hyvää huomenta...

imisinkin

...tapasin ihkun miehen, kaikki oli jees, mutta kun sai pesää =) muuttui mulkuksi

8

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehinenmiesss
    • itsenäinen

      Mitäs kaikki nettilehmät ootte niin halpoja että meette heti sänkyyn?Ja sitten valitetaan täällä:)

    • kikeli

      Tottakai tarvitaan MULKUA, jos pesaa anetan. Suomi miehela pieni mulku, siksi naisen pesa puuteesa.

    • nyteeeww

      minä en muuttunut vaikka painoin jäykkä päivää koko viikonlopun tumman ja tulisen naisen kanssa. sai edestä ja takaa, b rappuakin olisi saanut mutta keskityin ihan vakio ajoon. suihintossa se oli todella huono, en muista että olisi edes neitsyt aikoinaan ollut yhtä huono. no ei tarvinnut toista kertaa suhteilla sen kanssa ja taas se etsii iestä ja ottona on että ei seksinetsijöille, ihme homma, kyllä kelpasi sille ja oli heti liukas lätkä

    • Mikäikäämiehellä

      Kerro missä tämmöinen mies asuu? Itellä vähään samatyypinen tapaus

    • Kultakimppu

      Näin kävi minullekin. S24 kirjoiteltiin aikamme ja vaihdoimme puh,nrot, hän soitteli ahkerasti joka päivä, puhuimme puhelimessa noin 2,5 tuntis päivässä. Kaikki tuntui olevan loistavasti välillämme, suunnittelimme yhteistä elämää eteenpäin. lauantai vietimme kok päivän yhdessä ja hän jäi luokseni niin kuin oli sovittu. Sunnuntaina aamulla 8 aikaan hän ilmoitti lähtevänsä kotiin? Maanantaina menin hänen luokseen niin kuin oli sovittu, oli tarkoitus mennä katsomaan asuntoa hänen läheltää, vaan kuinka ollakaan siellä tavarani oli pakattu kassiin jonka hän ojensi minulle. Kun kysyin mistä moinen hän ilmoitti että ei meistä tule mitään, halusin selityksen mutta sitä en saanut. Siellä sivuilla kertoo olevansa rehellinen, luotettava ym. muuta. Asuu varsinais-suomessa piikkiössä. Minimerkki kertoo miksi hän minua nimitti. Jos voisi laittaisin tähän nimimerkin että kukaan muu ei mene samaan lankaan kuin minä, kun puheet olivat niin uskottavia kuin olisivat tulleet sydämmestä. Suhteemme tutustumisesta sivustolla kesti 1 1/2 kk.

      • Surullista, mutta samalla oppimisen paikka. Ihmisen kanssa ei voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta pelkkien puheluiden ja yhden tapaamisen perusteella. Onneksi asia selvisi jo 1, 5kk kohdalla.


    • uskomat

      Hmm... aika nopeita ratkaisuja??? Ei toista ihan hetkeen tutustu....tosin harmillista jos toinen luottaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe