asioiden vääristely/mielistely/paskanjauhants

kolmikymppinenhukassa

Itse työ vielä menee ja uskon olevani siinä ihan päteväkin. Kiitostakin tulee ajoittain tj:ltä ja ei ole mulle koskaan pahaa sanaa sanonut. Mutta nämä väliportaan pikkunilkit ja monet kollegat.. Meno on kuin alakoulussa. Ei jaksais enää turhanpäivästä valittamista, sanomisten vääristelyä,toisten tekemien virheillä maiskuttelua ja aina siitä puhutaan paskaa, joka sattuu olemaan poissa. Itse otan kai liian henkilökohtaisesti, jos kuulen että joku on puhunut musta täyttä tuubaa. Käyn kyllä aika pikaseen hyökkäämässä ko paskanpuhujan kimppuun sanallisesti. Siitäkin jälkeenpäin tunnen huonoa omaatuntoa tai häpeää että reagoinko liian herkästi. Yleensä se on tämä sama pikkupomo, joka vierittää KAIKKI OMATvirheensä aina niiden niskoille, jotka eivät ole kuulemassa sen selityksiä. Jostain syystä ei ole kykeneväinen myöntämään pienintäkään virhettä..kaikkihan niitä tekee..Jäänyt sata kertaa valehtelemisesta kiinni, mutta sama meininki jatkuu aina. Onko tämä normaalia työelämää, vai onko yleensä ilmapiiri parempi? Olen ekassa paikassa töissä ja olen 8 vuoden jälkeen ajanut itseni piippuun. Olen aivan liian vaativa itselleni töissä, masentunut, ahdistunut ja jopa jännittynyt ihmisten seurassa nykyään, etenkin töissä. En tiedä, montako päivää tai vuotta jaksaa enää mitään työtä/ siitä aiheutuvaa paskaa oloa ja stressiä, jos jokapaikassa on tällaista. Pitäs varmaan löytää itsenäinen työ, en vaan osaa muutakuin nykyisen hommani. Tai alkaa joksikin sossupummiksi, kun ei vaan kestä työelämän PAINETTA. Ei vaan haluais talosta luopua. En tosin tiedä, onko minkään maailman tönö mielenterveyden menettämisen arvoista.

2

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kypsynyt

Vaihda halvempaan asumismuotoon.
      Ota rennosti. Työn takia ei mielenterveyttään kannata menettää, vaikka useimmat suomalaiset työpaikat varsinaisia avohoitolaitoksia ovatkin.

Teitpä töitä paljon tai vähän, niin sillä ei velkaan (kaikki raha on velkaa) perustuvassa taloudessa ole merkitystä.

• Ahkeraliisa2

Ainahan sitä p:n puhumista on. Jos ei työssä mokaile, niin haukutaan henkilökohtaisista asioista. Naisvaltaisessa työpaikassa olen, mutta toimiston muutamasta miehestä yksi on pahin juoruilija ja notkuja.

Itse olen aina ollut ahkera ja silti työpanostani on vähätelty (pahimmat lusmut) ja röyhkeimmät on ottaneet kunnian oivalluksistani. Tällä hetkellä teen melko itsenäistä työtä ja henki on kohtalaisen hyvä työpaikalla. Saa nähdä miten käy, kun porukka nyt vähenee säästöjen myötä. Tiimissä en halua enää työskennellä, vaikka tietenkin jossain muodossa aina pakko. Paras kun vastaa itse omista töistään ja virheistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe