Korkovelka, rotujen sekoittaminen, itsesääli, oikeuksiensa luovuttaminen muiden käsiin, saamattomuus, aivojen narikkaan laittaminen, apatia ja hulluus.
Nämä kaikki tulevat sionisti-propagandan sekä massiivisen multikulti-marxismin sotahyökkäyksen seurauksena.
Mutta onko tahoa jonka puoleen kääntyä jotta tämä juutalainen kansanmurha-petos saadaan pysäytettyä?
Suomen kansa on juutalaisten uhri!
2
95
Vastaukset
- Hans_5
Pitää vain olla rohkea ja aloittaa itsestä. Millainen järjestö vastarintaliike on?
Minulle uskonto on tärkeä ja minun uskontoni sanoo että vastusta perkelettä.
Perkele= juutaliset ja kommunistit. Poliittisesti olen libertaari nationalisti. - EiAivan
Aloittaja ei nyt ymmärrä asiaa oikein. Emme ole juutalaisten, vaan fasistisen ruotsalaisuuden uhreja.
Suomessa ei juutalaisilla ole tuollaista valtaa, mutta nk. Suomen ruotsalaisilla kyllä. Olemme edelleen ruotsalaisen sortovallan alaisia ja meille on paljon valehdeltu mm. Suomen todellisesta historiasta.
Eräällä tavoin on alunperin ollut kyse Ruotsin kautta tulleesta, Room.kat.kirkon, ortodoksisen Venäjän vastaisesta "sodasta". Tätä Venäjän vastaisuutta ruotsalaiset edelleenkin tyrkyttävät ja pyrkivät myrkyttämään muutoin rauhantahtoisen Suomenkansan mieliä, nk. ryssävihalla. Tämä viha ei lähde suomalaisista, vaan on jo sanana ruotsalaisperäinen.
Nimenomaan Suomen ruotsalaiset puheissaan mielellään "ryssittelevät" Venäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279