Missä naisia edes tapaa?

0000_

Missä naisia edes tapaa, jotta voisi lähestyä heitä ja tehdä mitään aloitteita mihinkään suhteisiin? Täytyykö ravata joka viikonloppu baareissa? Siellä tuntuu että etukäteen tuntemattomia ihmisiä ei saa mitenkään häiritä.
Vai pitäisikö yrittää etsiä naisia julkisilta paikoilta kuten kahviloista ja kirjastoista? Siellä nyt tuntuu että tuntemattomia ihmisiä saa vieläkin vähemmän häiritä. Miltä se nyt tuntuisi jos on vain toimittamassa omia asioitaan ja sitten joku täysin tuntematon mies tulee tervehtimään ja yrittämään jutella?
Aina sanotaan että ole aktiivinen, eivät ne naiset kotiisiikaan työnny. No minne sitten? Ja eikös juuri se, että mies menee jonnekin nimen omaan etsimään naisia saa miehen jo lähtökohtaisesti vaikuttamaan epätoivoiselta?
Miten ylipäätään voi olla mahdollista että nainen voisi olla avoin jonkun täysin tuntemattoman miehen aloitteelle?
Etsivätkö naiset itse koskaan miehiä mistään?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksisinkkunainen

Oiva kysymys. Sama se on meillä sinkkunaisilla. Missä... En tiedä. Siksi sinkku olenkin. Toiset nyt löytää vaikka monta samaan aikaan ja kun edellinen suhde loppuu niin jo on kk päästä uusi. Minä en tiedä!
      Minä käyn töissä, kaupassa, lenkillä. Siinä ne missä minut voi kohdata. Kait se vain ihmistenilmoilla pitäisi olla, mutta kun ei viihdy. Siksi sinkkuna.

• ätmel

Missä päin asustat?

• yksisinkkunainen

Keski-Suomen alueella.

• ätmel
        yksisinkkunainen kirjoitti:

Keski-Suomen alueella.

No siellä nyt ei varmaan muuta tapaakaan kuin hirviä, ahmoja ja menninkäisiä.

• yksisinkkunainen

:D No, eipä ole noita tullut kohdattua... Väärin arvelet. Mutta jos sinä asut isossa kaupungissa, Etelä-Suomessa, niin valitettavasti jäät paljosta kauniista paitsi. ;)

• yksisinkkunainen kirjoitti:

:D No, eipä ole noita tullut kohdattua... Väärin arvelet. Mutta jos sinä asut isossa kaupungissa, Etelä-Suomessa, niin valitettavasti jäät paljosta kauniista paitsi. ;)

Ätmel asuu Helsingissä muistaakseni....yksi entisaikojen tuttu tuosta samasta syrjässä olevasta kylä pahasesta, muisti aina muistuttaa, että kehä kolmosen ulkopuolella ei asusta kuin, eskimoita ja jääkarhuja... =D

• yksisinkkunainen

Siis... eskimo mieheksi ja jääkarhu pihalle vahtimaan. :D
        No, kun olisi edes sellainen eskimo joka minulle sopisi. ;)

• yksisinkkunainen kirjoitti:

Siis... eskimo mieheksi ja jääkarhu pihalle vahtimaan. :D
        No, kun olisi edes sellainen eskimo joka minulle sopisi. ;)

Jeps, eipähän tule kutsumattomat vieraat liian usein "kyläilemään".......sopivaa eskimoa varmaan moni haikailee. :)

• Ex--PUA

Jos päätät että tapaat niitä kaikkialla, niin tapaat niitä kaikkialla.

Ilman sosiaalisia piirejä on totta kai vaikea tavata ketään, puhumattakaan pariutumisesta.

Joten ne pienet saumat jotka saat, kannattaa käyttää hyväkseen.

• bullssssssssssssss

Jos köyhä päättää, että hänen lompakossaan on rahaa, siellä on rahaa. No ei tasan ole.

• Kilttiatm

Suomessa ei niin vaan tuntemattomalle voi jutella. Ei ainakana naisille kun miestä pidetään outona ja naiset heti kysyy mitä haluat silleen tylysti.

• Äädämi111111111

Ja se on tyhmä kysymys. Huomaa ettei naisen yläpäällä ole mitään virkaa, paitsi tietysti suihinotto. Luulisi sitä nyt tyhmemmänkin tajuavan, että mies haluaa pillua.

• täällähän_ne

Tinderissä on kaikki

• VieläPahempaa

Tinderistä en huolisi vaikka maksaisivat.

• Foilash

Oon jutellu bussissa ja saanut numeron. Yliopiston kahvilassa, kaupungilla. Voi todellakin mennä "häiritsemään"! Siinä pitää hiukan tietää mitä tekee, esim. naiselle kannattaa antaa tunne ettei mies aio jäädä ikuisiksi ajoiksi höpöttämään. Jos kaupungilla avaat keskustelun kysymällä jonkun kysymyksen, voit lisätä kysymyksen alkuun "mun tarvii kohta jatkaa matkaa mut sano sä nopeesti..."
      Vinkki: lähesty naisia kun olet menossa johonkin, niin tuo puoli hoituu kuin itsestään.

• Juuri noin. Eikä siis niin että mennään ja pyydetään treffeille tai kahville.

• ätmel

Saitko pillua vai nussitko vain sitä numeroa?

• ätmi-

Jännämiesten ex patjoja tapaa ihan missä vaa koska eivät häpeä itseään. Nainen on aina sellainen että lähtevät jännämiehen matkaan ihan koska vaan.

• dggdrrttr

Mitä oon esim. kavereita tarkkaillut, niin lähes aina ne kumppanit löytyy opiskelupaikoista, kavereiden kavereista tai työpaikoista. Sama se onko kyseessä lyhyt aikaväli vai pitempi vuosia kestävä esim. opiskelupaikka, mutta sieltä ne lähes aina on löytäneet sen. Ja siihen jääneet samantien.
      Kuuleman mukaan myös harrastuspaikoista voi löytyä.

En tunne ketään toista, joka ois tavannut ketään esim. jonkun ryhmän/harrastusforumilta, kuten itse joskus löysin - huonolla lopputuloksella tosin. Ja löysin samalla tavalla yhden kaverinkin. Että lähipiiristä ne tuntuu löytyvän.

Ehkä auttaisi kuvitella noihin julkisilla paikoilla lähestymisiin esim. sitä, miltä se itsestä tuntuisi, jos joku kiva/ei-niin-kiva tyyppi tulisi siihen heittämään juttua sekä millä tavalla sen lähestymisen voisi tehdä, jotta se tuntuisi hyvältä siitä toisesta osapuolesta. Eli jos tuntuisi itsestä ikävältä mikäli joku itseään ei-kiinnostava tyyppi tulisi lähentelemään, niin tietäisi ettei sitä taktiikkaa kannata sitten kokeilla kehenkään toiseen. Luulisi että rento ja vähän ohimennen heitetty juttu, joka ei liity heti kahville pyytämiseen saattaisi auttaa. Kenties kirjastossa voisi kysyä joltakin mukavan näköiseltä tyypiltä suosituksia kirjoista, mikäli kyseinen henkilö katselee kirjoja jollain osastolla. Ja vasta sitten jos juttu jotenkin lähtee siitä kulkemaan, niin voisi päättää homman kahvi-kutsuun.
      Ite en osaisi lähestyä ketään julkisilla paikoilla. Muutenkin ahdistavia paikkoja, ja on ihan mahdotonta sanoa esim. kahviloissa, ett' kuka ois mielenkiintoinen tyyppi. Kirjastossa voi jo sentään jotain päätellä sen perusteella mitä kirjoja kukakin selailee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      213
      2792
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1936
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      448
      1622
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1513
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      367
      1437
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1308
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1286
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1246
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      62
      1103
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      958
    Aihe