Sinkut, kertokaa parhaat kesän tapahtuma paikat!

Varastin idean toisesta ketjusta, eli kertokaa mielestänne "must" tapahtumat tälle kesälle.

"Kivaa kesä tulossa, juhannus, festarit ja muut kesän ulkoilmatapahtumat."

Tyyli on vapaa, eli jos haluatte jakaa omia "must" tapahtumia tälle kesälle, niin voitte kertoa niistä joko vain tapahtumat luetellen tai sitten jopa hieman enemmän niistä kertoen.....

14

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 312

Vintage-tapahtuma Tampereella :)

• Mikäs tapahtuma tuollainen on?....edes googgeli ei löytänyt mitään nopeasti vilkaistuna....joku pieni juttu?

• En pidä sinusta etenkään sen viimeisimmän jälkeen, mut kysymys sinällään oli hyvä..
      Kyllähän se nyt varmaan ainakin Nummirock juhannuksena tulee käytyä.

• Ei pahalla, mutta voidaan lässyttää ihan jos siltä tuntuu......jaan kanssasi ajatuksesi täysin, olemme erillaisia, emme lähelläkään samalla "taajuudella", joten jos syyllistät/egoilet/manipuloit tjmv. erillaista persoonaa kuin itse olet, niin voimme joutua "sanaharkkaan" vielä useamman kerran.....

• ätmel

Heroes of the Storm julkaistaan 2. kesäkuuta. Toinen must-kesätapahtuma on runkkaaminen kotona.

• Kilttiatm

Mun makkarissa on parhaat tapahtumat kesällä.

• Kilttiatm

Kanntattaako kesällä edes ulos lähteä.

• tuhmaätmi

Ei kannata eikä talvellakaan

• Kannattaa. :)

Kesällähän voi tehdä vaikka mitä mitä, vaikka ilman tapahtumiakin, itselläkään ei kauheasti ole nyt tapahtumia mielessä, siksi kysyinkin.....jos vaikka jostain innostuisi, onhan niitä jotain mitä on ajatellut....

• yksinäinen-ätmi
        MGTOW kirjoitti:

Kannattaa. :)

Kesällähän voi tehdä vaikka mitä mitä, vaikka ilman tapahtumiakin, itselläkään ei kauheasti ole nyt tapahtumia mielessä, siksi kysyinkin.....jos vaikka jostain innostuisi, onhan niitä jotain mitä on ajatellut....

Harvat tapahtumat on niin kiinnostavia että niihin viitsisi yksin mennä. Siis pelkästään sen itse tapahtuman takia. Ei itse asiassa tule yhtään mieleen.

• vihatipunen
        yksinäinen-ätmi kirjoitti:

Harvat tapahtumat on niin kiinnostavia että niihin viitsisi yksin mennä. Siis pelkästään sen itse tapahtuman takia. Ei itse asiassa tule yhtään mieleen.

Mä aion mennä muutamille festareille, ja menen luultavasti kaikkiin yksin. Ja ihan vaan tapahtuman takia.

• yksinäinen-ätmi
        vihatipunen kirjoitti:

Mä aion mennä muutamille festareille, ja menen luultavasti kaikkiin yksin. Ja ihan vaan tapahtuman takia.

No mutta sehän on hienoa että sulle löytyy niin kiinnostavia tapahtumia :)

• vihatipunen kirjoitti:

Vastaan teille molemmille samalla, siis tapahtuma on aina yksi osa "syytä" mennä jonnekin, mutta vaikka ei kaikkiin tapahtumiin olisikaan juuri saatavilla seuraa, niin aina kun on paljon porukkaa kerääntyneenä jonnekin, niin aina on myös yksi osa "syytä" se, että on mahdollisuus sosiaaliseen kanssa käymiseen.......itselläkin tosin tapahtumat mitkä itsellä mielessä tällä hetkellä niin tarkoitus olisi mennä jonkun kaverin kanssa, mutta jos jollekin tulisi suunnitelmiin muutosta, niin aina voi mennä yksinkin....

• Kilttiatm

No jos jotain hyvii bändejä tulee tänne hesaan niin menen katsomaan. Ajattelin myös tallinnassa käväistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5746
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      23
      3791
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      110
      3631
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3468
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      63
      3118
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      98
      2718
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2568
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      21
      2499
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      89
      1990
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      342
      1934
    Aihe