Jos voittaisit ilmaisen loman ja paikan saisit valita niin minne menisit? Ja menisitkö yksin?
Lomamatkalle
33
<50
Vastaukset
- huuu
Lähimmälle elinkelpoiselle planeetalle. Mukana 70 kaunista neitsyttä. Tai no ei niiden tarvis olla neitsyitä.
En kerro kohdetta, mutta reppureissusta olisi kyse ja paikasta, joka ei ole ihan tyypillinen unelmalomakohde. Vielä muutama kuukausi sitten olisin sanonut meneväni yksin, mutta jos tällä hetkellä lähtisin niin ainakin kysyisin Jännämiestä mukaan. Jos hän ei haluaisi lähteä niin sitten menisin yksin.
- läskitlyllyy
Onko tämä jännämies yhtä pullea kuin sinä?
- atmatmatm
Menisin johonkin köyhempään maahan jossa nuoret naiset myyvät seksipalveluja.
- ykkös.nainen
Menisin Alaskaan ja seura kyllä kelpaisi.
- sossufani
Eikö Kanada olisi suomalaiselle parempi valinta?
- ykkös.nainen
Kanadakin olisi mielenkiintoinen.
- ykkös.nainen
Metsässä olisi kiva patikoida. Ei oikein mitkään aurinkomatkat nappaa.
Voisihan se olla melkoinen retkikunta :D - iiikk
ykkös.nainen kirjoitti:
Metsässä olisi kiva patikoida. Ei oikein mitkään aurinkomatkat nappaa.
Voisihan se olla melkoinen retkikunta :DMetsässähän on punkkeja.
- ykkös.nainen
No enpä tiedä onko niitä Alaskassa. :)
- iiikk
ykkös.nainen kirjoitti:
No enpä tiedä onko niitä Alaskassa. :)
- ykkös.nainen
No samalla tavalla niitä on täälläkin eikä minussa ole koskaan ollut punkkia.
- iiikk
ykkös.nainen kirjoitti:
No samalla tavalla niitä on täälläkin eikä minussa ole koskaan ollut punkkia.
Ei vielä :)
- ykkös.nainen
Kunnolla vaatetta päälle niin ei punkit tartu. :)
- aikuisten.oikeesti
Islantiin, ehdottomasti. Ei ole tungosta, kuin jossain etelän turisti lomakohteessa.
Tavat ja kulttuuri suunnilleen samaa kuin Suomessakin.
Luonto aivan erilainen: jäätiköt, geysir lähteet, kuumavesi kylpylät, lahden poukaman mustat kivirannat...
Majoitus hotelliin...todella kallista suomalaisenkin näkökentästä katsottuna.
Kannattaa ottaa omamakuupussi mukaan ja hakea halvempi majoitus kohde.
Ehdottomasti joku mukaan matkaseuraksi pällisteleen kanssani ihmeellisyyksiä.
.
Merelle pitää päästä kalaan..satamasta löytyy kalastukseen kiinnostuneille
pieniä mut tarkoitukseen sopivia aluksia joiden kipparit ottavat turistin tai kaksi föliin merelle kalaan.(maksusta)
Todella lämmin päivä on 20 astetta kesällä, yleensä 14-17 astetta.
Lämmintä siel ei ole; kuin kuumavesi uimalassa ja hotellissa.
Joten syysvaatteita mukaan kesälläkin ja sadetaki sekä hyttyskarkotetta!
Islanti ei ole auringonpalvojan lomakohde.
Mutt suomalainen pärjää ja viihtyy siellä paremmin mitä kerskieurooppalainen!No tämäkin voisi olla yksi S24/Sinkut "retkikunnan" kohde.... =D
Tuleepas teillä hyviä kohteita ja paikkoja, auringonpalvojaksi minusta ei ole, enkä tykkää turisti rysistä, mitkä ovat vain sitä varten rakennettu......- Tsaitsai
Islanti on munkin haaveena :) Siellä pitäisi olla viikko tai parikin jos kiertelee eri paikoissa. Raha tulee vaan vastaan, tai sen puute. Mutta kyllä vielä jonakin päivänä tulee lähdettyä.
Niin ja tosiaan jos matkan voittaisin niin parhaan kaverini kanssa lähtisin sinne kun miestäkään ei ole näköpiirissä. - aikuisten.oikeesti
Kahden viikon matka vähintään et ehtii vähän jotain kokeakin ja samalla nauttia rauhassa. Paikasta toiseen kipin/kapin juoksusta: ei tule kuin kiukkuiseksi.
Lomalla pitää rentoutua ja saada käytää aikaa tilanteiden ja tunteiden mukaan.
Mä en ainakaan tykkää kaik valmiiks suunnitellusta matkasta, jota sitt orjallisesti noudatetaan.
Suunnitelmia saa ja tulee tehdä etukäteenkin, mutt niistä on kyettävä myös luopumaan ja vaihtamaan suunitelmia.
Loma ei ole suoritus matka...tai saattaa se sellaiseksikin muodostua...joskus.
- plaaahhh
Menisin varmaan Australiaan katsomaan Australian avoimia. Varmaan menisin yksin koska ketään tuttavia ei kiinnosta katsoa tennistä tuntitolkulla :D
- Ikis__M
Jos vain pelkästään loma-ajatuksella niin sitten se voisi olla Alaska, Australia, Uusi-seelanti, Irlanti mutta sitten jos taka-ajatuksena olisi vain mennä ilman paluupäivää niin sitten ehkä Kambodza koska siellä olisi edullista elää, aika pitkään voisi olla vaan ja antaa maailman höyrytä.
- ykkös.nainen
Australiakin voisi olla mielenkiintoinen paikka. Siellä on erikoisia eläimiä. Minulla on joskus nuorempana ollut australialainen kirjekaveri.
- Ikis__M
ykkös.nainen kirjoitti:
Australiakin voisi olla mielenkiintoinen paikka. Siellä on erikoisia eläimiä. Minulla on joskus nuorempana ollut australialainen kirjekaveri.
Totta, eksoottiset elukat olisi lystikkäitä seurata, siksipä joku Grönlantikin voisi olla hauska käydä kun voisi turvallisesti jonkun kipon kannelta bongailla jäänalleja ja erilaisia valaita.
- elluhallo
Lontoo Pariisi Irlanti Havaiji
- ruma-ätmi
Olen voittanut risteilyn kerran ja kävin yksin risteilyllä. En minä kauemmas lähtisi yksin.
- osolomio
Ehdottomasti ekvaattorin läheisyyteen. Aasian aurinkorannat, Australian Kultarannikko, Karibian all-inclusive risteily. Olen 95% aurinkomiehiä. Pari kertaa on joskus tullut käytyäkin, Gran Canaria etäisin. Lämpimässä on kokemattomankin helppo harrastaa seksiä ja naiset lienevät antavaisimmillaan niissä olosuhteissa. Aasia varmaan paras muutenkin, lähes takuuvarma aurinko, eksoottinen ja mausteinen ruoka sekä halpa elämä. Ihmisen ja elämän alkukoti on sielläpäin eikä missään jään alla. Sinkkuna tietysti myös menisin, voittomatkat yleensä 2hlö joten ehkä yrittäisin jotain naista tai sukulaista saada mukaan.
- Ikis__M
Laitetaanpa tähän vielä lisäkysymys tähän liittyen:
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1432660157294.html
Jos olisitte jollain ihmeellä sitouttaneet itsenne uusioperheeseen niin mitäpä tekisitte kun toisella kierroksella oleva puoliso vaatisi teitä lomailemaan samaan aikaan samoissa kohteissa kera itsensä & mortin ja vertin vaikkapa huvipuistoturneella?
Täytyy myöntää ettei ajatus houkuta, keksisin varmaan sen verran töitä että voisin pitää lomat eri aikaan.Tuo on erittäin hyvä kysymys ja yksi syy siihen, miksi minulla on ollut ehdottomana kriteerinä se, ettei miehellä ole kotona asuvia lapsia. Ei enää Puuhamaita eikä hampurilaisravintoloita eikä nauravia nakkeja jossain ABC-asemilla, kiitos.
Eikä yhdenkään lapsettoman miehen tarvinnut minun takiani pilata lomiaan lasten kohteissa tai ehdoilla, ihan varmuuden vuoksi tiedoksi :)- mies35-Turku
Harvoin lomia voi päättää itse. Minä ja ex lomaillaan eri aikoina. Lapsi tulee luokseni kun olen lomalla ja vien sen linnanmäelle ja mökille ja sitten kun exäni on lomalla niin lähden etelään
- Ikis__M
mies35-Turku kirjoitti:
Harvoin lomia voi päättää itse. Minä ja ex lomaillaan eri aikoina. Lapsi tulee luokseni kun olen lomalla ja vien sen linnanmäelle ja mökille ja sitten kun exäni on lomalla niin lähden etelään
Niin no sinulla onkin eri juttu kun olet se ensimmäisen kierroksen varaus. Tarkoitin tuossa asiaa sen uusioperheen uuden kumppanin kannalta eli joko sinun exän nyxän tai sinun nyxän jos semmoinen on eli mitä se mahtaisi ajatella kun sinä olet lomasi ajan sidottu lapseen, haluaisiko mukaan lintsille & möksälle omaaa lomaansa viettämään vai lähteekö vain sinne etelään messiin?
- fdfdfdfer
Ei kait se nainen yhtä kiukuttelevaa kakaraa lisää sinne haluakaan.
- Travel-33
Olen ollut reppureissulla euroopassa yksin kaksi kertaa. Todella hieno kokemus ja sain monta hyvää kaveria. Yksi sveitsiläinen nainen vietti luonani kaksi viikkoa viime kesänä ja sain siitä tosi hyvän kaverin joka oikeesti kyselee kuulumisia ja haluaa nähdä eikä vain ole pelkkä facebook kaveri. Menen sen luokse kesällä viikoksi.
- tottakai_
Pattayalle ja yksin, tosin yhtään yötä en viettäisi siellä yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6302649Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232060- 741645
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201629Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191084Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998