Minussa on jotain vikaa, en vain tiedä mitä ja lääkärit eivät ota kuuleviin korviinsa. Olen alle 30 vuotias ja minulla on ollut nyt vuoden ajan välillä todella pahoja huimauskohtauksia, vatsa on monta kertaa viikossa ripulilla, ruoka ei sula vatsassa, virtsa vaahtoaa oikeasti normaalia enemmän ja minä olen koko ajan todella väsynyt. En ole masentunut. Minulla on kaikki hyvin elämässä, en vain jaksa mitään. Hädin tuskin jaksan käydä töissä. Töiden jälkeen illalla makaan vain sohvalla, kun en kykene muuhun. Minusta on otettu verikokeita, eikä mitään ole löytynyt. Lääkäri ei määrää muuta tutkimusta, kun epäilee että minä en vain syö tarpeeksi monipuolisesti ja tasaisesti.
En jaksa enää
11
79
Vastaukset
- lisäätutkimuksia
Suolisto pitäisi tähystää ja tarvittaessa ottaa koepalat. Keliakiaan liittyy hyvin moninainen oirekimppu. Myös mahalaukun tähystys voisi kertoa aiheuttajasta.
- riiiittää
Olen myös epäillyt jotain vehnä allergiaa. Toisinaan voin syödä vehnää toisinaan en. Luulisi että keliakiatestin suostuisevat ainakin tekemään lääkärissä.
- aloitanäistä
cfs foorumi, lisämunuaisten uupumus, hormonit, kilpirauhanen, immunitetti,
- riiittää
Pitää tutustua tähän. Vaihtoehtoja on paljon, mutta jotain on pakko alkaa yrittämään.
- Limusiini
Tarkista onko kodin tai työpaikan lähellä langaton tukiasema. Langattomat laitteet voi aiheuttaa huimausta, väsymystä ja päänsärkyä, esim. tabletit ja älypuhelimet.
- Limusiini
Tai suolistobakteerit voi olla vähissä, kokeile maitohappobakteereita suun kautta.
- riiittää
Olen miettinyt kunnon maitohappokuuria tai jotain muuta luontaistuotetta, joka voisi auttaa suolistobakteeri tasapainoa.
Sinulta puuttuu entsyymejä, mineraaleja, vitamiineja, Ph-tasapaino, energiaa... Toisinsanoen syö mahdollisimman paljon elävää (keittämätöntä) kasviruokaa = vihanneksia ja hedelmiä. Mene vaikka youtubeen ja ala tutkimaan, raw vegan health.
- riiiittää
Olen mielestäni syönyt kasviksia ihan hyvin. Monivitamiinejäkin söin mutta aloin pelkäämään että lisävitamiinit saavat vatsani vielä enemmän sekaisin. Kasvisten määrä ruoka valiossa voisi kyllä lisätä ja yrittää korvata vaikka vehnätuotteita kasviksilla. Pitää tutustua raw vegan health.
- kunnonruokaa
Viljat pois ehdottomasti.
Jos ei auta, niin se voi olla maitokin.- Anonyymi
Siirry riisiin ja (rypsi)öljy lisää mahan suojaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702