vaikea tilanne...

FOX4

Suhteeni meni poikki n. kk sit. Minut siis nakattiin pihalle, vaikka ei se hirveesti haitannu, ku oli menny pitempään todella heikosti, ku ei osattu puhua toisillemme.

Pari viikkoa sit alettiin viestitteleen exän kaa ja kumpikin sanoi olevan tunteita toista kohtaan. Kuulin sit exän kaverilta et sillä on uus mies. Oli tavannu sen viikko sen jälkee ku erottiin.

Jatkettiin silti viestittelyä ja kysyin exältäni et onko sille ketään, vastaus oli et ei.
Yks perjantai ilta viestiteltiin exän kaa ja kysyin et voinko tulla käymään et puhuttas asiat selviksi...siihen ei tullut vastausta joten ajoin exän luo ja eihän siellä ketään ollu.

Jätin asian sikseen kunnes sit lauantaina pyysin sitä vastaamaan mun perjantaina esitettyyn kysymykseen, hän ehdotti et nähtäs maanantaina ku se tiesi et mulla on lauantaina saunailta. Eli en selviäis jutteleen sen kaa sunnuntaina" häneen mukaansa siis".

Sit tuli tehtyä "virhe" laitoin exällä lauantaina iltana viestin et lopetan kaikki yhteydenpidot häneen jos ei hän kerro et on toisen miehen luona, mainitsin vielä paikkakunnanki. Aamukasin aikaa tuli sit viesti et olin oikeessa.

Sunnuntaina sit perään kuulutin rehellisyyttä häneltä et jos aikoo olla vielä ystäväni.
Vastas et tää toinen mies ei merkkaa hänelle mitään ja et haluais olla enempi mun kans ku ystävä.

Lopulta sit tavattiin ihan livenä kahestaan kk:n tauon. Käytiin kaikki asiat läpi ja itkettiin. Kumpikaan ei sanonu mitään et miten jatketaan. Kaiken kruunuksi sain kuulla et se suunnittelee ulkomaan matkaa tämän merkkaamattoman miehen kaa.
OLEN VARMAAN KU HAIKAILEN VIELÄKI KYSEISEN NAISEN PERÄÄN

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FOX4

      KU tilalla HULLU

    • YoursForever

      Otan osaa...jotenkin tiedän fiiliksen. Mulla tuli puol vuotta sitten ero suhteesta...tuli ongelmia....stressiä töistä..läheisen sairaus...miehellä liian läheinen työkaveri kuvioissa...kaikenlaista eikä osattu puhua asioita halki. Tuli ero...enemmän miehen aloitteesta... jonka jälkeen oltiin noin 3 kk pitämättä pahemmin yhteyttä, koska oltiin molemmat niin hajalla.

      3 kk jälkeen mies alkoi hiljalleen laittaa ikävöintiviestejä ja ilmoitella sillon tällön että rakastaa, eikä olisi halunnut erota...Olen yrittänyt herätellä keskustelua, että voitaisko meidän asiat vielä selvittää, mutta siinä vaiheessa mies aina vetäytyy ja joka kerta mun sydän murenee.. Nyt on jotenkin alkanut olla sellaisiakin merkkejä, että aivan kuin hänellä olisi jo joku toinen... :/

      Jotenkin vaan älyttömän julmaa, että hän palaa elämääni kertomaan että rakastaa eikä olisi halunnut erota...mutta silti...ei halua keskustella asioista, ei ilmaise että haluisi palata yhteen. Taitaa vaan leikkiä mun tunteilla...11 vuotta rakastin sitä miestä ja rakastan edelleen... :(

    • YoursForever

      Mutta sulle aloittaja....jos teillä on se ongelma, että "kumpikaan ei sanonut mitään miten jatketaan" kun keskustelitte ja itkitte asiat halki, niin neuvoisin, että ota sinä ohjat käteen. Jomman kumman on vaan uskallettava! Sulla ei ole mitään menetettävää. Ilmaise naisellesi selkeästi, että haluat hänet takaisin ja sanelet miten jatkatte (ei itsekkäästi tietenkään, vaan siten että otat molempien tunteet huomioon). Jos hän ei siihen syöttiin tartu, niin sitten jatkat pää pystyssä elämääs ja tiedät tehnees kaikkesi asian eteen.

      Uskon, että saat kyllä naisesi takaisin. Hän on vaan niitä, jotka eivät yksinkertaisesti osaa olla yksin, siksi hänellä on se laastariukko, joka tuskin merkkaa yhtään mitään. Ei reilua sinua tai laastaria kohtaan, mutta inhimillistä.

    • Kumunkaaa

      Mutku eksä voi olla yksi? Miks sun pitää koko aja jankuttaa et kene kaa toi sun xäs oikein on? Anna se jo olla kenen tahaasa kaaaaa se haluu? Mitä se enään sua liikuttaa? Toi on jo historiikkii. Tollaset tekstarit on jo niin vanhanaikasii. Jos sun kamu ei haluu olla sun kaa, oo seuraavan kamun kaa viksupi, oo sen kaa vaa yxinkertasest vaa kamu . Sit vasta vuoden parin jälkeen, ku tunnet sen oikeen hyvin, voit olla niinku suhteessa sen kaa.
      Eiks toi käytös olis niinku paljo paree? Miks sun on pakko mennä niinku takaperi puuhu?

    • 85232

      Oletko masokisti. Miksi roikut naisessa jolla on toinen, joka jätti sinut ja joka vielä valehtelee. Herää jo.

    • Elvisthepelvis

      No mikä on tilanne nyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe