Sanoissa on ihmeellinen voima. Niillä voi rakentaa kultaisen linnan tai viiltää viikatteen lailla.
Pieni ajatus
32
<50
Vastaukset
- hajatuspieni
Niin vaarallista ei ole se
mikä menee suusta sisään
vaan se mikä tulee suusta ulos
jonka joko rakkaus tai viha
saa aikaiseksi joko onnea
tai onnettomuutta. - sanansäilä
Sanoilla on se voima jonka me annamme niille. Ollapa joskus hiljaa ja päästää irti.
Varsinkin jos ihminen joka sanat sanoo on sinulle tärkeä.....
- tuoksu
Kuollut kärpänen pilaa voiteentekijän öljyn.
- DLin6d
Haluaisinpa saada tilaisuuden sanoa ne sanat joista rakentuu kaupunki. Mutta vain suoraan hänelle, kaiken täällä sanomani jälkeen. Sanat täällä..ovat..eivät ole..mitään, eivätkä rakenna jos eivät tuhoakaan?
- Sanoillasatutettu
Totta, sanat satuttavat ja tuhoavat toisen ihmisen. Jos ystävänä pitämäsi henkilö yhtäkkiä sanookin jotain loukkaavaa ilman mitään syytä, niin kyllä se satuttaa aika syvällekin, eikä kovin helpolla unohdu. Myös se jos ystävä sanoo jotain kaunista ja kannustavaa, jää mieleen ja lämmittää mieltä pitkän aikaa. Meidän pitäisi enempi kannustaa toisia, kuin sanallisesti pistää lyttyyn maanrakoon.
Kerran pitkäaikainen tuttava suutuspäissään tokas mulle, ett oli yleensä ollut mun kans tekemisissä pelkästä säälistä, ei pitänyt mua ystävänään. Sekin satutti, hän ei koskaan edes pyytänyt anteeksi sanomisiaan, nuo sanat vaikuttivat meidän väleihin. Hän ei edes välittänyt miten paljon loukkasi mua, hänhän vaan oli todennut asian niin kuin se hänen puoleltaan oli, mun olis vaan pitänyt olla kuin mitään ei olis tapahtunut. Sanoi myöhemminkin jotain sellasta, ett se vaikutti väleihin lopullisesti. Tajusin etten ikinä ollut merkinnyt tuolle "ystävälle" mitään, pelkästä säälistä oli mun kans tekemisissä ollut. Muita ystäviään kehui aina mulle, koskaan ei sanonut hyvää sanaa mulle. Toivottavasti muisti sanoa ne hyvät sanat suoraan niille ystävilleen, kehujahan kaikki tykkäävät kuulla. - Konstitmonet
Suun kiinni pitäminen auttaa. Kun ei mikään muu konsti auta.
- Viikatetekitehtävänä
Kai se oli hyvä niin. Ainakin hänen mielestään.
- Ainakaksimahdollisuutta
Joko rakentaa tai viiltää loppuun, kukin toimii tavallaan ja valitsee kumman valitsee. Aika näyttää valitsiko oikein vai väärin.
- monenmoistaon
Jotkut loukkaantuu jo eriävistä mielipiteistä ja jotkut voivat loukata tahallisesti, jotkut tahattomasti. Näissä kaikissa tavoissa on vissi ero. Jotkut eivät myöskään halua älykästä naista, koska kokevat sen kenties tylsänä, jotkut ehkä jopa uhkana.
- koskettavaa
Kävelin vuosia sitten opiskelupaikkaani ja oli tosi kaunis aurinkoinen kevätpäivä. Olin monestakin syystä vähän ärtynyt ja murheellinen. Maisemat olivat kauniit (järvimaisema,puut täydessä lehdessä, kevään kukkia,jne.)Vastaan hoippui tosi römyistä fillaria taluttava vanhempi alkoholistimies,joka toivotteli minulle reippaasti ja kohteliaasti:"HYVÄÄ KEVÄTTÄ,neiti...".
Heh.Kylläpä tulin hyvälle mielelle hänen sanoistaan.Hänen oma elämänsä varmaan oli ollut aika kauheaa, mutta hän jaksoi toivotella tuikituntemattomille piristäviä sanoja. - Eisittenpuhuta
Niinpä, puhuminen on yliarvostettua!! Pannaan kaikki sanat kirjallisesti, niin on mustaa valkoisella!!
- Edellinen
Tai toinen vaihtoehto: antaa elekielen puhua!! Sen osaa kaikki ja tulkinta jää tunteiden tulkille;)
- niinpäon
oli sana vaikka kuinka pieni niin sillä on valtava voima jos se on hyvä sana
ja oli sana vaikka kuinka pieni niin sillä on viikatteen voima jos se on paha sana.- Isoajatus
Muutamassa sanassa .
Ajatus pieni
Hento mieli
Luokse tule
Kaunis ele
Sulo suu
Puserra
Halaa
Tanssita
Huumaa
Taivaisiin- hajatuspieni
Suudella
ottaa leipä
jättää kivi heittämättä
tuottaa hymy
antaa rakkautta
Yksinkertaiset
oikeudet
jokaiseen päivään
Hyvyys
Nautinto
jolla siihen varaa
on rikas hajatuspieni kirjoitti:
Suudella
ottaa leipä
jättää kivi heittämättä
tuottaa hymy
antaa rakkautta
Yksinkertaiset
oikeudet
jokaiseen päivään
Hyvyys
Nautinto
jolla siihen varaa
on rikasRikas mieleni
Sydän täynnä
Rakkaus minussa
Katsoo valoon
Taivaiden
Täyttymykseen
Ihmisten vierellä
Valoani loistan
Parantaen- mitänää
Älykkö kirjoitti:
Rikas mieleni
Sydän täynnä
Rakkaus minussa
Katsoo valoon
Taivaiden
Täyttymykseen
Ihmisten vierellä
Valoani loistan
Parantaentyperyydet pitää laittaa limitysten tänne vai ootteko niitä uunoja jokka luulee tuntevansa toisensa.
- hajatuspieni
Etsin
Kuulin
äänen vienon
löysin kukan
silmät säihkyvät
loistaa valoa
hyvyyttä
antaa puhdasta
rakkautta
ja tekee unelmasta
todellisuutta
kasvi kasvaa
hyvällä
ja kukoistaa
kaikille loistoa
viikatteen jäljiltä
on vain lakoa hajatuspieni kirjoitti:
Etsin
Kuulin
äänen vienon
löysin kukan
silmät säihkyvät
loistaa valoa
hyvyyttä
antaa puhdasta
rakkautta
ja tekee unelmasta
todellisuutta
kasvi kasvaa
hyvällä
ja kukoistaa
kaikille loistoa
viikatteen jäljiltä
on vain lakoaHienoa
sait hymyn
huulilleni
naurun vienon
ihailen
unelmaasi
loppu on
katoavaa
karua
maisemaa
"hymy"- älyköt
mitänää kirjoitti:
typeryydet pitää laittaa limitysten tänne vai ootteko niitä uunoja jokka luulee tuntevansa toisensa.
sitaateissa vauhdissa :)
älyköt kirjoitti:
sitaateissa vauhdissa :)
Hymyn
sulle
suukon
kultaisen
annan
poskelle
kauniille
ajatukselle
sinussa
näen
hymyn
hyvän- hajatuspieni
Älykkö kirjoitti:
Hienoa
sait hymyn
huulilleni
naurun vienon
ihailen
unelmaasi
loppu on
katoavaa
karua
maisemaa
"hymy"Kommenttisi
on kukoistavia kukkia
hyvää mieltä
kannustavaa kieltä
ilman hyvän kasvattajaa
ei olisi ruokaa
jota ilman mässääjätkin
olisivat viikatteen
ruokaa
joten ilman meitä
romantikkoja
he eivät selviä
mutta koska he
sen tajuavat
Sää voisit vähän
enemmänkin antaa älyä
*kiitos hymyistä*
ja kiitos kun olet - hajatuspieni
Rakkaus
Ainoa kukka
joka kasvaa
oli olosuhteet
mitkä tahansa hajatuspieni kirjoitti:
Kommenttisi
on kukoistavia kukkia
hyvää mieltä
kannustavaa kieltä
ilman hyvän kasvattajaa
ei olisi ruokaa
jota ilman mässääjätkin
olisivat viikatteen
ruokaa
joten ilman meitä
romantikkoja
he eivät selviä
mutta koska he
sen tajuavat
Sää voisit vähän
enemmänkin antaa älyä
*kiitos hymyistä*
ja kiitos kun oletÄlyäni
käytän
avaruudessa
kiidän
mieltäni
käytän
mielin määrin
kokemuksen
sanoin
teoin
rakkauteni
totuuteni
näytän- hajatuspieni
Kiitos
Totuus
Rakkaus
Vapauttaa
voi lentää
kuin lintu
ja nauttia
kannustavista
nosteista
ja nauraa
auringolle
laulaen
riemunsa
"hymy"
anna palaa
ei aina
tartte oottaa kalaa - Tasolaskee
hajatuspieni kirjoitti:
Kiitos
Totuus
Rakkaus
Vapauttaa
voi lentää
kuin lintu
ja nauttia
kannustavista
nosteista
ja nauraa
auringolle
laulaen
riemunsa
"hymy"
anna palaa
ei aina
tartte oottaa kalaaÄlkää kirjoittako kilpaa muiden kanssa.
- huomasinsaman
Tasolaskee kirjoitti:
Älkää kirjoittako kilpaa muiden kanssa.
kun tuo anteeksi teksti ilmaantui ruudulle täällä alettiin suoltaa tekstiä apinan raivolla ja se valitettavasti näkyy.
Tasolaskee kirjoitti:
Älkää kirjoittako kilpaa muiden kanssa.
Pahan
sana
säilän
pistit
piston
tunsin
herkässä
mielessäni
hyvässähuomasinsaman kirjoitti:
kun tuo anteeksi teksti ilmaantui ruudulle täällä alettiin suoltaa tekstiä apinan raivolla ja se valitettavasti näkyy.
Minä
olen
tähti
taivaan
valon
lapsi
vaikka
apinasta
polveudun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801743Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781507Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161315- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 51859
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722