UUSIA TUTTAVUUKSIA

NAINEN28TKU

Hei,
Jos sinua kiinnostaa:
-pyöräily
-mökkeileminen, telttaileminen, sauna, uiminen, poreamme
-tapahtumat, kulttuuri
-kesällä auringonottaminen, grillaaminen, rentous
-järkevät keskustelut
-suhteellisen terveet elämäntavat

Niin täällä voisi olla toinen samankaltainen henkilö.

Olen lopen kyllästynyt pintaliitäjiin vaikka pidänkin itsestäni huolta. Olisi mukava löytää ihmisiä voi olla niin miehiä-kuin naisiakin Turun-alueelta ihan miksei kaveriksi - ystäväksi ...

Itselläni asiat siltä osin hyvin, että työssä käyn ja olen terve sekä omaan terveet elämäntavat. Jokin kylpylämatkakin Suomessa voisi kiinnostaa kesällä tai vastaavaa... en tupakoi ja en niin välitä tupakasta sekä liiallinen viinalla läträäminen ei ole minun juttuni, koska kesällä ja elämässä voi olla hauskaa selvinkin päin.

Konsertit myös ja kiinnostaa ja yökerhot jonkin verran, etten ihan nipo ole ja osaan keskustella, tulen juttuun ihmisten kanssa ja jaksan hymyillä ja iloita myös pienistäkin asioista.

Eli jos on nyt joku henkilö - täysjärkinen - aikuinen nainen tai mies vailla kesäsuunnitelmia vielä tässä vaiheessa niin voi ottaa rohkeasti yhteyttä niin ei sitä tiedä vaikka elämänpituinen ystävyys kehkeytyisi tätä kautta..

Itselläni ei ole lapsia eikä miestä, joten suurinosa ystäväpiiristä menee eri merkeissä tämän kesän yli..

SÄHKÖPOSTI : [email protected]

Kivaa viikkoa kaikille!

1

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesturusta35

Olen täysjärkinen turusta. Kesä on kyllä ohi jo kun niin huonot ilmat ollut. Olen grillaillut yksin ja käynyt ruisrockissa yksin ja veneillyt yksin ja pyöräilen usein koska autoa mulla e ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1449
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1235
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      791
    Aihe