hyvää huomenta...

imisinkin

...tapasin ihkun miehen, kaikki oli jees, mutta kun sai pesää =) muuttui mulkuksi

8

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehinenmiesss
    • itsenäinen

Mitäs kaikki nettilehmät ootte niin halpoja että meette heti sänkyyn?Ja sitten valitetaan täällä:)

• kikeli

Tottakai tarvitaan MULKUA, jos pesaa anetan. Suomi miehela pieni mulku, siksi naisen pesa puuteesa.

• nyteeeww

minä en muuttunut vaikka painoin jäykkä päivää koko viikonlopun tumman ja tulisen naisen kanssa. sai edestä ja takaa, b rappuakin olisi saanut mutta keskityin ihan vakio ajoon. suihintossa se oli todella huono, en muista että olisi edes neitsyt aikoinaan ollut yhtä huono. no ei tarvinnut toista kertaa suhteilla sen kanssa ja taas se etsii iestä ja ottona on että ei seksinetsijöille, ihme homma, kyllä kelpasi sille ja oli heti liukas lätkä

• Mikäikäämiehellä

Kerro missä tämmöinen mies asuu? Itellä vähään samatyypinen tapaus

• Kultakimppu

Näin kävi minullekin. S24 kirjoiteltiin aikamme ja vaihdoimme puh,nrot, hän soitteli ahkerasti joka päivä, puhuimme puhelimessa noin 2,5 tuntis päivässä. Kaikki tuntui olevan loistavasti välillämme, suunnittelimme yhteistä elämää eteenpäin. lauantai vietimme kok päivän yhdessä ja hän jäi luokseni niin kuin oli sovittu. Sunnuntaina aamulla 8 aikaan hän ilmoitti lähtevänsä kotiin? Maanantaina menin hänen luokseen niin kuin oli sovittu, oli tarkoitus mennä katsomaan asuntoa hänen läheltää, vaan kuinka ollakaan siellä tavarani oli pakattu kassiin jonka hän ojensi minulle. Kun kysyin mistä moinen hän ilmoitti että ei meistä tule mitään, halusin selityksen mutta sitä en saanut. Siellä sivuilla kertoo olevansa rehellinen, luotettava ym. muuta. Asuu varsinais-suomessa piikkiössä. Minimerkki kertoo miksi hän minua nimitti. Jos voisi laittaisin tähän nimimerkin että kukaan muu ei mene samaan lankaan kuin minä, kun puheet olivat niin uskottavia kuin olisivat tulleet sydämmestä. Suhteemme tutustumisesta sivustolla kesti 1 1/2 kk.

• Surullista, mutta samalla oppimisen paikka. Ihmisen kanssa ei voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta pelkkien puheluiden ja yhden tapaamisen perusteella. Onneksi asia selvisi jo 1, 5kk kohdalla.

• uskomat

Hmm... aika nopeita ratkaisuja??? Ei toista ihan hetkeen tutustu....tosin harmillista jos toinen luottaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2926
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      218
      2917
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1866
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      76
      1502
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1383
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1118
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      929
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      853
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe