Varastin idean toisesta ketjusta, eli kertokaa mielestänne "must" tapahtumat tälle kesälle.
"Kivaa kesä tulossa, juhannus, festarit ja muut kesän ulkoilmatapahtumat."
Tyyli on vapaa, eli jos haluatte jakaa omia "must" tapahtumia tälle kesälle, niin voitte kertoa niistä joko vain tapahtumat luetellen tai sitten jopa hieman enemmän niistä kertoen.....
Sinkut, kertokaa parhaat kesän tapahtuma paikat!
14
57
Vastaukset
- 312
Vintage-tapahtuma Tampereella :)
Mikäs tapahtuma tuollainen on?....edes googgeli ei löytänyt mitään nopeasti vilkaistuna....joku pieni juttu?
En pidä sinusta etenkään sen viimeisimmän jälkeen, mut kysymys sinällään oli hyvä..
Kyllähän se nyt varmaan ainakin Nummirock juhannuksena tulee käytyä.Ei pahalla, mutta voidaan lässyttää ihan jos siltä tuntuu......jaan kanssasi ajatuksesi täysin, olemme erillaisia, emme lähelläkään samalla "taajuudella", joten jos syyllistät/egoilet/manipuloit tjmv. erillaista persoonaa kuin itse olet, niin voimme joutua "sanaharkkaan" vielä useamman kerran.....
- ätmel
Heroes of the Storm julkaistaan 2. kesäkuuta. Toinen must-kesätapahtuma on runkkaaminen kotona.
- Kilttiatm
Mun makkarissa on parhaat tapahtumat kesällä.
- Kilttiatm
Kanntattaako kesällä edes ulos lähteä.
- tuhmaätmi
Ei kannata eikä talvellakaan
Kannattaa. :)
Kesällähän voi tehdä vaikka mitä mitä, vaikka ilman tapahtumiakin, itselläkään ei kauheasti ole nyt tapahtumia mielessä, siksi kysyinkin.....jos vaikka jostain innostuisi, onhan niitä jotain mitä on ajatellut....- yksinäinen-ätmi
MGTOW kirjoitti:
Kannattaa. :)
Kesällähän voi tehdä vaikka mitä mitä, vaikka ilman tapahtumiakin, itselläkään ei kauheasti ole nyt tapahtumia mielessä, siksi kysyinkin.....jos vaikka jostain innostuisi, onhan niitä jotain mitä on ajatellut....Harvat tapahtumat on niin kiinnostavia että niihin viitsisi yksin mennä. Siis pelkästään sen itse tapahtuman takia. Ei itse asiassa tule yhtään mieleen.
- vihatipunen
yksinäinen-ätmi kirjoitti:
Harvat tapahtumat on niin kiinnostavia että niihin viitsisi yksin mennä. Siis pelkästään sen itse tapahtuman takia. Ei itse asiassa tule yhtään mieleen.
Mä aion mennä muutamille festareille, ja menen luultavasti kaikkiin yksin. Ja ihan vaan tapahtuman takia.
- yksinäinen-ätmi
vihatipunen kirjoitti:
Mä aion mennä muutamille festareille, ja menen luultavasti kaikkiin yksin. Ja ihan vaan tapahtuman takia.
No mutta sehän on hienoa että sulle löytyy niin kiinnostavia tapahtumia :)
vihatipunen kirjoitti:
Vastaan teille molemmille samalla, siis tapahtuma on aina yksi osa "syytä" mennä jonnekin, mutta vaikka ei kaikkiin tapahtumiin olisikaan juuri saatavilla seuraa, niin aina kun on paljon porukkaa kerääntyneenä jonnekin, niin aina on myös yksi osa "syytä" se, että on mahdollisuus sosiaaliseen kanssa käymiseen.......itselläkin tosin tapahtumat mitkä itsellä mielessä tällä hetkellä niin tarkoitus olisi mennä jonkun kaverin kanssa, mutta jos jollekin tulisi suunnitelmiin muutosta, niin aina voi mennä yksinkin....
- Kilttiatm
No jos jotain hyvii bändejä tulee tänne hesaan niin menen katsomaan. Ajattelin myös tallinnassa käväistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814