Onko elokuvat (ainakin ei-uskonnolliset) VL:en mielestä syntiä?
Onko elokuvat syntiä?
1
362
Vastaukset
- vlmies72
En sano pelkästään kysyjälle vaan kaikillekin jotka kyselette ja kerrotte hyvinkin maistettuja asioita joihin näytättä uskovan kovinkin voimakkaasti, huomatkaa että se on tosiasiassa varma keino teille estyä näkemästä meidän hakomajaamme :(((. Tärkeintä olisi etsiä Jumalan valtakuntaa, sen jälkeen ymmärrys tulee niin jonkun tietyn elokuvan kuin minkätahansa asian suhteen onko se sopivaa jne. Menkää seuroihin tai etsikää vl-ihminen jonka kanssa nämä asiat voi ihan oikeasti selvittää. Ihmetyttää ja toisaalta ymmärränkin miksi täällä ihmetellään uskoa johon kuuluu myös tieto ja opetus siitä että On yksi usko ja yksi Jumalan valtakunta jonka mukana pääsee tavoiteltuun päämäärään taivaaseen. Ellei saa näköä ei tietenkään voi nähdä. Jeesus puhui aikanaan paljon sokeista joitte raamatusta lukea. Toivottavasti teistä mahdollisimman moni kokee joskus löytäjän ilon, saa evalkeliumin kautta tuon näön jolla Jumalan valtakunta voidaan nähdä kalliina ja siinä asuminen tärkeänä. Saattaa olla etten enää tule näille sivuille kun on opastettukin ja itsekin lukiessani näitä juttuja huomaa ettei täällä välttämättä usko vahvistu, mutta toivoisi että täällä silti olisi tarjolla myös oikeaa tietoa Jumalan valtakunnasta ja joku opastuisi sisälle. Täällä sisällä on onnellista olla ja kaikki on tervetulleita. Tulijalta pyydetään uskoa, ahtaasta portista mahtuu ihminen mutta vain jos ei kantamuksia niin kuin rikkaalla oli hyvi tekoja joista ei voinut luopua, tämä on monelle kompastukivi. Kaikista löytäjistä iloitaan taivaassa vielä enemmän kuin meistä jotka jo sisällä olemme. Meistäkin pidetään yllyn kyllin huolta. Hyvää Joulun odotusta kaikille ja ennen kaikkea löytäjän iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213