Kuopion Kareta, kokemuksia kys. puh. myyntifirmast

opiskelijatöitäetsimässä

Oon opiskelija, eikä ole mistään töitä tärpännyt, enkä ole saanut kutsua edes haastatteluun! Oon laittanut (kesä)työhakemuksia oman alan yrityksiin sekä paikkoihin, joihin ei koulutusta välttämättä tarvitse niin paikan päällä kuin netissä, mutta enpä kelpaa minnekään!

Mua kiinnostaisi tuo Kareta-niminen puhelinmyyntifirma. Tuttu, joka oli kyseisessä firmassa 1,5 vuotta sitten, kehui sitä rehelliseksi paikaksi, jossa palkka piti paikkansa provikat, jota on mun vaikea uskoa.

Kertokaa myös muistakin rehellisistä ja hyvistä paikoista :)

5

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karetalla

      Olen ollut Karetalla reilun puolivuotta. Aina on mennyt palkat ja muut asiat niinku on sovittu. Miksi se on sinusta vaikea uskoa?

      Karetalle pääsin vaikka en ole ennen myyntitöitä tehnyt, eikä minulla ole tämän alan koulutustakaan. Aluksi työ tuntui vähän hankalalta, mutta ekan 2-3 viikon jälkeen se on alkanu taittuun aika rutiinilla.

      • hyväpaikka

        Koska puhelinmyyntifirmoista 95% on huijareita, eiköhän se ole syy. Itse oon ollut Karetalla kesätöissä kahdesti, ja palkkakin on maksettu. On aika rehellinen siis puh. myyntifirmaksi.


    • KokemustaOnn

      Älä mene puh. myyntifirmaan töihin! Siellä sinulta viedään kaikki omantunnonarvo ja ihmisarvo ja lopuksi tunnet vain olevasi pa*ka myyjä ja ihminen. Vain 0,1% myyjistä jätetään talon sisälle, muut huudetaan, vähätellään tai muuten henkisesti pahoinpidellään irtisanoutumaan itse. Rahaakaan sillä ei saa kuin katettua juuri lounas- ja matkakulut töihin. Kokemusta itsellä 5 puh. myyntifirmasta. Jos oikeasti olet hyvä suustasi niin mene oikeisiin B-to-B myyntihommiin joista saa vähintään 255e/kk peruspalkkaa, sen päälle privisiot yms. bonukset, mutta älä noihin!! Henkinen vahinko itsellesi on aivan liian iso palkkaan nähden! Käytä aikasi jotenkin hyödyllisemmin. Esim. perusta vaikka oma puhelinmyyntifirma, senkuin soitat esim. lehtiyhtiöille, mielellään ottavat sinut itsenäiseksi myyjäksi.

      • O-P74

        Melkoinen kommentti. Kertoo kyllä paljon Suomi24 keskustelijoiden tasosta. Ei taida ihan jokainen haluta omaa firmaa perustaa, eikä päästä mihinkään sellaiseen myyntityöhön jossa alusta asti olisi yli 2000€ pohjapalkka (eipä näitä taida juuri olla tarjollakaan).

        Itse olen ollut Karetalla nyt reilun vuoden ka. ansioni ovat 1900€-2000€/kk. Huonoin kuukausi oli alussa n. 1200€ mikä on oikeasti tosi vähän, mutta paras kuukausi on ollut melkein 2500€. Nyt en enää palkasta stressaa sillä tiedän, että pystyn kuukausittain tekemään liksan jolla pärjään. Työtä teen 6h päivässä, joten tuntipalkka on mielestäni kohtuullinen. Ilmapiiri on työpaikalla rento, olen kyllä yksi toimiston vanhimmista myyjistä, mutta kyllä nuortenkin kanssa toimeen tulee kunhan huumoria jaksaa ymmärtää.


    • KokemustaOnn

      Korjaus, piti sanoa 2500 e/kk ei siis 255...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe