Amar kiiltolux 20den jalassa, ai että on mukavat.
Kysyttävää?
Miehet sukkahousuissa
26
398
Vastaukset
- Roopert
Ai, että on mukavat?
- Rupurane
Ai onko ?
- Amaritsentekevät
Näin on, minäkin käytän noita ihonvärisinä tottakai ja ovat hyvät jalassa, tosin 15 denieriset ovat vielä paremmat.
- Hyvät
En ole kokeillut mutta 20 denierin tukisukkahousut tuntuvat hyvälle jalassa. Ihonväriset.
- Tosihyvät
Näin on asia, jos nuo tukisukkahousut ovat oikean mittaiset.
- menkääite
Ikuisesti velkaa miehille. Nyt minun pitää kuntoilla kun miehet ovat ostaneet minulle motskarin, monta autoa, maksaneet elektroniikkalelut jne.. Nähneet niin paljon vaivaa eteeni. Naiset kun niin paljon seuraani kaipaa, ettei halua edes soitella tai nähdä. Kaksi naista ei voi kävellä ulkoilulenkkiä yhdessä. Miehistä seuraani ei sillä tapaa ole vaatinut kuin yksi sukulainen. Kaiken näkemäni vaivan jälkeen minun kait pitäisi mennä bussiin. Ne miehet kun romuttavat elämääni voisivat itse mennä bussiin.
- ruutuhameessa
norlyn silk sheer 15 den vaaleat sukkahousut ja lyhyt ruutuhame. mukavemmat kun puristavat pillifarkut ...
- Marko4
Totta, tosi mukavat on sukkikset miehenkin jalassa!
- 20denieriä
Minä olen todella ihastunut 15-60 denierin sukkiin, sukkahousuihin jopa legginseihin(vuodenajasta riippuen). Kesällä jalassani oli aina 15-20 denierin nilkka- tai polvisukat, jotka kestivät hyvin, kun muisti pitää jalkansa kunnossa, rasvaus ja raspaus ja kynnet kurissa. Kaikki eivät tietenkään tykkää, että mies käyttää 'naisen' asusteita, mutta kaipa he pikkuhiljaa hyväksyvät, kun me vain vain käytämme niitä, niinhän se suvaitsevaisuus aina tulee. Olen myös taipuvainen transvestiittisuuteen, jolloin pukeuden sen mukaisesti (peruukki, meikit, alusasut, rinnat, hame), tunnen tuolloin olevani toinen itseni, jota ilman olen vain puolet, jos sitäkään, omasta itsestäni. Näin on ollut ainiaan, ja tulee olemaan. Sitä vain kaipaa niin mielettömästi, että voi olla toinen itsensä, ja toivoo että toisetkin voivat sen hyväksyä ja suhtautua siinäkin tilanteessa itseensä kuin olisi oikea ihminen. Kiitos hyväksymisestä, toivon positiivista lähentymistä.
- Köhköhköh
HIV positiivista lähentymistä ????
- Väärä_syytös
Köhköhköh kirjoitti:
HIV positiivista lähentymistä ????
Transvestiiteissä ei ole yhtään sen enempää HIV postiivisia kuin muissakaan heteromiehissä.
- kyllävaanj
Mikä ettei.
- sockman1997
Itekkin tykkään kanssa sukkiksia pitää, mukavan jämäkkä olo ne päällä :)
Tässä tyylinäytteeni: http://oi57.tinypic.com/30cbm9l.jpg
Oon- Ei_kiinnosta
Mihin ne sukkahousut jäi?
- kiinnostaisikokeilla
Jospa ne on tuol pullossa... hmmm juuum...
- Suikkanen123
Siihen törähtää kohta " pullon henki " voi olla vaikka ripulipaskan värinen ja hajuinen.
- Huomiokysyttävää
Ei kysyttävää herra vääpei !
on hyvät
- Nylonitkunniaan
On tosi hyvät ja lämpöset. Pallit hiessä tässä ollaan mutta ei haittaa !
- kutikuti
Jo melkein vaippaa tarvii 150 denin sukkiksien kanssa näillä keleillä.
- Jormapalli
Jaa, imeekös se pallihiet :)))
- Pyöräpete
Urheilen paljon, juoksen, pyöräilen yms. Varsinkin syksyllä (tuki) sukkahousut ovat ihan hyvät jalassa lämmikkeeksi. Mustat tai ihonväriset, ei kukaan huomaa mitä jalassa on tai onko sillä mitään merkitystä.
- Apinaakoijataan
Sä mitää urheile...
ihanat ovat
- sukkahousupoika
ei ihanampaa ole kun sukkikset ja nätitit pikkarit jalassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569