Sain kuningasidean että koitan poistaa bikinialueen karvat noilla liuskoilla kun on tylsää. En tiedä mikä meni vahauksessa vikaan, mutta karvan karvaa ei lähtenyt vaikka sattu helvetisti ja alue jäi ihan vahaiseksi!!!!
Menin suihkuun ja koitin pestä vahaa pois kaikilla miedoilla pesuaineilla ja vähän vähemmän miedoillakin. ei auttanut. Koitin jopa shampoota. SHAMPOOTA!!!! alue on ihan tahmainen ja en tiedä mitä teen.
tä on ehdottomasti mun elämän hirvein päivä.
millä tahmaisuus lähtee pois? ja mikä mulla meni siinä vahauksessa vikaan???
ainii ja sen pakkauksen niitä puhdistuslappuja ei oo enää.
jäänkö ikuisesti tahmatussuksi :(
APUA!!! Veet kylmävahaliuskat!!
4
254
Vastaukset
- lukenut
Vauvojen kylpyöljyllä voi poistaa vahan, kipin kapin kauppaan :)
- Öljy_auttaa
Mikä tahansa öljy, vaikka ruokaöljy (ehkä margariinikin) irroittaa tuon tahman. Sen jälkeen öljyinen iho pestään tavallisella pesuaineella.
- k982895
Itse ostin sen face veet vahaliuskapaketin ja kysyin neuvojakin netistä.. sama juttu eli karvat jäivät ihoon mutta kauhea liisteri myös niiden kaveriksi. Öljyillä ja saippuoilla hankasin ja yritin muutaman viikon päästä uudelleen. Sama juttu. Ei toimi. Heitin pois. Ei toimi.
- LeeLo
Juu, ei ne toimi. Sääreen koetin, karvaakaan ei lähtenyt, ja sen mönjän poistoon meni ne kaikki poistolaput, eikä sittenkään puhdistunut. Vedenkestävän ripsarin poistoon tarkoitetulla öljyllä sain vihdoin puhtaaksi. Iho sääressä ärtyi kivasti, pari päivää aivan kuin palanut. Huijausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511056Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56843Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761