Täysin tyyni ilma, linnut laulo, aurinko kajasti oranssia valoa taivaalle sen mennessä maailman toiselle puolelle tuomaan valoa. Kalat hyppi vedessä, rannan toisella puolella näkyi nuotio joka on auringon mentyä piiloon oli ainoa valopilkku ja se hohti kalliolla kuin siinä vieressä olevassa vedessä. En tiedä ketä vastarannalla oli mutta ajattelin miltä tuntuisi olla rakkaan vierellä siellä katsoen nuotion hehkua sekä hänen kasvoja ja olla lähekkäin viltin ympäröimänä. Ehkä vielä joskus löydän hänet ja toteutamme unelmamma kahdestaan.
Edellis yö olin kalastamassa ja näin jotain kaunis
M27tku
3
98
Vastaukset
- yökalassa
Kesäyö ja auringon nousu ovat kauniit. Harmi ettei kaikki ole saaneet kokea niitä. Onnea kalastuksesta pitävän kumppanin etsintään. Yhteinen harrastus on hyväksi parisuhteelle.
- Rim
Romanttista!
- markello
Jos tuohon unelmaasi viel' liitt'' j'rven rannalla olevan laavun ja sen eteen avautuvan pohjoisen, revontulista hehkuvan taivaan, voisi kokemus olla t'ydellinen. Itse koin sellaisen. Viikko sitten. Yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833