Naiset, mihin rakastutte miehissä

SokeaRakkaus

Onko se ulkonäkö vai joku muu ominaisuus?

23

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonrahaa

      RAHA

    • ykkös.nainen

      Tietysti pitää hieman miellyttää silmää, mutta luonne on tärkein. Miehen pitää olla kiltti. Olisi kiva kun olisi yhteisiä haaveita. Raha ei ole tärkeä. Rahalla saa mutta ei rakkautta.

      • Nyt.naurattaa

        Joo, eihän rahalla ole naisille mitään merkitystä vaan rakkaudella. Eikä ulkonäölläkään, tärkeintä on hyvä luonne, että mies on kiltti...


      • LisääHymyä
        Nyt.naurattaa kirjoitti:

        Joo, eihän rahalla ole naisille mitään merkitystä vaan rakkaudella. Eikä ulkonäölläkään, tärkeintä on hyvä luonne, että mies on kiltti...

        Ja avioehto on naiselle merkki epäluottamuksesta eli jos sitä vaaditaan niin ero.


      • Nyt.naurattaa

        On todella törkeätä jos mies edes vihjaisee avioehdosta. Sehän tarkoittaa ettei mies usko ikuiseen rakkauteen!


      • ykkös.nainen

        Ja minä kyllä olen päättänyt etten koskaan mene naimisiin.


    • Kilttiatm

      Raha= kemia=ulkonäkö ja sitten tulee luonne. Jos on renttu jännä niin ei se haittaa koska miehellä on kuitenkin rahaa ja hyvä ulkonäkö.

      • ghgjgjgjg

        Rentulla rahaa? Hahaha mikä vitsi. Joskus annan 400€ rentulle niin on jo seuraavana päivänä pyytämäs lisää :-D :-D


      • Kilttiatm
        ghgjgjgjg kirjoitti:

        Rentulla rahaa? Hahaha mikä vitsi. Joskus annan 400€ rentulle niin on jo seuraavana päivänä pyytämäs lisää :-D :-D

        Anna mulle 400 niin ostan sulle lahjan.


      • ghgjgjgjg
        Kilttiatm kirjoitti:

        Anna mulle 400 niin ostan sulle lahjan.

        Kyl mä osaan ite itelleni ostaa mitä haluun :)


    • näin

      Luonteeseen rakastun. Katseeseen taas ihastun.

    • nnnnainen

      No mulla se on ollu vain ja ainoastaan hulluus mihin rakastunu miehissä. Muu ei iske.

      • Kilttiatm

        Hullu se on joka atmiin rakastuu. Mut voi siitä jotain hyvääkin seurata ko atmit on kilttejä.


      • nnnnainen
        Kilttiatm kirjoitti:

        Hullu se on joka atmiin rakastuu. Mut voi siitä jotain hyvääkin seurata ko atmit on kilttejä.

        Ulkonäkö, varallisuus ym on toissijaista jollei ole avoin sosiaalinen ja rohkea hullu kera rikosrekisterin. Olen itekin vähän pimee niin tollanen suhde kuluu kippurasa nauren ja hulluj juttuja tehden. Nää miehet ei oo saanu mitään psykiatrista diagnoosia koska eivät käy lääkärissä vaan hulluilevat vapaasti.


    • Ei naiset mitään kiltti atmia kaipaa, naiset haluavat miestä joka heitä välillä pieksaa.

    • ihania-miehiä

      Ei todellakaan !!! Olen kolmen miehen kanssa seurustellut ja heitä rakastanut. Täytyy sanoa etteivät mitenkään komeita, mutta omaan silmään miellyttäviä. Kaikilla heillä oli eläväiset silmät ja positiivinen luonne. Itseä miellyttävä käytös oleellinen tutustumisvaiheessa. Myös raittius ja tupakoimattomuus mahdollistivat oman mielenkiintoni synnyn.

    • atännä

      Se on kokonaisuus. Ensivaikutelmassa silmät (katse), eleet, se pilke ja kemia.

    • minäb

      EN ENÄÄ EDES TIÄDÄ.APUVA!

    • nainen_ihastunut

      Katse, rehellisyys, käytös, ääni. Miellyttävä ulkonäkö ja sopiva fyysinen kunto. Keskustelutaito ja ennen kaikkea tune, että mies on kiinnostunut. Se sytyttää!

      • 1212

        Anna kun arvaan:

        - miellyttävä ääni = matala ääni
        - miellyttävä ulkonäkö = pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, isot kädet
        - pukeutuu farkkuihin, parransänki

        Menikö hutiin?


    • flepölf

      Kyllähän se niin menee, että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. Itse en rakastu ihastumatta.

    • Muistaakseni juuri viime viikon lopulla ihan vastaavaan ketjuun vastasin, mutta ilmeisesti kaikki vastaukset, jotka eivät vahvista ätmien mielipiteitä, ignoorataan välittömästi. Mutta onhan se turvallista elää ikiomassa kuplassa ;)

    • InnLove

      Minä rakastun miehessä seuraavanlaiseen pakttiin ja kokonaisuuteen:

      - Itseäni viehättävä ja puhutteleva/säväyttävä ulkonäkö (voi olla erityyppisissä miehissä)
      - Hellä huomaavainen luonne
      - Intohimo elämää ja minua kohtaan ;)
      - Viisaus, äly, tunneäly, kypsyys
      - Keskustelutaito mielenkiintoisiista asioista
      - Herkkyys ja tunneilmaisu
      - Tunteet joita hän saa minussa aikaan välittämisellään ja läsnäolollaan
      - Rohkeus elämässä ja valinnoissa

      Näitä jos alkaa tipahtelemaan kaikkia vuoronperään niin tämä tyttö kyllä rakastuu!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe