Onko noloa omistaa pelkkä pakettiauto?

työmies22

Olen 22-vuotias mies ja sinkku. Onko noloa omistaa pelkkä pakettiauto, koska työ sitä vaatii, että katsovatko naiset heti, että tuo äijä on "ikiduunari". En siis tarkoita, että omistan mitään 90-luvun ruosteista transportteria vaan 2008 vuoden suht siistin Renault Trafficin. Mitä mieltä olette asiasta?

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolooot

      Se on noloa.

    • trollipeikkokin

      Nolo vastaa itselleen. Peilin edessäkö harjoittelit ?
      Tätä menoa ei peili kauan kestä.

      • helppokyssari

        Se on noloa, jos teet siitä noloa. Jos menet pää pystyssä pakuun ja olet ylpeä siitä, niin se on hienoa. Yksinkertaista.

        Sama toimii moneen muuhunkin juttuun!


    • ainootojo

      Mitäs se asia sinkkuuteen kuuluu ?

    • Usko_pois

      Minä en omistanut 22-vuotiaana vielä minkäänlaista autoa, ja pääsin silti sinkkuudestani eroon. Vasta 25-vuotiaana onnistuin joten kuten pääsemään 8-vuotiaan kuplavolkkarin omistajaksi. Lastenvaunujen alaosaa piti siinä kuljettaa katolla, kun ei muualle millään mahtunut.

      Sanoisin, että Renault Trafficilla saat parempia naisia kuin millään bemareilla.

      • nakettiauto

        Mistä päättelit että etsii naisia?


    • tgfgff

      vain pinnalliset ja naisrt joita ei edes kannata tuntea katsovat autoa.ei ole noloa.

    • Äijävehje

      En ole nainen mutta sanoisin että pakun omistaja vaikuttaa vähän miehekkäämmältä, sellaiselta joka on koulusta päästyään ajatellut ruveta tienahommiin tai rakentaa talon..ihan vaikka olisit teoriapuolen ihmisiä niin vaikutelma on kumminkin että aiot tehdä elämälläsi muutakin kuin ajaa p:lluralia poikien kanssa.

      Sitäpaitsi, vaikka paku olisi kuinka verkkainen peli niin onhan se miehekkäämpi peli kuin discovaloilla varustettu corolla tai iskän saksasta uittama ikäkulu preemium-has-been. Se on iso ja raskas ja sieltä katsellaan ylhäältä päin.

      Pakukuskin ammatti taas ei ole kovin miehekäs, mutta on sekin työttömyyttä parempi.

    • Random124

      Olen nuori nainen. Itse en ajattele että asia olisi noloa tmv. Jos itse ajattelet tai teet siitä noloa,niin sitten se sitä myös on. Monet ei edes omista autoa, vaan ajelee vanhempiensa autoille, sinulla sentään oma auto on!

    • vanhakanki

      Niin ja hyvä tehdä muuttoja nuorille sinkkutytöille, maksutavan saat ihan itse määrätä :) Paku miehellä on AINA kavereita, uuden sohvan hakua kaupasta, pyykinpesukoneita yms. Ja kesällä Festareilla siellä vaikka nukkuu.

    • Jaonturvallisempikin

      Mulla on 2 autoa pakun lisäksi,enkä halua edes niillä ajaa,kun pakuni on hienoimpi ja tehokkain malli joka peittoaa ulkonäössä ja ominaisuuksissa kalleimmatkin henkiläautot,eli ei mitään hävettävää jos tykkää ajaa pakulla kaikenlaiset ajonsa.

      • nolo_nolompi_noloin

        On vain yksi asia, joka on nolompaa kuin ajaa pakettiautolla. Se on ajaa tuunatulla pakettiautolla.

        Pakettiautolla ajaa vain pohjasakka, jolla ei polla riittänyt sisätöihin - toisaalta kyvyt eivät riitä myöskään rekan tai minkään erikoisemman työkoneen rattiin. Joten pitää tyytyä pullakuskin hommiin. Kengäsnnumeron tasoa oleva ÄO ja kestovitutus ilmntyvät perseilynä liikenteessä.

        Tämä siis lähtötaso. Sitten on vielä jengi, joka kuvittelee koirankopin muuttuvan seksikkääksi, kun siihen laittaa aluvanteet, tummennukset laseihin ja joulukuusenvalot keulalle. Joulukuusenvalot siis tarkoittaa kaikkia *lapsellisia* ja *laittomia* räpellyksiä, kuten
        - jälkiasenteiset päiväajovalot, jotka kytketään palamaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset homovalot, joita poltetaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset kaukovalot, joissa on "angel eyes" parkit automien parkkien ohella
        - siniset parkkipolttimot

        ... eli oikeastaan kaikki mahdollinen, mikä on hieno idea mopoikäisten / amisten mielestä.


      • kiksauttaja
        nolo_nolompi_noloin kirjoitti:

        On vain yksi asia, joka on nolompaa kuin ajaa pakettiautolla. Se on ajaa tuunatulla pakettiautolla.

        Pakettiautolla ajaa vain pohjasakka, jolla ei polla riittänyt sisätöihin - toisaalta kyvyt eivät riitä myöskään rekan tai minkään erikoisemman työkoneen rattiin. Joten pitää tyytyä pullakuskin hommiin. Kengäsnnumeron tasoa oleva ÄO ja kestovitutus ilmntyvät perseilynä liikenteessä.

        Tämä siis lähtötaso. Sitten on vielä jengi, joka kuvittelee koirankopin muuttuvan seksikkääksi, kun siihen laittaa aluvanteet, tummennukset laseihin ja joulukuusenvalot keulalle. Joulukuusenvalot siis tarkoittaa kaikkia *lapsellisia* ja *laittomia* räpellyksiä, kuten
        - jälkiasenteiset päiväajovalot, jotka kytketään palamaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset homovalot, joita poltetaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset kaukovalot, joissa on "angel eyes" parkit automien parkkien ohella
        - siniset parkkipolttimot

        ... eli oikeastaan kaikki mahdollinen, mikä on hieno idea mopoikäisten / amisten mielestä.

        Joop turha tuunaus ulkopuolelle pakua.Minä duunasin sisältä,,,laitoin sängyn irtinaisen ja hämyvalot,erottista musikkia soimaan... tietenkin tummat lasit,siellä on kiva tyttäriä jä rouvia höyläillä.


      • iuytgyuytyuytyuyt
        nolo_nolompi_noloin kirjoitti:

        On vain yksi asia, joka on nolompaa kuin ajaa pakettiautolla. Se on ajaa tuunatulla pakettiautolla.

        Pakettiautolla ajaa vain pohjasakka, jolla ei polla riittänyt sisätöihin - toisaalta kyvyt eivät riitä myöskään rekan tai minkään erikoisemman työkoneen rattiin. Joten pitää tyytyä pullakuskin hommiin. Kengäsnnumeron tasoa oleva ÄO ja kestovitutus ilmntyvät perseilynä liikenteessä.

        Tämä siis lähtötaso. Sitten on vielä jengi, joka kuvittelee koirankopin muuttuvan seksikkääksi, kun siihen laittaa aluvanteet, tummennukset laseihin ja joulukuusenvalot keulalle. Joulukuusenvalot siis tarkoittaa kaikkia *lapsellisia* ja *laittomia* räpellyksiä, kuten
        - jälkiasenteiset päiväajovalot, jotka kytketään palamaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset homovalot, joita poltetaan ajovalojen kanssa
        - jälkiasenteiset kaukovalot, joissa on "angel eyes" parkit automien parkkien ohella
        - siniset parkkipolttimot

        ... eli oikeastaan kaikki mahdollinen, mikä on hieno idea mopoikäisten / amisten mielestä.

        Nimimerkkisi kuvaa sinua täydellisesti :D

        Pakettiautolla ajaa harvemmin pullakuski, yleisin taitaa olla jonkin alan ammattilainen menossa kohteeseen, tai yrittäjä Aina kun ajan pakua, juoksee kilometrikorvaus tuntiveloitus, yhteensä hieman yli 100 euroa tunti, joten älä tupeksi edessä tientukkona, se maksaa asiakkaalle.


    • raivo_remontoija

      Kyllä se on noloa, kun on vain yksi työsuhde paku - naiset kaikkoaa.
      Sisksi ostin vanhan David Brown traktorin sekä vanhan Ford Fiestan, kas kummaa asuin sen jälkeen jo vuoden paastä nuoren sirpakan naisen kanssa samassa huushollissa - että silleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe