Paras keino on muiluttaa persut itärajan taakse toisten ryssyköiden pariin.
Suomen talouden tervehdyttäminen
11
84
Vastaukset
- kaunis_ajatus__
Toteutukoon pian.
- Hertta_kuusinen
Persujen tie on Tsekkoslovakian tie.
- PS_pelastaa-----
.
"PS Pelastaa Maan"
har!11
. - määmy
Ai miks? Stubbist tais tul lanttiministeri & pikkutuloset kärsii (taas)
http://www.hs.fi/politiikka/a1432695626255
Soinist tais tulla ulkoministeri & hänel e oikeestaa mtn valtaa. Poukkuroi pääministerin & pressan tahdis (oon pettyny)- sun_persees
käryyn pettyneitä ollaan
- paavotvot
Milloin alkaa anarkistit ja vihervasemmistolaiset vinkumaan ja kertomaan, että kaikki väärin.
Kreikalle tulisi antaa lainat anteeksi ja Suomi kansoitettava pakolaisilla, sekä kaikille maksaa 1000 €kuukaudessa kansalaispalkkaa.
Hähähähähähähähääää- idiootti_
kyllä se onnistuu pian tuoltakin hallitukselta
- jytkynjytkyn
nyt jytkytetään köyhää!
Ei ollut Soinista taaskaan vastuunkantajaksi. Olisi voinut ottaa valtiovarainministerin salkun, sen sijaan ottaa hatkat ulkomaille ja satuilee (pakottaa samalla Sipilän ja Stubbinkin satuilemaan) intohimoista.
- Ostari-löntystelijät---
.
"Ärkko-viher-vasurien hyysäämät kulttuurilöntystelijät ei valitettavasti nosta Suomea nousuun kyllä tavallisten rehellisten suomalaisten on tehtävä se"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721