Naiset, mihin rakastutte miehissä

SokeaRakkaus

Onko se ulkonäkö vai joku muu ominaisuus?

23

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonrahaa

      RAHA

    • ykkös.nainen

      Tietysti pitää hieman miellyttää silmää, mutta luonne on tärkein. Miehen pitää olla kiltti. Olisi kiva kun olisi yhteisiä haaveita. Raha ei ole tärkeä. Rahalla saa mutta ei rakkautta.

      • Nyt.naurattaa

        Joo, eihän rahalla ole naisille mitään merkitystä vaan rakkaudella. Eikä ulkonäölläkään, tärkeintä on hyvä luonne, että mies on kiltti...


      • LisääHymyä
        Nyt.naurattaa kirjoitti:

        Joo, eihän rahalla ole naisille mitään merkitystä vaan rakkaudella. Eikä ulkonäölläkään, tärkeintä on hyvä luonne, että mies on kiltti...

        Ja avioehto on naiselle merkki epäluottamuksesta eli jos sitä vaaditaan niin ero.


      • Nyt.naurattaa

        On todella törkeätä jos mies edes vihjaisee avioehdosta. Sehän tarkoittaa ettei mies usko ikuiseen rakkauteen!


      • ykkös.nainen

        Ja minä kyllä olen päättänyt etten koskaan mene naimisiin.


    • Kilttiatm

      Raha= kemia=ulkonäkö ja sitten tulee luonne. Jos on renttu jännä niin ei se haittaa koska miehellä on kuitenkin rahaa ja hyvä ulkonäkö.

      • ghgjgjgjg

        Rentulla rahaa? Hahaha mikä vitsi. Joskus annan 400€ rentulle niin on jo seuraavana päivänä pyytämäs lisää :-D :-D


      • Kilttiatm
        ghgjgjgjg kirjoitti:

        Rentulla rahaa? Hahaha mikä vitsi. Joskus annan 400€ rentulle niin on jo seuraavana päivänä pyytämäs lisää :-D :-D

        Anna mulle 400 niin ostan sulle lahjan.


      • ghgjgjgjg
        Kilttiatm kirjoitti:

        Anna mulle 400 niin ostan sulle lahjan.

        Kyl mä osaan ite itelleni ostaa mitä haluun :)


    • näin

      Luonteeseen rakastun. Katseeseen taas ihastun.

    • nnnnainen

      No mulla se on ollu vain ja ainoastaan hulluus mihin rakastunu miehissä. Muu ei iske.

      • Kilttiatm

        Hullu se on joka atmiin rakastuu. Mut voi siitä jotain hyvääkin seurata ko atmit on kilttejä.


      • nnnnainen
        Kilttiatm kirjoitti:

        Hullu se on joka atmiin rakastuu. Mut voi siitä jotain hyvääkin seurata ko atmit on kilttejä.

        Ulkonäkö, varallisuus ym on toissijaista jollei ole avoin sosiaalinen ja rohkea hullu kera rikosrekisterin. Olen itekin vähän pimee niin tollanen suhde kuluu kippurasa nauren ja hulluj juttuja tehden. Nää miehet ei oo saanu mitään psykiatrista diagnoosia koska eivät käy lääkärissä vaan hulluilevat vapaasti.


    • Ei naiset mitään kiltti atmia kaipaa, naiset haluavat miestä joka heitä välillä pieksaa.

    • ihania-miehiä

      Ei todellakaan !!! Olen kolmen miehen kanssa seurustellut ja heitä rakastanut. Täytyy sanoa etteivät mitenkään komeita, mutta omaan silmään miellyttäviä. Kaikilla heillä oli eläväiset silmät ja positiivinen luonne. Itseä miellyttävä käytös oleellinen tutustumisvaiheessa. Myös raittius ja tupakoimattomuus mahdollistivat oman mielenkiintoni synnyn.

    • atännä

      Se on kokonaisuus. Ensivaikutelmassa silmät (katse), eleet, se pilke ja kemia.

    • minäb

      EN ENÄÄ EDES TIÄDÄ.APUVA!

    • nainen_ihastunut

      Katse, rehellisyys, käytös, ääni. Miellyttävä ulkonäkö ja sopiva fyysinen kunto. Keskustelutaito ja ennen kaikkea tune, että mies on kiinnostunut. Se sytyttää!

      • 1212

        Anna kun arvaan:

        - miellyttävä ääni = matala ääni
        - miellyttävä ulkonäkö = pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, isot kädet
        - pukeutuu farkkuihin, parransänki

        Menikö hutiin?


    • flepölf

      Kyllähän se niin menee, että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. Itse en rakastu ihastumatta.

    • Muistaakseni juuri viime viikon lopulla ihan vastaavaan ketjuun vastasin, mutta ilmeisesti kaikki vastaukset, jotka eivät vahvista ätmien mielipiteitä, ignoorataan välittömästi. Mutta onhan se turvallista elää ikiomassa kuplassa ;)

    • InnLove

      Minä rakastun miehessä seuraavanlaiseen pakttiin ja kokonaisuuteen:

      - Itseäni viehättävä ja puhutteleva/säväyttävä ulkonäkö (voi olla erityyppisissä miehissä)
      - Hellä huomaavainen luonne
      - Intohimo elämää ja minua kohtaan ;)
      - Viisaus, äly, tunneäly, kypsyys
      - Keskustelutaito mielenkiintoisiista asioista
      - Herkkyys ja tunneilmaisu
      - Tunteet joita hän saa minussa aikaan välittämisellään ja läsnäolollaan
      - Rohkeus elämässä ja valinnoissa

      Näitä jos alkaa tipahtelemaan kaikkia vuoronperään niin tämä tyttö kyllä rakastuu!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe