Eli ei mitään hymyä tai katsetta, vaan konkreettista juttelemaan tulemista, jossa tulee ilmi naisen kiinnostus miestä kohtaan. (Ei mitään epäselvää, että esim:" ...no nyt ku oon sinkku, ni en mä semmossissa käy... blaa blaa.. " <-- Joka vain kertoo sen, että nainen on sinkku, mutta aloite on edelleen tekemättä.) Vaan, esim: "Lähisitkö sä ulos mun kans?" Tai jtn sen suuntasta.
Tekeekö naiset koskaan aloitetta miehen iskemiseen
4
76
Vastaukset
- sdfasf
Tekeehän ne. Jotkut aivan käsittämättömänkin sinnikkäästi.
- wrewrwer
Tuon varaan ei kannata ikinä laskea että nainen pyytäisi kahville, todella harvinaista nimittäin ellet ole joku miesmallijulkkisjuristilentokapteeniylilääkäri
- edellä_mainittu
Unohdit, että pitää olla kiinteät vatsalihakset, rahaa, valtaa ja supervoimia. Tosin miesmallijulkkisjuristilentokoneenylilääkäripioneeriluutanttimultimiljönääripoliitikkosupermiehet eivät käy Suoli24:ssa.
- shgdhgf
:D Mut on kyllä isketty aikoinaan lukemattomia kertoja ja ihan työtön/opiskelija olen ollut. Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Nykyisin saan tosin olla aika rauhassa kun julkisiin paikkoihin menen. Ehkä se johtuu kun olen roikkunut täällä suolessa. Eikä sixpäkkikään enää näy:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000