Välit poikki. kuinka toimia?

Ahdistaa

Moro. Ongelmani ydin on siis tuo mitä otsikossakin jo mainitsin. Avaan vähän tilanetta teille niin se helpottaa kummasti ideoiden keksimistä. Tutustuin noin kolme kuukautta sitten erääseen erittäin mukavaan naiseen eräässä treffipalvelussa. Tää nainen halusi alkaa olemaan enemmän tekemisissä joten tein itselleni Kik palveluun tunnukset, ja siitä sitten kaikki lähtikin. Juttelimmen noin kaksi tai kolme viikkoa ennen kuin aloimme harkitsemaan sitä että voitaisiin mennä treffeille. Suunniteltiin aikaa, paikkaa ja sitä että mitä teemme. Aika oli kortilla, koska tämän naisen elämää täytti lukio ja kilpaurheilu harrastuksensa. Eli aikaa meillä oli silloin vain jutella 2-3 tuntia. Sovimme treffit sitten seuraavaan iltapäivään eli seuraavan päivänä tuosta päivästä kun aloimme suunnittelelmaan niitä treffejä. Ne menivät aika hyvin, ainakin aluksi. En kuitenkaan ollut kovin tyytyväinen käytökseeni. Muutenkin koko alku kuukauden olin ollut aika omituinen. Jo ennen häneen tutustumista tai ensimmäisen sanan vaihtamista. En tiedä mikä mulla oli tuolloin, mutta nyt se on oikeastaan tuhonnut koko elämäni. Ainakin saanut sen rakoilemaan niin pahasti ettei vieläkään näin yhden ja puolen kuukauden jälkeenkään mistään tule mitään. Siitä seuraavalle viikolle osui hänen laihdutus viikko kisoja varten. Viikko oli vissiin aika kiireinen. En yhteenkään viestiin saanut vastausta. Voi olla että mokasin jo paniikissa viesteilläni silloin ja pahasti. Kysyin että mikä on kun ei vastaa edes siihen kun tapana oli toivottaa huomiset ja hyvät yöt. saman viikon puolessa välissä sitten laitoin kiristävän viestin "Jos et seuraavaan viikkoon mennessä vastaa niin välit on poikki mun osalta". Jotain tämmöistä se oli ja virheenhän mä siinä tein. Lisänä siihen paniikissa ja huolissani muuta tyhmää viestiä tuli lähetettyä. Seuraavan viikon keskiviikkona sitten soitin hänelle ja sain avatessani keskustelun näin että: "Moro tässä (omanimeni), jos muistat..." Lauseeni jäi kesken. Hän vastaa: "öö" ja lyö luurin korvaan. Viestillä yritin sitten pommitella. Vastauksena sain vain että "antaa olla". Sitten kysyin uudelleen ja uutena vastauksena sain että "jätä mut rauhaan". No kun liian utelias olin kysyin että Mikst voi vaan kertoa. Vastauksetta jälleen. Tarpeeksi monen kysymyksen jälkeen sain vastauksesi että: "jätä mut jo v*ttu rauhaan". No siinä sitten riitelemisen jälkeen hän haukkui minut ahdisteliaksi, koska olin käynyt hänen oven edessää odottamassa häntä ulos. Tietenkään en ovikelloa mennyt soittamaan koska en halunnut sotkea hänen vanhempiaan tähän. En tiedä mikä hänelle tuli. Sitä vastausta on turha odottaa. Edes hänellä ei välttämättä ole minkään näköistä vastausta. No nyt tässä viime viikolla kuljetin hänen postilaatikkoonsa paketin jossa oli itse tekemäni kappale joka kulkee nimellä "pyydän anteeksi". Sitä nyt ei ole kuunneltavissa missään, mutta kuitenkin. Mukana vein suklaa levyn ja viestin siinä paketissa.
Tää ihminen on mulle edelleen tosi tärkeä, vaikka tunnettiinkin niin vähän aikaa. Hän on ainut joka saa mut niin onnelliseksi. Ne viikot toivat tullessan menestystä harrastuksissani ja työurallani. En samallaista ihmistä ole koskaan tuntenut, enkä haluasi luovuttaa noin vain.
Eli siis ongelmani on nyt se että onko enään mitään tehtävissä? Joudunko jo luovuttamaan vai ratkaiseeko kappale aikaanaan tilanteen? Ideoita ja mielipiteitä saa esittää. Sana on vapaa auttakaa. Tää on ihan ensimmäinen kerta kun etsin internetistä apua joten olis hieno jos ihan asiallista kommenttia tänne sais.
Sori jos tekstini sisältää paljonkin kirjotus virheitä!
Kiitos jo etukäteen auttaneille!

3

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinmites

      Sitä vois auttaa. Aika osuvaa kyllä. Ei kaikki mut suurin osa :o

      • Ahdistaa

        Mitä tarkoitat? Sano ihmeessä!


      • Ahdistaa
        Ahdistaa kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Sano ihmeessä!

        Tarkoitan siis että onko itelläs nyt sama tilanne, vai ootko päässyt jo ohi siitä. Ois hieno saada jotain neuvoja varsinkin tilanteen korjaamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe