väkivaltaa

jokuouto999

Moi mietin tässä mitä kannattaisi tehdä olen ollut parisen vuotta nytten yhdessä mieheni kanssa ja on syntyny väkivaltaa aika paljon mutta hän on hakenut apua ja ei nytten viime aikoina olet tehnyt mitään ja vaikuttaa että haluaisi muuttua mutta olen todella epävarma että mitä kannattaisi tehdä rakastan kyllä häntä ja en haluaisi menettä häntä koska meillä on ollut niin paljon hyviä hetkiä. Onko ihan tyhmä idea jatkaa ja luottaa että ihminen voi muuttua vai onko toivoton asia jatkaa tämmösten tapahtumien jälkeen

5

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtdtrytrf

Itse sä päätät uskallatko luottaa. Voi muuttua tai sitten ei. Itse en jäisi väkivaltaisen ja arvaamattoman ihmisen seuraan stressaamaan.

• jenniina1

Minulle eivät hyvät hetket riittäisi. Kumppanissa pitää olla suurin osa hyvää. Huonoja puolia saa olla, tietenkin, mutta väkivalta olisi kerrasta poikki.

Edellinen sen sanoi. Itse asetat rajat omalle suhteelle, koska itse vastaat omasta elämästäsi. Jos on lapsia, niin vanhemmat vastaavat heidänkin elämästään. Sekin pitää huomioida vastuun lisääntymisenä.

• oppeliini1

Laske väkivaltainen mies menemään ja aivan rauhassa omalla ajallaan hoitamaan pääkoppansa kuntoon.
      On hyvä että hän tiedostaa vikansa, se ei riitä tarpeeksi turvaamaan sinun henkiinjäämisen.
      Muuta omillesi ja pysy hänestä erossa. Anna ajan kulua. Tarkistakaa tilanne vuoden parin päästä. Kenties siihen mennessä terapia on toiminut ja mies pystyy käyttäytymään ei-vaarallisella tavalla.

Voit rakastaa häntä niin paljon kuin ikinä haluat, kuitenkin , sitä ennen, turvaa itsesi ja pysy hänestä erossa!

Mitä hyotyä on sinun rakkaudesta kun olet pahoinpidelty ja kuollut?!

• ota_ätminkäinen

ne ei hakkaa jos kerrankin saa naisen... naiset on tyhmiä

• MietiItse

Suhde ei voi perustua pelkälle menneisyydelle. Ei niillä vanhoilla hyvillä hetkillä ole paljon väliä, jos suhde on tällä hetkellä väkivaltainen ja kurja.

Sinä itse päätät luotatko tarpeeksi mieheen jatkaaksesi, mutta älä hyvitä miehen väkivaltaisuutta jollain vanhoilla hyvillä hetkillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2294
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1234
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      85
      1042
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      972
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      128
      898
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      813
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      803
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe