Aiotteko etsiä kumppanin vielä vai oletteko yksin koko elämänne?
Aiotteko olla sinkkuna koko elämänne
16
<50
Vastaukset
- kelepaamaton
Jos se olisi minusta kiinni en aio. Mutta kun se on naisista kiinni niin yksinäinen keski ikä ja lopulta vanhuus näkyy olevan tiedossa.
- ruma-ätmi
Olen jo 35 vuotias eikä kukaan nainen halua näin vanhaa ätmiä.
- sinkkuna_pysytään
Aion olla sinkkuna loppuikäni.
Kertaalleen olen ollut naimisissa ja se riitti, ei kiinnosta enää toista kertaa.
Nykyään mulle riittää pari thaimaan lomareissua vuodessa naisen tarpeen tyydyttämiseen, joka reissulla tapaa ihastua johonkin jota muistelen sitten puoli vuotta ja seuraavalla reissulla sitten ettin kuitenkin uuden. Ei oo mitään tarkoitusta sieltäkään eukkoa etsiä.
Mutta nyt 4 vuotta oon tätä kerran kesässä ja kerran talvessa kaksi viikkoa thaimaassa taktiikkaa harrastanut, enkä oo vielä kyllästynyt, ja taas oon juhannukselta lähössä sinne heti kesäloman aluksi. Mikäs tässä on reissatessa kun rahaa on.
On toki kotimassakin muutaman kerran tässä välissä irronnut, mutta mihinkään vakavaan seurusteluun en enää ryhdy. Haluan olla villi ja vapaa, tehdä ihan mitä itse haluan ja koska itse haluan. En enää koskaan suostu ottamaan ketään elämääni rajoittamaan ja määräilemään.- pitääollapikkasen
SinkkuKINKKUsinkkuKINKKU
Ken tietää.. En varsinaisesti etsimällä etsi mitään. Asiat tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa.
Mä aion pysyä sinkkuna, mutta se ei tarkoita että olen yksin koko elämäni.
Ovatko palstan sinkut niin yksinäisiä ettei heillä ole ystäviä? Mulla on muutama todella hyvä ja tärkeä ihmissuhde, pari ystävää, joitten kanssa voin puhua mistä vaan tai olla puhumatta. Ihmisiä joitten kanssa vietän aikaa, joita autan ja jotka auttavat minua tarvittaessa. Sinkkuna multa jää tietysti seksi ja hellyys saamatta, mutta toisaalta eipä tarvitse kärsiä parisuhdevääntöjäkään.- ruokapöytä
Aika vähän on ystäviä. Ne jotka on ovat melko kiireisiä kun on töiden lisäksi pieniä lapsia yms.
- Kilttiatm
Pakko olla sinkku. Naiset häpeää meitä kunnollisia miehiä.
- RationaalinenRealisti
Todennäköisesti loppuelämä yksin kuolemaani asti. Ihme on, jos tilanne muuttuu. En usko sellaista ihmettä tapahtuvaksi.
- atännä
Ei se taida etsimällä löytyä. Toki tilaisuuksia löytymiseen aion nyt kesällä järjestää. Yksin oloon ei kuole, pärjään näinkin, mutta olisi se oikeanlainen kumppani silti tervetullut elämääni. Olen varautunut siihenkin, ettei sopivaa tule koskaan vastaan.
Väkisin ei kannata kenenkään kanssa olla vain siksi ettei olisi yksin. - berrrsu
eipä oo kirettä, parisuhteet on rasittavia, ystävyyssuhteen on paljon parempia, ei tarvi olla niin laitettukaan joka hetki, kun ei mies arvostele ulkonäköä vieressä.
jos tulee kundi, jonka kans on kiva ja hyvä olla ja joka käyttäytyy kuni aikuinen ihiminen, niin siittä sitten vaan! Todennäköisesti olen sinkku loppuelämäni, koska jos löydän kumppanin , niin en aio mennä naimisiin ainakaan! Ainoastaan avoliitto voisi olla vaihtoehto, jos sekään.
Olen ollut niin kauan yksin , etten välttämättä halua asua toisen kanssa samassa taloudessa. Olen jo omien tapojeni orja ja hermostuisin jos tulisi muutoksia tupaan :D
Mutta ei koskaan kannata sanoa "ei koskaan". Yllätyksiä saattaa olla nurkan takana.- vaimitä
Ei se etsimällä löydy.
- parasnäin
Sinkkuna on parasta, miksi ihmeessä ottaa ketään vaivoikseen?
- KunnonMies34
En aktiivisesti etsi kumppania mut jos sopiva vastaan tulee niin en pistä vastaan. Tuskin tulen muuttamaan naisen kanssa saman katon alle mut kevyt tapailusuhde vois olla jees. Siitä olen melko varma, että lapsia en hanki. Ja sillä mahdollisella naisystävälläkään ei sais olla lapsia. Muiden miesten siittämiä lapsia en halua katsella kotonani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763