Naisten vilkas seksielämä

o_tempora_o_whores

182

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo_kertoo

kaiken, ei kiinnosta tautinen nainen, joka on imenyt eri miesten kyrpiä ja ottanut niitä pilluunsa. Hyi, dirty woman ei ole minun tyyppiä alkuunkaan.

• kkkkkgifg9if97i

Miehen kyrvän imeminen on ihanaa ja on ihanaa tuntea suonikas kova kalu pillussaan.

• Ikis__M

Ei ne horot ymmärrä romatiikasta enempää kuin sika tuulimyllystä, me romantiikkaan uskovat miehet eletään väärässä ajassa :(

• vanhanpuumanneuvo
        Ikis__M kirjoitti:

Ei ne horot ymmärrä romatiikasta enempää kuin sika tuulimyllystä, me romantiikkaan uskovat miehet eletään väärässä ajassa :(

Erittäin hauska saamattomien miesten keskustelu!
        Kuvitteletko, että kaikki naiset elävät ilman seksiä 30-100 vuotta odottaen sitä ainutta oikeaa, ihanaa, romanttista prinssi rohkeaa?
        Tälläisiakin varmasti on; liity johonkin ääriuskonnolliseen seurakuntaan? Sieltä voit ehkä löytää kaltaisiasi?

• Nykyään etenkin naisten eka kerta on sen verran nuorena, että tuohon saavutukseen ei tarvita paljon enempää kuin 3 eri seksikumppania vuodessa. Tahtoessaan naiset saavat vaikka 3 eri seksikumppania viikossa tai päivässä, joten aika kevyesti on lortolla "juoksut juostu".

Mutta mukavaa tietysti olla se 51. mies kun seksiä harrastaessa nainen kuiskaa korvaan "siellä on ollut myös 50 ennen sinua, olet herra numero 51".

• Ex--PUA

Niinpä, siinä mies tuntee olevansa kyllä oikein ainutlaatuinen ja rakastettu. Samoin hän kokee tuon suhteen merkityksen ja ainutlaatuisen arvon, joka kerta kun joku karvaperse virnuilee. Nainen tietää miksi, mies arvaa.

• jnmlöö

Siinä taas mies joka ei osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan.

• jnmlöö kirjoitti:

Siinä taas mies joka ei osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan.

Nainen ehdottomasti rakastaa jokaista 50 seksikumppania ;)

• coolcool
        super-atm kirjoitti:

Nainen ehdottomasti rakastaa jokaista 50 seksikumppania ;)

Eipä rakasta!:) Ite oon nusassu noin 70 miehen kans enkä pahemmin muista ees miltä ne on näyttäny (tietysti sillon muistin) mut rakastunu oon vaan T, A, J ja J alkusiin tyyppeihin (4kpl) ja niistä tehny biisejä ja kirjottanu juttuja et talles ovat historias hyvin.:) Rakkaus on 100% eri asia kuin seksi. Tosin seksi saa tieteellisten tutkimusten mukaan naisen rakastumaan joten siitä suuri lukumäärä, ei kukaan nainen kahta kertaa harrasta saman tyypin kans seksiä jollei halu tunteit sitä kohtaan. Jos harrastaa niin sillon täytyy olla henkilö joka ei voi elää ilman kyrpää.
        Mulle ei oo mikään ongelma olla pari vuotta ilman seksiä.

• coolcool kirjoitti:

Eipä rakasta!:) Ite oon nusassu noin 70 miehen kans enkä pahemmin muista ees miltä ne on näyttäny (tietysti sillon muistin) mut rakastunu oon vaan T, A, J ja J alkusiin tyyppeihin (4kpl) ja niistä tehny biisejä ja kirjottanu juttuja et talles ovat historias hyvin.:) Rakkaus on 100% eri asia kuin seksi. Tosin seksi saa tieteellisten tutkimusten mukaan naisen rakastumaan joten siitä suuri lukumäärä, ei kukaan nainen kahta kertaa harrasta saman tyypin kans seksiä jollei halu tunteit sitä kohtaan. Jos harrastaa niin sillon täytyy olla henkilö joka ei voi elää ilman kyrpää.
        Mulle ei oo mikään ongelma olla pari vuotta ilman seksiä.

Tyhmä! "Tosissani" tietysti kommenttini kirjoitin.

• kummitus

No luuletko, että tuntuisi juuri kivemmalta kuulla herkällä hetkellä "siellä on ollut kaksi miestä ennen sinua"? Existä puhuminen kun ei noin yleensä kuulu normaalien ihmisten sänkypuuhiin... En nyt tietenkään tiedä mikä sinua henkilökohtaisesti kiihottaa. :D

• kummitus kirjoitti:

No luuletko, että tuntuisi juuri kivemmalta kuulla herkällä hetkellä "siellä on ollut kaksi miestä ennen sinua"? Existä puhuminen kun ei noin yleensä kuulu normaalien ihmisten sänkypuuhiin... En nyt tietenkään tiedä mikä sinua henkilökohtaisesti kiihottaa. :D

Ei niistä sängyssä tarvitse puhua. Mutta nainen, jolla on normaali parisuhde- ja seksihistoria, uskaltaa kertoa miehelle rehellisen totuuden menneisyydestään.

• okkmk
        super-atm kirjoitti:

Ei niistä sängyssä tarvitse puhua. Mutta nainen, jolla on normaali parisuhde- ja seksihistoria, uskaltaa kertoa miehelle rehellisen totuuden menneisyydestään.

Kuten aloituksessa lukee: Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
        Joten uskot siis ettei ne jotka ei oo antanu ikinä/antanu harvoin uskalla kertoa totuutta?

• okkmk kirjoitti:

Kuten aloituksessa lukee: Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
        Joten uskot siis ettei ne jotka ei oo antanu ikinä/antanu harvoin uskalla kertoa totuutta?

Ei vaan ne joilla on ollut esim 50 seksikumppania eivät uskalla kertoa totuutta, vaan valehtelevat luvun todellista pienemmäksi. Se, että seksikumppaneiden määrä kolmekymppisellä naisella on yleisesti 50 ei tee siitä silti yleensä naiselle mitenkään hienoa asiaa tai sellaista jota kehtaisi julkisesti miehille mainita.

• HCÄTMI

Hieno homma. Itsellä riittää laskea kahteen asti. Oikea ja vasen.

• Ikis__M

"Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää"'

Eipäs ole yllättävän, on tuo täällä palstalla tiedetty jo pitkään.

"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus"

No niinpä ei v..u ole, poikkeus on semmoinen jolla niitä on vähempi.

"...yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle"

Tollop..u ei jaksa eika varmaan edes osaa laskea pidemmälle.

"Sitä voi sitten vain arvailla, paljonko seksikumppaneita näille nykyisille kolmekymppisille naisille ehtii kertyä 60 ikävuoteen mennessä.
      – Nykyisillä 60-vuotiailla naisilla on ollut keskimäärin 5–6 seksikumppania, muutos on siis melkoinen, Kivijärvi vertaa."

No niinpä. Kolminkertainen hurraahuuto suomihuorille "Hurraa, Hurraa, Hurraa"

• liianvanhatähän

Niimpä. Minä olen se poikkeus, lähestyn 40 kovaa vauhtia ja seksiä olen harrastanut KAHDEN miehen kanssa. Pitkä suhde pitkä avioliitto.

• Ikis__M
        liianvanhatähän kirjoitti:

Niimpä. Minä olen se poikkeus, lähestyn 40 kovaa vauhtia ja seksiä olen harrastanut KAHDEN miehen kanssa. Pitkä suhde pitkä avioliitto.

Sinussa on jotain mitä useimmilta naisilta nykyään puuttuu, nimittäin arvokkuutta. Arvostan ja kunnioitan.

• Ikis__M kirjoitti:

Sinussa on jotain mitä useimmilta naisilta nykyään puuttuu, nimittäin arvokkuutta. Arvostan ja kunnioitan.

Komppaan, kun taidat harvinaistakin harvempi, ei voi kun "nostaa hattua"!

• MGTOW kirjoitti:

Komppaan, kun taidat harvinaistakin harvempi, ei voi kun "nostaa hattua"!

Siis komppasin Ikis_M:ää ja "hatun nosto" Naiselle...... :)

• Nimi_erkki
        liianvanhatähän kirjoitti:

Yksittäistapaus, ei saa yleistää!

• mielessävainse1

Järkyttävää, koko sukupuolen maine pilalla.

• trcy5y434

Ja on se kumma ettei ätmit onnistu saamaan kertaakaan.

• ei.meidän.vika

Koska vain samat jännä/pelimies-ytm:t saavat ja naiset kierrättävät heitä.

• nnnnainen

Siksihän ne ätmit jaksaa aiheesta aina paasata, harmittaa kun eivät itse pääse mukaan naisten hauskanpitoon.

• ätminurkassarunkkaa

Tämähän on loistava uutinen. Naiset ovat siis innoissaan harrastamassa seksiä kaikkien muiden kanssa paitsi bakteeri- ja spermakammoista kärsivien ätminkäisten kanssa. Miksi te luulette että sukupuolielimet on olemassa? Käyttöä varten tietenkin.

• buudeli_vuhvuh

Neitsyt-buudeli älähti. Onko ne "parikymppiset tytöt" myös lutkia?

• Ex--PUA
        buudeli_vuhvuh kirjoitti:

Neitsyt-buudeli älähti. Onko ne "parikymppiset tytöt" myös lutkia?

Sinähän tässä vanha huora älähdit. Yritä edes!

Ja koska ilmeisesti logiikka ja laskukyky ei ole parhaimmillaan, niin en ala selittämään spermaviemärille miten vähän kokenut nuori nainen on parempi kuin vanha kokenut (parisuhde-)huora.

• tyhmyri
        Ex--PUA kirjoitti:

Sinähän tässä vanha huora älähdit. Yritä edes!

Ja koska ilmeisesti logiikka ja laskukyky ei ole parhaimmillaan, niin en ala selittämään spermaviemärille miten vähän kokenut nuori nainen on parempi kuin vanha kokenut (parisuhde-)huora.

Oletko tyhmä? :D

• GilleValle
        tyhmyri kirjoitti:

On se :D

• Ex--PUA
        tyhmyri kirjoitti:

"itte oot" - hyökkäys, sekin perustuu minulta kuultuun juttuun.

• Ex--PUA
        GilleValle kirjoitti:

On se :D

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Ja vielä miten hyvin perusteltukin! (siksi lauseesi on ironinen)

• buudeli_vuhvuh
        Ex--PUA kirjoitti:

"itte oot" - hyökkäys, sekin perustuu minulta kuultuun juttuun.

Vastaa älähdykseesi.

• jhjjj
        Ex--PUA kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Ja vielä miten hyvin perusteltukin! (siksi lauseesi on ironinen)

Älä itke.

• Vapautta

Seksuaalisuus on Luojan lahja ihmiskunnalle<3
        Jokaisella on oikeus ilmentää omaa seksuaalisuuttaan. :D
        Tuomitsijat haluavat hallita muita ihmisiä :(

• Vapautta kirjoitti:

Seksuaalisuus on Luojan lahja ihmiskunnalle<3
        Jokaisella on oikeus ilmentää omaa seksuaalisuuttaan. :D
        Tuomitsijat haluavat hallita muita ihmisiä :(

"Tuomitsijat haluavat hallita muita ihmisiä :("

Omalle ihanne elämänkumppanille asetetut toiveet, eivät ole "tuomitsemista" vaan ihan hyväksyttävää, koska jokaiselle löytyy omanlaisensa persoona/luonne.

Toiveen takana on ajatus siitä, että persoona/luonne/arvot olisivat mahdollisimman yhteensopivat oman kanssa, jolloin elämänkumppanuudelle antaa parhaimmat mahdolliset mahdollisuudet onnistua........kaksi samanlaista on samalla "taajuudella" ja he ymmärtävät toisiaan ilman turhaa draamailua tai isoja konflikteja....

Ihmetyttää vaan tälläisten ihmisten oma tuomitseminen niitä kohtaan, jotka eivät pidä heitä sopivina elämänkumppanuuteen......miksi tälläiset ihmiset edes haluaisivat erillaisen ihmisen kumppanikseen, kuin itse ovat???

• Vapautta
        MGTOW kirjoitti:

Omalle ihanne elämänkumppanille asetetut toiveet, eivät ole "tuomitsemista" vaan ihan hyväksyttävää, koska jokaiselle löytyy omanlaisensa persoona/luonne.

Toiveen takana on ajatus siitä, että persoona/luonne/arvot olisivat mahdollisimman yhteensopivat oman kanssa, jolloin elämänkumppanuudelle antaa parhaimmat mahdolliset mahdollisuudet onnistua........kaksi samanlaista on samalla "taajuudella" ja he ymmärtävät toisiaan ilman turhaa draamailua tai isoja konflikteja....

Ihmetyttää vaan tälläisten ihmisten oma tuomitseminen niitä kohtaan, jotka eivät pidä heitä sopivina elämänkumppanuuteen......miksi tälläiset ihmiset edes haluaisivat erillaisen ihmisen kumppanikseen, kuin itse ovat???

Voin kertoa olevani , kaunis , herkkä, rehellinen, ystävällinen, toiset huomioon ottava , rakastava, vahva persoona.
        Minua on käytetty lapsen seksuaalisesti hyväksi , jonka takia minun seksuaalinen käyttäytyminen oli sairasta, häpäisin itseäni yhden yön suhteilla. Häpeän käytöstäni ja rankaisen siitä itseäni.
        Olen sen vuoksi käynyt terapiassa vuosikausia ja nyt olen onnellinen. Yksin olen ollut 11 vuotta ilman seksiä.
        Jos löydän itselleni vielä kumppani , niin osaan arvostaa, rakastaa, ihmistä nyt oikeasti. Olisin valmis suhteeseen mutta en löydä sitä oikeaa minulle :)
        Rakastan elämääni, ihmisiä •<3

• Vapautta kirjoitti:

Voin kertoa olevani , kaunis , herkkä, rehellinen, ystävällinen, toiset huomioon ottava , rakastava, vahva persoona.
        Minua on käytetty lapsen seksuaalisesti hyväksi , jonka takia minun seksuaalinen käyttäytyminen oli sairasta, häpäisin itseäni yhden yön suhteilla. Häpeän käytöstäni ja rankaisen siitä itseäni.
        Olen sen vuoksi käynyt terapiassa vuosikausia ja nyt olen onnellinen. Yksin olen ollut 11 vuotta ilman seksiä.
        Jos löydän itselleni vielä kumppani , niin osaan arvostaa, rakastaa, ihmistä nyt oikeasti. Olisin valmis suhteeseen mutta en löydä sitä oikeaa minulle :)
        Rakastan elämääni, ihmisiä •<3

Hmmm....olet pukeutunut "viittaan".... ;)

Iloista & aurinkoista päivänjatkoa sinulle! :)

• Vapautta
        MGTOW kirjoitti:

Hahaa....jes! Samoin sinulle Dear <3
        Lähden metsään haukkaamaan happea :o siellä on pieni puro jossa käyn puhdistautumassa :)

• Vapautta
        MGTOW kirjoitti:

Kovia kokeneista kasvaa niitä " Helmiä"
        Jotka osaavat auttaa itseään ! Heistä voi tulla "Parantajia"

• Vapautta kirjoitti:

Kovia kokeneista kasvaa niitä " Helmiä"
        Jotka osaavat auttaa itseään ! Heistä voi tulla "Parantajia"

Hmmm....pitää paikkaansa osittain, mutta ei voi yleistää, joistakin kasvaa, joistakin ei, mutta itse olen ollut aina samanlainen, ainoastaan kovien kokemusten jälkeen ei voi olla niin naivi & sinisilmäinen.......

• Vapautta
        MGTOW kirjoitti:

Hmmm....pitää paikkaansa osittain, mutta ei voi yleistää, joistakin kasvaa, joistakin ei, mutta itse olen ollut aina samanlainen, ainoastaan kovien kokemusten jälkeen ei voi olla niin naivi & sinisilmäinen.......

Ei toki, kaikille ei käy yhtä hyvin ! Minulla itselläni ainakin vaistot ovat vahvistuneet.
        Näen heti ihmisestä, jos hänellä on vilppi mielessä ja muutenkin epärehellinen.
        Ihmistuntemus on lisääntynyt ja osaan tulkita, analysoida paremmin toisia.
        Näen myös pintaa syvemmälle, jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Olen myös oppinut arvostamaan ihmisiä heti tuomitsematta! Muutenkin suhtaudun elämään erinlailla kuin nuorempana, silloin en paljon miettinyt minkä vaikutuksen annoin itsestäni. Oppimista on koko ajan, haasteita miten kohdata toiset ihmiset, minulle ainakin sattuu haasteellisia tilanteita useinkin. On hienoa kun oivaltaa asioita elämästä. Elämä on kuin seikkailu!

• Toinen_WGTOW
        MGTOW kirjoitti:

Olen TÄYSIN samaa mieltä MGTOW:n kanssa, että

"Ihmetyttää vaan tälläisten ihmisten oma tuomitseminen niitä kohtaan, jotka eivät pidä heitä sopivina elämänkumppanuuteen......miksi tälläiset ihmiset edes haluaisivat erillaisen ihmisen kumppanikseen, kuin itse ovat???"

Minä tosin olen nainen. En myöskään ymmärrä väitettä, että kaikki naiset muka haluaisivat kokeneen miehen. Minä eivätkä kaverini halua sellaista. Olemme yksiavioisia naisia ja etsimme yksiavioisia miehiä itsellemme. Ei kiinnosta kiertom***ut. Tosin valitettavasti me kiinnostamme niitä ällötyksiä. Pysyisivät vain kaltaistensa seurassa ja jättäisivät meidät rauhaan.

• Vapautta
        Toinen_WGTOW kirjoitti:

"Ihmetyttää vaan tälläisten ihmisten oma tuomitseminen niitä kohtaan, jotka eivät pidä heitä sopivina elämänkumppanuuteen......miksi tälläiset ihmiset edes haluaisivat erillaisen ihmisen kumppanikseen, kuin itse ovat???"

Minä tosin olen nainen. En myöskään ymmärrä väitettä, että kaikki naiset muka haluaisivat kokeneen miehen. Minä eivätkä kaverini halua sellaista. Olemme yksiavioisia naisia ja etsimme yksiavioisia miehiä itsellemme. Ei kiinnosta kiertom***ut. Tosin valitettavasti me kiinnostamme niitä ällötyksiä. Pysyisivät vain kaltaistensa seurassa ja jättäisivät meidät rauhaan.

Te ymmärsitte väärin , en viitannut tuomitsemiseen kumppanin valinnassa !
        Jokaisella On Oikeus Valita sellainen kumppani kuin haluaa ja jolla on samat arvot. Siinä ole 100% samaa mieltä !
        Toivottavasti jokainen löytää se "sopivan itselleen" <3

• Toinen_WGTOW kirjoitti:

Hyvä, että rohkelikotkin ovat uskaltaneet osallistua nyt keskusteluihin, alkoi olla jo jossain vaiheessa huoli teidän olemassaolostanne, kun kovaäänisemmät kanssa sisarenne ovat pitäneet päälinjaa naisten mielipiteistä täällä.......teidän olemassaolonne on aina mukava huomata "JoutsenPrinsessat". :)

Kiitos sinun ja ystäviesi ajatuksista, sekä mietteistä! :)

• 2569

Vaikka tiukan linjan islamissa onkin asioita, joita en ihan allekirjoita, meillä olisi heiltä paljon opittavaa. Mm. se että naisten lutkailua katsotaan pahalla.

• Rakkauttavainko

Siihen hommaan tarvitaan myös se mies lutka !!!

• Äädämi111111111

No eipä ollut mikään uutinen. Hyi vittu mitä huoria! Tämänkin takia kannattaa keskittyä alle 20-vuotiaisiin naisiin. Ei ole se spermareikä vielä niin täynnä ties minkä paskajengin mällejä.

• Ex--PUA

Ei ihme että ämmät kiuhuvat täällä palstatotuuksista - niiden ainoa vika on siinä, että ne ovat totta.

Samoin, naiset suorastaan pakottavat miehet nuorempiin naisiin huoraamisellaan, ellei sitten mies ole tälläinen feministien aivopesemä aisurinreppana, "joka ei pelkää seksuaalista naista".

• 2727

Emme kiehu, ei toki - säälivästi hymyilemme teille estoisille ressukoille. Mutta onneksi teillä on salinne.

• 2727 kirjoitti:

Emme kiehu, ei toki - säälivästi hymyilemme teille estoisille ressukoille. Mutta onneksi teillä on salinne.

"Emme kiehu, ei toki - säälivästi hymyilemme teille estoisille ressukoille."

Oletko huora?

"Mutta onneksi teillä on salinne."

terveisin nimimerkki läskinainen? maistuuko sipsit ja pizza?

• 2727
        super-atm kirjoitti:

"Emme kiehu, ei toki - säälivästi hymyilemme teille estoisille ressukoille."

Oletko huora?

"Mutta onneksi teillä on salinne."

terveisin nimimerkki läskinainen? maistuuko sipsit ja pizza?

Olette estoisia kaikilla elämän osa-alueilla. Ette kykene nauttimaan. Siinä tragedianne. Mutta onneksi on salimasokismi. Ja mitä ei siellä saa hikoiltua ulos, voi tulla oksentamaan tälle palstalle.

• Ex--PUA
        2727 kirjoitti:

Kiehut juuri itsekkin.

Minkä ikäinen olet ja miten monelle olet jakanut saastaista vittuasi?

• 2727 kirjoitti:

Olette estoisia kaikilla elämän osa-alueilla. Ette kykene nauttimaan. Siinä tragedianne. Mutta onneksi on salimasokismi. Ja mitä ei siellä saa hikoiltua ulos, voi tulla oksentamaan tälle palstalle.

"Olette estoisia kaikilla elämän osa-alueilla. Ette kykene nauttimaan. Siinä tragedianne."

Ketkä te? Vai teititteletkö minua?

"Mutta onneksi on salimasokismi. Ja mitä ei siellä saa hikoiltua ulos, voi tulla oksentamaan tälle palstalle."

Jokaisella on omat harrastuksensa. Laiska läski luultavasti sanoo jokaista urheilulajia ja liikuntaa masokismiksi joissa tulee vähänkin hiki ja jopa hengästyy.

Nauti sinä läski lehmä lahnaseksistäsi ihan rauhassa vaan.

• 2727
        super-atm kirjoitti:

"Olette estoisia kaikilla elämän osa-alueilla. Ette kykene nauttimaan. Siinä tragedianne."

Ketkä te? Vai teititteletkö minua?

"Mutta onneksi on salimasokismi. Ja mitä ei siellä saa hikoiltua ulos, voi tulla oksentamaan tälle palstalle."

Jokaisella on omat harrastuksensa. Laiska läski luultavasti sanoo jokaista urheilulajia ja liikuntaa masokismiksi joissa tulee vähänkin hiki ja jopa hengästyy.

Nauti sinä läski lehmä lahnaseksistäsi ihan rauhassa vaan.

Te = ätminkäiset.

Seksi on hyvää liikuntaa :) Lisäksi kaveri kokkaa mielellään. Tuplaonni.

• 2727 kirjoitti:

Te = ätminkäiset.

Seksi on hyvää liikuntaa :) Lisäksi kaveri kokkaa mielellään. Tuplaonni.

Mihin ryhmään itse kuulut? Huorat? Yksinhuoltajat? Parisuhdehuorat?

• 2727
        super-atm kirjoitti:

Mihin ryhmään itse kuulut? Huorat? Yksinhuoltajat? Parisuhdehuorat?

Hedonistit

• Ex--PUA
        2727 kirjoitti:

Hedonistit

Käännös: lihavat huorat.

• miesmmmmmm
        Ex--PUA kirjoitti:

Kiehut juuri itsekkin.

Minkä ikäinen olet ja miten monelle olet jakanut saastaista vittuasi?

"Minkä ikäinen olet ja miten monelle olet jakanut saastaista vittuasi?"

Tulihan se selväksi. Pidät vittua saastaisena siis alunperinkin. Koska ennen kuin edes tiedät kuinka monen kanssa nainen on ollut, pidät hänen vittuaan saastaisena. Selittääkin monta asiaa sinusta. Entä jos nainen olisikin neitsyt. Olisiko hänen vittunsa saastainen silti? :D Taidat todella inhota naisia ja vittuja.

• voivoivoiv
        miesmmmmmm kirjoitti:

"Minkä ikäinen olet ja miten monelle olet jakanut saastaista vittuasi?"

Tulihan se selväksi. Pidät vittua saastaisena siis alunperinkin. Koska ennen kuin edes tiedät kuinka monen kanssa nainen on ollut, pidät hänen vittuaan saastaisena. Selittääkin monta asiaa sinusta. Entä jos nainen olisikin neitsyt. Olisiko hänen vittunsa saastainen silti? :D Taidat todella inhota naisia ja vittuja.

Tästähän se ätmien saamattomuus johtuu. Nainen on huora ja vittu on saastainen, kun sekä halutaan että pelätään, niin ei ihme että hajottaa.

• Kilttiatm

Naiset panee jännämiehiä. 50 seksikumppanista naisella niistä on 50 jännämiestä.

• kullikaruselli

20% miehistä panee 80% naisista.

• Tämä siksi, koska naisten mielestä 20 % miehistä on komeita. Ja komeatkin miehet usein jostain syystä panevat rumia naisia.

• 121211121

Eli ätminkäiset senkun muuttuvat entistäkin säälittävämmiksi, naiset antavat entistä helpommin muttei peräkammarin nöösi saa edes silloin.

• ToisenlainenMies

Niinpä!

Kolmekymppisenä miehenä jolla seksikumppanien määrä on laskettavissa yhden käden sormilla niin ei paljon naurata.

Ihan pelkkää huorakauraa tämä naissukupuoli nykyään.
      Noiden miesten joukossa on varmasti vaikka minkälaista vipeltäjää, oksettavaa nuoleskelijaa, machomunaa ja munamaisteria sekä tietysti ainakin yksi ulkomaalainen.

Kiitos lääkäri kun taas laski kiinnostus naisia kohtaan entisestään. Tosin oli jo tämä tiedossa.

Täytyy etsiä parikymppinen nainen.
      Ongelma vain nykynuorissa on että hekin nussivat kuin kanit.

En vain kunnioita alapään mukana juoksevia naisia lainkaan ja ajatus siitä että nainen antaa kusipäälle tai on siis antanut saa voimaan pahoin ajatellen että olen sellaisen Idioottinaisen kanssa sitten itse.

Parempi yksin ja käydä sitten vaikka rehellisesti huorissa kuin olla näiden vapaaehtoisten ilmaisten huorien kanssa suhteessa.

• 1416

Mitä sinulla on ulkomaalaisia vastaan? Oletko persu vai muuten vain kielitaidoton?

• ToisenlainenMies
        1416 kirjoitti:

Mitä sinulla on ulkomaalaisia vastaan? Oletko persu vai muuten vain kielitaidoton?

Se oli vähän kuin vitsi suomalaisista naisista ja tästä "kullikarusellista" jossa naiset nykyään nuorena pyörivät.

Tai oikeammin se on "mulkkubuffet" jossa täytyy maista erilaisia makuja.

Olisin voinut kirjoittaa siihen vaikka että on ollut ainakin yhden savolaisen/turkulaisen kanssa jos tuo ulkomaalainen sinun pimpsaasi jäi kutkuttamaan.

• 1416
        ToisenlainenMies kirjoitti:

Se oli vähän kuin vitsi suomalaisista naisista ja tästä "kullikarusellista" jossa naiset nykyään nuorena pyörivät.

Tai oikeammin se on "mulkkubuffet" jossa täytyy maista erilaisia makuja.

Olisin voinut kirjoittaa siihen vaikka että on ollut ainakin yhden savolaisen/turkulaisen kanssa jos tuo ulkomaalainen sinun pimpsaasi jäi kutkuttamaan.

Turkulaisena jälkimmäiseltä vaihtoehdolta on vaikea välttyä :D Nykyinenkin miesystäväni on paljasjalkainen turkulainen.

• Hyihyi

Harmi vaan kun parikymppiset tytöt eivät ole kiinnostuneita vanhoista ukkeleista.

• N_24

Hurjalta määrältä seksikumppaneita tuo kuulostaa, mutta en jaksa uskoa, että kaikilla naisilla olisi noin paljon seksipartnereita. Eiväthän kaikki edes tahdo seksiä parisuhteen ulkopuolella.

• N_24 kirjoitti:

Hurjalta määrältä seksikumppaneita tuo kuulostaa, mutta en jaksa uskoa, että kaikilla naisilla olisi noin paljon seksipartnereita. Eiväthän kaikki edes tahdo seksiä parisuhteen ulkopuolella.

" Eiväthän kaikki edes tahdo seksiä parisuhteen ulkopuolella."

Te olettekin niitä, jotka saavat omanlaistenne miesten arvostuksen, koska olette erillaisia kuin moni muu.....siis jos pystyt allekirjoittamaan tuon tekstin, ymmärrän itsekin, että joitain "yrityksiä" voi olla ollut, mutta tietyt toimintamallit menee vain itsellä yli ymmärryksen...

Johtuen ainakin teidän persoonasta/luonteesta/arvoista ja ehkä myös vahvasti lapsuudenkodista.

• N_24
        MGTOW kirjoitti:

" Eiväthän kaikki edes tahdo seksiä parisuhteen ulkopuolella."

Te olettekin niitä, jotka saavat omanlaistenne miesten arvostuksen, koska olette erillaisia kuin moni muu.....siis jos pystyt allekirjoittamaan tuon tekstin, ymmärrän itsekin, että joitain "yrityksiä" voi olla ollut, mutta tietyt toimintamallit menee vain itsellä yli ymmärryksen...

Johtuen ainakin teidän persoonasta/luonteesta/arvoista ja ehkä myös vahvasti lapsuudenkodista.

Pystyn allekirjoittamaan oman tekstini tottakai. Henkilökohtaisesti en pysty seksiin kuin parisuhteessa koska mielestäni se on niin suurta läheisyyttä, että toista kohtaan pitää olla tunteita ja toiseen pitää voida luottaa 100%. En halua päästää lähelleni muita. Ja uskon että samalla tavalla ajattelevia ihmisiä on enemmänkin.

Mutta jokainen tietysti elää niin kuin parhaaksi kokee. Vaikka en itse pystyisi yhden illan juttuihin niin en koe tarvetta moittia niitä jotka yhden illan juttuja haluavat.

• N_24 kirjoitti:

Pystyn allekirjoittamaan oman tekstini tottakai. Henkilökohtaisesti en pysty seksiin kuin parisuhteessa koska mielestäni se on niin suurta läheisyyttä, että toista kohtaan pitää olla tunteita ja toiseen pitää voida luottaa 100%. En halua päästää lähelleni muita. Ja uskon että samalla tavalla ajattelevia ihmisiä on enemmänkin.

Mutta jokainen tietysti elää niin kuin parhaaksi kokee. Vaikka en itse pystyisi yhden illan juttuihin niin en koe tarvetta moittia niitä jotka yhden illan juttuja haluavat.

"Mutta jokainen tietysti elää niin kuin parhaaksi kokee. Vaikka en itse pystyisi yhden illan juttuihin niin en koe tarvetta moittia niitä jotka yhden illan juttuja haluavat."

Tämä olisi kyllä ihan hyvä kaikkien muistaa, mutta koska tapahtuu myös toiseen suuntaan "halveksuntaa" eli sellaista, että kaltaisiasi "halveksutaan" monestakin syystä toisen ääripään osalta, niin moitteet ovat ymmärrettäviä myös toiselta puolelta........nykyelämän "normaalista" poikkeavat yritetään leimata "poikkeaviksi" osittain varmastikin siitä syystä, että oma käytös saisi laajemman hyväksynnän, ehkä joillakin pieni omantunnon ripekin kolkuttaa, mene ja tiedä.

• nninomopmp

Jos ätmit ymmärtäs että on pelkkää seksiä ja sit on pelkkää puhdasta rakkautta (ja kaikkea niiden väliltä) niin ei syyttelis naisia. Suurin osa miehistä tietää että on pelkkää seksiä ja rakkaussuhteet erikseen. Joten yhtä monta kertaa kun mies panee panemisen ilosta, nainenkin saa vain seksiä. Ja yhtä monta kertaa kun mies rakastelee rakkaudesta, nainenkin rakastelee rakkaudesta. Et kyl ne miehet tarvitaan panee et saadaan tollanen tulos.

• 754754

Ei rakkautta ole enää paatuneessa ihmisessä. On vain korkeintaan jokin kyyninen läheisriippuvaisuus.

• yksi_ätmi

Itseä on alkanut viime aikoina tosissaan kammottamaan kaikki seksiin liittyvät taudit. Puhtaana ätminkäisenä en ole varma olenko edes sairastanut vielä "pusutautia". Kyseinen tauti voi aikuisena olla todella raju, "normaalit" ihmiset kun sairastaa sen viimeistään teini-iässä. HP-virusta on valtaosalla väestöstä ja sehän voi aiheuttaa miehellä syövän. Muita tauteja on vaikka kuinka monella ja oireet lievimmilläänkin kiusallisia. Toki on vielä HIV kirsikkana kakun päällä.

Kannattaako 30 kokemattoman ihmisen enään vaarantaa terveyttä? Mielestäni ei.

• totuustässä

Ei todellakaan. Eikä ylittää katua eikä matkustaa lentokoneella, bussilla eikä junalla. Ja muistakaa, se tappavin kuolinsyy liikenteessä on HENKILÖAUTO. Hiv on pieni riski sen rinnall että nousee esim henkilöauton kyytiin.
        Eikä kyl kannata syödäkään varsinkaan hedelmiä, vihanneksi tai lihaa kun länttä vihaavat muslimit on alkanu piilottaa niihin taudinaiheuttajia.

• Sellaistaseon

" Takana elettyä elämää ja epäonnistuneita parisuhteita. "

=JUOKSUT ON JUOSTU!

Sitten kolmekymppisenä tai neljäkymppisenä herätys!
      Nuoruussa on nussittu ja nyt ollaankin yksin.

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

Sitten alkaa itku, pakko saada perhe!

Naisen kriteerit toki jos hän itse uskoo olevansa suosittu (varsinkin jos kokeilee vaikka nettideittiä) ei laske vaan päinvastoin nainen odottaa mieheltä statusta ja komeutta.

Vaikka ikää jo alkaisi olla ja valitettavasti ei olisi ihan niin hemmetin superihminen kun odottaa.

Voin jo kuvitella kuinka tuo nainen kyttää A) varattuja B) komeita C) purjeveneen omistajia tai muita statusmaakareita

PS. Helka, älä kommentoi, en jaksa sun paskajuttuja

• fuckyou2again

Just näin se menee. Stereotypisoi itsesi hautaan.
        Oon reilu kolmekymppinen ja mulle vittuillaan koko ajan kun ei ole perhettä että kun on niin kiva viettää railakasta sinkkuelämää. Ja mulle vittuillaan juuri sen takia että urpot jokapaikassa stereotypisoi kaikki tietynikäiset kevytkenkäisiksi. Tai vaihtoehtoisesti on joku vässykkä.
        Voin kertoa että oon ollut neljä vuotta ilman --> paska suhde jossa viimeiset pari vuotta ei pahemmin peitto heilunut. Koska en harrasta yhden yön juttuja niin aika hiljasta on. Enkä edes ole ruma enkä läski. Viimeksi eilen tuli yksi nuori kundi salilla yrittää. Mutta kun pitäis olla jotain tunteita.
        Ehkä tolle erikoislääkärille päätyy ne kellä on sukupuolitauteja :) ja kysyttäessä ne haluaa vähän rehennellä saldoaan ylöspäin. Et ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.
        Täällä on muutenkin saatanan kyynistä porukkaa ja huono viba. Koittakaa hymyillä välillä.

• Sellaistaseon
        fuckyou2again kirjoitti:

Just näin se menee. Stereotypisoi itsesi hautaan.
        Oon reilu kolmekymppinen ja mulle vittuillaan koko ajan kun ei ole perhettä että kun on niin kiva viettää railakasta sinkkuelämää. Ja mulle vittuillaan juuri sen takia että urpot jokapaikassa stereotypisoi kaikki tietynikäiset kevytkenkäisiksi. Tai vaihtoehtoisesti on joku vässykkä.
        Voin kertoa että oon ollut neljä vuotta ilman --> paska suhde jossa viimeiset pari vuotta ei pahemmin peitto heilunut. Koska en harrasta yhden yön juttuja niin aika hiljasta on. Enkä edes ole ruma enkä läski. Viimeksi eilen tuli yksi nuori kundi salilla yrittää. Mutta kun pitäis olla jotain tunteita.
        Ehkä tolle erikoislääkärille päätyy ne kellä on sukupuolitauteja :) ja kysyttäessä ne haluaa vähän rehennellä saldoaan ylöspäin. Et ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.
        Täällä on muutenkin saatanan kyynistä porukkaa ja huono viba. Koittakaa hymyillä välillä.

Naiset eivät todellakaan yleensä rehentele saldoaan ylöspäin. Päinvastoin. He tekevät sen alaspäin!

Sori, olen tosielämässä hymy naamalla varsin usein. Pitäisi kaiketi olla se vittumainen tappajan ilme päällä jotta naisten kanssa natsais paremmin ja tietysti olla myös statusta.

Kyynisyys tulee ihan kuule siitä että esimerkiksi kolmen kaverini viimeisestä suhteesta naisiin (ovat kolmekymppisiä) kaikki ovat päättyneet naisen pettämiseen. Että revi siitä ketkä sen kiiman mukana juoksevat.

Saan aika monista naisista huonoja viboja nykyään ja varsinkin kolmekymppisistä. Tulee olo että he ovat nähneet kaiken ja on niin sanotusti poljettu maailman ympäri.

Yritä repiä siitä sitten iloa. No, joillekin voi nauraa koska ovat aika surkeita tapauksia eivätkä itse huomaa sitä.

• naisetantaapaskoille

"Seksitaudit jylläävät, vaikka tietoisuus niistä kasvaa.

– Paljon on myös ajattelemattomuutta myös hygienian suhteen. Harrastetaan oraali-, anaali- ja vaginaseksiä peräkkäin välillä pesemättä niin, että seurauksena on hirveitä emätintulehduksia."

Ämmät antaa paskojen jyystää itseään peräsuoleen ja sen jälkeen vittuun. Idiootit!

• Ikis__M

Tietysti ilman kumia kaikki variaatiot. Sitten kun on juoksut juostu ja kaikki taudit kerätty alkaa syyläp..u etsimään kilttiä kunnon miestä, siinä matkalla moni ihan kunnollinenkin mies saa osansa taudeista kun kuvittelee löytäneensä viimeinkin oikean pysyvän suhteen.

• B-rappuparas

Ihme moralisointia. Anaali on nykyaikaa eikä siitä mitään tulehduksia tule

• Pahvihoi
        B-rappuparas kirjoitti:

Ihme moralisointia. Anaali on nykyaikaa eikä siitä mitään tulehduksia tule

No ootpa biologi. Et vissiin ole kovin sukupuolivalistunut.
        Kakkapöpöt voi kiivetä sun pippelin kautta rakkoon ja tehdä kivuliaan virtsatietulehduksen sulle ja artikkelissa ASIANTUNTIJA jo kertoi mitä naiselle voi tulla (pissatulehduksen lisäksi), jos ei osaa pitää hygieniasta huolta.

• Mustakotuntuu

Kuinkahan moni näistä 50 keskivertonaisen seksikumppanista on ollut ihonväriltään musta? Veikkaan että isommissa kaupungeissa 25 % vähintään.

• Huorienhuora

Mä olen maannut liki sadan miehen kanssa.
      5 pari suhdetta.

• Tarkoitatko siis viisi suhdetta vai pari suhdetta?

Seksiin ei älyä eikä kirjoitustaitoa tarvita.

• Huotienhuora
        super-atm kirjoitti:

Tarkoitatko siis viisi suhdetta vai pari suhdetta?

Seksiin ei älyä eikä kirjoitustaitoa tarvita.

Siis 5 Seurustelu suhdetta.

• Huotienhuora kirjoitti:

Siis 5 Seurustelu suhdetta.

Isolla kirjoitettuna ja erikseen. Hyvä!

• tyypillistä

Kouluja käynyt älykäs nainen kyseessä :)

• Seksiäly
        tyypillistä kirjoitti:

Kouluja käynyt älykäs nainen kyseessä :)

En ole käynyt kouluja , mutta olen älykäs rakastelemaan ;D

• UseinRaiskattu

Ensimmäinen seksi kokemukseni oli pikkulapsena, minua raiskailtiin suuhun :O : (
        Ja useampi käytti minua hyväkseen :(

• Lukujapöytään

Miehet kiljuu kilpaa täällä, kuin naiset ovat pahoja huoria.
      Kuka teistä uskaltaa myöntää monenko kanssa itse olette olleet?

• itstrue

Ei nää feikkiätmit oo saanu viel pilluu kiinni. :(

• HCÄTMI

Ihme kiihkouskovaisia. En yhdenkään kanssa.

• varma.tieto

"Kuka teistä uskaltaa myöntää monenko kanssa itse olette olleet?"
        super-atm on ainakin kova panomies. Toista sataa kaatoa.

• Kyllästynytkö

Yli 50 naista takana. En ole mikään pelimies vaan yleensä naiset ovat tehneet aloitteet. Ikää nyt reilu 40 ja seksiä en ole harrastanut seitsemään vuoteen (nyk. sinkku). Ei vaan enää kiinnosta. Takana pari pidempää suhdetta ja ilmeisesti ei vaan jaksa naisia enää. Pornoa tulee silloin tällöin sentään katseltua.

• Lukutaitoa

Oottepas taas tiloissa.
      En tiedä mitä te luitte, mutta minä luin tämän:
      "nyt yli viisi seksikumppania vuodessa on naisista noin 20 prosentilla ja miehistä 25–30 prosentilla"
      Että niin taas on kaikki naiset pahuuden ytimessä. Ja miehet, ah, niin viattomia vaikka prosentit muuta kertoo. Onkojan 25-30 prosenttia nyt niitä jännä-ähtijöitä sitten.
      Kyllä taas kaksinaismoralismi kukoistaa.

• 24352454

Toi selittyy sillä, että miehille ne suuret kumppanimäärät jakaantuu jyrkemmin pienemmälle aktiivisemmalle osalle. Naisille tasaisemmin.
        Eli periaatteessa olet oikeassa "jännä-ähkijöistä" :)

• Lukutaitoa
        24352454 kirjoitti:

Toi selittyy sillä, että miehille ne suuret kumppanimäärät jakaantuu jyrkemmin pienemmälle aktiivisemmalle osalle. Naisille tasaisemmin.
        Eli periaatteessa olet oikeassa "jännä-ähkijöistä" :)

Mitäköhän sä nyt selität? Ei toi ole mikään tilasto vaan kyselytutkimus, jossa tietystä potista 25-30 prosenttia on vastannut että kumppaneita ollut 5 tai enemmän. Ei niitä jännämiesten panoja mitenkään jyvitetä muille. Joko niin, että jäniksiä on melkein 30 prosenttia tai niin, että normimiehilläkin onko paljon kumppaneita.
        Ottakaa nyt huomioon, että aineisto on kerätty Sukupuolitautien poliklinikalla eli todennäköisesti seksielämältään aktiivisin osuus on ollut vastaamassa. Tässä ei myöskään lue, kuinka suuri määrä vastaajia on ollut. Miettikää nyt sitten, onko tämä tutkimus suoraan sovellettavissa koko kansaan. Ei niillä seksittömillä ole tapana käydä sp -polilla hoidattamassa itseään.
        Nyt vähän lähdekritiikkiä!

• 6534654
        Lukutaitoa kirjoitti:

Mitäköhän sä nyt selität? Ei toi ole mikään tilasto vaan kyselytutkimus, jossa tietystä potista 25-30 prosenttia on vastannut että kumppaneita ollut 5 tai enemmän. Ei niitä jännämiesten panoja mitenkään jyvitetä muille. Joko niin, että jäniksiä on melkein 30 prosenttia tai niin, että normimiehilläkin onko paljon kumppaneita.
        Ottakaa nyt huomioon, että aineisto on kerätty Sukupuolitautien poliklinikalla eli todennäköisesti seksielämältään aktiivisin osuus on ollut vastaamassa. Tässä ei myöskään lue, kuinka suuri määrä vastaajia on ollut. Miettikää nyt sitten, onko tämä tutkimus suoraan sovellettavissa koko kansaan. Ei niillä seksittömillä ole tapana käydä sp -polilla hoidattamassa itseään.
        Nyt vähän lähdekritiikkiä!

Turhan huolettomasti viittasin olemassa oleviin tilastoihin. Zorge.

Verrattain paljon on tavismiehissäkin kokeneita miehiä - melkein kuka vaan voi suomessa ruveta panomieheksi olemalla vain yksinkertaisesti tarpeeksi päättäväinen - on tämä tällainen vekkuli maa.. ja keskiarvomiehelle hyvitetään kyllä kokemusta tilastoissa. Ja keskiarvonaiselle "toisin päin".

• hassunainen

Oon jo "iäkäs" nainen ( yli 30v) niin aloin tos miettii et kenen kans oon sit harrastanu pelkkää seksiä, niitä n. 50 mut ketä sit muistan....
      -ensisäädöt...oli suomalaisia opiskelijakolleja
      - yhden libyalaisen, se on ainoa ulkomaalainen jonka kanssa vuonna 2000 tullu ihanasti rakasteltua. Ainoa ulkkis ketä tapaillu. Erityisesti muistan sen....kun nää islamilaset ei alkoholia juo, niin se oli aina selvinpäin ja jatkoil tarjos leivoksia (!!!) keskellä yötä mulle ja mun kaverille ku eihän niil skumppaakaan tai muuta kotona tietenkään ollu
      -2 julkkista
      -yhen joka teki itsarin
      hmmm...ei tuu nyt muita kyl mieleen.

• Kunniavaatii

Jos eläisimme Libyan laltaisessa sivistysmaassa sinut kivitettäisiin

• 2727

Joku palstan säälittävistä ätminkäisistä oli kommentoinut myös lehteen - tyylin tunnistaa heti :D

• Oletko huora?

• Zinzen
        super-atm kirjoitti:

Oletko huora?

Asburger ryhähti :D

• zenmäsanon
        Zinzen kirjoitti:

Asburger ryhähti :D

Nimenomaan läski assburger, joka ei ihrojensa takia saa naista. Pakko olla, ei kukaan muuten noin defensiivinen naistenvihaaja ole kuin tuo superatm

• zenmäsanon kirjoitti:

Nimenomaan läski assburger, joka ei ihrojensa takia saa naista. Pakko olla, ei kukaan muuten noin defensiivinen naistenvihaaja ole kuin tuo superatm

Erikoisia olettamuksia. Esitin vain kysymyksen, johon en saanut vastausta. Ilmeisesti nimimerkki 2727 on siis huora.

• Jassuka

Jokaisen oma asiansa tietysti tuokin. Ei ole minulta mitenkään pois, mutta mietin miten tai millainen mielentila vaaditaan, että tuohon kykenee?

• juujuujuujuu

En voi puhua kuin omasta puolestani mut nuorena yleensä on hirveä hinku saada uusia kokemuksia, myös seksin suhteen. Luulisin et harva jaksa enää myöhemmäl iäl haali helvetisti seksikumppaneita, iteki saisin vaik 24h miehiä tänne mut eiiii... riittÄää yks tasokas.

• Jassuka
        juujuujuujuu kirjoitti:

En voi puhua kuin omasta puolestani mut nuorena yleensä on hirveä hinku saada uusia kokemuksia, myös seksin suhteen. Luulisin et harva jaksa enää myöhemmäl iäl haali helvetisti seksikumppaneita, iteki saisin vaik 24h miehiä tänne mut eiiii... riittÄää yks tasokas.

Mulla taas oli nuorena aina mielessä, että häpeän ja saan huonon maineen jos erehdyn sekoilemaan. Se oli ihan mun kotikasvatuksessa. Vanhemmat aina varoitteli, että älä ala suhaamaan jätkien kanssa, jollet seurustele tyypin kanssa. Katso kenen kanssa alat seurustelemaan ja niin helpolla tulee huono maine. On mulla luonnekin kyllä sellainen, että haluan olla ihmisestä enemmän viehtynyt hänen ajatusten kuin muun suhteen. Pelkäsin aina epäonnistumista jonkun tyypin kanssa ja kun huomasin että se on selkeesti semmoinen juttu ettei tää pääty hyvin. Eli synny onnellista parisuhdetyta, aloin epätoivoisesti yrittämään saada siitä jotenkin hyvää. Luulin, että se on aina minusta kiinni, kunnes joku päivä tajusin ettei se yksin koskaan ole vain toisesta kiinni.

Onnistumiseen tarvitaan kummankin halua ja panostusta. Kemiaa. :)

Mutta juuri kokemusten karttumista pelkäsin. Että taas yksi epäonnistunut tyyppi ja katumus ettei olisi pitänyt ryhtyä ikinä sen kanssa mihinkään. Yliherkkä syyllisyyden tunto tjn. onnistumisen halua, romantisointia ja pysyvyyden hakua. No jälkeenpäin tajuan, että aikuisen ja lapsen ero on elämänkokemus. :)

Kantapään kautta oppii ja jokainen tekee omat virheensä ja toisen mielestä virhe ei ole edes mikään virhe vaan elämää. :)

Kuten vaikka uudet kokemukset.

• oletherkkä
        Jassuka kirjoitti:

Mulla taas oli nuorena aina mielessä, että häpeän ja saan huonon maineen jos erehdyn sekoilemaan. Se oli ihan mun kotikasvatuksessa. Vanhemmat aina varoitteli, että älä ala suhaamaan jätkien kanssa, jollet seurustele tyypin kanssa. Katso kenen kanssa alat seurustelemaan ja niin helpolla tulee huono maine. On mulla luonnekin kyllä sellainen, että haluan olla ihmisestä enemmän viehtynyt hänen ajatusten kuin muun suhteen. Pelkäsin aina epäonnistumista jonkun tyypin kanssa ja kun huomasin että se on selkeesti semmoinen juttu ettei tää pääty hyvin. Eli synny onnellista parisuhdetyta, aloin epätoivoisesti yrittämään saada siitä jotenkin hyvää. Luulin, että se on aina minusta kiinni, kunnes joku päivä tajusin ettei se yksin koskaan ole vain toisesta kiinni.

Mutta juuri kokemusten karttumista pelkäsin. Että taas yksi epäonnistunut tyyppi ja katumus ettei olisi pitänyt ryhtyä ikinä sen kanssa mihinkään. Yliherkkä syyllisyyden tunto tjn. onnistumisen halua, romantisointia ja pysyvyyden hakua. No jälkeenpäin tajuan, että aikuisen ja lapsen ero on elämänkokemus. :)

Kantapään kautta oppii ja jokainen tekee omat virheensä ja toisen mielestä virhe ei ole edes mikään virhe vaan elämää. :)

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/erityisherkka-ihminen-kokee-kaiken-voimakkaammin-ja-unohtaa-siina-samassa-huolehtia-itsestaan/4751432

• 232552
        Jassuka kirjoitti:

"Onnistumiseen tarvitaan kummankin halua ja panostusta. Kemiaa. :)"

Erikoinen tulkinta kemiasta.

• Jassuka kirjoitti:

Olisi pitänyt tietää! ;)

No tiesinhän, että olet fiksu.....

• juuuujuu
        Jassuka kirjoitti:

Mä menetin neitsyyteni 20v etten kamalan nuori ollu. Ja oon muuttanu sellasen 10 kertaa ettei tuolla maineellakaan niin väliä.
        Anyway, aluks pojat hyväksikäytti mua. Kuvittelin et ne rakastaa mua jos haluu sänkyyn. Kukaan ei ollu kertonu mulle et niin voi tapahtua. Kotona opetettiin et seksiä harrastetaan vain rakkaudesta kumppania kohtaan ja olin sit aika mitvit... kun ne ei halunnutkaan tavata toiste. Aika äkkii käänsin sen sit silleen et hyväkskäytän miehiä niin paljon ku sielu sietää. Pelataan sit miesten ehdoilla. Okei, tota kesti kaks vuotta ja löysin sit puolisoni....

• 614

Olin nuorena aika siveydensipuli. Nelikymppisenä tajusin, miten paljon olen hukannut aikaa runotyttöilemällä, ja aloin panna lähes kaikkea mikä liikkui.

• Jassuka
        232552 kirjoitti:

"Onnistumiseen tarvitaan kummankin halua ja panostusta. Kemiaa. :)"

Erikoinen tulkinta kemiasta.

Ei se ole tulkinta kemiasta. Olisi mun pitänyt muotoilla toisin tuo lause siten että ja kemiaa. En aina osaa kirjoittaa selvästi kuinka se päässä pyörii. Tulee laiteltua irtonaisia sanoja, vaikka samaan asiayhteyteen pilkuin tai rinnastuskonjuktioin olisi hyvä sisällyttää nuokin irtosanat. :)

Aivosumu tekee välillä vaikeuksia puhua selkeesti ja samoin kirjoittaa ajatukset auki selkeesti. Sori.

• Jassuka
        juuuujuu kirjoitti:

Mä menetin neitsyyteni 20v etten kamalan nuori ollu. Ja oon muuttanu sellasen 10 kertaa ettei tuolla maineellakaan niin väliä.
        Anyway, aluks pojat hyväksikäytti mua. Kuvittelin et ne rakastaa mua jos haluu sänkyyn. Kukaan ei ollu kertonu mulle et niin voi tapahtua. Kotona opetettiin et seksiä harrastetaan vain rakkaudesta kumppania kohtaan ja olin sit aika mitvit... kun ne ei halunnutkaan tavata toiste. Aika äkkii käänsin sen sit silleen et hyväkskäytän miehiä niin paljon ku sielu sietää. Pelataan sit miesten ehdoilla. Okei, tota kesti kaks vuotta ja löysin sit puolisoni....

Et tosiaan ollut kamalan nuori. Itse olin vähän nuorempi, pari vuotta. Mulla ollut sikäli samanlainen käsitys, että seksi kuuluu rakkauteen. Se vain tuntui jäävän yksipuoliseksi. Itse saatoin olla todella ihastunut ja ihan hilkulla rakastunutkin. Joidenkin kanssa tosi pian selvisi, ettei kaveri olekaan ihan sitä mitä tahtoi antaa ymmärtää tai olin naiviuttani ymmärtänyt väärin. Varmaan molempia.

Olen aina halunnut nähdä kaikki ihmiset mukavempina ja kiltimpinä kuin he todellisuudessa saattavat ollakaan. Ääneenkin sanoin, ettei saa ketään tuosta vaan tuomita, on annettava mahdollisuus korjata virheensäkin jne. Nyt ajateltuna ihan hyvä asenne varmaan muuten, mutta helposti tulee hyväksikäytetyksi ja huijatuksi huonoon seuraan päädyttyään. Toinen samanlainen tuskin käyttää noita piirteitä hyväksi vaan osaa arvostaa.

Eli kuten yleensä asian muotoilen se on sitä jonkinmoista naiviutta ja sinisilmäisyyttä, joka aika pitkälle johtuu paitsi luonteenpiirteestä myös elämänkokemattomuudesta. Ei ole vielä saanut ihmisistä kokemusta ja on hyväuskoinen, kunnes polttaa siipiänsä tajutakseen ettei ihminen aina olekaan niin hyvä toiselle.

Sanoit, että aloit hyväksikäyttää miehiä. Varmaan aika helposti tekee mieli "kostaa" kun huomaa tulleensa höynäytetyksi. Mulla taas jotenkin korostui pettymysten jälkeen se, että pakko löytää jostain se yksilö ja ihminen joka ei ole kuten se joka mua loukkasi. En ole koskaan suostunut uskomaan, että kaikki miehet on sikoja tai naiset verenimijöitä. Kaikki on yksilöitä ja oikean yksilön kanssa kumpikaan ei käytä toisiaan hyväksi, eikä muutenkaan tee toiselle tahallaan pahaa. Pikemminkin koittaa tukea ja suojata sitä herkkää sisintä, kun sellaisen löytää. :)

• Jassuka
        614 kirjoitti:

Olin nuorena aika siveydensipuli. Nelikymppisenä tajusin, miten paljon olen hukannut aikaa runotyttöilemällä, ja aloin panna lähes kaikkea mikä liikkui.

Hokasit, että nyt jää elämä elämättä jos ei äkkiä aloita? :)

No mullakin on tässä ollut pieniä ikäkriisejä, ensimmäinen 30 vähän päälle ja nyt vuotta vaille nelikymppisenä. Mutta ne on enemmänkin sellaisia pitää nähdä maailmaa, kun en ole ehtinyt vielä matkustelemaan. Tai olisin ehtinyt, mutta nuorena mua ei kiinnostanut muut maat eikä matkustelu. Kotimaassa tuli lapsena reissattua perheen kanssa, mutta ei muuten.

Ihmissuhteiden suhteen taas olen aina ollut tavallaan ronkeli rinkeli. En halua olla isoissa ihmismassoissa oikeen ollenkaan. Tulen vaivaantuneeksi ja uupuneeksi. Mielummin pieni tuttu porukka, mitä tutummat ja enemmän luottoystävät sen parempi. Olen kai vähän laiska ylipäänsä tutustumaan ihmisiin ja ylläpitämään ihmissuhteita jos niitä on paljon eli mulle liikaa.

Pisimmät ihmissuhteet kuitenkin on jo 32 vuotta kestäneet, eli haen kaikessa jatkuvuutta ja pitkäkestoisuutta mitä tulee elämän tukirakenteisiin. Työsuhde voi olla vaikka viikon, se ei haittaa mutta ihmissuhteet haluisin kestävän jos niihin ryhdyn. Jos ei tunnu kestävältä, en oikein viitsi edes aloittaa tutustumaan. Jotenkin haistelen vähän millaisia ihmisiä ympärilläni pyörii ja poimin ne joiden uskon olevan niitä joiden kanssa löytyy yhteys ja olemisen helppous. :)

• Jassuka
        MGTOW kirjoitti:

Olisi pitänyt tietää! ;)

No tiesinhän, että olet fiksu.....

Heh, tai en fiksu. Olen minäkin möhlinyt ja kömmähdellyt. Mutta kovasti aina niitä katunut ja koittanut kääntää kelkan suuntaa, etten uudelleen tekisi samaa mokaa. :)

Kuitenkin mokilta ei vaan voi välttyä, jos haluaa uskaltaakin jotain ja toisien ihmisien tekoja ja motiiveja ei voi ohjailla. Ne satuttaa sinua jos on satuttaakseen.

Luulen että ruoskin itse itseäni paljon pahemmin kuin kukaan ulkopuolinen voi ruoskia, mitä henkiseen ruoskimiseen tulee. Sekään ei ole kauhean kiva ominaisuus itselle, siitä tulee aikalailla stressiä. Tosin pyrin muovaamaan elämäni sellaiseksi etten hakeudeu stressaaviin tilanteisiin suinpäin. ;)

• Jassuka

• Jassuka kirjoitti:

Siellä oli kiva testikin. Sen mukaan olen superherkkis. Vastasin jokaiseen kysymykseen kyllä. :)

Onneksi mulla on konnamaisen vahva suojakilpi, minkä alle voi ryömiä pahaa maailmaa pakoon ja pyöritellä päätä. Eieieieieie..

Itselläkään ei ole "pitkä" aika siitä, kun tuon tajusin.....siis itseltäni ja mitä kaikkea pitää sisällään....

En linkin testejä katsonut, enkä ole kauheasti tutkinut asiaa, olen vain itse tutkinut itseäni, eli mikä on itselle hyväksi, mikä ei, mutta silloinkun ensi kertaa jonkun artikkelin näin niin itseeni taisi osua kaikki ja yhdelle ystävälle osa........siis juurikin "laaja-alaisesti" herkkis ja vahvasti........sitten tietenkin persoonallisuus/luonne voi olla erillainen riippuen yksilöstä.

Suojakilpi ei taida olla mun juttu, noh katsotaan, mutta ei se siltä tunnu, eli paras suojakilpi on ehkä se pakolline, eli suojaa itseään ihan luonnollisella tavalla vaalien kuitenkin herkkyyttä, siksi ainakin kodin pitäisi pysyä rauhallisena "turvasatamana" ja luonto on ehkä yksi kaikille, jossa mieli lepää......

• 614 kirjoitti:

8-0

Jokainen tyylillään, jätän sanomatta enempää.......

• Jassuka
        MGTOW kirjoitti:

Itselläkään ei ole "pitkä" aika siitä, kun tuon tajusin.....siis itseltäni ja mitä kaikkea pitää sisällään....

En linkin testejä katsonut, enkä ole kauheasti tutkinut asiaa, olen vain itse tutkinut itseäni, eli mikä on itselle hyväksi, mikä ei, mutta silloinkun ensi kertaa jonkun artikkelin näin niin itseeni taisi osua kaikki ja yhdelle ystävälle osa........siis juurikin "laaja-alaisesti" herkkis ja vahvasti........sitten tietenkin persoonallisuus/luonne voi olla erillainen riippuen yksilöstä.

Suojakilpi ei taida olla mun juttu, noh katsotaan, mutta ei se siltä tunnu, eli paras suojakilpi on ehkä se pakolline, eli suojaa itseään ihan luonnollisella tavalla vaalien kuitenkin herkkyyttä, siksi ainakin kodin pitäisi pysyä rauhallisena "turvasatamana" ja luonto on ehkä yksi kaikille, jossa mieli lepää......

En tiennyt tuollaista olevan olemassa, että erityisherkkiäkin on "tutkittu" tai mitään testiä koskaan ennen nähnyt. :)

Kyllä sitä tosiaan on vuosien saatossa tullut itseään analysoitua ja asioita punnittua. Mulle myös koti on se turvasatama, rauhan tyyssija. Luonto myöskin tärkeä, olen maalaismaisemissa viihtynyt parhaiten. Kaupungin hulina saa olon kurjaksi se melusaaste yms. Tämmöinen pikkuinen kyläpahanen on ihan kiva paikka asua. :)

Täytyy mennä tekemään ruokaa pesueelle ja pihamaalle lapsukaisten kanssa. Nyt saa pyykitkin jo ulos kuivumaan, raikkaaseen ulkoilmaan. Kivaa päivänjatkoa. :)

• Jassuka kirjoitti:

Heh, tai en fiksu. Olen minäkin möhlinyt ja kömmähdellyt. Mutta kovasti aina niitä katunut ja koittanut kääntää kelkan suuntaa, etten uudelleen tekisi samaa mokaa. :)

Kuitenkin mokilta ei vaan voi välttyä, jos haluaa uskaltaakin jotain ja toisien ihmisien tekoja ja motiiveja ei voi ohjailla. Ne satuttaa sinua jos on satuttaakseen.

Luulen että ruoskin itse itseäni paljon pahemmin kuin kukaan ulkopuolinen voi ruoskia, mitä henkiseen ruoskimiseen tulee. Sekään ei ole kauhean kiva ominaisuus itselle, siitä tulee aikalailla stressiä. Tosin pyrin muovaamaan elämäni sellaiseksi etten hakeudeu stressaaviin tilanteisiin suinpäin. ;)

Huomasin, että olitkin avannut omia ajatuksia enemmänkin, kuulostaa ihan oman päänsisällöltä. ;D

Epäilisin sinun suhtautumisesi moneen asiaan johtuvan vahvasti sopivasta "mausteseoksesta" persoonassasi, eli sinusta voisin ihan hyvin käyttää sanaa "sieluntoveri", koska "seos" on niin samankaltainen kuin minulla.....

Luultavasti olet myös ulospäinsuuntaunut, vaikka termin määritys ei ole ihan sama, kun se yhdistetään erityisherkkyyteen vrt. ei niin herkkä.

Nyt en voi enää sanoa sinua "fiksuksi", koska kehuisin itseäni, nyt pitää kehittää joku muu juttu antaa "arvostusta". =D

• Jassuka kirjoitti:

En tiennyt tuollaista olevan olemassa, että erityisherkkiäkin on "tutkittu" tai mitään testiä koskaan ennen nähnyt. :)

Kyllä sitä tosiaan on vuosien saatossa tullut itseään analysoitua ja asioita punnittua. Mulle myös koti on se turvasatama, rauhan tyyssija. Luonto myöskin tärkeä, olen maalaismaisemissa viihtynyt parhaiten. Kaupungin hulina saa olon kurjaksi se melusaaste yms. Tämmöinen pikkuinen kyläpahanen on ihan kiva paikka asua. :)

Täytyy mennä tekemään ruokaa pesueelle ja pihamaalle lapsukaisten kanssa. Nyt saa pyykitkin jo ulos kuivumaan, raikkaaseen ulkoilmaan. Kivaa päivänjatkoa. :)

"En tiennyt tuollaista olevan olemassa, että erityisherkkiäkin on "tutkittu" tai mitään testiä koskaan ennen nähnyt. :)"

Se on ollut vasta vähän aikaa esillä, varsinkin Suomessa......

Helpompi olla ja "hengittää", kun tietää mitä on....ja miksi jotkut muut ovat "erillaisia", vaikka se on alitajunnassa ollutkin, että itsessä on jotain miksi ei toimi, niinkuin moni muu.

Luulin/halusin luulla, että suurin osaa tuntee/ajattelee/toimii, niinkuin itsekin, ainakin pääsääntöisesti, mutta tämä ei pitänytkään valitettavasti paikkaansa, jollain tavalla sen on ymmärtänyt, mutta siihen ei ole halunnut uskoa, koska en tiennyt selitystä, miksi olen erillainen, siksi oli vapauttavaa kun sai asiasta "tietää", eikä tarvinnut enää pohtia sitäkään miksi jotkut voivat käyttäytyä niinkuin käyttäytyvät, sen lisäksi tietenkin paljon muitakin asioita tuli pohdittavaksi........

Iloista päivänjatkoa, myös sinulle! :)

• juuuujuu
        Jassuka kirjoitti:

Et tosiaan ollut kamalan nuori. Itse olin vähän nuorempi, pari vuotta. Mulla ollut sikäli samanlainen käsitys, että seksi kuuluu rakkauteen. Se vain tuntui jäävän yksipuoliseksi. Itse saatoin olla todella ihastunut ja ihan hilkulla rakastunutkin. Joidenkin kanssa tosi pian selvisi, ettei kaveri olekaan ihan sitä mitä tahtoi antaa ymmärtää tai olin naiviuttani ymmärtänyt väärin. Varmaan molempia.

Olen aina halunnut nähdä kaikki ihmiset mukavempina ja kiltimpinä kuin he todellisuudessa saattavat ollakaan. Ääneenkin sanoin, ettei saa ketään tuosta vaan tuomita, on annettava mahdollisuus korjata virheensäkin jne. Nyt ajateltuna ihan hyvä asenne varmaan muuten, mutta helposti tulee hyväksikäytetyksi ja huijatuksi huonoon seuraan päädyttyään. Toinen samanlainen tuskin käyttää noita piirteitä hyväksi vaan osaa arvostaa.

Eli kuten yleensä asian muotoilen se on sitä jonkinmoista naiviutta ja sinisilmäisyyttä, joka aika pitkälle johtuu paitsi luonteenpiirteestä myös elämänkokemattomuudesta. Ei ole vielä saanut ihmisistä kokemusta ja on hyväuskoinen, kunnes polttaa siipiänsä tajutakseen ettei ihminen aina olekaan niin hyvä toiselle.

Sanoit, että aloit hyväksikäyttää miehiä. Varmaan aika helposti tekee mieli "kostaa" kun huomaa tulleensa höynäytetyksi. Mulla taas jotenkin korostui pettymysten jälkeen se, että pakko löytää jostain se yksilö ja ihminen joka ei ole kuten se joka mua loukkasi. En ole koskaan suostunut uskomaan, että kaikki miehet on sikoja tai naiset verenimijöitä. Kaikki on yksilöitä ja oikean yksilön kanssa kumpikaan ei käytä toisiaan hyväksi, eikä muutenkaan tee toiselle tahallaan pahaa. Pikemminkin koittaa tukea ja suojata sitä herkkää sisintä, kun sellaisen löytää. :)

Ite oon menettäny kaiken toivoni miesten vilpittömyyden suhteen. Pitkän elämäni perusteella väitän että on miehiä jotka on kusipäitä jotka saa helposti naisia.
        Ja sitten on niitä kunnon miehiä jotka ovat kunnon ihania hyviä uskollisia miehiä VAIN JA AINOASTAAN siksi, etteivät usko helpolla muita naisia saavansa.
        Se on jo biologiaan kirjoitettu että mies pyrkii siittämään niin monen naisen raskaaksi kuin mahdollista. ( nykysin kukaan ei halua lapsia joten kyse nykyisin vain seksistä plus vahingoista).

Jos onkin olemassa se 1% vilpittömästi yhden naisen kanssa elämänsä viettäviä vaikka muualta seksiä saisivatkin, kyse on mielihalujen tukahduttamisesta. Eräs mies sanoi minulle että " jokainen mies pettää tilaisuuden tullen" ja uskon sen olevan 99,9% totta. Nyt joku sanoo et ei ei...ihmisten rakastuminen kestää sen noin kaksi vuotta niin sillon voi kenties miehenkin ajatukset olla niin keskittyneinä rakastamaansa naiseen ettei suostu pettämään.
        Esimerkkinä voin sanoa että jos olen nainut sadan miehen kanssa, 95% heistä on paljastunut varatuiksi. Olen miesmagneetti ja kai sitä tulee valittua ne itsevarmimmat.

• juuuujuu kirjoitti:

Ite oon menettäny kaiken toivoni miesten vilpittömyyden suhteen. Pitkän elämäni perusteella väitän että on miehiä jotka on kusipäitä jotka saa helposti naisia.
        Ja sitten on niitä kunnon miehiä jotka ovat kunnon ihania hyviä uskollisia miehiä VAIN JA AINOASTAAN siksi, etteivät usko helpolla muita naisia saavansa.
        Se on jo biologiaan kirjoitettu että mies pyrkii siittämään niin monen naisen raskaaksi kuin mahdollista. ( nykysin kukaan ei halua lapsia joten kyse nykyisin vain seksistä plus vahingoista).

Jos onkin olemassa se 1% vilpittömästi yhden naisen kanssa elämänsä viettäviä vaikka muualta seksiä saisivatkin, kyse on mielihalujen tukahduttamisesta. Eräs mies sanoi minulle että " jokainen mies pettää tilaisuuden tullen" ja uskon sen olevan 99,9% totta. Nyt joku sanoo et ei ei...ihmisten rakastuminen kestää sen noin kaksi vuotta niin sillon voi kenties miehenkin ajatukset olla niin keskittyneinä rakastamaansa naiseen ettei suostu pettämään.
        Esimerkkinä voin sanoa että jos olen nainut sadan miehen kanssa, 95% heistä on paljastunut varatuiksi. Olen miesmagneetti ja kai sitä tulee valittua ne itsevarmimmat.

Et ymmärrä mistä puhut, mutta siinä olet oikeassa, että vietit/halut kyllä on varmasti myös monella "joutsenella", mutta siitä ei tule mitään tuskaa, koska ne eivät vaivaa tai jää mieleen pyörimään, jotkut ihmiset pystyvät olemaan täysin 120%:sesti oman elämänsä laivan ruorissa näissä asioissa, sitä en tiedä kuinka moni, mutta tietystä syystä näin voin sanoa, jotkut ovat ns. "lahjomattomia" ja tämäkin asia herättää tietyissä ihmisissä närää, koska eivät ole "ostettavissa, mihin käyttöön kukakin heitä yrittää sitten "ostaa".

• juuuujuu kirjoitti:

Olen aika pitkälle samaa mieltä, vaikka prosentteja hiukan muutellen miehille edullisenpaan suuntaan. Kokonaiskuva on kuitenkin sama.

• 45234

Heh, tekeepä mieli taas alkaa seukkaamaan..

• ellenpellet

Elkää pellet itkekö ja vinkuko kullinpillun vinguttamisesta.

• Uittakaa_siellä_aisurit

Ja tuostako pitäisi nyt miehen olla hyvinkin innoissaan, jos tuollaista elähtänyttä spermantahrimaa huoraa pääsee painamaan, niin pillussa litisee muiden miesten mällit, vaikka minkä rotuisten. Litiliti lits lits! Kenenkähän mällit siellä huoranpillussa litisee? Kun vetää ulos, niin on munanvarsi monivärisen & monikansallisen härskiintyneen sperman peitossa ja varmaan jo kullinnupissa rehottaa kuppa ja herpes ja tippuri ja visvasyylä ja ties mitä tauteja, joita ei valkoisen miehen lääketiede edes tunne!

• Horomies

No mitäs sitten? Vastaavasti pitää olla miehiä, joilla on ollut saman verran seksikumppaneita, kauhistelkaapa heitä sitten. Ai niin, niitähän piti ihailla ja olla kateellinen. ;)

• Äädämi11111111

Niin se vaan on. Monia naisia nussinut panomies on ihailtu sankari, jolle naiset haluavat levittää haaransa ja jota muut miehet kadehtivat. Sen sijaan monen miehen käyttämä nainen on pelkkä halpa-arvoinen huora, jota halveksivat yhtä lailla ne päällä ähkineet panomiehet, kuin myös runkkarit, joille se horo ei ikinä suostuisi antamaan pillua.

• ajamuatakaa
        Äädämi11111111 kirjoitti:

Niin se vaan on. Monia naisia nussinut panomies on ihailtu sankari, jolle naiset haluavat levittää haaransa ja jota muut miehet kadehtivat. Sen sijaan monen miehen käyttämä nainen on pelkkä halpa-arvoinen huora, jota halveksivat yhtä lailla ne päällä ähkineet panomiehet, kuin myös runkkarit, joille se horo ei ikinä suostuisi antamaan pillua.

"on pelkkä halpa-arvoinen huora, jota halveksivat yhtä lailla ne päällä ähkineet panomiehet"

On se kumma kun panomies tulee uudelleen ja uudelleen sänkyyni vaikka niin halveksii minua. Halveksii niin paljon että oikein ruikuttaa jollei pääse.

• Edwardo_ja_pajukatiska
        ajamuatakaa kirjoitti:

"on pelkkä halpa-arvoinen huora, jota halveksivat yhtä lailla ne päällä ähkineet panomiehet"

On se kumma kun panomies tulee uudelleen ja uudelleen sänkyyni vaikka niin halveksii minua. Halveksii niin paljon että oikein ruikuttaa jollei pääse.

Mitäs kummaa tuossa nyt on jos näytät hyvältä, etkä ole myöskään mikään pakastealtaan lahnakas? Vielä kun panomies todennäköisesti retuttaa miten ikinä haluaakaan niin miksipä ei. Onhan viikossa päiviä kokea muitakin katiskoja!

• BioTrojan

Ei 50:n kyrvän saastuttamaa naista voi kukaan mies enää rakastaa.

• InternationalCumCocktail

Ehkä homomies voi. Lipittää muna velttona 50 sperman kikkelikokkelin sieltä huoranreijästä. Sehän on melkein kuin ottaisi suihin 50 mieheltä. Lipilipilipi! Naminaminami!

• homosapiens

Homon pelko on homon alku

• xoxoxo1

No mites se rakkaus tähän liittyy?

• BioTrojan
        xoxoxo1 kirjoitti:

No mites se rakkaus tähän liittyy?

Saattaa olla sulle outo ajatus mutta jotkut miehet ajattelee, että se nainen jonka kanssa mennään lakanoiden väliin on myöskin se elämän nainen.

• eitajjujuu
        BioTrojan kirjoitti:

Saattaa olla sulle outo ajatus mutta jotkut miehet ajattelee, että se nainen jonka kanssa mennään lakanoiden väliin on myöskin se elämän nainen.

Jatkuvasti miehet menee lakanoiden väliin naisten kanssa jotka eivät heidän mielestä ole heidän elämän naisiaan. Kuis ny sillee???

• BioTrojan
        eitajjujuu kirjoitti:

Jatkuvasti miehet menee lakanoiden väliin naisten kanssa jotka eivät heidän mielestä ole heidän elämän naisiaan. Kuis ny sillee???

Kaikki ei mee.
        Sitäpaitsi miehillä on naisten suhteen kaksi tasoa, seurustelu- ja panotaso. Panemiseen käy löysempikin huora mutta seurusteluun sopiva valitaan huolellisemmin.

• Vimsendal

Hassuja olette:)

• kurppahoro

Jos miehellä on riittävästi itsetuntoa sitä ei edes kiinnosta monenko kanssa nainen on ollut (tuskin sitä nyt välttämättä haluaa kuitenkaan tietää). Ja sama koskee naisiakin. Fiksu tietysti suojautuu ettei saa tauteja.

Hyvä vaan jos sovinistiset vanhat ukot jahtaavat (tuloksetta) nuorempia naisia, niin meille hyvin säilyneille kypsille naisille jää paljon innokkaita ja kyvykkäitä nuoria miehiä :D Ovat avarakatseisempiakin!

• hyllyysepyllyy

Panoksi kelpaat niille nuorille. Et muuhun. Yksinäistä loppuelämää.

• Nimi_erkki

Noi itsetuntoyritykset ei enää tehoa. Miehen itsetunnossa ei tarvitse olla mitään vikaa jos mies pitää tasoa yllä.

• "Jos miehellä on riittävästi itsetuntoa sitä ei edes kiinnosta monenko kanssa nainen on ollut (tuskin sitä nyt välttämättä haluaa kuitenkaan tietää)."

Onko sinulla itsetuntoa kertoa kuinka monen miehen käyttämä olet, jos mies sitä kysyy? Jos sinulla ei ole mitään hävettävää asian suhteen, niin ei ole mikään ongelma seksikumppaneiden määrää myöskään kertoa. Miksi sen pitäis olla salaisuus?

• kurppahoro

ei mulla ole mitään itsetunto-ongelmaa, enkä ymmärrä termiä "käyttämä". Yhtä lailla minäkin olen niitä miehiä käyttänyt. Minusta ei ole kuitenkaan tyylikästä puhua seksikumppanien määrästä. Ja pylly ei kyllä lylly! ;) Ja seurusteluunkin kelpaan terveitsetuntoisille.

• kurppahoro kirjoitti:

ei mulla ole mitään itsetunto-ongelmaa, enkä ymmärrä termiä "käyttämä". Yhtä lailla minäkin olen niitä miehiä käyttänyt. Minusta ei ole kuitenkaan tyylikästä puhua seksikumppanien määrästä. Ja pylly ei kyllä lylly! ;) Ja seurusteluunkin kelpaan terveitsetuntoisille.

Kaikille on omansa, mutta ei lähdetä syyllistämään/haukkumaan toisin toimivia epäterveiksi, eihän?

• Ikis__M

Avauksen artikkeli ja tämä ketju saivat pohtimaan että miksi ihmeessä meillä on äitien päivä, naisten päivä jne. kaikkea mukavaa naisenylistystä mutta eipä ole vielä suomihuoran -päivää kukaan femakko keksinyt ehdottaa vietettäväksi. Minusta semmoinen pitäisi olla jotta horot voisivat tulla kuorestaan ja rehdisti ylpeillä panoillaan muuallakin kuin gynekologilla, miehillekin olisi tästä hyötyä koska vaikka totuus sattuu niin se silti olisi hyvä tietää.

Suomihuoran -päivä olisi iloinen tapahtuma. Naisvaltaisilla työpaikoilla naiset voisivat porukalla tilata jättimäisen kullin muotoon leivotun, salmiakkikuorrutteisen ja kermavaahtotäytteisen jättikakkuherkun josta riittäisi kaikille työpaikan naisille otettavaa. Voi vaan kuvitella sitä iloista puheensorinaa ja naurunpyrskähdyksiä kun naiset ylpeinä kaakattaisivat paneskelureissujaan, parhaan tarinan kertoja saisi tupa-annoksen mustaa herkkua. Työpaikan harvalukuiset miehet ehkä saisivat sairasta salaista nautintoa irvokkaasta näystä jossa kermaavahtoa valuu ahnaiden huulten välistä turpealle leualle ja siitä hiljalleen tipahtelee ahkeran etelän reissaajan muhkeiden tissien väliin.

Miesvaltaisilla työpaikoillakin joissa aisurimiehet yleensä joutuvat olemaan hiljaa ja häpeissään kahvitunnilla toisi suomihuoran -päivä mukavaa vaihtelua. Ne yleensä hiljaiset ja nöyrät kerrankin pääsisivät kehumaan perheensä naisten saavutuksilla "Vaimo sitä oli nussinut puoli afrikkaa ennen kuin minä sen nappasin", "Minäpä nain semmoisen jännämiehen exän, oli sillä jo lapset tehtynä ja käy nykyäänkin niitä moottoripyöräjengiläisiä moikkaamassa toisinaan mutta minäpä sen saan elättää", "Meillä on tytärkin jo ihan täys huora vaikkei ees kahtakymmentä" jne. toinen toistaan hurjempia tarinoita varmaan saataisiin kuulla. Miehisillä työpaikoilla juhlan kunniaksi voitaisiin työnantajan puolesta tarjota vaikka paperilautasilta sulanutta jäätelöä jota sitten ilman lusikkaa kilvan lipitettäisiin lipi lip.

• Tyydyttikö

Kirjoituksesi kertoo paljon sinusta, saat nautinnon sairaista kirjoituksistasi, koska todellisuudessa et naista saa. Tiedän , että teitä miehiä kiihottaa naisen aliarvostaminen, se kun kohottaa teidän itsetuntoa, miehisyyttä .
        Todellisuus on satua ihmeellisempää.... :D

• hyi.olkoon

Ikiksen kaltainen tyypikin pitää itseään mukavana ja asiallisena ihmisenä ja silti suoltaa tuollaista sontaa. Sairas ajatusmaailma.

• plaaahhh

Ja tämä sinun tekstisi saa minut pohtimaan kuka sua on satuttanut noin pahasti?

• Edwardo_ja_rispektit

Ei kai tuo nyt mitenkään sairasta ollut. Ilmeisen ihon alle uponnutta taidetta ennemminkin. Parhaissa jutuissa toki on aina puolitotuus ujutettuna.

• Ikis__M
        Tyydyttikö kirjoitti:

Kirjoituksesi kertoo paljon sinusta, saat nautinnon sairaista kirjoituksistasi, koska todellisuudessa et naista saa. Tiedän , että teitä miehiä kiihottaa naisen aliarvostaminen, se kun kohottaa teidän itsetuntoa, miehisyyttä .

Kummallista...aina kun kerron teistä naisistä te väitättekin sen kertovan minusta :D Tuo oletuksesi aliarvostamisesta muuten on väärä, tässäkin ketjussa olen maininnut yhtä naista arvostavani.

• Ikis__M
        Tyydyttikö kirjoitti:

Niin joo se ihmeellisempi todellisuus, toki tiedän että teidän tosielämän tempaukset on paljon kuvottamampia kuin mitä minun kiltin miehen mieli pystyy kuvittelemaan :)

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Ja tämä sinun tekstisi saa minut pohtimaan kuka sua on satuttanut noin pahasti?

Jo varhain jouduin oppimaan että naiset ovat mitä ovat :(

• Ikis__M
        Edwardo_ja_rispektit kirjoitti:

Ei kai tuo nyt mitenkään sairasta ollut. Ilmeisen ihon alle uponnutta taidetta ennemminkin. Parhaissa jutuissa toki on aina puolitotuus ujutettuna.

Tarkoitus oli lähinnä huvituttaa palstan miehiä ja se palstan naisia vituttaa kun ei meillä saisi olla mitään hauskaa :)

• Nautinnollista
        Ikis__M kirjoitti:

Niin joo se ihmeellisempi todellisuus, toki tiedän että teidän tosielämän tempaukset on paljon kuvottamampia kuin mitä minun kiltin miehen mieli pystyy kuvittelemaan :)

Kuvottavaa???? Itse ajattelet ihmisten elämän olevan kuvottavaa!
        Minun elämä onnellista ja seksielämäni ihmeellisen nautinnollista ;D

• nainnn

Säälittäviä kirjoituksia! Miehet raivoissaan kun nainen on harrastanu seksiä useamman kuin yhden kanssa!! Itse ne panevat kaikkea mikä liikkuu. Naisen pitäisi olla siveyden sipuli. Harmittaa kun ei aikanaan tullu harrastettua seksiä useamman kanssa. Nyt jo yli 40v. voishan sitä kokeilla vähän nuorempaa vieläkin, voih se olis nannaa

• Panemallaparanee

No, ethän sinä vielä mikään mummo ole. Hyvässä nainti iässä vielä ;D
        Pane parastasi hyvä nainen ;D

• taneko

Noh, olen mies, ja kasvoni lyötiin lyttyyn, etten oikeen tiennyt kuka minä olen, ja toiset miehet tietysti aistivat sen, epävarmuuden ja ryhtyivät lyömään, minkä ehtivät. Minä etsin itseäni ja identiteettiäni, ja lankesin haureuteen. Makasin kahdensadan naisen kanssa, malleista äärimmäisyyksiin. Mutta se ei antanut minulle mitään, eivätkä he antaneet minulle mitään. Piikkikorko perseessä kun lähdin, vaikka en ole huono rakastelija. Pakko oli itseäni etsiä, vaikka en sitä enää löytänytkään. Ihmisten pahuus oli päälläni, olin ollut hyvännäköinen, tavoiteltava, ja niin jatkui kunnes ymmärsin että olen mies. Mies ei ole sama kuin ulkonäkönsä vaan mies tekee oman ulkonäkönsä, eikä sillä ole mitään merkitystä, jos vain on mies: ulkonäkö on sivu seikka. Naiset eivät etsi ulkonäköä vaan turvallisuutta ja rakkautta, ja että mies on mies.

• ait0eu0

Aika kova koulu. Mutta totta on, että seksillä ei välttämättä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

• Eihän se ole poikkeus ei, mutta kyllähän fakta on, että edelleen on myöskin niitä vähemmän ajeltuja naisia mailmassa, joten ottaa itsekukin semmosen kuin haluaa. Jos joku tykkää naida ympäriinsä, niin mikäpä siinä..Se on hänen elämää..Loppujen lopuks kuolema tulee meille kaikille aikanaan ja kuka se on sitten se onnellisin kuollessaan. .Se joka on nainut paljon, vai se joka on elänyt selibaatissa ja ajattelee kuollessaan, että olisko voinut kokeilla muitakin kuin sitä naapurin Helkaa. Se, että kumpi on parempi tapa elää, niin siihen en ota mitään kantaa..Tässä lähinnä ajatuksia yleisellä tasolla.

• Seksilady

Minulle yksi näkijä sanoi, että olen tarvinnut ne kaikki seksisuhteet mitkä minulla on ollut. En hämmennyksessäni osannut kysyä , että miksi.
        Uskon että kaikilla asioilla on tarkoituksensa <3

• Ikis__M
        Seksilady kirjoitti:

Minulle yksi näkijä sanoi, että olen tarvinnut ne kaikki seksisuhteet mitkä minulla on ollut. En hämmennyksessäni osannut kysyä , että miksi.

Minulle yksi nainen sanoi että siitä tuntuu että ollaan jo edellisessä elämässä oltu pari, niin voimakas oli tunne....suunnilleen seuraavan kerran kun näin muutaman kuukauden päästä se jo odotti lasta toiselle, minun kai oli sitten tarkoitus oppia ettei naisiin voi luottaa eikä ikuiseen rakkauteen.

• Seksilady
        Ikis__M kirjoitti:

Minulle yksi nainen sanoi että siitä tuntuu että ollaan jo edellisessä elämässä oltu pari, niin voimakas oli tunne....suunnilleen seuraavan kerran kun näin muutaman kuukauden päästä se jo odotti lasta toiselle, minun kai oli sitten tarkoitus oppia ettei naisiin voi luottaa eikä ikuiseen rakkauteen.

Olen pahoillani, että sinut on jätetty tuolla tavalla! Onko se tehnyt sinusta katkeran tuolle naiselle? Puratko katkeruuttasi tänne palstalle? Tunsitko vihaa tuota naista kohtaan ? Kiinnosraisi tietää, että jäitkö katkeruutteen kiinni, etkä osaa enää nauttia elämästäsi? Tiedän että te miehet olette sisimiltään hyvin herkkiä!

• Ikis__M
        Seksilady kirjoitti:

Olen pahoillani, että sinut on jätetty tuolla tavalla! Onko se tehnyt sinusta katkeran tuolle naiselle? Puratko katkeruuttasi tänne palstalle? Tunsitko vihaa tuota naista kohtaan ? Kiinnosraisi tietää, että jäitkö katkeruutteen kiinni, etkä osaa enää nauttia elämästäsi? Tiedän että te miehet olette sisimiltään hyvin herkkiä!

ei me edes ehditty seurustella kun se oli varattu kun tapasin mutta jos se olisi mennyt niin kuin elokuvissa niin se olisi hommannut itsensä vapaaksi, ottanut yhteyttä ja tehnyt sitten lapsia minulle. En minä katkera ole kuin ihan vähän, herkkä kylläkin ja kyllä se opetti yhden toisen sattumuksen kanssa ettei naiset usko romanttiseen rakkauteen vaan hyötynäkökohdat tulee niille ensin.

• Seksilady
        Ikis__M kirjoitti:

ei me edes ehditty seurustella kun se oli varattu kun tapasin mutta jos se olisi mennyt niin kuin elokuvissa niin se olisi hommannut itsensä vapaaksi, ottanut yhteyttä ja tehnyt sitten lapsia minulle. En minä katkera ole kuin ihan vähän, herkkä kylläkin ja kyllä se opetti yhden toisen sattumuksen kanssa ettei naiset usko romanttiseen rakkauteen vaan hyötynäkökohdat tulee niille ensin.

Onhan meitä moneen lähtöön ja millaiset arvot kullakin ovat.
        Vaikeassa tilanteessa ei varmaankaan osaa tehdä päätöstä, perustuuko se rakkauteen vai taloudelliseen tilanteeseen. Materialisti päättää , että taloudellinen tilanne on tärkeämpi.
        Itse olen tehnyt päätökset enemmänkin tunnepohjalta.
        Minä olen romantikko ja aina uskon romanttiseen rakkauteen , kunnes todellisuus lyö kasvoille :( Elokuvassa Tuulen Viemää, Scarlett toteaa : Huomenna on uusi päivä

• Ikis__M kirjoitti:

Joopa joo...Oot pannu jotain miestään pettävää jakorasiaa, joka on puhunut ummet ja lammet sinisilmäiselle klopille ja nyt olet lopunelämää katkera kaikille naisille.. Vähästäpä se on sinun elämäsi järkkynyt. . Kyllähän ne varatut joutaisit jättää vaikka rauhaan jatkossa.

• Seksilady kirjoitti:

No varmaan takotti, että heidän tarkoitus sinun elämässäsi oli lähinnä tyydyttää sinua ja tarvitsit heitä siihen tarkoitukseen, mut niin, naiset ne haluaa aina saada kaiken kuullostamaan joltain muulta kuin mitä se on:D

• Karmalaki
        CamelBoots kirjoitti:

No varmaan takotti, että heidän tarkoitus sinun elämässäsi oli lähinnä tyydyttää sinua ja tarvitsit heitä siihen tarkoitukseen, mut niin, naiset ne haluaa aina saada kaiken kuullostamaan joltain muulta kuin mitä se on:D

Maailma on ihmeellisempi kuin voi kuvitellakkaan ;D

• Karmalaki kirjoitti:

Maailma on ihmeellisempi kuin voi kuvitellakkaan ;D

Naisen mieli on ihmeellinen....Panokaverikaan ei ole panokaveri, vaan sillä oli jokin suurempi merkitys hänen henkisessä kehityskaaressaan:) Sen vain täytyi tapahtua, koska sillä oli jokin suurempi tarkoitus ja tehtävä hänen elämässään....Vittu brutaalia nussimista kovaan himoon ja höveliin luonteeseen on totuus.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

Joopa joo...Oot pannu jotain miestään pettävää jakorasiaa, joka on puhunut ummet ja lammet sinisilmäiselle klopille ja nyt olet lopunelämää katkera kaikille naisille.. Vähästäpä se on sinun elämäsi järkkynyt. . Kyllähän ne varatut joutaisit jättää vaikka rauhaan jatkossa.

Joopa joo, ei ollut jakorasia mutta vähän eri sosiaaliluokkaa ja se kelle se sittten meni oli rikasta sukua, parempaa väkeä niinsanotusti tai niin minä silloin maalaispojan jullikkana kuvittelin.

• Ikis__M kirjoitti:

Joopa joo, ei ollut jakorasia mutta vähän eri sosiaaliluokkaa ja se kelle se sittten meni oli rikasta sukua, parempaa väkeä niinsanotusti tai niin minä silloin maalaispojan jullikkana kuvittelin.

Siis tapasit hänet. Siinä vähän höpistiin kännissä. Panit sitä. Seuraavan kerran näit hänet muutaman kuukauden kuluttua ja se oli paksuna toiselle miehelle ja ilmeisesti erokin oli otettu exästä tässä välissä.. Näin minä käsitän tämän sinun tekstisi... Mikäpä tuo muu on kuin horo kanttura. Fiksuilla ihimisillä asiat tapahtuu vähän rauhallisempaan tahtiin elämässä. Ei se kaikki kaveripoikamainen höpinä ole rakkautta. Naisille tyypillistä toimintaa antaa ymmärtää asioita. Vähän flirttiä sinne tänne, sillä saa huomiota. Ei siinä mitään sen kumempaa ole taustalla.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

Siis tapasit hänet. Siinä vähän höpistiin kännissä. Panit sitä. Seuraavan kerran näit hänet muutaman kuukauden kuluttua ja se oli paksuna toiselle miehelle ja ilmeisesti erokin oli otettu exästä tässä välissä.. Näin minä käsitän tämän sinun tekstisi... Mikäpä tuo muu on kuin horo kanttura. Fiksuilla ihimisillä asiat tapahtuu vähän rauhallisempaan tahtiin elämässä. Ei se kaikki kaveripoikamainen höpinä ole rakkautta. Naisille tyypillistä toimintaa antaa ymmärtää asioita. Vähän flirttiä sinne tänne, sillä saa huomiota. Ei siinä mitään sen kumempaa ole taustalla.

No käsität sitten väärin, silloin kun oikeasti kolahtaa ei paljon tarvitse höpistä mutta ethän sinä semmoisesta taida ymmärtää eikä moni muukaan varmaan, ei niitä täydellisen "oikeita" tule kuin kerran elämässä vastaan jos silloinkaan. Niin minäkin olen yrittänyt ajatella asian kuin selität mutta jotkut seikat vaan riitelee senkin kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

No käsität sitten väärin, silloin kun oikeasti kolahtaa ei paljon tarvitse höpistä mutta ethän sinä semmoisesta taida ymmärtää eikä moni muukaan varmaan, ei niitä täydellisen "oikeita" tule kuin kerran elämässä vastaan jos silloinkaan. Niin minäkin olen yrittänyt ajatella asian kuin selität mutta jotkut seikat vaan riitelee senkin kanssa.

No mutta kovasti vain vaikuttaa olleen yksipuolista tämä tunne...Turha se on rakastua ensimmäisellä tapaamisella ja sitten itkeä sitä loppuelämä kun toiselle se oli tosissaan vaan se kuppi kahvia. Mahtaa vituttaa oikeasti nämä minun kommentit.. Ainakin itseäni vituttais, mut -cant help my self.;p

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe