Ylimääräisiä kiloja parisen kymmentä

kertokaahan

Olen huomenna menossa treffeille erään miehen kanssa. Mies ei oikein edes muista, millainen olen joten hän ei ole kovin tietoinen että minulla on parisen kymmentä liikakiloa. Nyt tuli kamala paniikki, että mies järkyttyy nähdessään minut tai haluaa heti pois. Olen melko ujo joten hiljaiset hetket ovat aika tukalia ja muutenkin ajattelen koko ajan sitä, että katsooko mies nyt kuinka ruma kaksoisleuka minulla on, ja onpa tuo lihava jne. Mies itse on laiha. Onko parikymmentä liikakiloa liian paljon ettei suhdetta voi edes harkita? Mies on ollut tosi pitkään sinkkuna joten ajattelin että minä saattaisin olla helppo. ;) Voinko jo varmasti heittää kirveen kaivoon että menipä sekin mies, vai onko OIKEASTI olemassa niitä miehiä, jotka katsovat myös sisintä ja muita asioita, eikä heti kiinnittäisi huomiota ylimääräiseen löllöön?

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitä

      kirves kaivoon vaan, koska miehet niin pinnallisia. Naiset ei oo.

      • sd9g87sd

        Ovatko epäsuositut, epätoivoisetkin miehet myös niin pinnallisia?


      • kaunistamadonnaa
        sd9g87sd kirjoitti:

        Ovatko epäsuositut, epätoivoisetkin miehet myös niin pinnallisia?

        Kyllä, valitettavasti. Ellet usko vilkasepa sinkku-palstaa.


    • uolevixi

      Ei kaikki miehet halua laihaa naista.

    • Mies333444

      Kyllä se huomattava ylipaino valitettavasti viestii myös siitä sisimmästäsi ja itsestään välittämisen puutteesta. Tämä on aika suoraan sanottua ja totta, minkä tunnustaminen itselleen on varmasti vaikeaa, ellei mahdotonta. Kuten jo omasta viestistäsi voit lukea epävarmuudestasi, huonosta itsetunnosta ja pelkotiloista...eikö ne viesti siitä, missä tilassa sisimpäsi on.

    • ss45

      Ei ne liikakilot haittaa häntä enempää kuin sinuakaan - Tarkoittaen, jos olet valinnut sellaisen seksikkään 110/120kg painoisen miehen, jonka kanssa lähdet treffeille, niin häntä ei varmasti haittaa että olet 70/75kg painoinen nainen.

      Jos taas olet valinnut sellaisen treenaavan urheilullisen miehen, niin hän mitä todennäköisimmin heivaa sinut asap.

      • wwwww12

        Jos nainen painaa 70 kg niin ei se kovin ylipainoinen ole olettaen että nainen ei ole mikään kovin lyhyt.


      • taätjaäjtaäj
        wwwww12 kirjoitti:

        Jos nainen painaa 70 kg niin ei se kovin ylipainoinen ole olettaen että nainen ei ole mikään kovin lyhyt.

        Jep, keskipituinen nainen ei kuitenkaan ole 150-155-senttinen, vaan 165, eli painoa on siis todennäköisemmin 80-90 kiloa, pituudesta riippuen. 110-120-kiloinen mies on jo huimasti ylipainoinen ellei ole todella paljon tavallista pidempi. Eiköhän tuo nyt toki provo ollutkin.

        Olisi kiva kuulla mitä aloittajalle kävi tämän treffin kanssa?


      • kertokaahan

        Menin treffeille vaikka olin pelosta kankea. Voitte varmaankin arvata miten treffit meni... Olin ihan lukossa koko ajan ja häpeä iski treffien jälkeen. Olen yrittänyt pitää mieheen jotain yhteyttä ja kyllä hän on viestiin vastannut, mutta ei vaikuta kovin innostuneelle. Hän oli myös melko ujo, joten en tiedä sitten mitä ajattelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe