten mies tai nainen, on todella raskasta elää.
      Jos puolisosi on halukas parisuhdeterapiaan, menkää ihmeessä!Myös sinä itse voit hakeutua vihan hallintaterapiaan.
      On rankkaa elää ihmisen kanssa, jonka kanssa saa olla koko ajan varpaillaan ja varoa. Olet vielä kovin nuori, osaltaan voi olla kypsymättömyyttäkin, mutta jos kuitenkin olet jo isä, on sinulla suuri vastuu lapsesi takia. Hänellä on oikeus turvalliseen ja rakastavaan isään.

• nainen18v

Olen itse äkkipikainen ihminen, ja suhteeni kariutui juuri sen takia. Mielialani heittelevät laidasta laitaan ja tilannetta pahentaa vielä se, kun käytän e-pillereitä. Alan pikkuhiljaa ymmärtää kumppaniani (tai siis entistäni) sen suhteen, että hänen voimansa ovat loppu. Hän ei jaksa elää kokoajan siinä pelossa, että vahingossakaan suututtaisi minut. Se on hyvin raskasta hänelle ja toki myös minulle.
      Vihanhallintakurssi voisi olla hyvä, olen miettinyt sitä itsekin. Pariterapiaakin suosittelen, kunhan löydätte ammattitaitoisen terapeutin. Me kävimme pariterapiassa, mutta terapeutti ei ymmärtänyt tilannettamme ja sotki asioita vaan lisää ammattitaidottomuuttaan (oli virallinen psykiatri/psykologi/pariterapeutti, mutta puhui mitä sylki suuhun toi.)

Olen niin samassa tilanteessa, että en osaa muuten neuvoa. Tärkeintä olisi se, että sinulla olisi joku ihminen jonka puoleen voisit kääntyä juuri nyt.

• miksikö

Mitäpä jos nyt lopettaisit e-pillerien syönnin. Ei sovi kaikille, jotkut muuttuvat jopa arvaamattoman väkivaltaisiksi.

• lääkkeetön

Joo ei kannata popsia niitä, itse olen enemmän tasapainossa ilman,kierukka on keksitty. E-pillerit vaan lisää hulluutta, ei sovi kaikille, esim,pms oireet epillereiden käyttö ja helvetti on valmis.

• Olen elänyt tuollaisen kimpoilijan kanssa. Se on todella raskasta, kun pitää lopun perheen kävellä varpaillaan, ettei vain suututtaisi yhtä. Raivokohtaukset ovat myös yksi narsismin merkki.

Voi myös olla, että koska olette noin nuoria, että naisellesi on vain tullu tunne, että elämää on vielä elämättä, eikä haluaisi tästä maailman tappiin olla parisuhteessa.

• kiitollinen

kiitos vastauksista! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      277
      4722
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2931
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      37
      2899
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1694
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      62
      1459
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      97
      1322
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1222
    Aihe