Kun ei ole ketään läheistä. Vuosien yksinäisyys laittaa mielen matalaksi.
Miten te kestätte yksinäisyyden
29
<50
Vastaukset
- enoleyksinäinen
Kyllä mulla seuraa löytyy ja en melkeen ikinä oo yksin jos en oikeesti halua :D
- HoidaAsiasi
Ja epäsosiaalisena pysymisen syy on mikä? Miksi et hanki läheisiä - tai edes kavereita ja tuttuja? Et osaa? Et pysty?
- trollo
Sony
PlayStation 2
Nintendo
Game Boy ja Game Boy Color
Sony
PlayStation
Nintendo
Game Boy Advance
Nintendo
Nintendo DS
Nintendo
Nintendo Entertainment System
Nintendo
Super Nintendo Entertainment System
Nintendo
Nintendo 64
Atari
Atari 2600
Sega
Mega Drive/Genesis
Sony
PlayStation Portable
Microsoft
Xbox
Nintendo
GameCube
Nintendo
Wii
Microsoft
Xbox 360
Sega
Master System
Sega
Game Gear
Sega
Dreamcast
Sony
PlayStation 3
NEC
TurboGrafx-16
Sega
Saturn
Sega
Mega CD- Todellisuus
Suuri virtuaalisesti maailmasi hämmästyttää pientä kulkijaa :)
Elätkö ollenkaan todellisuudessa ? ;D - trollo
Todellisuus kirjoitti:
Suuri virtuaalisesti maailmasi hämmästyttää pientä kulkijaa :)
Elätkö ollenkaan todellisuudessa ? ;DKun riisun oculus riftit, astun todelliseen Microsoft hololens maailmaan, jota ohjailen komentokeskuksesta, mikä näyttää Star Trekin konsolilta
- Todellisuus
trollo kirjoitti:
Kun riisun oculus riftit, astun todelliseen Microsoft hololens maailmaan, jota ohjailen komentokeskuksesta, mikä näyttää Star Trekin konsolilta
Ahaa... Oletko suuri Jedi Soturi ?
En ymmärrä kaikkia sanojasi edes mitä tarkoittavat? Täytyy googlata !
Olen myös itse "Soturi" toisenlainen ;D - trollo
Todellisuus kirjoitti:
Ahaa... Oletko suuri Jedi Soturi ?
En ymmärrä kaikkia sanojasi edes mitä tarkoittavat? Täytyy googlata !
Olen myös itse "Soturi" toisenlainen ;DVoima on olematon kanssani, mutta olohuoneeseen saan jokaisen julkkisnaisen tarvittaessa hologrammina 3D-muotoon.
- Todellisuus
trollo kirjoitti:
Voima on olematon kanssani, mutta olohuoneeseen saan jokaisen julkkisnaisen tarvittaessa hologrammina 3D-muotoon.
Ihanko tosi, sullahan mahtavat vehkeet on ;D Jokaisella on voima , vaikkei sitä aisti. Sinun voima on virtuaalinerous ;)
Nauti siitä ! Minun voima on näkymätön todellisuus.
- erehdyinkerran
Hyvä kysymys. Yksinäisyys nimittäin tappaa ihmisen. Pahinta on se kun kukaan ei koskaan kosketa.
- 620
Kissat <3
- Lopussako
Itellä loppui työt. Sitten vaimokin lähti. Töitä ja uutta naista olen etsinyt. Näin viiskymppisenä tuo työn löytäminenkään ei ole enää helppoa. Vihjataan haastatteluissa liian vanhaksi tai ylikoulutetuksi. Naisrintamallakaan ei hirveästi tapahdu. En jaksa pyöriä ravintoloissa. Netin kautta olen koettanut tutustua uusiin ihmisiin.
Päivät menee töitä etsiessä, netissä surffaamisessa ja radion ja TVn äärellä. Käyn kyllä välillä kävelylenkillä ja harrastan myös soittamista. Silti, tyhjä olo on vaimon lähdettyä.- Ninari
Mo minulla loppui kanssa työt ja olen samaa ikäpolvea kuin sinä, ymmärän tunteesi .
- Ninari
Hei onko sinulla ystäviä vai kaipaatko kumppania
- ninari
Hei
Kaipaatko ystävää vai kumppania? - 4_20
Yksinäisyys on hetki jolloin joudut olemaan itsesi kanssa. Se on vaikeaa jos et tunne itseäsi. Se onkin hyvä hetki tutustua itseesi. Käännä jokainen asia itsestäsi pöydälle ja tutki kuka olet. Älä ajattele yhteiskuntaa, älä ajattele muita. Ajattele kerrankin itseäsi. Kun opit itsestäsi muutamankin asian, voit huomata nauravasi silloin tällöin itsellesi. Kun opit tuntemaan oikeasti itsesi, sinun ei ole enään syytä edes paeta itseäsi muiden joukkoon, mutta toki voit sen silti tehdä. Se jopa tulee olemaan helpompaa.
"Se onkin hyvä hetki tutustua itseesi. Käännä jokainen asia itsestäsi pöydälle ja tutki kuka olet. Älä ajattele yhteiskuntaa, älä ajattele muita. Ajattele kerrankin itseäsi."
=)Yksinäisyys voi olla vahvimmillaan tyydyttävää, koska tosiaanakin joutuu kohtaamaan itsessään ne huonot ja hyvät puolet, jos pystyy katsomaan rehellisesti itseään peiliin. Yksinolo voi myös rikastuttaa elämää näkemään asioita joita ei muuten ole havainnut, nähnyt ihmisissä. Saa uutta perspektiä asioihin.
Parasta kun löytää , tiedostaa omat vahvuutensa.
Itse ainakin arvosta enemmän toisia ihmisiä ja olen oppinut hyväksymään ihmiset sellaisina kuin ovat. Ennen kaikkea voi vapaasti toteuttaa itseään niissä puitteissa jotka sallivat sen. Olen oppinut nauttimaan pienistä asioista.
Ystävät ovat tulleet tärkeämmiksi. Yleensä itsensä kehittäminen henkisesti on tärkeää myös!- totta__
Yksinäisyydessä oppii arvostamaan itseään ja muiden ystävien/kaverien seuraa. On hyvä oppia nauttimaan arjen pienistä iloista vaikka ei olisi seuraa tarjolla.
- Kilttiatm
Jos on ollut yksin koko ikänsä nin ei sitä odota enää että saisi edes kavereita. Eikä naiset halu kaveritonta miestä.
totta__ kirjoitti:
Yksinäisyydessä oppii arvostamaan itseään ja muiden ystävien/kaverien seuraa. On hyvä oppia nauttimaan arjen pienistä iloista vaikka ei olisi seuraa tarjolla.
Totta arvot menee uusiksi. Jos on koko ajan paljon ihmisiä ympärillä, niin ei ehdi,kykene välttämättä katsomaan sisimpään ja miten kohdata ihmiset paremmin arjessa.
Kilttiatm kirjoitti:
Jos on ollut yksin koko ikänsä nin ei sitä odota enää että saisi edes kavereita. Eikä naiset halu kaveritonta miestä.
Olen pahoillani , kun sinulla ei ole ystävää! Itsekkin ole tällähetkellä aika yksin, kun mun ystävä ei ehdi tapaamaan minua kovinkaan usein.
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen , ettei naiset halua kaveritonta ihmistä ystäväksi? Kuulostaa oudolta minun korvaan, hmmm....
- aaahhhh
Yksin on parasta olla. Ei tarvi sietää idiootteja :)
- Notietenkinsiksikoska
Kummasti kestää kun ei vaihtoehtoja ole.
- yksinäinen-ätmi
Olen aina yksin. En ole puhunut kenekään kanssa pariin vuoteen.
Vuosi vuodelta se käy vain helpommaksi ja toisaalta jos kaipaa seuraa ja ihmisiä, niin eipähän tuo ole kun ottaa auton alle ja lähtee viihteelle.
Työt ja harrastukset. Eritoten treenit pitää miehen ns. tiellä ja järjissään...Eihän se jos sä katselet katon lappeita kaiket illat sängyssä selällään hiljaisuudessa, niin sekoohan sitä vähemmälläkin..Pitää elää aktiivista elämää.- yunaG
Vaikkei minulla olekaan puolisoa jakamassa tätä elämää, olen onnistunut suhteellisella sosiaalisuudellani keräämään joukon ihmisiä, joiden seuraan voin halutessani hakeutua. Ystäviä, kavereita ja tuttavia. Sosialisoin töissä, vapaalla lenkkeilen koiran kanssa ja iltaisin pakenen hiljaisuutta kirjan ääreen tai virtuaalimaailmaan.
Olisi tuo kiva jos joku muu kuin äitini joskus soittelisi tai olisi joku kotona odottamassa. Mutta tällä mennään, ehkä tielleni joku erityinen vielä eksyy. - Ex--PUA
Yksinäisyys on liittolainen. Kärsivällinen ja lojaali.
- ätmi-
Harmi kun en ole jännämies niin minulla olisi paljon kavereita ja tyttöystävä. Mutta olen vain typerä ätmi. yhden kerran olen päässyt treffeille, siitä on n 5 vuotta aikaa ja se nainen otti kaverinsa mukaan ikään kuin turvaksi. Mentiin elokuviin ja baariins en jälkeen
No sitten kuulin että se nainen oli mennyt yhden toisen miehen kanssa treffeille kahdestaan ja se mies oli hakannut sen naisen - siihentottuu
Se on joskus vaikeampaa, joskus helpompaa, pitää vaan keksiä jotain virikettä mielelle. Itse kattelen vapaapäivinä käsittämättömän kasan sarjoja ja leffoja ja ryyppään siinä samalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242660
- 951586
- 1211384
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371174- 751150
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25994- 53942
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216899Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall108830