Mitäs naaraat

naiset-nirsoja

Oletteko antaneet paljon pakkeja miehille viime aikoina?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnaAntamaton

      No eipä ole tullut annettua miehille vime aikoina. :D

    • Annasma

      No, jos mies ei ole makuuni, niin pakit tulee. Samoin en osta kaupasta mitään, mistä en pidä. En ole sellaisessa työssä, jossa en viihdy. En pukeudu sellaisiin vaatteisiin, jotka eivät sovi minulle.. loogista, eikö?

      • No mutta ei noin saa tehdä! Sinunhan pitää samaan aikaan olla antamatta pakkeja kenellekään mutta kuitenkin suostua treffeille vain kilttien ja kunnollisten miesten kanssa.

        ;)


    • hyvämiesolisin

      Onkohan olemassa sellaista deitti-sivustoa, missä naiset oikeasti ovat etsimässä kumppania? Kertokaa mulle, jos tiedätte. Suomi24-muijat nähty.
      Anteeksi muijittelu. En vain jaksa enää sitä pelleilyä.

      • Kumpaa sinä haluat: että naiset vastaavat kaikille ja kirjoittelevat kaikkien vähänkin asiallisten kanssa ja lähtevät tapaamaan tutustuakseen paremmin, olkoonkin että olet silloin vain yksi monista ja mahdollisuutesi erottua positiivisesti kymmenien muiden joukosta ovat huonot? Vai että naiset vastaavat valikoidusti ja vain niille, joista aidosti kiinnostuvat, jolloin tiedät jo heidän olevan kiinnostuneita jos saat vastauksen mutta kääntöpuolena on, että vain muutama onnekas saa kontaktin?

        Olen tullut tätä palstaa lukemalla siihen tulokseen, että naisten pitäisi pystyä ihmeisiin eli olla antamatta kenellekään pakkeja mutta kuitenkin lähteä treffeille vain sen yksittäisen kirjoittajan kanssa joka tälle palstalle kirjoittelee. Aika vaativa homma, eikö sinustakin?

        (Oletan, että naiset kyllä lähestyvät itsekin niitä profiileja, joista kiinnostuvat, eli en nyt liitä vielä sitäkin vaihtoehtoa tähän samaan kommenttiin.)


    • Annelismi

      Jos aina tulee pakit, niin vika ei ole naisissa, vaan sinussa. Syvenny siihen, että miksi olet niin luotaantyöntävän surkea.

    • surkea-tapaus

      Olenhan minä surkea tapaus mutta miksi naiset kelpuuttaa väkivaltaisen jännämiehen? En sentään ole mikään rikollinen kuten monilla naisilla sellainen mies on.

    • rumilus-

      Omalle ulkonäölle ei voi mitään. Mutta miksi naiset antaa jonkun miehen hakata?

      • Annelismi

        Ei ole minua kukaan koskaan hakannut, enkä tunne ketään naista, joita miehet olisivat hakanneet.
        Haetkohan nyt syitä aivan toisarvoisista asioista, kun et itse kelpaa.
        Arvaan että olet työtön tyhjätasku, joka tukiaisilla elelee. Kuka nyt sellaiseen haluaisi itseään sitoa. Koskaan ei voisi tehdä mitään, kun pitäisi kustantaa myös sen pummin matkat, pääsyliput, ruoat jne..
        Hanki elämä, niin kyllä ne naiset kiinnostuvat.


      • Miten se, että joillakin naisilla on huonot lähtökohdat elämään ja siksi he altistuvat ja alistuvat väkivallalle, liittyy nettideittailuun? Jos kerran tuttavapiirissäsi on naisia, joita pahoinpidellään, niin keskity hyvä ihminen rohkaisemaan heitä eroamaan miehestään ja hankkimaan itselleen apua. Kai tuolle aiheelle on jossain myös oma keskustelupalstansa, ettei sitä tarvitse tänne koko ajan tupata.


      • rumilus-
        Annelismi kirjoitti:

        Ei ole minua kukaan koskaan hakannut, enkä tunne ketään naista, joita miehet olisivat hakanneet.
        Haetkohan nyt syitä aivan toisarvoisista asioista, kun et itse kelpaa.
        Arvaan että olet työtön tyhjätasku, joka tukiaisilla elelee. Kuka nyt sellaiseen haluaisi itseään sitoa. Koskaan ei voisi tehdä mitään, kun pitäisi kustantaa myös sen pummin matkat, pääsyliput, ruoat jne..
        Hanki elämä, niin kyllä ne naiset kiinnostuvat.

        Jatkuvasti lehdissa on pahoipitely juttuja jossa mies hakkasi naista. Ilmeisesti sellainen mies on naisten ihannemies


    • LiianRumaMies

      Nainen tietää jo kuvan perusteella kuka on hyvä mies ja parisuhteen arvoinen. minulle nainen sanoi että ei halua alkoholisti miestä kun näki kuvani. En ole pääsiäisen jälkeen juonut alkoholia. Naiset tietää jo kuvan perusteella myös että kenen kanssa on kemiaa eli vaikka sanaakaan ei olla juteltu.

      • mythbuster

        Naisten ajatusmaailmaa kuvaa myös sanonta "silmät ovat sielun peili". Tekee oikein pahaa kun ajattelee sitä. Pupillit ja muut silmän osat kertovat siis kaiken sielusta. Sielu taas kertoo kaiken ihmisen ajatuksista ja...huh huh.


      • deittinainen
        mythbuster kirjoitti:

        Naisten ajatusmaailmaa kuvaa myös sanonta "silmät ovat sielun peili". Tekee oikein pahaa kun ajattelee sitä. Pupillit ja muut silmän osat kertovat siis kaiken sielusta. Sielu taas kertoo kaiken ihmisen ajatuksista ja...huh huh.

        Kyllä silmät ovat hyvin paljastavat ihmisessä, kaikesta ei ole kyse. Katsoppa masentuneen ihmisen silmiä, ymmärrät varmaan mistä on kyse.
        Minulle silmät ovat erittäin tärkeät, en edes vastaa miehelle jonka silmät ei näy kuvassa, saatikka mene toista kertaa tapaamaan ihmistä joka ei kykenen silmiin katsomaan.


      • mythbuster
        deittinainen kirjoitti:

        Kyllä silmät ovat hyvin paljastavat ihmisessä, kaikesta ei ole kyse. Katsoppa masentuneen ihmisen silmiä, ymmärrät varmaan mistä on kyse.
        Minulle silmät ovat erittäin tärkeät, en edes vastaa miehelle jonka silmät ei näy kuvassa, saatikka mene toista kertaa tapaamaan ihmistä joka ei kykenen silmiin katsomaan.

        No kyllähän nyt silmiin katsominen on tärkeää kontaktin kannalta, mutta ihan ihme oletuksia ihmiset tekevät yhden ulkoisen asian pohjalta. Saahan sitä olla nirso ja vaatia vaikka tietynlaisia silmämunia, mutta jos ihminen ei olekaan sitä mitä silmien perusteella toinen kuvitteli niin vika taitaa olla silloin katsojan silmässä.


    • karmeaontarjonta

      Olen, kaikille. Jos aloitusviestit ovat mitä ovat, ei kannata. Sivistyneisyydestä ei ole hajuakaan.

    • sinkkumies39

      Silmillä nainen päättää onko mies hyvä ja kunnollinen koska nainen näkee sen ulkonäön. Ulkonäkö on ainoa asia mikä merkitsee, jos ei ole komea niin ei voi olla tutustumisen arvoinen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe