kuluu
a) kuukaudessa?
b) viikossa?
c) päivässä?
paljonko alkomahoolia ja tupakkia
20
<50
Vastaukset
- hyväkysymysss
Riippuu vähän.
- Kilttiatm
Tupakkia en polta koskaan . Alkoholia koppakaljaa kuukaudessa paitsi tässä kuussa ei yhtään.
- ei_paljoa
Riippuu päivästä
Viikossa n. 30 tölkillistä olutta
Kuukaudessa n. 100 tölkillistä - Jassuka
a) kuukaudessa? - Ei yhtään
b) viikossa? - Ei yhtään
c) päivässä? - Ei yhtään
Joskus 2012 tammikuussa join viimeksi yhden oluen ruokajuomana etelän matkalla.- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
=P
Kolme olutta juonut jo nyt illalla. :(
Mutta sinä olet suhteessa ja minä olen Sinkku. =DHeh. :) Alan nyt leuhkimaan ;) en ole juonut sinkkunakaan sen enempää. On joskus vuosia, kun tulee juotua randomisti vaikka 3 olutta, siideriä tai breezer ja sitten taas useita vuosia kun ei tule juotua ollenkaan alkoholia. :)
Ei oikein ole mun juttu ollut koskaan. Tulee niin kehno olo vähästäkin, ettei maksa vaivaa. Eikä ole edes yhtään hauskempaa, vaikka humaltuisi. Kyllä sitä joskus nuorena oli jokusen kerran kännissäkin, mutta sitten meni pari päivää krapulassa ja sängynpohjalla. En nyt sitten koe sitä kovin tarpeelliseksi. Mutta en nyt voi absolutisti sanoa olevani, vain melkein. :)
Ei mua kuitenkaan toisten juominen häiritse. Tietenkin jos oma kumppani dokailisi paljon, se olisi kyllä tosi vastenmielistä. Onneksi ollaan samiksia tässä asiassa. Eikä tupakkakaan maistu kummallekaan. Olen kyllä joskus aikoinaan vuoden päivät polttanut randomisti, viimeisen tupakan 2003. :)
Kumpaakin ilman voi helposti elää. Jassuka kirjoitti:
Heh. :) Alan nyt leuhkimaan ;) en ole juonut sinkkunakaan sen enempää. On joskus vuosia, kun tulee juotua randomisti vaikka 3 olutta, siideriä tai breezer ja sitten taas useita vuosia kun ei tule juotua ollenkaan alkoholia. :)
Ei oikein ole mun juttu ollut koskaan. Tulee niin kehno olo vähästäkin, ettei maksa vaivaa. Eikä ole edes yhtään hauskempaa, vaikka humaltuisi. Kyllä sitä joskus nuorena oli jokusen kerran kännissäkin, mutta sitten meni pari päivää krapulassa ja sängynpohjalla. En nyt sitten koe sitä kovin tarpeelliseksi. Mutta en nyt voi absolutisti sanoa olevani, vain melkein. :)
Ei mua kuitenkaan toisten juominen häiritse. Tietenkin jos oma kumppani dokailisi paljon, se olisi kyllä tosi vastenmielistä. Onneksi ollaan samiksia tässä asiassa. Eikä tupakkakaan maistu kummallekaan. Olen kyllä joskus aikoinaan vuoden päivät polttanut randomisti, viimeisen tupakan 2003. :)
Kumpaakin ilman voi helposti elää.Tuo on aivan totta mitä sanoit, eli ei itselläkään seurusteluaikana välttämättä tarvetta alkomahoolille oikeastaan ole ollut, ehkä sauna olut ja sitten jos on ollut jotain "kosteampia" juhlia, mutta nuo pahimmat kokeilut ovat itselle ollut jo ennen inttiä.....
Eihän siihen olekaan mitään järkeä, jos on oikeanlainen kumppani, eli ei harrasteta niitä asioita joissa alkomahooli kuuluu asiaan.......ei ole ongelmaa itsellänikään tämän asian suhteen, enkä siksi juokkaan itseäni edes "viihteelle" lähtiessäni liikaa, koska siinä ei ole järkeä....- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Tuo on aivan totta mitä sanoit, eli ei itselläkään seurusteluaikana välttämättä tarvetta alkomahoolille oikeastaan ole ollut, ehkä sauna olut ja sitten jos on ollut jotain "kosteampia" juhlia, mutta nuo pahimmat kokeilut ovat itselle ollut jo ennen inttiä.....
Eihän siihen olekaan mitään järkeä, jos on oikeanlainen kumppani, eli ei harrasteta niitä asioita joissa alkomahooli kuuluu asiaan.......ei ole ongelmaa itsellänikään tämän asian suhteen, enkä siksi juokkaan itseäni edes "viihteelle" lähtiessäni liikaa, koska siinä ei ole järkeä....Sitä vois sanoa, ettei ole ainakaan järkeä juoda siksi kun muutkin jollei tosiaan maistu. Eipä se sinällään haittaisi, vaikka tuo toinen puolisko joskus ottaisikin humalankin tai kävisi pikkujouluissa, kaverien kanssa saunaillassa tms. Vaikka oisi joskus perskännissäkin, vaikken itse olekaan. Mut ei haittaa sekään, että juo joskus pari olutta ja se on siinä.
Me nyt ei viihteellä (ravintolassa iltaa istumassa ja juhlimassa) olla käyty yhdessä koskaan. Tuskin koskaan käydääkään tai ei sitä vielä tiedä. Saa nähdä. :) Joskus repästään ja ollaankin ihan länässä. ;)
Mut ei nyt ainakaan, kun ipanat on pieniä. En järin halua muksujen näkevän mitään känniörinää. Olen sitä örinää itse katsellut lapsena aikalailla liikaakin. Hilpeä hiprakka nyt ei haittaa lastenkaan nähden, mutta en usko että semmostakaan tulevat kotona näkemään.
Onhan se aika rasittavaa, jos pariskunnan puoliskot olisi ihan eri maata alkoholin suhteen. Toinen ihan pesusieni ja toinen santapaperia. :) Kai se seura on ihan fiksua valita vähän tyylinsä mukaan? - Jassuka
Ohhoh, kello vipeltää. Paree mennä nukkumaan, on vielä noita yöherätyksiä/tuttipullottelua nuorimman kanssa elikkäs rattoisaa iltaa MGTOW ja muutkin. Elkää riivelkö! ;) Niin ja hyvät yöt tasapuolisesti kaikille kulkijoille.
Jassuka kirjoitti:
Ohhoh, kello vipeltää. Paree mennä nukkumaan, on vielä noita yöherätyksiä/tuttipullottelua nuorimman kanssa elikkäs rattoisaa iltaa MGTOW ja muutkin. Elkää riivelkö! ;) Niin ja hyvät yöt tasapuolisesti kaikille kulkijoille.
Jaan ajatuksesi täysin.....hyvää yötä ja hyviä unia koko poppoolle!
- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Jaan ajatuksesi täysin.....hyvää yötä ja hyviä unia koko poppoolle!
Kiitos. :P
- Lipittäjä
Kahtena viikon loppuna ja neljä olutta per viikonloppu, viimesenä viikoloppuna 5 tölkkiä keskikokoisia ei isoja tölkkejä.
Kaksi perjantaisin ja kaksi lauantaisin.
Kuun allussa 4 tölkiä keskikokoisia ei isoja.
Puolivälissä kuuta 4 tölkkiä keskikokoisia ei isoja.
Viimesenä viikonloppuna viisi tölkkiä. Kaksi perjantaina ja lauantaina 3 tölkkiä ei isoja tölkkejä niitä keskikokoisiaja tölkkejä. - sdgzdfxgc
Tänään vasta viides kalja menossa, mutta eiköhän se tästä
Röökiä ei kulu yhtään, viimeisen parin kuukauden aikana kulunut muutama lasi viiniä ja muutama siideri.
- hhtttc
onkohan kauko töräyttänyt koskaan teinipillua
- työtön_ätmi
En polta, 6-8 pientä tölkkiä olutta viikossa.
En tupruttele savukkeita. Alkoholia kuluu hyvin vaihtelevasti. Joskus menee viikko tai pari ilman alkoholia. Joskus, etenkin lomalla voin ottaa juoman silloin tällöin, koska pienessä hönössä on kiva olla. Joskus vedän oikein kunnon kännit, mutta harvoin nykyään.
- Totuus1
a) 0
b) 0
c) 0 - irtielämästä
Tupakkaa en tupruttele, mutta alkoholia menee aina vain enemmän sitä mukaa kun ikää tulee lisää ja toivo kumppanin löytämisestä hiljalleen hiipuu. Kai sitä alkoholia menee 15-20 annosta viikossa, lähinnä viikonloppuisin. En edes näe sitä juuri sen huonompana asiana kuin yksinäisenä ja onnettomana miehenä selvin päin olemisen. Humalassa tulee sentään pieniä hyviä hetkiä - selvin päin nekin viikonloppuillat menisivät hyvin synkkien ajatuksien parissa.
- ViikonloppuKännit
Juon viikonloppuisin toista laatikkoa (24kpl)rapakaljaa. Sunnuntaina menee vielä muutama loivari. Arkena en käytännössä juo edes saunakaljaakaan. Tupakkia en ammatikseni polta mutta jos menen baariin niin silloin ehkä askillinen palaa kun tupakoimalla on kaikkein helpointa päästä naisten juttusille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763