"MenkkaRänkkä" ;D
13
<50
Vastaukset
- Jassuka
Hmmm....kertoo ihmisistä jotka eivät tiedä mikä on tärkeää ja mikä ei.....hmmmm
Ei pelkoa! :P- Jassuka
Jep. :D
Ei pelkoa! :P
Hyvä! :}
Ketjun tarkoitus oli purkaa omaa harmistustani tämän päivän naispuolisille järmääjä tutuilleni....
nm. mielensäpahoittaja. =D- aikuisten.oikeesti
Osus ja uppos! Nyt minäkin tiedän jotain mitä sinä et tiedä. Bonjasin!
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Osus ja uppos! Nyt minäkin tiedän jotain mitä sinä et tiedä. Bonjasin!
Ei saa tehdä noin, "bonjaamiset" on jakamista varten, tosi ystävät eivät noin tee! ;D
*tahtoo tietää* ;)
- miesmmmmmm
Kyllä, minä ainakin voin olla sitä mieltä että menkat aiheuttavat joillekin naisille kiukuttelua. Mutta että kaikki kiukuttelu olisi sitä. Halpa selitys.
Aww...tämä oli "vitsi ketju", joka nyt vain meni sinulta hieman ohi, ymmärrettävistä syistä, oli hieman ehkä liian "sisäpiiri" läppä.
Vaikka kyllä yritin tarkentaa tätä lisäkommentissani, jossa oli myös "naurava suu", eli älä leikistä harmistu....
Voihan ketjussa jutella yleisesti ottaen menkkojen vaikutuksista, mutta se nyt ei ollut tarkoitus...- miesmmmmmmm
MGTOW kirjoitti:
Aww...tämä oli "vitsi ketju", joka nyt vain meni sinulta hieman ohi, ymmärrettävistä syistä, oli hieman ehkä liian "sisäpiiri" läppä.
Vaikka kyllä yritin tarkentaa tätä lisäkommentissani, jossa oli myös "naurava suu", eli älä leikistä harmistu....
Voihan ketjussa jutella yleisesti ottaen menkkojen vaikutuksista, mutta se nyt ei ollut tarkoitus...en toki harmistunut.
- Jassuka
Kyllä ja kova nälkä myös kiukuttaa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=TS1pSsOYTvQ
Tästä keissistä on huumori kaukana. :( *biisi*
Hyvää yötä. :) Jassuka kirjoitti:
Kyllä ja kova nälkä myös kiukuttaa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=TS1pSsOYTvQ
Tästä keissistä on huumori kaukana. :( *biisi*
Hyvää yötä. :)Ei tälläisiä biisejä saa toiselle yötä vastaan tarjota, senkin ilkimys. =D
Hyvää yötä & hyviä unia!- Väärä_yleisö
Tämän palstan homevittuisille mummoille nämä ongelmat ovat enää vain kaukainen muisto nuoruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814