Tulee taas yksinäinen viikonloppu kun naiset pihtailee ja jakaa pillua vain jännämiehille. Mitäs suunnitelmia teillä muilla on viikonlopulle?
Viikonloppu
21
<50
Vastaukset
- persenic
Aurinkoista huomenta palliaivo! Ajattelin laittaa sinua halvalla :)
- perskännit
Ryyppään kokopäivän, eli 24 packillä aloitetaan ja illalla baarii.
- m-i-e-s
Niin eli et siis ylipäätänsä yritä tehdä yhtään mitään viikonloppuna? Mitä jos menisit vaikka töihin tienaamaan rahaa?
Kyllä se yksinäinen viikonloppu tulee, kun jo viikko sitten asennoidut olemaan tämän viikonlopun yksin, niin kuin joka ikisen viikonlopun. Yksin, kun aikoo olla yksin, eikä edes peräkammarista uskalla verhoja avata, saati edes uskalla ruokakaupassa käydä perjantaina, kun siellä voi olla viikonlopunviettoon keskittyviä ihmisiä. Muut arkipäivät ei pelota 7 aikoihin, kun vanhuksia enemmän liikkuu lähikaupassasi.
Tottakai se nainen pihtaa, luuletko että posti-ritva tulee sinulle pillua antamaan työvuoron aikana? Se on töissä ja jakaa vain sen postin, unohtamatta että on joko naimisissa tai lesbo. Miten ne naiset pihtailee ja jakaa vain jännämiehille? Se että sinä et saa, kun et uskalla ulos peräkammarista ei tarkoita että naiset pihtaa tai antaa pelkästään jännämiehille.
Minä olen pihdannut kymmeniä kertoja enemmän, kuin voit laskea tuntemasi/tietämäsi naiset, äiti ja sisko hyväksytään laskuihin.
Alla sinulle uusi rakkauden kohde, sitä vain keräilemään, niin tunnet ylpeyttä, et tunne itseäsi lyhyeksi vaan voit seistä pitkänä.
https://www.youtube.com/watch?v=ntG50eXbBtc- 101
Mitäs töitä viikonloppuisin on tarjolla?
"Alla sinulle uusi rakkauden kohde, sitä vain keräilemään, niin tunnet ylpeyttä, et tunne itseäsi lyhyeksi vaan voit seistä pitkänä.
https://www.youtube.com/watch?v=ntG50eXbBtc"
Uhh....ihanan pinnallisia ajatuksia materialismin Kuninkaalta...... voi veljet..=D- NäinTäällä
101 kirjoitti:
Mitäs töitä viikonloppuisin on tarjolla?
Auringonottoa kehäsuojatun pihan asvaltoidulla takapihalla 20-30€/tunti saattotehtävänä tietyn yrityksen edustajan asennuskäynnille tai mikäli operaatio hoidetaan yö-aikana, nukkuminen sohvalla/sängyssä, kun tietyn yrityksen edustaja hoitaa asennuksiaan. Mikäli autoaan haluaa pestä, sekin onnistuu meillä.
Tosin ilman viranomaisselvitystä kukaan ei edes virtsaa aidalle, saati saa ikinä tietää, missä kyseinen aita sijaitsee, sillä emme ole yleisessä tiedossa, haussa saati kartalla.
- eijännättäjä
Tapaan yhtä naista taas. Luultavasti menee leffan ja seksin merkeissä ;) enkä ole siis jännämies
- Ätmi-sinkku
Minä olen töissä. Tienaan peräti 9 euroa päivässä eikä naiset sitäkään arvosta. Kukaan nainen ei työpaikalla ole puhunut mulle mitään.Varmaan menevät jännämiesten nussittavaksi töiden jälkeen.
- nuppukylä
"naiset pihtailee ja jakaa"
joku tuossa kommentissa kyllä huvittaa- kottarainenorava1
Hymähdin itsekin tuolle :D
Tuo lause ja ajatus kertoo vain sen, että halutaan "kalifiksi kalifin paikalle", eli on sitä kaksinaismoralismia, siksi ei voikaan ottaa ihan kaikkia enää tosissaan saati kunnioitaa heidän ajatuksiaan varauksetta.
- mulle-kaikki-heti-nyt
MGTOW kirjoitti:
Tuo lause ja ajatus kertoo vain sen, että halutaan "kalifiksi kalifin paikalle", eli on sitä kaksinaismoralismia, siksi ei voikaan ottaa ihan kaikkia enää tosissaan saati kunnioitaa heidän ajatuksiaan varauksetta.
http://sarjakuvat.eurocomics.info/pics/ahmed_ahne/ahmed_ahne.gif
Ahmed siis. :) mulle-kaikki-heti-nyt kirjoitti:
http://sarjakuvat.eurocomics.info/pics/ahmed_ahne/ahmed_ahne.gif
Ahmed siis. :)Juuri tuo "pikku kaveri" kiukkuineen tulee mieleen näistä jutuista... ;D
- Kilttiatm
makkaan kotona viikonlopun kun ulos ei yksinäisen miehen kannaa mennä. Taas näitä päiviä jolloin masentaa.
- komeaytm
Mitä vittua sä muiden mielipiteistä otat paineita? Nyt on kesän kynnys, joten ulos nauttimaan kauniista ilmasta vaikka sitten yksin. Vittu!
- Quualqh
Ätmi-sinkku, tässä sinulle vinkkejä suoraan pick-up-maailman huipulta:
- lopeta itsesi vähättely, aloita vaihtamalla nickisi.
- mene baariin ja mene juttelemaan naisille.- ytm-panomies
Baariin menemällä varmistat että et saa naisia. Naiset ei mene baariin miehiä iskemään.
- Traaks
Koskaan et vissiin ole lähtenyt naisen kanssa baarista jatkoille?
Ilmeisesti ne naiset ovat olleet baarissa "vaan pitämässä hauskaa" sitten ;-)
- Sinkkumies33
EI juttelemalla naisia saa. En ole saanut vaikka juttelen lähes joka päivä naisille.
Kävin tiistaina tallinnassa hakemassa lastin alkoholia. Aionkin juoda monta viikonloppu putkeen kun kesä tulee. - hc-ytmi
Lueskelen kiinnostavia kirjoja, opiskelen asioita ja liikun ulkona.
- KaunisSinkku
Tulkaa baariin atmit niin saatte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920