Sain kuningasidean että koitan poistaa bikinialueen karvat noilla liuskoilla kun on tylsää. En tiedä mikä meni vahauksessa vikaan, mutta karvan karvaa ei lähtenyt vaikka sattu helvetisti ja alue jäi ihan vahaiseksi!!!!
Menin suihkuun ja koitin pestä vahaa pois kaikilla miedoilla pesuaineilla ja vähän vähemmän miedoillakin. ei auttanut. Koitin jopa shampoota. SHAMPOOTA!!!! alue on ihan tahmainen ja en tiedä mitä teen.
tä on ehdottomasti mun elämän hirvein päivä.
millä tahmaisuus lähtee pois? ja mikä mulla meni siinä vahauksessa vikaan???
ainii ja sen pakkauksen niitä puhdistuslappuja ei oo enää.
jäänkö ikuisesti tahmatussuksi :(
APUA!!! Veet kylmävahaliuskat!!
4
317
Vastaukset 4
- lukenut
Vauvojen kylpyöljyllä voi poistaa vahan, kipin kapin kauppaan :)
- Öljy_auttaa
Mikä tahansa öljy, vaikka ruokaöljy (ehkä margariinikin) irroittaa tuon tahman. Sen jälkeen öljyinen iho pestään tavallisella pesuaineella.
- k982895
Itse ostin sen face veet vahaliuskapaketin ja kysyin neuvojakin netistä.. sama juttu eli karvat jäivät ihoon mutta kauhea liisteri myös niiden kaveriksi. Öljyillä ja saippuoilla hankasin ja yritin muutaman viikon päästä uudelleen. Sama juttu. Ei toimi. Heitin pois. Ei toimi.
- LeeLo
Juu, ei ne toimi. Sääreen koetin, karvaakaan ei lähtenyt, ja sen mönjän poistoon meni ne kaikki poistolaput, eikä sittenkään puhdistunut. Vedenkestävän ripsarin poistoon tarkoitetulla öljyllä sain vihdoin puhtaaksi. Iho sääressä ärtyi kivasti, pari päivää aivan kuin palanut. Huijausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475