Miten pitkään ensimmäiset treffit pitää kestää?

vaimitenon

Ehkä 1-2 Tuntia??

66

5544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Sen verran, että nainen tajuaa miehen olevan alemman tason mies.

• NopeaArvio

Siihen ei tarvita kuin 30 sekuntia.

• oikaisenvähän
        NopeaArvio kirjoitti:

Oikeastaa 5 sekunttia.

• kovakankinen

Ekoilla treffeillä pitää pituutta löytyä ainakin 20 centimeetriä.

• 2plus16

Niin, usein kannattaa istua hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa kaikki ennakkoluulot.

• tapiois
        NopeaArvio kirjoitti:

juu riittää jos ei malta tutustua eli ulkonäkö on ainoa kriteeri

• kokeiletuota
        2plus16 kirjoitti:

Niin, usein kannattaa istua hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa kaikki ennakkoluulot.

Mulla noi ensi treffit jatkuu kolmatta vuotta. http://www.nytlainaa.com

• Mistä sitä koskaan etukäteen voisi tietää? Lyhimmillään on kohteliaisuudesta siedetty toisiamme vartin verran ja hyvällä tsägällä ne on venyneet koko viikonlopun mittaisiksi.

• Ei mitään lisättävää.

• yksykskaks

Aika lyhyt aika toi 1-2 tuntia. Ehkä silloin jos toinen olisi ihan karsee tyyppi. Itsellä ekat treffit olleet sellaisia 6-8 tuntisia.

• PunavuorenPrinssi

Ei ole mitään optimiaikaa. Fiiliksen mukaan. Toki silloin niillä treffeillä on tapana venyä jos molemminpuoleista kiinnostusta löytyy. Mitäpä sitä kauhean pitkään toisen aikaa tuhlaamaan jos ei ole mitenkään kiinnostunut toisesta, mutta perus kohteliaisuus pitää kuitenkin muistaa. Kyllä sitä saa treffit ihan kunnialla päätökseen alle tunnissa jos ei mitään kiinnostusta ole. Vartin treffit kyllä ottaisin itse vähän loukkauksena.

Kyllä ne tunnin treffitkin voivat olla ihan hyvät ja johtaa uusiin. Suurin osa minun treffeistäni kestää sen 1-2h, joskus toki saattaa sitten olla niitä super pitkiä 4-8h treffejä, mutta silloin pitää kyllä olla jotain mielekästä puuhaa muutakin kuin vain kahvilla istua.

• neljätuntia

Yhdetkään treffeistäni, jotka on kestäneet 4 tuntia tai sen alle, eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. Enintään seuraaviin treffeihin, jotka ovat jääneet yleensä alle pariin tuntiin ja siinä sitten kaikki.

Voisi ehkä päätellä että jos naisen kanssa ihan oikeasti synkkaa, niin treffit venyvät tohon ainakin 4 tuntiin.

• kkjjjj

Melkein aina ollut 2 tuntia kestoltaan. En vain jaksa kauempaa, vaikka nainen olisi jaksanut jutella pitempään. Itse olen aina halunnut lopettaa treffit kahden tunnin paikkeilla. Joku ihmeen väsymys iskee aina ja pelkkä juttelu tuntuu niin turhalta.

• luonnonlaki

Ekojen treffien pitää kestää niin kauan, kunnes nainen lähtee tai antaa pillua. Jompi kumpi tapahtuu ennen pitkään, riippuu sinusta, kumpi.

• Kukkivainentölli

Asiaa!

• ekoillavasta

Pitääkö naiselle ostaa asioita ekalla treffillä jos hän pyytää? Esim. puuteri tai pusero tms.?

• dsfdsfsd

Sinun pitää lahjoittaa hänelle puolet velattomasta asunnostasi, jotta nainen voi tuntea sinut turvalliseksi kumppaniksi yhteisten lapsienne kasvattamiseen. Muussa tapauksessa et ole kelvollinen lisääntymiskumppani.

• Noeioikeesti

Joo, pensassakset esimerkiksi.

• Mitäääh

Jos nainen pyytäisi mua ostamaan yhtään mitään ekoilla treffeillä niin heivaisin sen helvettiin heti.

Ylipäätänsäkään miksi nainen pyytää ostamaan itselleen jotain. Arg. Ostakoon itse! Kyllä mä naiselleni juttuja ostan, mutten pyynnöstä vaan vapaasta tahdosta koska siitä minä saan hyvän mielen.

• Ex--PUA
        dsfdsfsd kirjoitti:

Sinun pitää lahjoittaa hänelle puolet velattomasta asunnostasi, jotta nainen voi tuntea sinut turvalliseksi kumppaniksi yhteisten lapsienne kasvattamiseen. Muussa tapauksessa et ole kelvollinen lisääntymiskumppani.

:D hahahaa.

• Puuteri tai pusero? Jos hän pyytää?

Et ole tosissasi? Ihan sukupuolesta riippumatta: jos toinen pyytää ostamaan jotain ensitreffeillä (tai toisilla tai kolmansilla tai viidensilläkymmenensillä) niin unohda koko ihminen.

• khihihihihih

Oiskohan kyseessä "nainen" eli teinityttö? Eihän tuota muuten voi ymmärtää jos nyt teiniltäkään. :D

• khihihihihih
        khihihihihih kirjoitti:

Oiskohan kyseessä "nainen" eli teinityttö? Eihän tuota muuten voi ymmärtää jos nyt teiniltäkään. :D

Tai hei... ehkä se oli hienoinen vinkki että olet liian vanha, isukkiahan pyydetään ostamaan jotain. ;)

• khihihihihih kirjoitti:

Tai hei... ehkä se oli hienoinen vinkki että olet liian vanha, isukkiahan pyydetään ostamaan jotain. ;)

Epäiletkö tilanteen olevan sugardaddy/babe tilanne?

Ihmettelen tosin miksi tuota leimataan sen enempää, kuin "tasottajien/esineellistäjien" suhteita, koska kyseessä on kuitenkin rehellisempi, avoimempi, sekä kaikin puolin aidompi suhde, kuin heillä itsellään? =D

Ehkä juuri siitä syystä?

• HauskaMies

1 tunti ja 27 minuuttia olisi aika optimi.

VIttu miten spedejä kysymyksiä oikeesti...

• ei_kahville_kiitos

Ensimmäinen tapaaminen ei ole koskaan ollut itselläni pitkä. Jos mennään kahville niin maksimissaan tunti, koska itsestäni kahvittelu on maailman tylsintä hommaa. Jos mennään tekemään jotain asiaa niin sitten voi venyä pidempääkin.

• Tämä_pitää

Kuka pösilö sitä nyt jonnekin kahville lähtee?! Ikinä en ole naisten kanssa treffeillä kahvia juonut vaan kaljaa. Jos homma menee hyvin niin aamulla herätään samasta sängystä. Jos taas ei niin tunnissa sen kyllä näkee ja yrittää sitten jotain toista naista.

• ihan.mitä.vain

Kolme kertaa olen elämässäni ollut treffeillä, vikat kesti 7 tuntia, ekat 7 vuotta ja tokat viikonlopun.

• rehvimartta

Itse sovin ekat treffit aina kahvilaan, mikä on sopivan anonyymi paikka. Kyllä siinä saa hyvän vaikutelman jo ihmisestä, että haluaako kumpikaan osapuoli nähdä enää toista kertaa.

Kahvilassa riittää puolesta tunnista pariin tuntiin. Itse olen sen verran puhelias, että ainakin sen puoli tuntia saa käytettyä.

Kahvila on myös siitä hyvä paikka, että kun sinne menee töiden jälkeen, niin on aina hyvä syy muutenkin lopettaa ajoissa, koska on pakko lähteä koiraa kusettamaan. Jos on huono treffikumppani, niin ei mene liikaa aikaa ja jos on kiva treffikumppani, niin saa jännityksellä odottaa niitä seuraavia treffejä.

• ihmebantu

Kuka jaksaa 8 tuntia treffeillä? Ihme heeboja.

• deittinainen

Se on tosi lyhyt aika jos treffikumppanin kanssa tulee hyvin juttuun ja molemmat kiinnostuneita toisistaan. Itse en lähtisi tokille treffeille jos hetkessä ekoilla tulisi tylsää. Kivassa seurassa ei ajan kulua edes huomaa.

• ensitreffit

Mulla kesti 7 vuotta

• jaakkojapavunvarsi

Ei kai treffien välttämättä pidä kestää kovinkaan kauan. Treffien kestolla ei ole väliä, vaan sillä herääkö kiinnostus.

• mies35-Turku

Lyhimmät treffini kesti noin minuutin koska nainen näki kaverinsa ravintolan toisessa pöydässä ja syöksyi sinne juttelemaan. Odotin 6 minuttia ja poistuin. Pisimmät kesti kaksi päivää kun tapasin yhden raisiolaisen tytön ja piti vaan mennä syömään mutta se kutsui kotiinsa ja kotoa mentiin sen vanhempien mökille. Sain pilluakin sillä reissulla.

• eivoitietää

Kai se riippuu siitä miten kummallakin on kiinnostusta, ja aikaa varattuna niihin treffeihin? Itse harvemmin sovin mitään muuta sille päivälle jos on treffit tiedossa, mutta jos on jo jotain sovittuna ( esim. kerran oli toiset treffit... :D ) niin sitten tietenkin sanotaan vastapuolelle, että pitää mennä siihen ja siihen aikaan mennessä. Ei sillä kestolla ole niin väliä, vaan sillä että kiinnostiko kumpaakin. Jos kiinnosti, niin sitten voi vaikka vartissa sopia uudet treffit paremmalle ajalle, halata ja palailla asiaan sitten kun se molemmille sopii.

Omat treffit ovat kestäneet arviolta tunnista kuuteen tuntiin. Tunnin treffit olisivat varmaan olleet nopeamminkin ohi, mutta oli yksi peli kesken, niin sen ajan toisiamme jaksoimme katsella. Kuuden tunnin treffit oisivat varmaan päätyneet pienellä yrityksellä aamuun asti treffeiksikin, mutta luotettiin että kyllä me vielä keretään. Ja kyllä me kerettiinkin.

• arvioija

mun mielest sen pitäis kestää nii kaua ku itestä tuntuu! ei siihe oo mitää rajaa.

• MenkääVMunElämästä

Kuulemma 4-5 vuoden päästä pääsee taas vapaaksi. Minä teen yhden SAIRAAN henkirikoksen (en siis minä) jonka jälkeen lähden itse.

• Öyestä

1-2h maksimissaan. Ei missään tapauksessa koko päivää, vaikka olis kuinka kivaa..., ei jaksa.

• nnnnainen

Miten jaksaisit samaa tyyppiä loppuelämäsi jollet ekal tapaamisel jaksa ku 1-2 tuntia?

Ihan näin elämänkokemuksella voin sanoa että vasta sillon on oikeassa seurassa kun aika menettää merkityksensä.

Olen nytkin tapaillut yhtä tyyppiä eikä kertaakaan oo ollu mitään käsitystä kauanko treffit kesti. Ei katos tule katsottua sitä rannekelloa vaan toisen kasvoja. :)

• Öyestä
        nnnnainen kirjoitti:

Miten jaksaisit samaa tyyppiä loppuelämäsi jollet ekal tapaamisel jaksa ku 1-2 tuntia?

Ihan näin elämänkokemuksella voin sanoa että vasta sillon on oikeassa seurassa kun aika menettää merkityksensä.

Olen nytkin tapaillut yhtä tyyppiä eikä kertaakaan oo ollu mitään käsitystä kauanko treffit kesti. Ei katos tule katsottua sitä rannekelloa vaan toisen kasvoja. :)

Arvasin, että joku spede tähän jaksamiseen takertuu :>

Ei olekaan kyse mistään loppuelämän jaksamisesta, vaan treffijaksamisesta :>. Ei kukaan jaksa pingottaa tuota tuntia kauempaa :>

• nnnnainen
        Öyestä kirjoitti:

Arvasin, että joku spede tähän jaksamiseen takertuu :>

Ei olekaan kyse mistään loppuelämän jaksamisesta, vaan treffijaksamisesta :>. Ei kukaan jaksa pingottaa tuota tuntia kauempaa :>

Eli pingotat treffeil.lä. Kannattaa alkaa vaikka meditoimaan tai joogaamaan niin osaa olla luonnollisesti ja rennosti läsnä ihmisille, hyväksyä itsensä eikä pelätä tai jännittää vieraita ihmisiä. Siinä menee monet treffit pieleen jos pingottaa.

• Öyestä
        nnnnainen kirjoitti:

Eli pingotat treffeil.lä. Kannattaa alkaa vaikka meditoimaan tai joogaamaan niin osaa olla luonnollisesti ja rennosti läsnä ihmisille, hyväksyä itsensä eikä pelätä tai jännittää vieraita ihmisiä. Siinä menee monet treffit pieleen jos pingottaa.

Ei mene treffit pieleen. Eikä kyse ole mistään pelkäämisestä tai jännittämisestä, vaan "sopivan" ensivaikutelman aikaan saamisesta. Siihen muutama 1-3h treffit riittää vallan mainiosti.

Sitten, kun nainen on rakastunut minuun tulisesti, niin lopetan kyllä tuon pingottamisen. Kyllä se sitten jo helpottaa. :>

• happy2

Riippuu miten hyvin viihtyy toisen seurassa ja löytyykö kemiaa. Itselläni kesti ekat treffit 6 tuntia,,ja edelleen jatkuu..

• OhiOnOnkoSulla

Minusta on kiinnostunut miehet joita kiinnostaa miehet. Minä en ole sellaisita kiinnostunut. Kun siltä setatädiltäkin löytyi munat, niin nussikoot niitä hänestä kiinostuneita miehiä peppuun.

• mekkk

Itsellä kesti varmaan vuorokausen kun ensin tavattiin kauppungilla ja sen semmoistá ja sitten naisen luokse yöksi ja siitö on yli 25v ja saman naisen kanssa olen vieläkin kun kerran rupesi muutenkin toisen seura kiinnostamaan.

• w5r6h2

Riippuu ihan stondiksen kestosta ....
      Ja se taas riippuu naisesta.. jonku kanssa voi nauttia pitkään.. mutta on tapauksia että haluaa stodiksen pois nopeesti ja sitten pois...

• Yxäx

Riippuu vastapuolesta. Yhdet treffit kesti puolisen tuntia, toiset taas kolmisen tuntia, eräät kahvikupin verran. Joitakin ei tullutkaan kun vastapuoli teki oharit.
      Tämänhetkiset on kestänyt reilu 8 kuukautta, aloitettiin toki yönylitreffeillä... Ennen niitä oli lähetelty satoja tekstiviestejä ja puhuttu puhelimessa tunteja. Rakkaus kukoistaa!

• Ikis__M

Näkisin niin että jos ne kestää viikonlopun yli niin sitten on onnistuneet treffit mutta jos kumpikin lähtee tahoilleen voi olla ettei tule uusintaa.

• pedobearnick50w

Heippa boitsut. Ku meizi treffaa uuden alle 16w pojun ni ne deitsit kestää just sillai ett meizi korggaa neizyt peban ja sit uutta boyta ettimään. Tsihihi.

• Ekatreffien pituus riippuu pitääkö treffikumppanistaan.
      Jos pitää niin ekatreffitkin voivat kestää hyvinkin yli yön ajan.
      Sen pitkä kestävyys tas riippuu siitä mitä molemmat haluavat tehdä.
      Jos on kysymyksessä rakastelu ja yhdyntä, ei sitä touhua kovin pian saa ohi vaan se kestää mainiosti yön yli.

• m33veeess

Miulla kesti kerran enstreffit koko yön, sain ruokaa ja sitten ihanaa sitä.. ;) sille reissulle jäin pariksi vuodeksi :)

• m33veeess

siis tää oli txt-tv:n chatista,muutama viesti ja sit tavattii keskellä yötä :D

• ätmel

Asuit siis pari vuotta naisen luona?

• kyllä_mun_kelpaa

Olen käynyt varsin monilla treffeillä ja täytyy kyllä kiittää teitä naisia, kuinka ihastuttavia olentoja olettekaan. Kyllä teidän kanssa saa aikaa menemään kaikkea 1 tunnin ja parin vuoden välillä. Kaksi kertaa olen tavannut naisen, jonka vanhemmat eivät olleet opettaneet tyttärelleen alkeellisempiakaan käytöstapoja, niin ne treffit jäi hiukan lyhkäisiksi. Mutta muuten kiitos ja kumarrus teille naisille!

• käsiriittää

Yleensä kyllästyn vartissa.....naiset on ihmeellisiä

• 9490490340943

Ekat treffit ovat kestäneet vartista jonnekin 8 tuntiin, kertaakaan en ole ekoilla treffeillä seksiä harrastanut tai yötä yhdessä viettänyt.

Kolmet treffit (viimeisen 10v aikana) ovat olleet kestoltaan alle 30min ja niissä syynä on ollut se että kyseisiltä naisilta on puuttunut perus käytöstavat ja olen itse tehnyt sitten selväksi että "eiköhän tämä ollut tässä".

30-60min treffit eivät ole yleensä johtaneet 2. treffeihin vaan niihin on aina vaadittu se 1.5-4h ekat treffit. Kerran juttelin ja kiertelin kaupungilla ihanan hippitytön kanssa 7h ajan, kävimme syömässä, kahvilla ja museossakin siinä sivussa sekä kaupunkifestareilla. Otin sen kyllä melko vahvasti kun nainen ei edes vastannut viestiini uusista treffeistä sillä minusta meillä oli ollut todella hauskaa ja juttua oli riiittänyt. Tuo taitaa kuitenkin olla se ainoa poikkeus kun en ole tilannetta ja naista osannut oikein lukea, muuten on kyllä ollut melko selkeää jo 1. treffeillä että tuleeko niitä seuraavia vai ei.

• Treffari1

Ihan turha lähteä edes treffeille jotka kestää alle 14 tuntia, ensi treffeillä pitää saada seksiä, muuten turha edes lähteä toisille treffeille.

• ronkeli10

Mulla on kestänyt jo kolkyt vuotta....

• voi juma mitä kysymyksiä :)) sanotaan vaikka 2 minuuttia

• 1Tuija

Niin kyllä välillä riittää kurkistus nurkan takaa, että kuka siellä treffipaikalla odottaa. :D

• Yleensä

Eka treffit kestää noin pari tuntia, eli aktin ajan.

• fdtewtewe

Mä tapaan mieluiten vaikka lounastauolla ekan kerran työaikana vaikka. Tunti on ihan ok ja ei tarkoita, ettenkö olis kiinnostunut. Mielellään sitten toka kerta pitempään ilman kelloa. Vaikka oisin kuinka innostunut, en ole ekoilla treffeillä päivällä pitkään. Haluan, että se mies pyytää uudestaan jos on kiinnostunut. Sit seuraaville varaan mielelläni oman tuntemukseni mukaan enemmänkin aikaa jos siltä tuntuu. Aikaa on turha miettiä vaan sitä miltä tuntui.

• mäinmeillä

Mulla kesti reilun vuorokauden kun menin naisen luo kahville, pidettiin niin hyvänä.

• Onni60

Kolmisen viikkoa

• No kun iltamyöhällä tapaa, niin mielellään seuraavaan aamuun, koska muussa tapauksessa sitä kemiaa ei kauheasti ole.

• ljasgu

miehet. Onko ollut niin että aina se on ollut nainen joka päättää treffit? Oletko ollut liian kilttinä naisen treffikäytössä niin kauan kuin naiselle vaan sopii. Kokeilkaapa joskus olla se osapuoli joka päättää treffit =)

Tietysti jos homma on toiminut, älä muuta mitään, mutta jos on ollut vaikeata, kannattaa opetella uusia käyttäytymismalleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe