Erosimme avopuolisoni kanssa viimeviikolla 2 yhteisen vuoden jälkeen. Suhteemme on ollut viimeaikoina yhtä tunnemyrskyä, hänellä on omat murheensa ja minulla omani. En oikeastaan tiedä kumpi halusi erota, ei lopulta ehkä kumpikaan, yksi asia vain joti toiseen jne. mies pakkasi tavaransa ja lähti (asuntomme on minun). Eilen hän laittoi viestiä, että miten minulla menee. Hänellä on kuulema kova ikävä, mutta haluaa tuskin enää palata yhteen koska riitamme olivat niin vakavia (oikeastaan lähtivät pienistä asioista ja väärinkäsityksistä). Sovimme, että näemme huomenna keskiviikkona. Mennyt viikonloppu on eletty kuin sumussa. Tuntuu, että elämältäni putosi pohja. Arkiset rutiinit ovat mennyttä, ruoka ei maistu, en saa itseäni tekemään mitään muuta kuin itkemään sängynpohjalla. Minä rakastin häntä oikeasti.. rakastan vieläkin, eivät niin vahvat tunteet kuole hetkessä, viikoissa, kuukausissakaan.
Haluaisin saada hänet ymmärtämään, että olisin valmis jatkamaan ja hakisimme oikeasti ammattiapua suhteellemme. En ole valmis luovuttamaan.
Kohtalotovereita? - tilanne on vielä hektinen ja mitä vain voi tapahtua. Yritän tulla kertomaan miten asiat alkavat sujua.
Tahdon korjata elämäni pahimman virheen
Minävain3
1
84
Vastaukset
Hei, osaan samaistua tilanteeseesi täysin, itsellä lähis identtisesti sama tilanne. Jos haluat puhua jonkun kanssa, joka käy läpi samoja asioita voit laittaa minulle yksityisesti tai täällä viestiä, mailini on [email protected].
toivottavasti saitte asiat sovittua, jos ette ymmärrän miltä sinusta tuntuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898