onko järkee vai ei

tooheavy

Olen ollut mielettömässä suhteessa upeaan mieheen (puolitoista vuotta). Kaikki alkoi ihanalla rakastumisella. Matkustelimme alussa paljon; Pariisi, Pärnu, Thaimaa, Tukhoma, Kööpenhamina jne.
Mies oli ihastuttava ja keroi rakastavansa minua. Seksi oli ihanaa, hän oli parasta mitä olin koskaan kokenut.
Joulukuussa hän vajosi synkkyyteen. Ei noterannut enää minua, alkoi juomaan oli etäinen. Olen yrittänyt parhaani, mutta en ymmärrä enää hänen käytöstään...
Olen yrittänyt kaikkeni, mutta jokin on pahasti vinossa. Hän puhuu kauniisi, mutta teot ovat jotakin aivan muuta. Tänään hän "hävisi" kun meni kauppaan. En enää tiedä mitä ajatella...

13

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisithäneltä

      Suoraan, niin saisit vastauksen.

    • Hiillos-on

      jäljellä, kohta kasa tuhkaa.

      • voihan

        Itse teit valintasi.


    • minäb

      Joko rahat loppu!!!

    • kunleikkiinlähtee

      Olet tainnut joutua jännämiehen pyöriteltäväksi. Nyt on jännämieheltä rahat loppu ja suunnittelee lähtöä. Romanssi on ohi hänen kohdaltaan. Olit vain hyväksikäytön väline. Rakkaus jota hän sinuun projisoi oli vain sinun omien tunteitesi takaisinheijastusta hänen taholtaan.
      Mikä on liian hyvää, ei ole totta loppupelissä, se kannattaa muistaa.
      Sillon tietty perhe jossain odottamassa, usko vaan. Tai on korviaan myöten veloissa oleva pikavippiläinen, ja nyt on tullut aika kohdata totuus.

      • kunleikkiinlähtee

        Tai kaksuuntasen masiskausi on alkanut manian jälkeen.


      • kunleikkiinlähtee

        Tai hän ei tiedä miten pyytäisi sinulta rahaa lainaan ja se hermostuttaa häntä, kun ei keksi oikein hyvää keinoa jymäyttää sinua maksamaan hänen velkojaan. Olehan tarkkana, ettet joudu vaikeuksiin. Miettii päänsä puhki, miten saisi sina hyödynnettyä.
        Luurankoja kaapissa joka tapauksessa.
        Tai on jo löytänyt uuden paremman lähteen ja tunteensa sinua kohtaan ovat yhtäkkiä muuttuneet.
        Nyt alkaa sitten narskun on/off leikki seuraavaksi.
        Pistä hyvän sään aikana suhde poikki ennekuin syöksyt itse tuhoon, tämä on neuvoni. Paremmksi ei tilanne tule enää muuttumaan kuin tilapäisesti, jos hän haluaa sinua jostain syystä hyödyntää.
        Pidä ainakin oma elämäsi ja rahasi tiukasti erossa hänestä, älä tee yhteisiä sitoumuksia, ettet joudu perikatoon.
        Särjetyn sydämen voit ajan kanssa parantaa, mutta jos kaikki muut elämäsi alueet tuohoutuu, se on jo pahempi paikka sinun kannaltasi.
        Älä ainakaan yhteen mene tollasen kanssa, kohta joudut elättämään alkoholisoitunutta äijää, joka alistaa ja kohtelee sinua kaltoin. Äläkä ainakaan lapsia ala tollaselle tekemään, nehän ehdottaa seuraavaksi hyvälle lähteelle nopeaa sitoutumista ja lapsen hankintaa, jolla ne voi sitoa sinut lopuksi elämäksesi itseensä. Se on se hyväksikäytön kaava, jota tollaset käyttää.
        Mitä tiedät miehen taustoista?


    • kunleikkiinlähtee

      Nyt kun olet tuossa tilanteessa, kysy itseltäsi, mitä rakkaus tekisi tässä tilanteessa, niin saat selville, onko hänen käyttäytymisensä ja puheensa aitoa rakkautta vai ei?
      Sallisiko rakkaus itseäsi kohdeltavan huonosti? Ovatko ne rakkauden tekoja joita hän sinulle tekee?
      Tuo tekoje ja sanojen ristiriita ei tiedä hyvää,, sinun ignooraaminen, samoin on/offeilu, juominen, ja häviäminen paikalta, kertoo jotain hänestä, ja se ei tiedä sinulle hyvää.
      Salliiko rakkaus sinua itseäsi kohtaan sinua kohdeltavan noin?

    • uudettuuletpuhaltaajo

      Varaudu sinkkujuhannukseen.

    • tooheavy

      Kiitos mielipiteistänne. Olette varmasti oikeassa. Lapsia en ollut ajatellut enää hankkia. Kaksisuuntainen masiskausi kolahti.
      Mies on lahjakas verbaalisti, mutta omista tunteistaan ei osaa puhua.

      • rennosti-m

        Jos asetat miehelle vaatimuksen, että hänen pitäisi puhua omista tuntemuksistaan, vaadit sellaista, mikä ei ole todennäköistä.

        Naistenlehdet ovat täynnään tunteista puhumista, mutta miestenlehdet, kuten harraste-, seksi- ja talouslehdet ovat siitä kemiallisen puhtaita. On ihan sama kun naisista sanoisi, että he eivät osaa puhua moottoreista.

        Olet joutunut siihen tilanteeseen, että romanssi on ohi. Suurin osa romansseista menee ohi, halusi sitä tai ei. Jos saisit romanssin uudestaan käyntiin, on varmaa, että kokisit tämän tilanteen taas uudestaan. Ei sinun tarvitse kestää. Hän on täysin syytön tilaansa, sillä hän ei ole voinut valita geenejään eikä ympäristöään, mutta ei sinunkaan pidä ottaa taakkaa kannettavaksesi. Katkaise suhde, tuntui, miltä tuntui.

        Siis anna vapautuneesti vittuasi muille miehille, mahdollisimman monelle, jotta voit löytää itsellesi sitä kautta uuden romanssin. Menestystä sinulle! :)


      • Hassustikävi

        Jaahas. Perusnarskuhäntäheikkisekopäähän olet siis törmännyt.


      • Hassustikävi

        Niin ja hän ei osaa niistä tunteista puhua, koska hänellä ei niitä todennäköisesti juurikaan ole tai hän ei niitä ainakaan kykene kohtaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe