Mitä olet viimeksi ehdottanut naiselle? Ja mitä nainen vastasi.
palstan miehet
33
<50
Vastaukset
- kumivarmas
Että pillua tekis mieli, ja vastas ei kiitos.
- jokumies83
Yli vuosi sitten ehdotin tapaamista ja tavattiin mutta siihen yhteen kertaan jäi. Nykyään ei tule tehtyä yhtään mitään asian eteen, käyn vain kaupoissa jne. Hankala ehdottaa mitään kun kiinnostavia ei ole näköpiirissä edes.
- Jgkf
Ehdotin suudelmaa. Ensin vastasi kieltävästi muutaman kerran ja sitten myöntävästi. Kas näin:
Yökerhon tanssilattialla tanssittiin ja pyöräytin naisen käteni ali ja muuta sen sellaista. Sitten tanssittiin suljetussa otteessa hetki päät verekkäin, sitten kasvot naisen kasvojen eteen ja samantien vaihto avoimeen otteeseen. Siinä jälleen pyörähdyksiä ja taas suljettuun otteeseen. Kasvot vastakkain taas.. jännitystä ilmassa. Nainen vetäytyy hieman, vähän viileämpää tanssia taas hetki kunnes taas lähellä ja vien huulia lähemmäs ajatuksella "voisin suudella sinua jos haluat.. näytä että haluat", ja sitten nainen alkaa suudella.
Koko homma siis sanatonta viestintää.- kilttikunnonmies
Just tuommosia jännäkakkoja naiset aina haluaa, eikä meitä kunnon miehiä jotka rehellisesti kysytään että lähetkö panemaan eikä käytetä mitään tuollaisia pelimiesten manipulointimenetelmiä.
- ätmel
Sepitettä koko juttu.
- aarniometsä
Kyselin onko rata auki.
- ei-koko-tarina
Ehdotin teille ja hän suostui.
Seuraavassa avauksessa voit kysyä mitä nainen on viimeksi ehdottanut meille ja mitä me vastattiin. :P Taisinpa ehdottaa tapaamista. Oli tulossa paikalle, mutta peruin kuitenkin itse.
- ykkös.nainen
Miksi peruit?
ykkös.nainen kirjoitti:
Miksi peruit?
Jännitys iski. Molemmilta menee jalat alta aina kun nähdään.
- ykkös.nainen
Näetkö usein naista? Mikset kysy uudestaan?
- jotain-rajaa
En ole ikinä ehdottanut yhdellekään naiselle mitään. Enkä ehdota.
- ruma-ätmi
Noin 3 kk sitten kyselin naista treffeille, nainen vastasi että ollaan vaan kavereita. Kyselin kuukausi sitten naiselta että mihin se kaveruus jäi kun olisin halunnut yhdelle keikalle. Ei vastannut mitään.
- älä_luovuta
Sun pitää painostavammin kysyä että miksei lähde keikalle, jos kerran kavereita nyt olette. Kaveria ei jätetä!
- EnSaanutPillua
Kysyin suoraan naiselta baarissa että "olisitko kiltti ja antaisit minulle pillua ku olen niin puutteessa". Nainen tuhahti vihaisena, että "haista sä urpo vittu" johon minä että "toki, levitä vain eteen..", sen jälkeen nainen lähti vihaisena pois.
- ätmel
Lähisukulaisia lukuunottamatta en ole koskaan puhunut naiselle "epävirallisessa" yhteydessä. Mulla on aina ollut joko koulu- tai työminä päällä tai sitten olen ollut itse asiakkaana.
- niämise_pertti
Ei mittää pillutouhuu olis?
- ykkös.nainen
Minulta yksi mies kysyi viimeksi aika intiimiä juttua. Tietysti häkellyin ja vastasin kieltävästi. Kieltämättä mies oli tosi hyvän näköinen.
Ehdotin treffejä naiselle, ketä iski mut baarista. Vastasi myöntävästi, mutta kuitenkin perui treffit viimetinkaan ja lopetti yhteydenpidon.
- Sinkkumies33
Yks kaveri nainen kyseli pari viikkoa sitten facebuukissa että tehdäänkö jotain yhdessä. Sanoin sille vitsinä että joo, tule tänne niin naidaan. Se vaan et heko heko..Jotain 4 tunnin päästä se kysyi että olinko ihan tosissani ja sanoi että mikä ettei sitten. Me pantiin jotain kaks tuntii ja nukuttiin yhdessä. Oon saanut siltä jo kolme kertaa sen jälkeen ja koko ajan tekee mieli lisää. Ilmeisesti naiset tykkää kun sanoo suoraan että haluaa pillua.
- Ikis__M
En oikeasti muista mutta siitä olen varma että lobotomia auttaisi naisen saannissa. Niin kuin nyt tämä Kankaanniemikin, ei varmasti olisi vanha & ruma ukko päässyt edes tapaamaan älyllisiä juttelemalla mutta kun laittaa pikkutuhmia lyhyitä viestejä hymiöllä on naiset sulaa vahaa:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Toimi-Kankaanniemen-seksiviestien-jarkyttynyt-uhri-Toimin-tapaaminen-allotti-minua/1072940
Jälkeenpäin oksetti varmaan siksi kun "se vain tapahtui", toinenkin tunnustaa vastailleensa samassa hengessä takaisin:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/is-kankaanniemen-seksiviestikohu-paisuu-sun-tissivako-nakyy/5106796
Täällä palstallakin varmaan jotkut, toivon ettei kaikki, naiset olisi kiimoissaan kun lähtisi linjalle "Onko vako auki? Siemeniä varten!" mutta kun ei vaan pysty, vinkkinä vaan niille jotka pystyy.- ykkös.nainen
Joku jos tuollaisia tulisi ehdottelemaan niin tinttaisin varmaan. :)
- Ikis__M
ykkös.nainen kirjoitti:
Joku jos tuollaisia tulisi ehdottelemaan niin tinttaisin varmaan. :)
Niinhän te naiset sanotte mutta sitten kun joku paikallinen toimi alkaa tykittämään viestejä olette ihan innoissanne.
- ykkös.nainen
Tuskinpa vaan. On hiukka erilainen miesmaku.Nyt rupean unten maille. Hyvät yöt.
- Ikis__M
ykkös.nainen kirjoitti:
Tuskinpa vaan. On hiukka erilainen miesmaku.Nyt rupean unten maille. Hyvät yöt.
Melkein uskon, öitä :)
- ykkös.nainen
Parempi sekin kun et ollenkaan. :)
- ykkös.nainen
Ujolle myös hyvät yöt:)
- viimeksi
Tekee mieli
Voinko käydä pesulla sun huoneessa - Ikis__M
Lisään tähän vielä että sen pitäisi kyllä kohtuudella riittää että on kiltti eläimille:
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015052119729744_fd.shtml
Eikä tämä eroa mitenkään sikarikasta prinssiä odottavien naisten haaveista muuten kuin että me kiltit & kunnolliset miehet ei panorinkelöidä tässä odotellessa. - alistettu-ätmi
Ehdotin töissä naiselle järkevämpää ratkaisua hänen suunnitelmiinsa, mutta hän vain hymyili takaisin, joten jouduin toteuttamaan hänen suunnitelmansa mukaan. (Varattu nainen, en suostunut p****n toivossa vaan koska turha alkaa inttää jos toinen ei halua neuvotella.)
- nytilman
sanoin ala lesbiaaniksi johon naikkonen vastasi, että okei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1621626Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551278Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1861043Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi511006Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76988Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37935- 57841
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy206824Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153793Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze111783