Mitä tarkoittaa?

Huoletonko.hulivili

Mitä tarkoittaa nainen nettiprofiilissaan kun sanoo pitävänsä huolen itsestään?
Mitä tarkoittaa nainen nettiprofiilissaan kun saoo etsivänsä itsestää huolenpitävää miestä?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin_ymmärtäisin

      No että pitää huolta kunnostaan, ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan.
      Ja että toivoisi vastapuolelta samaa.

    • Anustappi

      Tuota kannattaa kysyä suoraan kirjoittajalta. Jonkun lyhyen tekstin avulla kun ei pääse kenenkään toisen pään sisään.

    • Pitää huolta itsestään = on huoliteltu. Käy säännöllisesti kampaajalla, pukeutuu siististi ja tilanteenmukaisesti, ehkä pikemmin hieman "yli" kuin ali. Kynnet, hampaat, iho.. hyvin hoidettuja, käyttää aikaa itsensä huolitteluun.

      Odottaa miehen olevan huoliteltu.

      • deittinainen

        Itse ymmärrän täysin eri tavalla asian. Pitää huolta itsestään ei tarkoita minulle huoliteltua vaan pidän kunnostani huolta liikkumalla, terveydestäni huolta terveellisellä ruokavaliolla, vältän liikakiloja, tupakointia, alkoholia ym. asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti hyvinvointiini. Siihen kuuluu myös kunnolliset yöunet ja toki hammashygienia sun muut.


      • deittinainen kirjoitti:

        Itse ymmärrän täysin eri tavalla asian. Pitää huolta itsestään ei tarkoita minulle huoliteltua vaan pidän kunnostani huolta liikkumalla, terveydestäni huolta terveellisellä ruokavaliolla, vältän liikakiloja, tupakointia, alkoholia ym. asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti hyvinvointiini. Siihen kuuluu myös kunnolliset yöunet ja toki hammashygienia sun muut.

        Hyvä pointti, eli vain kirjoittaja itse voi tietää mitä tarkoittaa, ja lukija taas voi tulkita väärin jos käyttää epäselviä ilmaisuja.


      • yli50mutteikalkkis
        deittinainen kirjoitti:

        Itse ymmärrän täysin eri tavalla asian. Pitää huolta itsestään ei tarkoita minulle huoliteltua vaan pidän kunnostani huolta liikkumalla, terveydestäni huolta terveellisellä ruokavaliolla, vältän liikakiloja, tupakointia, alkoholia ym. asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti hyvinvointiini. Siihen kuuluu myös kunnolliset yöunet ja toki hammashygienia sun muut.

        Juuri näin. Tämän deittinaisen kaltainen nainen tuskin haluaa vierelleen äijänkörilästä joka on kuin Uuno Turhapuron kaksoisolento. Tällainen itsestään huolta pitävä ja ehkä maailmaa nähnyt nainen haluaa vierelleen toisen samankaltaisen ja tämä koskee kaikkia ikäryhmiä.


    • kaksionomistaja

      Kerran yks nainen sanoin pitävänsä huolta itsestään. Oli kuitenkin kauheen lihava ja sanoi kävelevänsä päivitäin pari kilsan lenkin. Naiselle se tarkoittaa eri asiaa kuin miehelle. Sanoisin että naiset meikkaa usein ja käyvät kampaajalla kun mies käy salilla.

      • 1961

        Ei voi yleistää. Kyllä naisetkin huolehtii kunnostaan.


    • helkaa

      Ainakin mä ymmärrän sen niin ettei ole siideri- eikä ryhävalas.

    • Amatzooni

      Minulle "pitää huolta itsestään" merkitsee, että on itsenäinen ja
      arvostaa itsenäisyyttään, eikä halua edes suhteessa kuin suhteessa
      menettää itsenäisyyttään ja vapauttaan.
      On ja haluaa pysyä riippumattomana erikoisesti taloudellisesti.
      Mielellään "kaukosuhteita" eli tavataan kun halutaan ja erotaan.
      Jos on aiemmasta suhteesta lapsia, niin ne saa hoitaa lasten äidin kanssa.
      En sekaannu kahden kauppaan - kolmannen korvapuusti siitä vain tulee!
      Ei tullut mieleenkään sen merkitsevän ulkonäöstään huolta pitävää!
      Siinä näkee "pyöreiden sanontojen pyöräyttävän" yllätyksin.
      Järkevää kysyä, mitä se merkitsee. Tyhmempi ei olisi tajunnutkaan...

    • Nainen_40_v

      Itse etsin itsestään huolta pitävää miestä ja tällä tarkoitan : huolehtii hygieniasta, yleisasu siisti eli vaatetus siisti ja ajanmukainen. Tapasin miehen, joka ei ilmeisesti pessyt hampaitaan lainkaan. Suudelma oli kuin olisi ruumista suudellut tai syönyt mädäntynyttä ruokaa. Huoliteltu mies ei haise.

    • hampaton

      pesee joka päivä häntäluu

    • zzzzzzzzzzzzz

      Pitää huolEN itsestään = pärjää ja tulee toimeen itsenäisesti, pitää puolensa jne.

      Pitää huolTA itsestään = panostaa ulkonäköönsä, terveyteensä, omaan hyvinvointiinsa ylipäätään

      • MinäMinäVaan

        ei pärjää, se voi olla lutka


    • eimuuta

      Lakkaa kynnet, laiska

    • kuitekin-nirsoja

      Pesee hampaansa ja kampaajalla.
      Liikunta jää bussipysäkille kävelemiseen.
      Normaalipainoinen, painoindeksi alle 40.

    • Mini.M.Erkki

      Varmuuden vuoksipa sitten vältän kirjoittelemasta näille naisille.
      Niinkuin muillekin. Sillä minussa on joku perustavaa laatua oleva vika kun olen se mies, jonka vierestä tuolit viedään (taannoinen iskelmä). Miksi hankkia lisää pettymyksiä? Sitä elämänsä enkeliä kun ei ole.

      • huono.asenne.ratkaisee

        Juuri eilen luin uutisen mikä vaikuttaa naisen saamiseen eniten. Oma asenne ja usko siihen että löytää sen naisen!
        Kirjoituksestasi ainakin huokuu aivan muu.
        Naiset huomaavat tälläisen asenteen ja jos omaat sellaisen, nainen helposti ajattelee sinussa olevan jotakin suurta vikaa kun et itsekään usko itseesi ja kelpaamiseesi suhteeseen ja naisen löytämiseen.


      • Kehäpäätelmä

        Niinpä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe