Torstaina olis vika mahollisuus jutella yhen ihanan jätkän kaa ja tarviisin apua! Juteltii tänää kurssilla ekaa kertaa ku päädyttii samaan ryhmään, vaikuttaa nii huippu tyypiltä! (Omg!) Sinänsä en oo ujo, mut tällasis tapauksis sulkeudun ku simpukka ja vaikutan ehkä siltä et mua ei kiinnostais mut mua vaa nii jännittää, vaikka keskustelut sujuiki nii hyvin. Miten vois flirttailla sillee hienovaraisesti? Tai tehä jotai et se tajuis et olis kiva tutustuu paremmin? Varmaa kannattais sanoo suoraa mut yyh en tiiä uskallanko.. :D En haluis mokaa tätä!
Hei pliis auttakaa!
mitämäteen
2
184
Vastaukset
- Poika_21
Kannattaa varmaan osoittaa sitä kiinnostusta eikä olla simpukka. Aika harva kuitenkaan lukee ajatuksia. Luot vaikka katsekontaktia ja olet muutenkin jotenkin kiinnostuneen näköinen.
- mitämäteen
Jep kiitos viestistä! :) Yritän olla huomenna jännittämättä. Lisäsin sen oikeestaa facebook kaveriks ja se hyväksy :D Tunnetaan sinänsä jo entuudestaan, vaikka ei sillon juteltukkaa, et sillee ei ihan random tyyppi. Ja se muisti mut! Kai.. Mä vähä hämmennyin sen silmistä ni en ihan tarkkaa muista :D Haha tunnen itteni ihan teiniks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642